poniedziałek, 4 maja 2020

FRĘDZLE/ FRINGE PHENOMENAL US CHALLENGE 101

"Frędzlowatych" ubrań w mojej szafie mam chyba zaledwie pięć sztuk.
Ta suknia lub jak ktoś woli tunika, miała mieć swój debiut w zupełnie innym miejscu i czasie.
A niestety wyszła "domówka". Moglibyśmy gdzieś pojechać w poszukiwaniu pleneru, ale ochłodziło się i nie chcę ryzykować. Trochę kaszlę i kicham.
Zatem kilka fotek mojej propozycji z frędzlami a raczej chyba z frędzelkami :)
Możecie sobie wyobrazić, że te zdjęcia są w otoczeniu pięknego wiosennego kwiecia.




No to M. zaczynamy:














Tak wyglądam po całym dniu prowadzenia zajęć online :D


Ale piękne kwiecie i możliwość pracy mimo zmęczenia napawają optymizmem.



Pozdrawiam bardzo serdecznie wszystkich odwiedzających.
Życzę Wam spokojnego i zdrowego tygodnia.
Mój jest bardzo zakręcony już od poniedziałku.


Tunika: Bon prix
Spodnie: lokalny butik
Szpilki: CCC
Dodatki: z zasobów "komody"

Zbiorówka:


22 komentarze:

  1. Cudnie Basiu w tych fredzlach wyglądasz 😍 Ja ostatnio też zostaję w domu, nie chce mi się wychodzić nawet, szykuję się do egzaminów państwowych 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysłowo przeplotłaś zdjęcia z frędzlami tymi, które przedstawiają kwitnące drzewa...diabeł tkwi w szczególe. Taka kreacja marzy mi się na plażę:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne te frędzelki Basiu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tunika rewelacyjna, pięknie się prezentujesz. Siedzimy w domu a czas leci, już nie mogę się doczekać choć trochę normalności, kiedy będę mogła pojechać w podróż, bez strachu o swoje zdrowie.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślałam, że tunika to pamiątka z Emiratów, bo taka trochę wschodnia. A tu niespodzianka! Bon prix:)
    Fajnego masz tego fotografa, bo zdjęcia piękne, ostatnie (nie wiem jak to nazwać) bardzo, bardzo ciekawe:)
    Zdrówka życzę i do usłyszenia:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie Basiu wyglądasz:))tunika bardzo ładna:)))ja lubię frędzle ale też niewiele rzeczy posiadam:)))u nas też zaczyna wszystko kwitnąć:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. nie mam chyba nic z frędzlami, nawet torebki:) fajny kolor tuniki - bardzo Tobie pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  8. W mieszkaniu też ładnie wychodzę takie zdjęcia, bo ładnie ten kąt urządzony. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wyglądasz w niebieskim kolorze.
    A te frędzelki są urocze i dodają Ci wdzięku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj Basiu.
    To twarzy ci w takich sukienkach z frędzelkami.
    Kiedyś takie kamizelki nosiłem na kowbojski styl.
    Piszesz, że masz ich tylko pięć, a ja mówię aż pięć.
    Takie to mamy punkty widzenia i pojmowania rzeczywistości.
    Pozdrawiam i zapraszam.
    Michał

    OdpowiedzUsuń

  11. Brak mi słów. Basiu, prześlicznie wyglądasz. Tunika jest bardzo oryginalna i piękna.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba nie potrafiłabym chodzić w czymś takim. Ale Ty Basieńko wyglądasz wręcz zjawiskowo.
    Pozdrawiam i szybkiego powrotu do zdrowia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie to proste wyciąć w prostokątnym kawałku materiału tylko otwór na głowę, w tunel pod biustem wpuścić sznur z frędzelkami i tunika gotowa. Pomysł znakomity, ja zrobię sobie taką z wielkiej chusty, pracy niewiele a efekt murowany. Moja będzie bez frędzelków, bo one mi nie pasują. Podglądałam w sklepach takie proste kreacje, kilka ciekawych z paryskich butików nawet sfotografowałam. Na razie za szycie się nie zabieram, bo smutna rzeczywistość ogranicza naszą wolność przemieszczania się.
    Jak zawsze wyglądasz uroczo :)
    Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Basiu, ja tak wyglądam po całym dniu z Tigerem ;)) Schudłam parę kilo dzięki niemu :D
    A Ty wyglądasz zjawiskowo w tej tunice! Piękne zdjęcia wyszły!
    Kochana, przepraszam, że się nie odzywam, ale nie ogarniam na razie wszystkiego;)
    Buziaki wielkie!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna ta tunika, choć frędzelki króciutkie, ale są. Tunika super na lato, pozdrawiam buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. Osobiście nie posiadam żadnej frędzelkowej historii :/. Twoja Basiu jest nietuzinkowa, egzotyczna, świetna na wakacyjne popołudniowe spacery. Wyglądasz pięknie, a kwieciste zdjęcia to bajka :)) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ nas tu dawno Basiu nie było. Tak dawnooo, że sporo mamy zaległości.
    Jest jednak jeden pewniak - Ty nic się nie zmieniłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Basiu, zawsze zaskakujesz mnie, swoimi niezwykle oryginalnymi stylizacjami!!! Widać po nich, że kochasz podróże. Ta tunika jest przepiękna :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. No proszę!!! To Ty się nawet ruszasz na ostatnim zdjęciu!!!
    Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Frędzle Ci pasują, ja mam mało bo jakoś nie przepadam. Śliczne zdjęcie a Twoja kreacja bardzo ciekawa. Buziaki 💋🥰🥰

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana
    Jak zawsze cudna sesja, piękna modelka, ładna sceneria🤗🧡🌼
    Serdeczności zostawiam🙋🌞🍓

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak pięknie !!!!!!!!!!!!!!!!
    Wygladasz zjawiskowo - tak radośnie i dziewczęco.
    Przepiękna sesja, cudowne zdjęcia i stylizacja.
    Kisses Kochana - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń