wtorek, 12 maja 2020

NIEBIESKI / BLUE PHENOMENAL US CHALLENGE 102

Dzisiejszy temat wyzwania jest mi szczególnie miły. NIEBIESKI , wszak to mój ulubiony kolor od dzieciństwa.:)
Chyba tę "miłość" do niebieskości odziedziczyłam po mojej Mamie, która szczególnie lubiła granat, ale także błękit i kobalt. 
W moim pierwszym domu (po ślubie) urządziłam kuchnię w kolorze niebieskim. 
W obecnym mieszkaniu, urządziliśmy z M. pokój "grecki". Czasem we fragmentach go pokazuję.:)
Co tu dużo mówić, każdy ma swoją ulubioną paletę barw, a dla mnie : turkusy, błękity,kobalty,granaty i w ogóle wszystkie niebieskości to najpiękniejsze kolory.

Już o tym nie raz pisałam, że kiedy pakuję walizkę do Grecji, to ubrania w kolorze niebieskim dominują.:)
Dzisiaj chciałam "wystąpić w długiej granatowej sukni, ale zgapiłam termin i fotek brak.
No cóż, będzie inna okazja.
Nie wiem, jak u Was, ale w moim mieście jest paskudnie zimno, więc fotki wpisują się w temperaturę +5 za oknem. Brr. 
Zdjęcia sprzed półtora tygodnia. Później było pięknie, słonecznie, a teraz krążą już chyba Zimni Ogrodnicy.
Wczoraj padał deszcz, wiem, że jest potrzebny:), nie narzekam. Dzisiaj ma nawet sypnąć śniegiem. 
Zobaczymy.
A póki co, życzę Wam spokojnego i miłego dnia. Mam "okienko", więc szybciutko publikuję post. Za kilka minut zaczynam kolejne zajęcia online. 
Będę "wolna" dopiero późnym popołudniem.
Zapraszam na moje inspiracje w kolorze blue.:)



No i oczywiście mój wewnętrzny krytyk szaleje.
Przekręcił mi się trochę naszyjnik, płaszczyk na mnie po straceniu kilku kilogramów "wisi", sukienka eksponuję brzuszek, tzn ja zawsze go wciągać, zawsze wypycham ( mam tak od dziecka), buty miały być w innym kolorze niż torebka, włosy szarpał wiatr, ach sporo by się tego nazbierało...

Ale za to pięknie kwitną już kasztany:


I inne majowe kwiecie:









Nawet pokropił deszczyk:

I pojawiły się bąbelki:


No niestety filmiki nie otwierają się. :( W wolnej chwili nad tym popracuję.



I nawet śnieg zaczął padać:


Proszę, napiszcie mi, czy filmiki się otwierają.
Ciągle się sama uczę różnych "cudowianek - efektów.



I już po śniegu:


POZDRAWIAM WSZYSTKICH W KOLORZE NIEBIESKIM.

Życzę miłego dnia.:)

A na koniec kilka blogowych niebieskich wspomnień:





























No to zasypałam Was niebieskościami, a było ich jeszcze więcej.
Dziękuję tym, którzy dotrwali do końca.:)

Jeszcze raz ciepło pozdrawiam.:)
I TRZYMAJMY SIĘ ZDROWO!!!

Zbiorówka:


56 komentarzy:

  1. Polubiłem się z tym kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łukaszu, praktycznie od dziecka go lubię i to bardzo :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Stylizacje jak najbardziej dla Ciebie - do twarzy Ci w niebieskościach Ci. Tak ogólnie ujmując to niebieski i jego odcienie królują na "Iść w stronę słońca".
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś, bo niebieskości są przepiękne.:) Mam do nich wielką słabość.:)
      Dziękuję za miły komentarz.:)
      Moc majowych pozdrowień posyłam.
      Buziaki!!!

      Usuń
  3. Bardzo Ci dobrze w błękicie, ale jednak kobalt dla Ciebie - to jest to.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu.:) Kobalt lubię najbardziej.:)
      Moc serdeczności posyłam.

      Usuń
  4. Basiu, jak zawsze pięknie i elegancko. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie Jolu.
      Pozdrawiam w niebieskim kolorze.:)

      Usuń
  5. Też lubię ten kolor i wszystkie jego odmiany.
    Nie wyszukuj wad i niedoróbek, patrz na całokształt i kompozycję.
    Sporo masz tych kompletów i fajnie zmieniasz dodatki:-)
    Jak to mówią - każda stylizacja ma w sobie coś !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Jotko, dziękuję za miły komentarz. Niebieskości zalewają moją szafę :D
      A mój wewnętrzny krytyk - to straszna zołza :)
      Pozdrawiam Cię ciepło i majowo.:)

      Usuń
  6. Lubisz niebieski, a on Ciebie:) W każdym zestawie w tym kolorze wyglądasz wręcz kwitnąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj lubię, lubię i to bardzo.:)
      Dziękuję za miłe słowa.:)
      Pozdrawiam Cię Mario - Tamaro.:)

      Usuń
  7. Fajny, ciekawie kolorowy wpis!!! Niebieskie to również moje ulubione kolory, a jakże piękne stylizacje pokazałaś!
    Tyle radości z tym cudnym, majowym kwieciem. Dzięki kochana za to piękno.
    A filmiki również szalenie sympatyczne. Dzięki wielkie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Urszulo za miły komentarz.
      Tak jak pisałam, mam słabość do niebieskości. I to wielką :)
      A kwiecie jest teraz piękne. Nie zdążę chyba obfocić bzów, zrobiło się bardzo zimno...
      Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie.:) Buziaki!

      Usuń
  8. Basiu, cudownie Ci w niebieskim, jednak moją uwagę najbardziej zwróciła ta chabrowa suknia. Jest przepiękna!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolino. Bardzo lubię niebieskości.:)
      A która dokładnie sukienka?
      Moc serdeczności i buziaków posyłam.

      Usuń
  9. Jak zobaczyłam temat wyzwania od razu pomyślałam o Tobie:)))ja tam żadnych uchybień nie widzę:))wszystko w jak najlepszym porządku:)))wakacyjne zdjęcia cudne:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, bo ja mam dosłownie fioła na punkcie niebieskości :D
      Dziękuję za miły komentarz.:)
      Mój wewnętrzny krytyk to taka wredna zołza.
      Moc uścisków posyłam. Buziaki!!!

      Usuń
  10. W niebieskim Ci do twarzy Basieńko, wszystkie kreacje leżą na Tobie fantastycznie. Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za miły komentarz.:)
      Niebieskości to moja druga skóra :D
      Pozdrawiam Cię ciepło i majowo.:)

      Usuń
  11. Przyjmuję te niebieskości z wielką radością, szczególnie te niezapominajkowe :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to daruję Ci Stokrotko całą ich garść :)
      Cudne są, prawda?
      Moc serdeczności posyłam.:)

      Usuń
  12. Naszyjnik jest tak piękny, że jego przekrzywienia nie widać, a buty i torebka w tym samym kolorze, też byłoby moim wyborem. Jednym słowem wg.mnie Twój wygląd jest bez zarzutu. Osobiście także lubię wszelkie odcienie niebieskiego, ale granat najmniej. Pozostawajcie w zdrowiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz.:)
      Mój wewnętrzny krytyk jest okropny od lat...
      A niebieskości są piękne. Dla mnie kobalt na 1 miejscu.
      Również życzę zdrowia. Wszystkiego dobrego. Pozdrawiam.

      Usuń
  13. Niebieski też był moim kolorem w dzieciństwie. Obecnie czerwony i fioletowy. ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwony to drugi mój ulubiony kolor, a fioletowy trochę dalej.:)
      Pozdrowionka!

      Usuń
  14. Wyglądasz przepięknie, a niebieski to zdecydowanie Twój kolor <3 Widać, że się lubicie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Sylvio za miły komentarz. :)
      Niebieskości według mnie to najpiękniejsze kolory.
      Pozdrawiam Cię ciepło!

      Usuń
  15. Niebieski jest też moim ukochanym kolorem. Nie ważne czy ma jaśniejszy odcień czy ciemniejszy. Uwielbiam i kropka :)
    Basiu przecudnie wyglądasz w tych niebieskich sukienkach bluzeczkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jest nas więcej.:)
      Dziękuję za miłe słowa. Aż się rumienię.
      Pozdrawiam Cię serdecznie i majowo.

      Usuń
  16. Wyglądasz obłędnie w tych niebieskich kreacjach, wspaniały pokaz niebieskości.
    Jak dobrze, że nie tylko jak mam hopla na punkcie błękitów, turkusów i kobaltów, jak zaczynam się pakować na wycieczkę, to wszystko jest niebieskie, ale połowę wyciągam i dokładam żółte i różowe ubrania, żeby było kolorowo.
    Filmiki się otwierają, muszę się też tym pobawić jak znajdę trochę czasu, może też mi coś wyjdzie.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo niebieskości są cudne :)
      Dziękuję za miłe słowa.:) Kiedy lecimy do Grecji, to pakuję tylko 3 kolory: biały, niebieski i czarny.:)
      Odkryłam tę opcję z filmikami, ale nie jestem aż tak biegła w tej materii.
      Pozdrawiam Cię ciepło!

      Usuń
  17. bNiebieski jest wdzięcznym kolorem. Przy ciemnych włosach jeszcze bardziej się uwidacznia. Wszystkie zestawy bardzo gustownie dobrane, ale kto, jak nie Ty, Basiu by je lepiej zaprezentował
    Wyglądasz obłędnie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Tereso za miły komentarz.:)
      No cóż, mam wielką słabość do niebieskości.
      Najbardziej lubię lodowy błękit oraz kobalt :)
      Pozdrawiam Cię w niebieskim nastroju.

      Usuń
  18. Basiu, niebieski to Twój kolor!!! Wszystkie Twoje niebieskie stylizacje są przepiękne i niezwykle twarzowe :)... przywodzą na myśl lato, wakacje, totalny relaks i luz :D!!!
    Pozdrawiam serdecznie:)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, lato i jeszcze Grecję :)
      Dziękuję za miłe słowa.:)
      Uwielbiam wszystkie odcienie tego koloru.:)
      Pozdrawiam Cię majowo.:)

      Usuń
  19. Rzeczywiście dużo tego niebieskiego było u ciebie kochana- teraz to juz ten kolor będzie mi się kojarzyl tylko i wyłącznie z tobą :)
    Ja musze przyznać, że chyba nic niebieskiego w szafie nie posiadam :P hehehe

    ale ten płaszcz to prawdziwy sztossssss <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, dużo:D
      Bo to piękny kolor i od lat gromadzę ubrania w różnych jego odcieniach.:)
      Pozdrawiam Cię cieplutko. Buziaki!

      Usuń
  20. Basiu, jesteś królową niebieskości, Twój zestaw 💙💙 jest idealny, mam 🔵 płaszczyk i często go zakładam bo też lubię ten cudowny kolor. Trzymaj się cieplutko, uważaj na siebie, buziaki 💋 posyłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basieńko, aż królową? Miło mi. No przyznaję, że sporo niebieskości w mojej szafie od lat...
      Płaszczyk trochę na mnie wisi, jak zgubiłam kilka kilo, ale kolor jest cudny i nie chcę póki co, się go pozbywać.:)
      Wszystkiego dobrego, zdrowia! No niestety u nas zarażonych coraz więcej :(
      Moc pozdrowień i buziaków posyłam.

      Usuń
  21. ja też najbardziej lubię niebieski
    niebieski plus biały = Grecja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Olu: niebieski + biały = Grecja.:)
      Tęsknię już za Nią.
      Pozdrowionka.

      Usuń
  22. Oczywiście niebieskości cudowne, wszystkie :)) No i te zdjęcia kwiatów.. oczu nie można oderwać :)) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że podobają Ci się moje niebieskości.
      A kwiecie wiosenne cudne.:) Teraz ochłodziło się, nie wychodzę nigdzie, a maj rządzi się swoimi prawami.
      Pozdrawiam Cię Ewo serdecznie.:)

      Usuń
  23. Witaj Basiu.
    Uwielbiam czerń, czerwień i oczywiście niebieski. Z uwagi na moją niedoskonałość w nazywaniu i rozróżnianiu kolorów pochodnych, wolę kolory pełne, bo sa wyraziste.
    Aczkolwiek nie jestem daltonistą, tylko mam takie lekkie upośledzenie w rozróżnianiu barw.
    Zdjęcia są fajne
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Michale, dziękuję za tak długi komentarz na temat kolorów. Mężczyźni faktycznie nie do końca interesują się odcieniami podstawowych kolorów.
      Wyobraź sobie, że na przykład odcień kobaltowy ma piękną inną nazwę - błękit thenarda. Pięknie prawda?
      Pozdrawiam Cię już weekendowo.

      Usuń
  24. U mnie filmiki się otwierają, poza tym są urocze.
    Gdybyś nie pisała o swoim wewnętrznym krytyku, niczego bym nie zauważyła.
    Pięknie Ci w w tych cudownych niebieskościach idealnie pasujących do greckich klimatów.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haniu, dziękuję za miłe słowa.:) Naprawdę nie kokietuję, mam bardzo silnego wewnętrznego krytyka.
      A niebieskości są pięknie, prawda?
      Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie i ciepło!

      Usuń
  25. Basiu, zachwycasz swoją klasą, elegancją, dobrym gustem, a w niebieskościach wyglądasz jak bogini. Wspaniały post.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu za tak miły komentarz.:)
      Kolor niebieski ma ciekawą symbolikę i wiele odcieni.
      Kiedyś o tym napiszę w poście.:)
      Pozdrawiam Cię bardzo ciepło i majowo!

      Usuń
  26. Basiu!
    Zjawiskowo wyglądasz w niebieskościach. Podziwiam też zdjęcia kwiatów. Cudne.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Łucjo za miły komentarz.
      Zdjęcia kwiatów podczas spaceru w moim mieście.:)
      Pozdrawiam Cię w niedzielny wieczór.

      Usuń
  27. Zawsze uważałam, że człowiek najpiękniej wygląda w swoim ulubionym kolorze :). Ty też tak radośnie wyglądasz w niebieskim, w każdym wydaniu ;). Pasuje Ci i te wszystkie niedoskonałości, które wypisujesz nie są widoczne, przynajmniej na zdjęciu ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miły komentarz. Niebieskości bardzo lubię.:)
      Pozdrawiam Cię majowym słońcem.
      Buziaki!

      Usuń
  28. Od razu o Tobie pomyślałam.
    Niebieski już zawsze będzie mi sie kojarzył z Tobą.
    Przepiękne wszystkie propozycje, niebieski płaszczyk absolutnie zachwyca.
    Kisses Błękitna Królowo - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, mam wielką słabość do tego koloru.:)
      Dziękuję za przemiły komentarz.:)
      Pozdrawiam cieplutko w ten trochę pochmurny dzionek.:)

      Usuń