środa, 27 maja 2020

Zielony / Green PHENOMENAL US CHALLENGE 104


Zielony to piękny kolor. Jednak w mojej szafie nie ma zbyt wiele ubrań w tym kolorze.
A przecież to kolor wiosny, soczystej trawy, liści, warzyw. Wszechobecna wokół zieleń raduje oczy i duszę. W naszym "salonie" stoją zielone meble.:) Lubię ten kolor.

Dzisiaj, jeśli chodzi o wyzwanie 104, niestety powtórka z rozrywki.
Trochę zieleni w ubraniach i dodatkach.
Jeśli dam radę, to dorzucę aktualne zdjęcia do końca tygodnia.
Niestety ból nadal trzyma, a jestem już dzisiaj po 4 lekcjach online, przede mną jeszcze trzy po godzinnym "okienku". Raczej nie dam rady, by pojechać z M. na jakąkolwiek "sesję". Sukienka a nawet dwie przygotowane wiszą sobie na wieszaku.
Zapraszam  na wariacje w zielonym kolorze:






















Pozdrawiam bardzo serdecznie wszystkich odwiedzających.:)

Dziękuję ślicznie za komentarze pod ostatnim postem.
W wolnej chwili na nie odpiszę.

16 komentarzy:

  1. Uważam Basiu, że Ty zawsze wyglądasz wspaniale, tak uważam. Jesteś niesamowicie kobieca, wiesz, co słowo kobieta oznacza. Masz swój styl, idealny dla Ciebie, jesteś taka jedyna. :) Niech wszystkie bóle idą od Ciebie precz! Basiu kochana, posyłam Ci niewidzialne to wszystko, czego Ci potrzeba i przytulam całym sercem. :))) <3 Jeszcze jedno chcę napisać, wczoraj był dzień Matki i czuję, że mam napisać, co w sercu i mam nadzieje, że to nie błąd. Basiu, jesteś cudownym człowiekiem, cudowną mamą i Ania nie mogłaby być z Ciebie bardziej dumna. Pisze, co czuję Basiu i mam nadzieję, że robię dobrze, a jeśli nie to przepraszam. Tulę raz jeszcze. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Basieńko, w tej seledynowej bluzeczce wyglądasz zjawiskowo. Zresztą Tobie we wszystkim jest ładnie.
    Ściskam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello Basiu,
    What a nice pictures. Great to see the wonderful nature in this springtime.
    And nice outfits of you with nice colors. Wonderful, it looks good on you!!

    Greetings, Marco

    OdpowiedzUsuń
  4. Tobie chyba we wszystkich kolorach świetnie:-)
    Sukienki bajeczne, a zdjęcia drzew jeszcze bardziej:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu Droga, niech zdrowie wraca jak najszybciej!U mnie zielonego dużo w szafie- bardzo lubię ten kolor. serdecznie Cię pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu, pięknie wyglądasz w zieleni. Żakiecik w kwiaty rewelacyjny. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach Basiu pięknie Ci w tych zieleniach:)))sukienka z pierwszego naj...:)))śliczne zdjęcia wiosny:)))Pozdrawiam serdecznie:))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie Basiu wyglądasz w tej zieleni. Pozdrawiam serdecznie 🙂

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz w zieleni, bo jak już pisałam kiedyś we wszystkim pięknie wyglądasz.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne stylizacje, kolorowe i optymistyczne! Najbardziej jednak podoba mi się ta ostatnia, z pawimi barwami. I do tego te piękne zielone buciki i torebka...
    Dzięki za te niesamowite doznania, pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Basiu, masz taką urodę, że wyglądasz niesamowicie pięknie w kazdym kolorze.
    Wszystkie propozycje piękne. Jak zwykle śliczne zdjęcia kwiatów.
    Ogladanie Twoich postów jest zawsze ukojenim.
    Kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie Ci w zieleni🍀🌿, zieleń dobrze wpływa na moją psychikę więc lubię 😜. Zakręcona jestem na jej pukncie od zeszłego roku. Śliczne zdjęcia i Ty na nich, zielone buciki są super, buziaki❤ posyłam...

    OdpowiedzUsuń
  13. Zielony również Ci służy Basiu ! Jestem bardzo ciekawa Twoich zielonych mebli, to dość niestandardowe rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. W zieleniach wyglądasz wspaniale, piękne zdjęcia, jeszcze ten paw... cudo! Pozdrawiam, dobrej nocki! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Basiu, pięknie wyglądasz w zielonym kolorze. Urocza jest ażurowa bluzka, a sukienka też jest śliczna. Te wszystkie zielone dodatki - torebki, buty, są śliczne.
    Wszystko w odcieniach zieleni - nawet paw pasuje ze swoją zielonością.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolorowo, cudnie z atrakcyjną Modelką w roli głównej- brawo:)
    Serdeczności moc zostawiam kochana na miłe weekendowe dni:)

    OdpowiedzUsuń