środa, 3 czerwca 2020

Chusteczkowe wariacje / Scarves


Kolejne wyzwanie PHENOMENAL US - CHALLENGE 105

Chusteczkowe, czy szalikowe.
Mam ich całą kolekcję. :) Czasem można było kupić okazyjnie za parę złotych.
Na szyi nie lubię, chyba że odstaje luźno. Częściej wykorzystuję, by osłonić ramiona.
Motam także na torebkach czy koszykach.
Fotograf nie ma ostatnio czasu na "sesje". Zalało nas mnóstwo spraw rodzinnych do ogarnięcia, więc niestety znowu kilka odgrzewanych kotletów.
Ale może ktoś akurat nie widział tych zdjęć.:)

Podczas naszych dalszych podroży, zawsze mam kilka chust w walizce, podczas bliższych - minimum dwie.:).

Zapraszam na moje wariacje chustkowo - szalikowe:


 Warianty - chusteczki na szyi:








Na ramionach:








Na koszykach, torebkach, torbach:








I na głowie:


Większość zdjęć, jak zauważyliście - to nasze podróże.:)

Pozdrawiam ciepło wszystkich odwiedzających.
Systematycznie odwiedzam moje ulubione blogi. Proszę o wyrozumiałość i cierpliwość.:)

Mimo rehabilitacji, kręgosłup daje popalić. A nauczanie zdalne nadal trwa...

WSZYSTKIEGO DOBREGO!!!

33 komentarze:

  1. Jak przeczytałam tytuł wpisu, zmartwiłam się, że coś się stało, albo coś nie udało. Mój tata, odkąd pamiętam, używał terminu, że coś jest chusteczkowe, kiedy chciał powiedzieć, że coś jest kiepskie albo nie udało się. A tu takie miłe zaskoczenie, chodzi dosłownie o chustki. :)
    Też je lubię, miałam kiedyś dużo chust, małych i wielgachnych, ale tak rzadko w nich chodziłam, że zostawiłam sobie dwie ulubione, a resztę oddałam w dobre ręce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia ! I muszę przyznać, że bardzo podoba mi się Twój styl ubierania się :) Po prostu pięknie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana
    Sesje piękne, a Modelka urocza:)
    Serdeczności moc przesyłam na kolejne słoneczne dni czerwca:)
    Nie wyświetla się u Was w linkach mój nowy post, nie wiem, dlaczego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że jesteś tak aktywna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne inspiracje Basiu. Wyglądasz pięknie i bardzo elegancko. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie dodatki, wspaniałe Basiu wyglądasz. Życzę dużo zdrowia ❤️

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia na rehabilitacji! Prześliczne chustki, ja szczerze mówiąc prawie nigdy ich nie używam, ale zainspirowałaś mnie teraz, żeby jakieś sobie kupić i dopasować do stylizacji :)

    Obserwuję i pozdrawiam!
    zpolskidopolski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Już wiem, czym się zajmiesz na emeryturze: modelingiem, stylizacją lub tym podobnymi sprawami!!! Masz do tego talent, gust i pomysłowość. Ja motam coś na szyi, bo mi zawsze tam zimno i to wszystko. A Ty tak pięknie, z klasą!
    Miło mi było oglądać te piękne stylizacje. Serdecznie pozdrawiam, buziaki:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz klasę Basiu, każde zdjęcie, a raczej Ty na nim budzi zachwyt. Podoba mi się Twój styl, Ty się na całego wyróżniasz. Jesteś absolutnie inna od większości kobiet, jakie widzę na ulicy. Budzisz totalna sympatie, nie chodzisz, jak 'nadęta' baba, a piękna kobieta z pięknym sercem, a to wcale nie jest częsty widok, oj nie jest. Masz Basiu oczy i uśmiech pełen bólu, ale i pełen piękna, dobra, tego, czego potrzeba ludziom, tak przynajmniej ja to odbieram. Pozdrawiam najserdeczniej i niech kręgosłup boli coraz to mniej i mniej i niech będzie dobrze. Mam Cię i Anię w sercu. <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Chusty, apaszki, szale, szaliczki.. zalegają moje szafy. Podobnie jak Ty zawsze mam ich wiele w podróżnej walizce, są doskonałym dodatkiem do każdego stroju, a przy tym, te jedwabne, nie zajmują za wiele miejsca.
    Ładna kolekcja strojów, bardzo podoba mi się Twoje zdjęcie na tle piramidy, po raz pierwszy widzę Cię z rozwianym włosem pokazującym całą twarz. Pekinie, naturalnie, młodo :)
    Do pozdrowień dołączam życzenia dobrych efektów po rehabilitacji kręgosłupa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zbiór imponujący! Chusta, szalik czy komin dobrze dobrane do całości robia świetna robotę, a nawet uratują zwykłe bluzki czy starszawe sukienki.
    Obejrzałam z przyjemnością!

    OdpowiedzUsuń
  12. Basiu, piękną kolekcję chust posiadasz, ja tez lubię taki dodatek. Niby takie nic a przydają kreacjom smaczku...

    OdpowiedzUsuń
  13. Super Basiu! :) Też mam słabość do wszelkich chust i szalików 🙂
    Widać też u Ciebie, jak świetnie można podkręcić każdy zestaw 🙂 Pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  14. W każdej stylizacji wyglądasz zjawiskowo Basieńko.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Kobieta z klasą :) Ja kiedyś miałam chusteczek,apaszeczek ...teraz zostawiłam dwie tak na wszelki wypadek.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Te zdjęcie z skrzydłami prezentuje się bosko!

    OdpowiedzUsuń
  17. To bardzo uniwersalny i praktyczny dodatek, umiesz go nosić ze stylem:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję pomysłów na ozdabianie. Ja niestety w tych sprawach jestem totalnie do tyłu. Ale podpatrzeć lubię!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piekne wykończenie twoich stylizacji, jak kropka nad ,,i''

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie zdjęcia przepiękne!!!!
    Pękłam z zazdrośći :-)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Też lubię chusty, duże i mniejsze, na szyi, czasami przy torebce. Podobnie ja Ty mam tego trochę, to fajny dodatek. Super Basiu, potrafisz z nimi kombinować, buziaki❤...

    OdpowiedzUsuń
  22. Twoje szalikowo chusteczkowe propozycje są śliczne:)))też je bardzo lubię:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdjęcia są naprawdę świetne :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Basiu super z Ciebie modelka, świetnie łączysz wszystkie chusty, szale i apaszki z pięknymi ubraniami i dodatkami. Chusty i szale masz chyba we wszystkich kolorach tęczy.
    Jestem zauroczona naszyjnikiem z pierwszego zdjęcia.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem pod wrażeniem Twojej różnorodnej kolekcji!!! Twoje odgrzewane kotlety tchną świeżością, nie mam faworyta , wszystko mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne są twoje chusty i chusteczki oraz szale.
    Najbardziej podobają mi się te turkusowoniebieskie chyba z Grecji.
    Są naprawdę urocze :)
    Serdecznie pozdrawiam :)


    OdpowiedzUsuń
  27. Witaj czerwcowo Basiu
    Chusty, chusteczki... Ileż mam ich na półce w szafie. A wszystkie praktycznie dostałam w prezencie.
    Jednak czy aby niektórych nie wzięłaś właśnie z mojej kolekcji?
    Pozdrawiam oczekiwanymi kroplami deszczu

    PS. Dziękuję za życzenia imieninowe. Niedługo prześle list drogą mleczną.

    OdpowiedzUsuń
  28. Witaj Basiu :) dawno mnie u Ciebie nie było :) mamy lato w Norwegii i korzystamy ile się da. Tygodniami pracujemy, a w weekendy jeździmy i czekamy aż znowu granice będą otwarte i będzie można ruszyć gdzieś dalej :)
    Pięknie prezentujsz się w swoich kreacjach :) ja też mam sporo szalików, chust i chusteczek :) lubię taki dodatek do ubioru :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Basiu! Bosko wyglądasz i wszystkie szale, chusteczki doskonale się komponują z Twoimi strojami.
    Jak zawsze jestem Tobą oczarowana. Jak Ty to robisz, że z każdym rokiem jesteś jeszcze piękniejsza.
    Ślę Ci moc serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Na każdym zdjęciu wyglądasz z klasą ale najpiękniejsze stylizacje szal w grecko turecko -błękitne wariacje.Pozdrowienia
    Zogrzesl

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne zdjęcia i stylizacje. Moja chrzestna ma ogromną pasję do wszelkich chust. Lubię to, bo zawsze wiem co jej kupić w prezencie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne chusty, pomysłowo zamiatane, a Ty jesteś najlepszą ich ambasadorką. Pięknie wyglądasz, nadajesz się na modelkę, no i stylizacje piękne.:))
    Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń