piątek, 12 czerwca 2020

Spacer w kolorze lila - blue... Zapowiedź pewnego cyklu.

Tyle Wam chciałam dzisiaj powiedzieć, ale zmęczenie materiału bierze w górę.
Będzie więc krótko, konkretnie o moich planach.
Jak już większość moich Czytelników wie, mieszkam w Rybniku.
Ostatnio ciekawie i przepięknie Avelina przybliżyła na swoim blogu nasze miasto.
Taki pomysł miałam także od dawna, tylko ciągle wiecie, jak to jest. To co w zasięgu ręki czeka...
Na razie przygotowuję powoli materiał zdjęciowy. Niestety, jest pewien problem, muszę na "miejskie sesje" zdjęciowe wyjść z M. lub z kimś innym, bo sama - mam zakaz.
Nie, nie dlatego, że mój M. jest zaborczy, tylko w ostatnim czasie miałam trzy niekontrolowane utraty przytomności. Czasem czuję się jak więzień i to nie z powodu pandemii.
No cóż, nie chcę ryzykować i zdana jestem na moich osobistych rodzinnych Aniołów Stróżów.
Nie piszę o tym, by wzbudzić litość, tylko, by prosić o zrozumienie.
Ciągle mam zaległości na ulubionych blogach, ponieważ odwiedzam je po kolei, kiedy czuję się lepiej w systemie obecny + zaległe.
Praca zdalna pochłania mi sporo czasu, nie będę znowu rozwijać tego tematu. Trudno, trzeba to przetrwać.
Reasumując, plan jest. Zobaczymy, kiedy zacznę go wdrażać.
Moje miasto często przemycałam w postach. Oczywiście we fragmentach.


Dzisiejsze zdjęcia pochodzą z maja, wykonane podczas krótkiego spaceru, który niestety nie skończył się dla mnie dobrze. Te miejsca też pewnie pamiętacie już z moich postów, ale dokładnie pragnę je dopiero przybliżyć i dokładnie opisać.

A poniżej kwiatowy herb mojego miasta:



Dzisiaj zapraszam  na spacer wśród majowego jeszcze kwiecia i mam nadzieję, że już w przyszłym tygodniu ukaże się pierwszy konkretny post o pierwszym ciekawych miejscu, mojego miasta, z którym jestem bardzo emocjonalnie związana i które, moim zdaniem, jest piękne. Oby mój plan się udał. Trzymajcie kciuki :)



Kościół i pomnik, które widzicie za mną w tle, kiedyś opiszę na blogu.
























W takim tempie ostatnio żyję D


A powinnam się na chwilę zatrzymać:



I jeszcze raz kwiatowy herb Rybnika, natomiast u góry fragment TZR:





Pozdrawiam bardzo serdecznie wszystkich odwiedzających.

DZIĘKUJĘ BARDZO ZA KOMENTARZE POD OSTATNIMI POSTAMI.
MAM NADZIEJĘ, ŻE WRESZCIE PODCZAS WEEKENDU NA NIE ODPOWIEM.

ŻYCZĘ WSZYSTKIM SPOKOJNEGO,MIŁEGO I ZDROWEGO WEEKENDU.

Zdjęcia pochodzą z maja 2020 r.

30 komentarzy:

  1. Jestem mieszczuchem, lubię spacery po miastach i bardzo lubię je fotografować, więc trafiłaś w interesujący mnie temat. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z wielką przyjemnością Basiu zwiedzę Twoje miasto:)))zdjęcia bardzo ładne a Ty ślicznie wyglądasz w tej uroczej sukience:)))Pozdrawiam serdecznie i dużo zdrowia życzę:)))))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem już dlaczego niebieski jest Twoim ulubionym kolorem. Pasuje Ci bardzo do Twoich niesamowicie błękitnych oczu, co widać na ostatnim zdjęciu :)
    W Rybniku nie byłam, a zatem z przyjemnością obejrzę zdjęcia z Twojego miasta.
    Podejrzewam też, że zdalny system pracy nie najlepiej wpływa na Twoje zdrowie. Z własnego doświadczenia wiem, że długie siedzenie przed ekranem komputera zabiera mi zdrowie.
    Pozdrawiam cieplutko i życzę zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello Basiu,
    What a nice post. Wonderful with all these beautiful flowers. Sop special.
    That must be a lovely place to be. Nice shots!!

    Greetings and a big hug,
    Marco

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu, wyglądasz przepięknie w tej blękitnej sukni :D!!! Stylizacja jest idealna, do tak uroczych plenerów.
    Pozdrawiam serdecznie :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze piękne zdjęcia Basiu, cudownie wyglądasz 😍 Pozdrawiam serdecznie ❤️

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdyby nie pandemia, ja bym już do Ciebie pisała, kiedy idziemy na spacer, byś mogła tworzyć posty, a ja bym odkrywała Rybnik razem ze swoją bratnią duszą. :) Ależ mnie ten wirus denerwuje, won i raz jeszcze won. Choć ja nie wiem Basiu, jak u Ciebie, ale u mnie w mieście jest coraz więcej chorych i coraz mniej ludzi dba o siebie wzajemnie...

    Ciesze się na taką serię, bo, mimo że Rybnik znam, to nie znam go Twoimi oczami, a pewni wiele miejsc mi umknęło. Nie chcę, byś mdlała, by cokolwiek Ci dolegało, wiem, takie życie, ale ja tak mocno Ci życzę zdrowia. No chodziłabym z Tobą na te spacery. Zdjęcia prześliczne, a najpiękniejsza jesteś na nich TY!!!!!! Niech się uda, niech już nie będzie takiego pośpiechu, niech uda Ci się zacząć pisać posty o miejscu tak Ci bliskim, a to mogą być wzruszające posty. Cierpliwie czekam i tulę do serca. :******

    OdpowiedzUsuń
  8. Basiu, pięknie Ci w tej błękitnej sukni, zawsze z klasą. Trzymam kciuki za Twoje lepsze samopoczucie, Twoi Aniołowie sprawują się na medal.
    Czekam na nowy cykl, zapowiada się bardzo ciekawie.
    Pozdrawiam Cię wiosennie.:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Przede wszystkim zdrowia życzę! piękna sesja zdjęciowa i piękna sukienka!
    spokojnie czekam na cykl

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny jest ten kwiatowy herb. Miejskie rośliny wyglądają pięknie, a Ty jak
    zawsze rewelacyjna :)
    Trzymam kciuki.
    Serdecznie pozdrawiam, Barbarosso :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytałam o Rybniku i wiem, że to piękne miasto! Trzymam kciuki za nowy pomysł i czekam na realizację, ale wszystko na spokojnie. Niedługo wakacje, więc...
    Piękne zdjęcia, zresztą jak zwykle. I tło, i Ty w tej uroczej kiecce. Muszę Ci powiedzieć, że zainspirowałam się Tobą i też taką sobie sprezentowałam. Podobno dobrze mi w długiej. Ja czuję się w niej dobrze.
    Dzięki więc, zdrówka:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zwykle zdjęcia cudowne. Nie przejmuj się zaległościami, zdrowie najważniejsze.
    Czasami miewam podobny problem, bo czytuję wiele blogów i zdarza się, że nie wpiszę komentarza od razu, bo późno i spać się chce lub do pracy czas.
    Uważaj na siebie:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł Basiu. Chętnie "pospaceruję" z Tobą po Rybniku :) Wracaj szybko do zdrowia. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam trochę Rybnik, ale z ochotą pozwiedzam z Tobą szczególnie, że to co znam bardzo mi się podoba. Dużo zdrowia życzę, Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia Basiu, wyglądasz na nich wspaniale. Rybnik wygląda na piękne miasto, u Aveliny też widziałem jego urokliwe zakątki... Dużo zdrówka Ci życzę, miej dużo siły i pokazuj nam swój wspaniały świat jak najdłużej. Pozdrawiam cieplutko i życzę dobrej nocy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Basiu - wyglądasz jak najpiękniejszy kwiat wśród innych, też pięknych kwiatów.
    Dziękuję za kwiatową wycieczkę po Twoim mieście.
    Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  17. Mieszkam niedaleko Rybnika i to miasto też mi się podoba. Czasami tam jeżdżę do rodzinki :) A zdjęcia śliczne, takie kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Basiu Kochana, zdrowia dobrego Ci życzę, Ty wiesz. A Twoje sesje są zawsze przepiękne. I ja jestem bardzo zajęta, mimo że na emeryturze!

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne zdjęcia i miasto! Współczuję z tymi utratami świadomości, mam nadzieję, że to się naprawi

    OdpowiedzUsuń
  20. Basiu zdrówka, dużo zdrówka..jak dobrze,ze masz te swoje Anioły koło siebie.Sciskam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawa sukienka, ciekawe jakiej firmy, chętnie bym taką kupiła. Czekam z niecierpliwością na zrealizowanie planu i życzę dużo zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana
    Zdjęcia piękne, jak zawsze i Modelka urocza 😀
    Nie byłam w Twoim mieście, zatem chętnie poczytałam i obejrzałam relację 🧡
    Serdeczności zostawiam, zdrówka życzę 🌺🧁☕🙋‍♀️

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna sukienka, piękne ujęcia. Rybnik znam raczej z szaro-smutnej strony,Ty pokazałaś jego piękniejsze oblicze. Twoje zdrowie to teraz najwazniejsza sprawa, a lekarze wciąż poza zasięgiem...pozostaje uważać, mniej pracować/ na szczęście wakacje blisko. Odpoczynku w pięknej scenerii życzę

    OdpowiedzUsuń
  24. Byłam w Rybniku tylko przejazdem. Pamiętam, że mi się podobało, co widziałam 😉 Bardzo chętnie poznam Twoje miasto Twoimi oczyma 😘 Uważaj na siebie, pa ♥️

    OdpowiedzUsuń
  25. Witaj jeszcze wiosennie Basiu
    O Rybniku zawsze opowiada mi moja przyjaciółka, która ma tam rodzinę. Jednak tam nie byłam.
    A sukienka urocza. Własnie szukam jakiejś, bo wypada przecież jakąś porządną mieć. A nie tylko te spodnie...
    Pozdrawiam ciepło i przesyłam uśmiech

    PS. Mail dotarł?

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie byłam w Rybniku, ale słyszałam o nim juz w dzieciństwie. Moja pani od skrzypiec (uczyłam się dawno temu, nic nie zostało), pochodziła z Rybnika i często tam jeździła. Byłam w Wodzisławiu, ale do Rybnika nie dotarłam. pewnie będe żałować, jak zobaczę twoje zdjęcia ;)
    Pozdrawiam Cie serdecznie
    P.s Obejrzałam poprzedni post, meczet wydał mi się z zewnątrz piękniejszy niż w środku. Taka megalomania i taki "odpustowy" gust mi nie odpowiadają. Trudno, pieniądze to nie wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Witaj Basiu.
    Przez Rybnik kiedyś jechałem.
    Jestem pod wrażeniem Twoich zdjęć.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo dobry pomysł, nie znam Rybnika więc chętnie z Tobą pozwierdzam. Jak jeszcze w kolorze to dodatkowe atrakcje. Ślicznie wyglądasz, buziaki❤❤😍😍

    OdpowiedzUsuń
  29. Basiu życzę dużo zdrowia, oby omdlenia szybko poszyły w niepamięć.
    Pięknie wyglądasz i wspaniale pokazujesz nasze ukwiecone miasto. O Antoniczku już czytałam, a na kolejne relacje czekam.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Basiu!
    Jak zawsze piękna! Wyglądasz rewelacyjnie, jak modelka. Sukienka też jest prześliczna.
    Wybacz moje opóźnienia. Jestem w "dołku" Czytam każdy Twój post po opublikowaniu w telefonie. Jednak nie przepadam za pisaniem komentarzy bo aparat robi jakieś przekłamania.
    Życzę Ci dużo zdrowia i serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń