wtorek, 3 września 2019

GARNITUR / A SUIT - PHENOMENAL US - CHALLENGE 66


Jak się nie ma garnituru, to się szuka w szafie i wyjmuje to, co się ma :)
Kiedyś posiadałam 3 garnitury, ale cieszą już oczy kogoś innego.
Ten dzisiejszy kombinowany: spodnie czerwone + biała długa koszula z hafcikiem muszek, różnych owadów + marynarka z błyszczącego materiału, licząca sobie kilkanaście lat.
Plus dodatki :) Czerwone szpilki i kopertówka oraz minimum biżuterii.
I tadam, jest garnitur.:) Potem 10 minut, a może i mniej na zdjęcia, bo osobisty fotograf nie ma czasu.
Jutro tak pójdę odziana do pracy, nawet M. spodobał się zestaw.:)
A co Wy o nim sądzicie? Może być?

















Pozdrawiam bardzo serdecznie wszystkich odwiedzających i życzę dobrego nowego tygodnia :).

Zbiorówka:



Marynarka: Bon prix
Koszula: Bon prix
Spodnie: lokalny butik
Szpilki: Produkt polski
Kopertówka: Pepco
Zegarek: Avon
Bransoletki: prezent od M.
Pierścionek dopasowany kolorystycznie do owadów: Avon

76 komentarzy:

  1. Przepięknie Ci Basiu w tej czerwieni! Garnitur i stylizacja są świetne. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorotko :) Taki sobie kombinowany garnitur.
      Moc pozdrowionek!

      Usuń
  2. Basiu, Ty cokolwiek ubierzesz, to wyglądasz olśniewająco :) Achhh..!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, rumienię się.
      Miło było Cię znów usłyszeć.:)
      Uściski!!!

      Usuń
  3. Basiu wyglądasz zjawiskowo!!!!!!!!!
    Koszula z tym dłuższym tyłem dodała nowoczesnego sznytu i nonszalancji!!!
    I ta płomienna czerwień!!!
    Fenomenalnie kochana!!!
    A do pracy jak najbardziej się nadaje! I nie tylko!
    Bosko!!!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Edytko!
      Dzisiaj dzieciaki były zainteresowanie haftowanymi owadami, więc może nie powinnam zakładać tej koszuli, bo rozpraszam Dzieciaki :)
      Dzisiaj znowu czeka na mnie praca nad programami...

      Buziole!!!

      Usuń
  4. Jak się nie ma w szafie więcej niż 4 ciuchy, to nosi się je na okrągło...
    To taka mała parafraza początku Twojego wpisu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Frau Be.
      Wiem, że mam za dużo ciuchów, mea culpa...
      Kiedyś kupowałam na potęgę, byłam naiwna, bo myślałam, że to rozwiąże moje problemy...
      Teraz nie kupuję. Wiele ubrań (z metkami) rozdałam. Zresztą już pod koniec września napiszę na ten temat.
      Pozdrawiam Cię serdecznie.

      Usuń
    2. Ty masz za dużo? Nie! To ja mam dużo za mało.

      Usuń
    3. Frau Be nie dobijaj mnie.
      I tak mam ciuchowe wyrzuty sumienia...

      Usuń
    4. A niby dlaczego? Nie ukradłaś ich nikomu, nie zrabowałaś. wolno Ci mieć ich tyle, ile chcesz.

      Usuń
    5. Nie ukradłam, nie zrabowałam, ale przechodzę ciągle różne myślowe i nie tylko metamorfozy...
      Odpiszę...

      Usuń
  5. Basiu ślicznie wyglądasz w tej stylizacji. Przyznam szczerze, ze nie mam żadnego garnituru. Kiedyś miałam garsonki - dziś szczerze wolę styl sportowy :)
    serdeczności i powodzenia w pracy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że podoba Wam się mój kombinowany garnitur.:) Dziękuję za miłe słowa.
      A co do pracy, to przyda mi się także duuużo energii :)
      Moc pozdrowionek.:)

      Usuń
  6. Basiu wyglądasz pięknie:)))na zdjęciach wcale nie widać pośpiechu i miejsce urocze:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu.
      Ale pośpiech był, część zdjęć nie nadawała się.
      A potem do 23.00 siedziałam nad pisaniem dostosowań.
      No cóż taka praca, ale i tak ją lubię, tylko biurokracja mnie dobija.
      Pozdrawiam Cię już Reniu wrześniowo.:)

      Usuń
  7. Piękna stylizacja i kolorystyka twarzowa😄
    Pozdrowionka zostawiam kochana 🌻🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Morgano.:)
      Tak sobie kombinuję i miksuję.:)
      Moc pozdrowień serdecznych posyłam.

      Usuń
  8. Piękna stylówka do pracy, w czerwonym kolorze wyglądasz zachwycająco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz.
      Marynarkę zdjęłam, nie chciałam być zbyt "drażniąca" i ognista podczas pracy z dziećmi :)
      Pozdrawiam Cię wrześniowo.

      Usuń
  9. Ale seksowny kolor i tak też wyglądasz! Super zestaw, choć ja czerwonego nie noszę, to na Tobie wygląda pięknie:) A jeszcze do tego to rewelacyjnie dobrane tło:)
    Gratuluję modelce i fotografowi:) Chyba fajną macie wtedy zabawę?
    Zasyłam mnóstwo serdeczności:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabawa fajna... To takie wyzwaniowe modowe zadania :). Nie ma oczywiście żadnego przymusu. Nie zawsze biorę udział, najczęściej deficyt czasu.
      Dziękuję za miłe słowa. :) A miejsce, dosłownie 5 minut od naszego mieszkania :)
      Pozdrawiam Cię Urszulo bardzo ciepło!

      Usuń
  10. Bardzo gustownie. Zwróciłam też uwagę na piękne tło. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Dzisiaj tak poszłam odziana do pracy, no i nawet zebrałam kilka komplementów.:) Dzieciakom podobały się owady na koszuli :D.
      Moc pozdrowionek.

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko :) Aż tak?
      A to taki kombinowany garnitur.:)
      Pozdrawiam Cię serdecznie.

      Usuń
  12. Basiu, ty wyglądasz jak milion dolarów, albo i więcej. Piękny zestaw, bardzo Ci pasuje. Przepiękna z Ciebie kobieta i tyle ciepła od Ciebie wypływa. :) Śliczne te wyszywane owady. :0 Pozdrawiam, tulę i życzę dużej dawki radości. :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milion powiadasz Agnieszko. To od razu kupuję camper i Europa jest moja i męża.:)
      A szczególnie Grecja :)
      Dziękuję ślicznie za miłe słowa :)
      Moc pozdrowień i buzioli!!!

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :)
      Kombinowałam całe pięć minut a potem drugie tyle na zdjęcia :)

      Usuń
  14. Uważam że czerwień i czerń to dwa najelegantsze kolory , no i jeszcze bialy.
    Twój czerwony garnitur robi wrażenie. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że Ci się podoba moja kombinowana wersja garnituru Grażyno :)
      U mnie na pierwszy miejscu i tak niebieskości, potem czerwony, no i tak dalej...
      Pozdrawiam Cię wrześniowo.

      Usuń
  15. I sobie stworzyłaś Basiu garnitur i to jaki? czerwony. Bardzo ładnie i elegancko w nim wyglądasz, żakiet i spodnie nawet w innym kolorze nabierają przyjemnego dla oka wyrazu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Marzenko.:)
      Tak jakoś te wszystkie części garderoby od razu poukładały się w jedno :)
      Moc pozdrowień posyłam.

      Usuń
  16. Basiu! W tej stylizacji wyglądasz bosko! Ten zestaw jest fantastyczny.
    Z resztą w każdej stylizacji wyglądasz jak prawdziwa księżniczka.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łucjo dziękuję za tyle miłych słów.
      Tak na szybciucho wyszedł ten zestaw. Nawet mi się samej spodobał.:D
      Pozdrawiam Cię bardzo ciepło!

      Usuń
  17. Olśniewająco wyglądasz Basieńko. Z czerwonym zdecydowanie Ci do twarzy. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko, Ty zawsze jesteś taka miła :)
      Dziękuję.:)
      Pozdrawiam Cię cieplutko.:)

      Usuń
  18. Wspaniała stylizacja Basiu, wyglądasz wspaniale! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Maks.
      Ciesz się jeszcze wrześniowymi wakacjami :D
      Pozdrowionka!

      Usuń
  19. Łaaaa, jaka ognista dziewczyna! Pięknie, Basiu <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Kiedyś nosiłam i nawet pokochałam, teraz mam jedną sztukę, raczej stawiam na spodnie i marynarki a najlepiej czuję się w kardiganach, bo o wiele swobodniej. Pięknie 👍♥️ Ci w tym kolorze, biała koszula 👍👍, super ☀️, buziaki 💋

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też teraz Basiu nie mam. Zresztą mam postanowienie: nie kupuję nowych ubrań.:) I tak sobie kombinuję, z tego co mam.
      Koszula też mnie urzekła - zwłaszcza haft - owadów :)
      Dziękuję Basieńko za miłe słowa :)
      Buziaki!!!
      Moc pozdrowionek i buziaków.

      Usuń
  21. Basiu wyglądaasz zjawiskowo :) jednak nam brunetki pasuje idealnie czerwony kolor :) a do tego miejsce które nam pokazujesz robi wrażenie :) cudowna całość :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dziękuję :) Rumienię się.
      Zestaw na szybko, zdjęcia na szybko, miejsce pięć minut od mieszkania.:)
      U mnie znowu deficyt czasu...
      Miło mi, że Ci się podoba.
      Pozdrawiam Cię cieplutko.:)
      Buziaki!

      Usuń
  22. Pięknie wyglądasz. Ubrała się w mój ulubiony kolor. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      U mnie po niebieskościach, kolor czerwony :)
      Moc pozdrowień.

      Usuń
  23. Witaj Basiu.Bardzo twarzowy elegancki zestaw .Aż zajrzałam do encyklopedii kolorów i wyszukałam "CZERWIEŃ to barwa władzy – jest to kolor królewskości i najwyższego kapłana. Czerwień jest kolorem ziemskim, oznacza krew, ogień, wojnę i rządzę. ... Gross, pisząc o znaczeniu barw w sztuce i obyczajowości Zachodu, stwierdza, że kolor czerwony to szczególny symbol seksu."A ja tak mało posiadam ciuszków w tym kolorze...☺Uściski ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Danko, pięknie opisałaś ten kolor.:) Miło mi, że podoba Ci się zestaw.
      Po niebieskościach, właśnie odcienie czerwieni zajmują miejsce w mojej szafie.
      Może warto, by także w Twojej szafie się pojawił?
      Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie.

      Usuń
  24. Basiu, wszystkie elementy pięknie współgrają na ślicznej modelce z czarującym uśmiechem. Pozdrawiam znad polskiego morza :) Dziś wietrznie i pochmurno, więc ten Twój kolorowy styl bardzo mi odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Tereso za miłe słowa.:)
      Życzę Ci wspaniałego urlopu, pięknej pogody i wypoczynku :)
      Pozdrawiam już wrześniowo.

      Usuń
  25. Zachwycam się bez końca !!!!
    Ta czerwień i satyna !!!!!!!!!!!!!!!!
    CUDOWNOŚCI !!!
    Z białą wielką koszulą stworzyłaś cundowny zestaw.
    Kisses Kochana - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu droga, Twój zachwyt to dla mnie miód na serducho :)
      Dziękuję ślicznie!!!
      A myślałam, że znowu z braku czasu nie dam rady.
      Zestaw od dawna chodził mi po głowie, tym bardziej, że "wykopałam" marynarkę z szafy i na nowo ją polubiłam.
      A moim dzieciaczkom w pracy bardzo spodobała się koszula z haftem.:)

      Moc pozdrowień i wrześniowych buziaków.

      Usuń
  26. Wspaniały! I do tego ta piękna koszula ... Wyglądasz pięknie i baaardzo elegancko. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo Jolu. :) Miło mi.:)
      Pozdrawiam Cię cieplutko w chłodną wrześniową noc.

      Usuń
  27. Piękny zestaw. Koszula że wzgledu na długość przełamuje czerwień spodni i żakietu. I dobrze, że torebka z czarnym, więc nie jest jednostajnie kolorystycznie. Atrakcyjny strój.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że podoba Ci się moja propozycja.:)
      Nawet M. się bardzo spodobała.
      Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie.

      Usuń
  28. Bardzo elegancko wyglądasz, cudowna koszula, świetnie dobralas dodatki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie. Tak się jakosik zestawiło.:)
      Moc pozdrowień.:)

      Usuń
  29. No proszę i garnitur można wykombinować. Świetnie wyglądasz. Cudne zestawienie i ten kolor elegancja z pazurem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można, można... Mam postanowienie. Minimum rok nie kupować żadnych ubrań i kombinować z tego, co w szafie :)
      Dziękuję za miłe słowa .
      Buziaki i pozdrowionka!

      Usuń
  30. Ależ jesteś elegancka! Pięknie wyglądasz, piękny zestaw. A te muszki i owady - świetne. I ten pierścionek mnie zachwycił. Mam w podobnym stylu serduszko na łańcuszku, tylko srebrne. No i otoczenie parkowe śliczne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haniu, dziękuję za tyle miłych słów :)
      Moim podopiecznym też się spodobały muszki i owady :)
      Pozdrawiam Cię cieplutko!

      Usuń
  31. Witaj Basiu:)
    Prześlicznie Ci w czerwieni!
    Cieszę się, że piszesz na blogu
    Mocno pozdrawiam z Sopotu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Beatko!
      Miłego pobytu w Sopocie :)
      Dziękuję za miły komentarz.
      Buziaki i pozdrowienia posyłam.

      Usuń
  32. Jak najbardziej może być! :)) Piękny garniak w soczystym, pięknym kolorze :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Ewuś. Dziękuję bardzo :)
      Pozdrawiam Cię serdecznie.
      Buziaki!

      Usuń
  33. Czerwony tez mój ulubiony, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to energetyczny kolor :)
      Pozdrawiam Cię ciepło!

      Usuń
  34. Wpisuję się do chóru zauroczonych stylizacją. Zachwycona całym zestawem, w szczególności ważkami i wszelkimi owadami na też przeze mnie szczególnie lubianej białej bluzce. Piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :)
      Te ważki, muszki też mnie zachwyciły, to one zdecydowały o kupnie kiedyś tam bluzki.:)
      Moc pozdrowień posyłam i pędzę do pracy.

      Usuń
  35. Piękny zestaw i wyglądasz w nim bardzo młodo Basiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basieńko.
      Mam chore gardło. Zadzwonię, jak się ogarnę i trochę wykuruję głos...
      Pozdrawiam Cię ciepło!

      Usuń
  36. Basiu,jak zwykle cudownie ,pięknie wyglądasz w tej czerwieni.Pozdrawiam serdecznie, długo nie było mnie u Ciebie ale jestem.-Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Aniu, że jesteś. Dziękuję za miłe słowa.
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń