piątek, 8 maja 2020

Czas na rzepak...

Od lat chciałam mieć fotki w rzepaku...
Albo nie było czasu, albo nastroju, albo rzepak już przekwitł...
Teraz czasu też nie mam za dużo, z nastrojem też bywa kiepskawo, jedynie rzepak pięknie kwitnie i bardzo intensywnie pachnie, jak zawsze od lat.

Każdego dnia zalewają nas nowe informacje dotyczące sytuacji w kraju. W miejscu gdzie mieszkam, rośnie liczba zarażonych. W ogóle najwięcej nowych  przypadków jest na Górnym Śląsku. :(
Taka sytuacja, a ja zaczynam post na temat rzepaku?
Wydaje się to irracjonalne.
Wierzcie mi, bardzo się boję o Bliskich, także o nas. Jednak szukam, jakiejkolwiek furtki, by całkiem nie poddać się złym nastrojom.

Od dwóch miesięcy pracuję zdalnie w domu. Wyszłam na zewnątrz kilka razy i to na krótko.
Jak większość pragnę chociaż namiastki normalności.
M. wywiózł nas, gdzie nie było nikogo, tylko pola, łąki, w oddali las... Pospacerowaliśmy bez duszących nas masek, a kwitnący rzepak wydawał mi się najpiękniejszy na świecie., nawet jego zapach był jakiś niezwykły...

Pamiętam, jak podziwiałam profesjonalne sesje wśród rzepaku na różnych blogach.
Moje zdjęcia są o niebo skromniejsze, ale nie chodzi o to, by kogoś "przebić".
Mam wreszcie fotki w rzepaku. Trochę normalności w tym trudnym i jakże niepewnym czasie.


Czyż te pola rzepaku nie są piękne?




















Pozdrawiam bardzo serdecznie wszystkich odwiedzających.
Życzę Wam słonecznego, spokojnego i zdrowego weekendu. :)



Dziękuję ślicznie za komentarze pod ostatnim postem.
W wolnej chwili na nie odpowiem.:)
Podczas weekendu odwiedzę także moje ulubione blogi.

Zdjęcia: maj 2020 r.

60 komentarzy:

  1. Pola rzepaku w Polsce nie mają sobie równych, gdy jedziemy drogą to aż chce się stanąć i powędrować...
    Pięknie Ci w tym rzepaku:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację moja droga. Chociaż zapach może być męczący, pola rzepaku wyglądają pięknie.:)
      Dziękuję za miłe słowa.
      Pozdrawiam Cię weekendowo.

      Usuń
  2. Pięknie wyglądasz Basiu w tym rzepaku. Ja nie mam tv, nie słucham wiadomości i jest mi z tym calkiem dobrze. Dziś uwolniłam się z maski, mało nie zeszłam po drodze. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorotko.:)
      Nawet nie muszę słuchać specjalnie wiadomości, w kilka zaprzyjaźnionych rodzinach są osoby zarażone i całe rodziny na kwarantannie.:( Moje miasto i okolice znowu są ogniskami koronawirusa.:(

      Zdrowia Dorotko życzę. Pozdrawiam Cię wiosennie.

      Usuń
  3. Basiu przepięknie wyglądasz na tle tego rzepaku a fotki są mistrzowskie:)))trzeba coś zrobić aby poczuć chociaż przez chwilę normalność:))))Pozdrawiam serdecznie i również wszystkiego dobrego życzę:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Reniu.:) Taka mała odskocznia od tych rosnących w moim mieście statystyk.
      Pozdrawiam Cię cieplutko.:) Moc uścisków posyłam.:)
      W przyszłym tygodniu zadzwonię.

      Usuń
  4. Piękna suknia. Uważam, że dla zdrowia, trzeba dbać o psyche, robić ile się da tego, co nam sprawia radość. Co do rzepaku, to ja tyle lat blogowania, a sesyjki w nim nie zrobiłam. Bo mi nie do twarzy w tym odcieniu żółci :)) Ale robię foty rzepakowym poletkom <3 A tak serio, to mnie najbardziej rozwala to, co w polityce, w co z nami pogrywają rządzący :(:( :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Sylwio, masz rację. A moja psyche czasem wysiada...
      Chociaż dwa razy w tygodniu krótkie odskocznie.:) Na jutro tym razem ja wymyśliłam trasę, mam nadzieję, że fajne miejsce.:)
      A w rzepaku od lat chciałam pobuszować i wreszcie się udało dzięki M. Przy głównej drodze ciężko się zatrzymać, pojechaliśmy kilka kilometrów od miasta do uroczej wsi, a tam fajne dróżki do spaceru i łąki rzepaku.:)
      Na pewno dobrze byś wyglądała na tle rzepaku, przecież blondynkom ładnie w żółtym.:)
      Od polityki uciekam... Wystarczająco dołują mnie rosnące statystyki zarażonych w moim mieście, kilkanaście osób wśród naszych bliskich znajomych.:(

      Moc serdeczności posyłam i życzenia zdrowia :)

      Usuń
    2. Niestety, polityka jest wszędzie, nie da się uciec. Ma wpływ na nas, nawet, jeśli nie bierzemy udziału. Co do żółtego - jestem siwą blondynką, ten odcień z rzepakową żółcią się nie lubi. Wyglądam na zzieleniałą 😨😉

      Usuń
    3. Oczywiście że polityka jest wszędzie i to też jest dołujące :(
      Do południa nie słucham wiadomości (sporo lekcji online), tylko o 6.00 kilkanaście minut podczas śniadania. A potem późnym popołudniem M. śledzi wiadomości na różnych programach i można dostać poplątania z pomieszaniem.:(

      Usuń
  5. Witaj pięknym porankiem Basiu
    To co najbardziej kocham w maju, to właśnie rzepakowe w pola. W tym roku niestey nie dane mi było zanurzyć się w morzu tego zapachu
    Pozdrawiam śpiewającymi ptakami za oknem 

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj droga Ismeno w sobotni wieczór. Pół weekendu minęło.
      Życzę Ci z całego serducha, abyś mogła mimo wszystko zanurzyć się w morzu zapachu rzepaku.:)
      Pozdrawiam Cię bardzo ciepło i nadal weekendowo. Przytulam.

      Usuń
  6. ... rzepakowe pola płyną
    tkane wiatru tchnieniem
    słońce głaszcze promieniami
    ustrojoną ziemię ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś, Ty zawsze tak pięknie poetycko piszesz :)
      Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie wiosennie i majowo.:)
      Buziaki!

      Usuń
  7. Taka ilość słonecznego koloru musi nastawiać optymistycznie. Pięknie się w ten krajobraz wpasowałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak.:) Zrelaksowałam się po pracowitym tygodniu.:)
      Dziękuję za miłe słowa.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  8. Kocham żółć :D .. mnie by od razu alergia dopadła ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię ten kolor :)
      A zapach jakoś przeżyłam :D
      Pozdrawiam.

      Usuń
  9. Pola kwitnącego rzepaku są piękne, i Ty w nich pięknie wyglądasz, nie dziwię się chęci popstrykania takich ujęć. Ja jednak nie mogłabym, po prostu nie daję rady znieść zapachu tych kwiatków, dla mnie brzydliwie cuchną i duszę się od tego. Co nie przeszkadza podziwiać....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, zapach na dłuższą metę też mnie dusi, a szczególnie męża - alergika.
      Widoki jednak cudne! Jakoś przeżyliśmy ten zapach :D
      A pola tak blisko od centrum, parę kilometrów - w Rzuchowie.
      Dziękuję za miłe słowa.:)
      Pozdrawiam Cię ciepło w sobotni wieczór.

      Usuń
  10. Moja okolica też bardzo rzepakowa. Nawet teraz, siedząc na tarasie, czuję jego zapach. Ale kiedy jestem na ścieżce rowerowej z przyjemnością zakładam maseczkę, bowiem, choć kolor piękny, to nadmiar zapachów mnie przytłacza.
    Cieszę się, że się zrelaksowaliście w takim niesamowitym miejscu. A sesja wyszła cudnie! No cóż, modelka bardzo fotogeniczna, odpowiednia stylizacja, dobry fotograf, więc musiało wyjść pięknie:)
    Całusy zasyłam i życzę udanego weekendowego odpoczynku:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to masz Urszulo piękne widoki :). Zgadza się, na dłuższą metę ten zapach może przeszkadzać.
      Zrelaksowaliśmy się po pracowitym tygodniu. Jutro też chcemy gdzieś wyjechać za miasto.
      Dziękuję za tyle miłych słów.:)
      Pozdrawiam cieplutko w nadal weekendowy czas. Życzę miłej niedzieli.
      Moc buziaków posyłam.:)

      Usuń
  11. Piękne są pola rzepaku; chciałabym się pośród nich przespacerować.
    Wyglądasz bardzo ładnie. Życzę jak najwięcej odpoczynku od pracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne Haniu, nie da się zaprzeczyć... Takie pełne słońca bez względu na pogodę:)
      Dziękuję za miły komentarz.:)
      Pozdrawiam Cię serdecznie majowo w sobotni wieczór.

      Usuń
  12. Strach niczego nie zmienia, powoduje stres i bezsenność. To, że się boisz, nie ochroni Ciebie ani bliskich – naprawdę to napisałam? Jesteś dorosłą, mądrą osobą, wiesz przecież. Trzeba zachowywać się jak przykazano i tyle.
    Ten wirus jest szalenie popularny medialnie, ale o tym, że jest na świecie coś grubo groźniejszego, co od wielu już lat zbiera ogromne żniwo śmierci, o tym nikt nie mówi w telewizji. Bo my boimy się tego, co dotyczy nas bezpośrednio, martwimy się o własny dom i bliskich. Szkoda że brakuje nam troski o pozostałych ludzi i nie staramy się odżegnać od nich gorszego niebezpieczeństwa. To jest po prostu globalny absurd i czyste szaleństwo.

    A zdjęcia są błędne, ślicznie Ci na tym polu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Aniu, ja to wszystko wiem... Lęk jest złym doradcą...
      Za dużo spotkało mnie jednak w życiu niepowodzeń i cierpienia. Życie jest takie kruche i nieprzewidywalne. Gdzieś ciągle mam to zakodowane z tyłu głowy.
      Co roku na nowotwory w Polsce umiera przeszło 85 tysięcy osób... Na inne choroby także spora liczba. Przecież moja Ania też przegrała tę walkę...
      Jesteśmy z M. bardzo ostrożni, nie spotykamy się ze znajomymi, przyjaciółmi. Troszczymy się nie tylko o siebie, ale także o innych. W kilku bliskich nam rodzinach są osoby zarażone... A pozostali domownicy na kwarantannie.
      Czasem myślę, że może nie powinnam publikować postów...
      Blog jest jednak dla mnie odskocznią, no i jest to miejsce, gdzie mogę się spotkać z Blogową Rodzinką. :)
      Dziękuję za ten długi komentarz i miłe słowa.:)

      Usuń
  13. Przepiękne zdjęcia Basiu. Mam nadzieję, że to szybko się skończy i będzie można jak dawniej bez stresu i strachu zwiedzać i podróżować. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jolu.:)
      Też mam taką nadzieję. Musimy czekać, wszyscy. Na normalne wyjście do pracy, na spotkania, na podróże.
      Pozdrawiam Cię ciepło w niedzielny poranek.:)

      Usuń
  14. Piękne pola rzepaku a Ty w nich cudnie wyglądasz. Super sukienka Basiu. Wszyscy pragniemy normalności, jesteśmy zmęczeni ale nie ma wyjścia, trzeba przeczekać. Buziaki 💋 posyłam, trzymaj się cieplutko 💚💚💚🍀☘️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Basieńko, wiem. Jesteśmy ostrożni. Nie narażamy innych i siebie. W kilku naszych zaprzyjaźnionych rodzinach są zarażeni.:(
      Dziękuję za miłe słowa :) Wreszcie udało się pobuszować w rzepaku.:)
      Pozdrawiam Cię w majowy poranek, moc pozdrowień i buziaków posyłam.:)

      Usuń
  15. Przepięknie Basiu wyglądasz wśród rzepaku. Jak prawdziwa Królowa.
    Ściskam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolino za miłe słowa.
      Do Królowej mi jednak daleko :D
      Pozdrawiam Cię ciepło w niedzielny poranek.:)

      Usuń
  16. Basiu, widziałam yam pszczoły i jescze jakiegoś owada, ale najpiękniejszy jest ten motyl w ciemnych okularach, w kwiecistym stroju, trzymającym od niechcenia pomarańczową szarfę, która dodaje tyle romantyczności w tym przepięknym obrazie.
    Nie martw sie Basiu, nie jesteś sama w tym lęku, ale razem musimy to jakoś przezyć, aby było lepiej.
    Serdeczności, Kochanie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tereso droga:"Motylem byłam, ale utyłam :D, na szczęście nie za dużo, oby tylko zdrowie było.:)
      Dziękuję za przemiły komentarz :)
      Oczywiście, musimy to przetrwać.
      Życzę Ci zdrowia i wszystkiego dobrego.
      Pozdrawiam Cię ciepło w niedzielny poranek.:)

      Usuń
  17. Basiu!
    Przecudnie wyglądasz na tle rzepakowego pola. A może jesteś królewną rzepakową?
    Modelka wyjątkowa dlatego zdjęcia jak zawsze doskonałe.
    Ślę moc serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Łucjo za miłe słowa.:) Aż się rumienię...
      Pozdrawiam Cię bardzo ciepło i majowo.:)

      Usuń
  18. Nie musi Pani nosic maski. Proszé przeczytac rozporzádzenie.Nawet jest tam napisane,ze nie musi Pani okazywac zaswiadczenia o stanie zdrowia nikomu ani sie tlumaczyc .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Anonimie... Masz jakieś imię?
      Chyba jednak musimy nosić maski w miejscach publicznych. Wiadomo, że nie na łące, byliśmy sami z M.:)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  19. Szkoda, bo o tej porze zawsze lubiłam jechać do Rodziców w kieleckie i po drodze obserwować słoneczne rzepakowe pola🌞
    Piękna sesja, cudna Ty💛🤗
    Pozdrawiam serdecznie na miły dzień i cały udany nowy tydzień 🌼🍓🌲🏵️🙋

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Morgano, życzę Ci, by sprawy wreszcie się poukładały.:)
      Dziękuję za miłe słowa.:)
      Pozdrawiam Cię bardzo ciepło i życzę wszystkiego dobrego.

      Usuń
  20. Pole rzepaku, niebieskie niebo, gdzieś w oddali las...Jeden z najpiękniejszych widoków świata. Bzy, konwalie i rzepak właśnie to coś na co najbardziej czekam wiosną i co najmocniej mi się z wiosną kojarzy.
    W obecnej sytuacji trzeba szukać pozytywów i cieszyć się z drobiazgów, "buszowanie" w rzepaku może być właśnie jednym z nich.
    Głowa do góry Basiu, najgorsze za nami, już widać światełko w tunelu. Będzie dobrze bo niby dlaczego ma być źle?
    Uściski i moc ciepłych pozdrowień na cały nadchodzący tydzień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mo.,pięknie opisałaś wiosnę. Dokładnie tak jest. Wiosna jest piękną porą roku.
      Szukam pozytywów, chociaż czasami jest to trudne.
      Życzę Ci wszystkiego dobrego, cieszenia się wiosną.
      Pozdrawiam Cię słonecznie i majowo. Buziaki!

      Usuń
  21. Uwielbiam widok kwitnącego rzepaku. Piękny i niesamowity widok. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubimy, chociaż zapach trochę dławi i dusi :)
      Pozdrawiam majowo.

      Usuń
  22. Jak Pieknie :) Uwielbiam Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :)
      A mogę poznać Twoje imię Anonimie.:)

      Usuń
  23. Jest pięknie. Takie obrazy wpisują się bardzo w nasz polski krajobraz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Grażyno. Od lat zachwycają mnie kwitnące pola rzepaku.:)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  24. piękna, pełna słońca, sesja zdjeciowa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Olu, że Ci się podoba.:)
      Teraz jest u nas chłodno. W ostatniej chwili się udało.
      Pozdrawiam Cię ciepło!

      Usuń
  25. Pola rzepaku to jedne z najpiękniejszych polskich krajobrazów, ale też krótkie do podziwiania. Dobrze że złapałaś ten najlepszy moment na zdjęcia. Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od lat zachwycam się nimi.:) Wreszcie się udało na ich tle zrobić zdjęcia.
      Miło mi, że Ci się podobają.:)
      Pozdrawiam Cię majowo.

      Usuń
  26. Basiu, jak widać marzenia się spełniają - nawet w tym ciężkim dla nas czasie.
    Przecudna sesja. Zdjęcia mają tą moc.
    Zdrówka dla Was!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem się spełniają.:)
      Dziękuję za miły komentarz.:)
      Również życzę wszystkiego dobrego.
      Pozdrawiam majowo.

      Usuń
  27. Piękne zdjęcia, wyglądasz rewelacyjnie na tle rzepaku, ten żółty kolor jest taki energetyczny. Widząc ten cudny kolor trudno się oprzeć robieniu zdjęć. Wybrałam się w stronę Żor na sesję zdjęciową.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Avelino za miłe słowa.
      Pola rzepakowe są obłędne.:)
      My dzisiaj minęliśmy Żory w drodze do Ogrodów Kapias.:)

      Usuń
  28. WOW !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Sesja do Vogua !!!!!!!!!!!!!!!!
    Wyglądasz przepięknie - w tej sukni w takiej rzeapkowej scenerii przypominasz jakieś wielkie sesje znanych modelek.
    PRZECUDOWNIE <3
    Kisses - Margot <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, aż tak :D
      W porównaniu z innymi "sesjami" blogerek, moje zdjęcia wydają mi się skromne.
      Dziękuję za miły komentarz.:)
      Moc uścisków i buziaków!!!

      Usuń
  29. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń