wtorek, 10 września 2019

Piękno Ziemi Sądeckiej - u Reni dzień drugi.

Drugiego dnia ruszyliśmy podziwiać piękne okolice.


Przemiły Syn Reni był naszym przewodnikiem.:)
D., przepraszam, jeśli coś pomyliłam...

1. Przejeżdżamy przez Mokrą Wieś, wokół roztaczają się wspaniałe widoki:



2. Dworek w miejscowości Świdnik ( w rękach prywatnych).


3. Okolice Świdnika:






4. Drewniany kościół w Czarnym Potoku:





Wnętrze kościółka nas zauroczyło, o jego historii będzie później:




















5. Miejscowość Kicznia, spichlerz:


6. Pamiątkowe zdjęcia musowo:



7. Kicznia, kapliczka:



8. Kicznia i jeszcze dwie kapliczki:



9. Ten drewniany dom wyjątkowo mnie zachwycił:




10. Zbliżamy się do ciekawego miejsca o wdzięcznej nazwie - Cisowy Dzioł.
    O tym niezwykłym miejscu, także dopiszę informacje. :)




CIĄG DALSZY NASTĄPI:


Drodzy czytelnicy, na razie czas, a w zasadzie jego brak spowodował, że dzisiaj tylko fotorelacja.
Codziennie po pracy siedzę po kilka godzin przy laptopie i tworzę mnóstwo programów do pracy z dziećmi i młodzieżą.
Inne obowiązki też się mnożą...
Stąd znowu moje zaległości na ulubionych blogach.

Chciałam jednak pokazać Wam chociaż część tego, co zobaczyliśmy podczas naszego pobytu u Reni:), który był naprawdę wspaniały.:)

RENIU BUZIAKI!!!

Pozdrawiam wszystkich odwiedzających bardzo serdecznie.
Bardzo proszę o cierpliwość i zrozumienie.:)

59 komentarzy:

  1. Pięknie Basiu pokazujesz nasze okolice:)))trochę mi wstyd że Ty już drugi post dodajesz z naszego spotkania a ja jeszcze nic nie napisałam:(((u mnie ostatnio bardzo emocjonalnie co wpływa na moje zdrowie niestety..Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu droga, nie mam czasu, jak widzisz na dokładne opisy. Praca mnie pochłania i inne obowiązki. Nie przejmuj się, że nie przygotowałaś jeszcze posta. Życie w realu jest ważniejsze :)
      Życzę Ci kochana dużo spokoju i zdrowia.:)
      Boli mnie gardło, mam problem z mówieniem. Zadzwonię, jak wrócę do formy.
      Moc serdecznych pozdrowień posyłamy.:)

      Usuń
  2. Zauroczyły mnie te plenery. Piękne przestrzenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nas Aniu także. :)
      A jeszcze tyle tam zostało do zobaczenia :)
      Pozdrawiam Cię mocno!

      Usuń
  3. Kochana
    Przepiękna foto-relacja😄
    Cudne, malownicze miejsce, 🌞pogoda, życzliwi i gościnni ludzie- super❤️🌸🙋
    Pozdrawiam najserdeczniej 🌻

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz.:)
      Wizyta u Reni była dla nas wielkim przeżyciem.

      A okolice cudne.:)
      Pozdrawiam Cię bardzo cieplutko!!!

      Usuń
  4. Przepiękne górskie krajobrazy i wspaniałe miejsca. Polska jest piękna :D!!!
    Pozdrawiam serdecznie :D!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, pięknie tam. Planujemy dalsze zwiedzanie :)
      Pozdrawiam Cię ciepło! Buziaki!

      Usuń
  5. Piękne miejsca pokazałaś. Lubię takie klimaty. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My także :)
      Pozdrawiam i zapraszam na kolejne relacje:)

      Usuń
  6. Sądecczyzna jest przepiękna, zachwycają tamtejsze krajobrazy dlatego nie jestem zaskoczona, że oczarowała Cię ta malownicza kraina. Doskonale rozumiem, że cierpisz na brak czasu w związku z doskonałą reformą szkolnictwa. Mam nadzieję, że wyjdziesz na prostą i będą kolejne relacje z pobytu u Reni. Cichutko marzę aby zobaczyć Jej śliczny skansenik, ona jest bardzo skromna aby się nim pochwalić.
    Całuję i serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Łucjo, dziękuję za troskę. Wczoraj wróciłam po 20.00, dzisiaj około 18.00.:(
      Teraz trochę się zresetuję na blogach i wracam do obowiązków.
      Podczas weekendu spróbuję odwiedzić ulubione blogi.
      Obiecuję, że w następnym poście pokażę skansen Reni.

      Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie.:)

      Usuń
  7. Piękne spotkanie w pięknej okolicy. Sądeckie oferuje wiele piękna.
    Kościółek jest urokliwy- jak wszystkie drewniane w tej okolicy.
    A ja nie tworzę żadnych programów Basiu, ale Wnuki dbają bym się nie nudziła nawet przez moment.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basieńko, wierzę.
      Dzieciaczki potrafią zabrać całą energię, ale to z drugiej strony radość, że są :)
      My już czekamy każdego dnia...
      Okolice przeurokliwe, Renia i Jej bliscy - wspaniali ludzie.:)
      Opiszę ten kościółek.
      Milion rzeczy planuję na weekend.
      Pozdrawiam Cię mocno!

      Usuń
  8. Wycieczka wspaniała budowle i wnętrza są okazałe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baaardzo Agnieszko.:)
      Zapraszam na kolejne relacje.:)
      Moc pozdrowień posyłam.

      Usuń
  9. Przepiękne okolice i super zdjęcia:) Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okolice warte zobaczenia :)
      Pozdrawiam Cię bardzo ciepło!

      Usuń
  10. Cudne widoki, dobrze widzieć Cię szczęśliwą i uśmiechniętą. Te zdjęcia to najlepszy dowód na to, że otaczanie się dobrymi ludźmi i pięknymi krajobrazami jest ważne i potrzebne. I co najważniejsze - bezcenne. Życzę Ci jak najwięcej takich chwil i dobrych ludzi wokół. Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę dużo uśmiechu. Nie zapracowuj się :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj droga Mo.:)
      Dziękuję za długi i piękny komentarz.:) Take słowa dodają mi energii i dużo radości.
      Zwiedzanie tychże malowniczych okolic planujemy kontynuować.:)

      Tobie także życzę wszystkiego dobrego.:)
      Na razie pracy mam mnóstwo, trochę za dużo...
      Pozdrawiam Cię serdecznie!

      Usuń
  11. A wiesz?... Przepiękna ta Twoja bluzka...

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki za tę dużą dawkę kolejnych pięknych, polskich zakątków:) A te widoki - niesamowite. Jak zwykle ładnie wyglądacie!
    Ja również pracowałam z dziećmi i wiem, ile czasu potrzeba we wrześniu, aby przygotować się do pracy z nimi:)
    Życzę dużo siły i zdrówka:) Powodzenia:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję śliczne Urszulo za miły komentarz i zrozumienie :)
      Na razie padam... Już boli mnie gardło od prowadzenia zajęć...
      Okolice piękne. Planujemy zobaczyć jeszcze więcej.:)
      Wszystkiego dobrego.
      Pozdrawiam Cię serdecznie.:)

      Usuń
  13. Ojej!!! Te tereny są wspaniałe! Raz byłam, ale zimą i to na szybko:))
    I cudownie, że mogłyście się z Renią spotkać...
    Pozdrawiam Was gorąco!!!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tarunia, tereny przepiękne! A z Renią nie mogłyśmy się nagadać :)
      Moc pozdrowionek i buzioli posyłam.:)

      Usuń
  14. Basiu przecudne są te widoki. Piękny czas spędziliście u Renii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się moi drodzy.:)
      Widoki są przecudne, a czas u Reni był piękny i ciekawy.
      Pozdrawiam Was ciepło!

      Usuń
    2. Teraz wiemy i my, kogo brać za przewodnika w tych rejonach :D

      Usuń
  15. Wiem już, widziałam u Reni, czytałam, oglądałam ☺ Spotkanie cudowne, miła atmosfera, którą czuć :)) Do tego taka piękna okolica, tyle wspaniałych rzeczy do zobaczenia, cudnie Basiu ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie było.
      Planujemy kolejne spotkanie i zwiedzanie :)
      Pozdrawiam Cię Ewuś bardzo serdecznie.

      Usuń
  16. Piękne okolice, z chęcią przedeptalabym pieszo.
    Myślę jednak, że palmę pierwszeństwa, przed widokami, maja wrażenia że spotkania. Uśmiechnięte buzie dowodzą, że wspólny czas był udany' aż miło popatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeurocze.:)
      Planujemy tam wrócić, jeszcze wiele miejsc zostało do zobaczenia.
      A spotkanie było naprawdę wspaniałe.
      Pozdrawiam Cię niedzielnie.

      Usuń
  17. Basienko jesteś wspaniała 💓 mimo wielu obowiązków znajdujesz czas dla bliskich :) to bardzo ważne, jak ktoś chce to pięć minut zawsze znajdzie :) masz wielkie serce Basiu :) dziękuję za odwiedziny u mnie :)
    Piękna fotoleracja bardzo ciekawe miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu za przemiły komentarz.:)
      Czasu wolnego mam naprawdę malutko, ale staram się odwiedzać moje ulubione blogi.
      Pozdrawiam Cię niedzielnie.:)
      Dzisiaj mimo ładnej pogody nigdzie nie jedziemy, za chwilę spotkanie rodzinne.:)

      Usuń
  18. Cudne góry, aż lśnią w tym upalnym słońcu! Widoki, jak z mojego dzieciństwa w leżących po sąsiedzku Gorcach. Kościółek śliczny i taki "dla ludzi", z dusza. I ty uśmiechnięta, wypoczęta :) Piękna fotorelacja :) Dużo sił Ci życzę na ten nowy rok szkolny! I zadowolenia z pracy! Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Haniu za komentarz i miłe słowa.
      Oj tak, siły mi się przydadzą. Już boli mnie gardło :(
      Pracę swoją lubię, tylko ostatnio mam za dużo obowiązków i zaczynam już na starcie tracić siły.
      Moc ciepłych pozdrowień posyłam.

      Usuń
  19. Przepiękne miejsca nam pokazałaś Basiu. Jeszcze nigdy nie byłam na Sądecczyźnie, dlatego obejrzałam je z największą przyjemnością.
    Co prawda nie piszę programów pracy z dzieci, ale jestem na etapie tworzenia pewnego programu socjalnego, więc też zmagam się z chronicznym brakiem czasu. A jeżeli do tego dodać wszelkie poboczne czynności, to aż się dziwię, że mam kiedy oddychać. Mam nadzieję, że pisanie programów nie pochłania Cię całkowicie i znajdujesz też trochę czasu dla siebie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolino, te tereny są urocze :)
      Wiem, że jesteś także bardzo aktywną osóbką.

      No cóż, nadal jestem zapracowana i nadal przeziębiona.
      Jutro wybieram się do pani doktor, bo czuję się coraz gorzej...
      Pozdrawiam Cię cieplutko!

      Usuń
  20. Wspaniałe spotkanie, a Sądecczyzna jest przepięknym skrawkiem, sam często tam się udaję i za każdym razem zachwyca mnie na nowo... Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się Maks.:)
      Pierwszy raz byłam z Rodzicami. Miałam chyba 8 lat. I już wtedy bardzo mi się podobały okolice :)
      Myślę, że jeszcze spotkamy się z Renią i dalej pozwiedzamy.
      Miłego tygodnia.

      Usuń
  21. Bardzo lubię tamte rejony Polski, jest przeuroczo, pięknie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo są śliczne, baaardzo :)
      Planujemy tam wrócić i zwiedzać dalej :)
      Moc uścisków!

      Usuń
  22. Lubię takie fotorelacje, lubię pooglądać 👍👍. Czas u Reni to niezapomniane chwile. Buziaki 💋

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu.
      A u Reni - wiadomo, było cudnie! :)
      Pozdrowienia i buziaki!!!

      Usuń
  23. Wcale Ci się nie dziwię, że zauroczył Cię ten dom... Mnie też, bo po 1. ma werandę, 2. mnóstwo kwiatów przed nim, 3. siedzi tam kot :) :) :) Okolica przepiękna. I Wy tak pięknie wkomponowaliście się w plenery... Pozdrawiam ciepło! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak. Z wszystkim się zgadzam :) Dom piękny, okolice również.:)
      Jestem słaba jak pila... Znasz takie porównanie? Bo to nasze gwarowe :)
      Pozdrawiam Cię także cieplutko.
      Jeszcze mnie męczy przeziębienie...

      Usuń
    2. Niestety nie znam, bo nie wiem co to pila... :) :) :) Ale domyślam się, że energią nie tryskasz, ale ja też. Ostatnio uświadomiłam sobie, że mam mięśnie w łokciu, bo zakwasy mi się tam zrobiły, chyba od kijków trekkingowych :) No bo przecież nie powiem, że stara jestem... :) :) :)
      Wracaj do zdrówka. Buziak!

      Usuń
    3. Pila to takie małe, słabe kurczątko :)
      Tobie także życzę zdrówka!

      Usuń
  24. Prezpięknie :) ))))
    Co za okolica i .... co za spotkanie :) )))))
    Kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okolice bardzo śliczne.
      A spotkanie z Renią było baaardzo udane!!!
      Moc pozdrowionek i buziaki!

      Usuń
  25. Fajna wycieczka Basiu. Z przyjemnością z Tobą pozwiedzałam. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak Jolu, wycieczka była baaardzo udana :)
      Okolice przepiękne.:)
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  26. Bardzo klimatyczne zdjęcia. Piękne okolice.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Okolice śliczne. Twoje zresztą także.:D
      Pozdrawiam Cię Grażyno.

      Usuń
  27. Klimatyczne miejsce, Chciałabym zobaczyć to na własne oczy

    OdpowiedzUsuń