poniedziałek, 30 września 2019

Pasek w talii / BELTS PHENOMENAL US CHALLENGE 70

W związku z tematem wyzwania, przypomniała mi się pewna sytuacja.

Kiedy byłam w III klasie liceum,  moja Babcia kupiła mi przepiękny długi, zielony płaszcz z flauszu.
Miałam wtedy jeszcze blond włosy :) i ta zieleń nawet mi pasowała. Płaszcz uwielbiałam, ale trochę na mnie "wisiał", bo ważyłam zaledwie 40 kilo, no i zawsze byłam niska... Pewnego dnia pożyczyłam sobie od Taty czarny pasek z dużą klamrą ( z jakieś kurtki czy płaszcza, już nie pamiętam). Płaszcz z paskiem w talii od razu lepiej leżał. :). Do tego często jako dodatek pożyczałam także od taty czarną dużą aktówkę :) a od babci czarną chustę z frędzlami.:)
 I tak powstał super zestaw, w tamtych czasach szczyt elegancji i trochę awangardy.:)

Do końca studiów śmigałam w tym płaszczu, zmieniając paski i inne dodatki. Pamiętam, że nawet opasywałam się paskiem w czerwonym kolorze pod kolor wzoru na chuście.:)

A dzisiaj znowu zdjęcia - domówki.
Nie wiem, jak u Was, ale w moim mieście i owszem było słonecznie, ale głowę chciało urwać.
W dodatku tym razem M. przeziębiony...
Parę więc domówek i parę zdjęć moich jesiennych aspiracji.
Zapraszam:















Pozdrawiam bardzo serdecznie wszystkich odwiedzających i życzę miłego oraz spokojnego tygodnia.

Zbiorówka:


Dziękuję Krysiu. :)

Kochani, powaliła mnie grypa. Jak poczuję się lepiej, wrócę do blogosfery.

61 komentarzy:

  1. Wspaniale wyglądasz w tej sukience:))od zawsze byłaś pomysłowa:))widzę piękny jesienny wystrój:))Pozdrawiam serdecznie i zdrowia życzę:)))u nas też wieje okropnie:(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie Reniu.
      Oj nie nacieszyłam się jeszcze słoneczną jesienią.
      Pozdrawiam Cię cieplutko i także życzę wszystkiego dobrego,

      Usuń
  2. Basiu tak pięknie wyglądasz - jak nasza Pani Jesień :) A sukienka jest - brakło mi słów, gdyż tak bardzo się mi podoba.
    Zdrówka dla Męża - niech przeziębienie ucieka.
    U nas dziś też chciało urwać głowę. W jednym momencie też szusnęło deszczem i na niebie pojawiły się aż dwie piękne tęcze. Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. M. już zdrowy, za to mnie trzyma już przeszło 2 tygodnie... I jeszcze inne rzeczy niestety się przyplątały...
      Moc pozdrowionek dla Was.

      Usuń
  3. Pięknie Basiu wyglądasz, jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Paski pożyczałam od mamy, bo zawsze miała ich dużo, a nosiła tylko jeden. A racie zabierałam krawaty jak nie widział. :P
    Lubię bardzo barwy jesieni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno kwadraty były tego warte :)
      Czasem "podkradałam" bratu :)
      Jesień też lubię, słoneczną, kolorową :)

      Usuń
  5. Ach, co za kolory !!!!!!!!!!!!!!!! Wszystkiego - Twojej sukeinki i tych ślicznych drobaizgów. :) ))))
    A ta suknia dla Ciebie - w tych intensywnych kolorach jest idealna. Pieknie z paskiem i baaaardzo elegancko.
    SUPER !!!!!!!!!!!!!!
    Kisses - Margot :) ))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Margot.
      Lubię tę sukienkę także z botkami. :)
      Moc pozdrowień i buziaków!!!

      Usuń
  6. Chciałbym Cię zobaczyć w tamtym płaszczu musiałaś ekstra wyglądać :D
    No ale teraz też dałaś czadu ;) piękna sukienka i nawet wystrój w domu dopasowałaś. Ciekawa sesja wyszła, może nawet lepiej niż na dworze. A tam masz rację no głowy urywa. Ja wczoraj szłam dwa kilometry przez pusty teren to bałam się, że mnie wywieje w pole :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana.
      U mnie w domu jest 7 pór roku: jesień, późna jesień, zima, przedwiośnie, wiosna i wczesne lato i w pełni lato. Mam takiego bzika :) no i jeszcze wystroje świąteczne :)
      Dzisiaj chcieliśmy pojechać gdziesik, ale niestety choroba mnie trzyma nadal...
      Pozdrawiam Cię mocno! Buziaki!

      Usuń
  7. Basiu, mnie ta sukienka skojarzyła się z japońskimi kimonami, piękna, barwna. Masz śliczne kolorowe szkło, ja mam rybę z PRL, dostałam od babci. Pięknie wyglądasz, płaszcz z młodości widziałam oczami wyobraźni, musiałaś wyróżniać się z tłumu, taką stylówką. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marzenko.
      Płaszcz był naprawdę świetny.
      To szkło i dodatki to taki misz masz: współczesne dekoracje, szklane pamiątki od mojej Mamy, od Mamy Męża, prezenty. Łączę to wszystko, bo mam duży sentyment do prezentów.:)
      Moc pozdrowionek.

      Usuń
  8. Bardzo ciekawa stylizacja i te optymistyczne kolory! Pięknie Ci w niej!
    Ciekawe masz też dodatki w mieszkaniu, takie kolorowe i wesołe:) Podoba mi się, choć u mnie dominuje w dodatkach kolor miętowo-turkusowy:)
    Miłego tygodnia Basiu i zdrówka dla M.:)))


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Urszulo za miły komentarz.
      Ja mam bzika, jeśli chodzi o wystrój dużego pokoju. Zmieniam wystrój minimum 8 - 9 razy w ciągu roku.:)
      Ale jeden pokój jest niezmienny - biało niebieski.:)
      Moc pozdrowionek i buziaków!

      Usuń
  9. U mnie też tak wiało że głowę chciało urwać 😪. Twojemu M. życzę powrotu do zdrowia, koniecznie przekaż 👍👍. Co do pasków to gdy miałam 66 w talii to bardzo byłam Za! Szerokie paski z lat 80-90, miałam dwa. Prawie do wszystkiego. Jeszcze na początku blogowania nosiłam ale już cieńsze, obecnie tylko, póki co, do spodni, bo jestem niewymiarowa i jak wchodzę w biodrach to pas za duży 😒😔. Świetna sesja i Ty urocza, buziaki 💋, ściskam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basieńko, u mnie paski tak od czasu do czasu tylko.:)
      M. już zdrowy, a ja - sama wiesz kochana...
      Dziękuję za miłe słowa. Lubię tę sukienkę, a sesja tak na szybko.:)
      Pozdrawiam Cię cieplutko. Buziaki!!!

      Usuń
  10. Pięknie wyglądasz Basiu, tak bogato :) Kolor, złoto i błysk, no i oczywiście pasek w talii! Jesienny wystrój mieszkania bardzo ładny, piękne ozdoby :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuś. Może dlatego, że sukienka uszyta jest z błyszczącego materiału.:)
      Wystroje lubię zmieniać w zależności od pory roku... Odpoczywam przy tym.:)
      Moc pozdrowień posyłam.

      Usuń
  11. Basiu cudownie wyglądasz w tej sukience :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Basiu, ta sukienka jest przepiękna :D!!! Wyglądasz wspaniale :D!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie.
      Lubię tę sukienkę.:)
      Buziaki posyłam!!!

      Usuń
  13. M. niech zdrowieje bo Wnusia czeka. Cudownie wyglądasz. Ja niestety zawsze miałam zbyt dużo w talii i paski mi nie służą. 40 kg! to chyba miałam w przedszkolu:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basieńko. M. padł wczoraj, a ja znowu drugi raz dzisiaj...
      Jestem po antybiotyku i nic nie pomogło...
      Oboje ledwie zipiemy.
      A jutro idę do pracy, ale jak tak dalej będzie, to pojedziemy także ze mną do pani doktor.:(
      I nie możemy jechać na razie do Wnusi... :(
      Dziękuję za miłe słowa. Zaraz idę do łóżka. Głowa mi pęka z bólu...
      Pozdrawiam Cię cieplutko.

      Usuń
  14. tak dawno nie nosiłam paska, że ciężko chyba będzie się znowu przekonać. Chyba że dobrze go dobiorę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie paski rzadko, ale czasem do czegoś je dopasowuję.:)
      Pozdrawiam.:)

      Usuń
  15. Basiu, przecudna sukienka i wystrój jesienny.Sesja w domu to też doskonały pomysł.
    Życzę Wam szybkiego powrotu do zdrowia.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Łucjo - Mario.:)
      Czasem trzeba w domu.:) Chociaż wolę zdjęcia w plenerze.
      M. już zdrowy, niestety u mnie "wyskoczyły" jeszcze inne rzeczy.
      Jak wiesz, od jutra szpital...
      Moc serdeczności posyłam.:)

      Usuń
  16. Jak widać, w domu można przyjemnie spędzać czas.
    Zdrówka dla M. i buziak dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ewuś.
      M. już zdrowy, a mnie trzeba jeszcze podreperować.
      Buziaki posyłam.

      Usuń
  17. stylizacja bardzo ładna, lubie takie orientalne inspiracje:) Dużo zdrowia Wam życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Mario Tamaro.
      Nie wiem dlaczego, ale nie pokazują mi się Twoje nowe posty :(
      Pozdrawiam Cię serdecznie.

      Usuń
  18. Witaj już październikowo
    Paski... Kiedyś nosiłam je bardzo często. Teraz już praktycznie nie, A szkoda, bo naprawdę jak widać. można świetnie wyglądać.
    Basiu, z jednej strony cieszę się, że podoba się Tobie co piszę. Jednak z drugiej strony trochę mi przykro, że czasem są one powodem twoich łez.
    Teraz jeszcze Pani Jesień zadomowiła się u nas na dobre. Mam jednak nadzieję, że u chociaż Ciebie słońce świeci. Przynajmniej to wewnętrzne.
    A co u mnie? Podobnie jak słońce i ja spowolniałam. A przecież wystarczy mały promyk słońca w kolorowych liściach i już chciałoby się spacerować.
    Pozdrawiam wszystkimi kolorami października

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Ismeno, tak już ze mną jest.
      Mnóstwo różnych rozważań na blogach wywołują u mnie takie uczucia. Moja tęsknota i ból za Anią będą już ze mną do końca mojego życia.
      Bardzo lubię do Ciebie wpadać, Twój blog jest niezwykły.:)
      Jesień jest piękna, słoneczna, ale na razie nie mogę się nią cieszyć, tak jak bym chciała.
      Pozdrawiam Cię bardzo ciepło. Posyłam uściski.:)

      Usuń
  19. Basiu, moje 40 kilo w liceum, tez paski ratowały:D
    A Ty wyglądasz pięknie! Egzotycznie bardzo w tym wcieleniu paskowym współczesnym!

    Mam nadzieję, że grypa odpuściła:))
    Ja tez powoli dochodzę do siebie... No i ostatni wynik pozytywny, więc jestem prawie happy;))
    Buziaki kochana!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, grypa może i tak częściowo. Resztę wiesz.:)
      Dziękuję za miłe słowa. Zdjęcia w pięć minut...
      Trzymam także za Ciebie kciuki i tysiąc buziaków posyłam.:)

      Usuń
  20. Tak eterycznej osóbce żaden szeroki pasek niestraszny.../mam.podobnie z wagą do teraz/.Najważniejsze zdrowie teraz, aby chwytać jesień, póki trwa. Przepiękny orientalny wzór,kolory jak najbardziej na czasie. Pozdrawiam jesiennie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :)
      Oj tak to zdrowie. Jakoś ostatnio mi nie służy...
      Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie.

      Usuń
  21. Piękne zdjęcia i ślicznie wyglądasz:) Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie.:)
      Oby jeszcze zdrowie było.
      Moc pozdrowionek.

      Usuń
  22. Świetny zestaw Basiu. Wyglądasz pięknie i bardzo elegancko. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Jolu za miły komentarz.
      Pozdrawiam Cię cieplutko.:)

      Usuń
  23. sliczna sukienka. Pasek w talii czasem robi sporą robote

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale śliczna ta sukienka. Ja osobiście bardzo lubię podkreślać talię paskiem i mam ich niezła kolekcję.
    Powrotu do zdrowia życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Grażyno.:)
      Z Twoją figurką możesz zakładać pasek bez oporu.:)
      Moc pozdrowień posyłam.

      Usuń
  25. Kiedyś byłam szczupła, ubrania nosiłam dopasowane, modny pasek nosiłam.
    Teraz ,po 50-tce figura uległa zmianie, zatem rzadko noszę paski.
    Twoja stylizacja elegancka😀
    Pozdrowionka jesienne zostawiam 🍁🌞☕🏵️🤗❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Morgano, u mnie figura też się baaardzo zmieniła, szczególnie po licznych operacjach.
      Paski zakładam rzadko, ale czasem próbuję.:)
      Pozdrawiam Cię cieplutko.

      Usuń
  26. Jestem pod wrażeń tej pięknej sukienki :) i sama bym taka chciała :) do tego te cudowne szpileczki... hmmm nic dodać nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Aniu :)
      Miło mi...
      Moc pozdrowień i buziaków!

      Usuń
  27. Piękna stylizacja, uwielbiam takie torebki
    Do tej stylizacji sprawdziłaby się również torebka chanelka lub torebka z ćwiekami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.:)
      Pewnie tak. Dziękuję także za wskazówki.

      Usuń