poniedziałek, 23 września 2019

WIDE PANTS / Szerokie Spodnie PHENOMENAL CHALLENGE US 69


Kolejny temat wyzwania bardzo ciekawy, niestety u mnie powtórka z rozrywki lub jak mawiała Lumpola
 "- odgrzewane kotlety".
Miniony tydzień był trudny w pracy, ale wydarzyło się COŚ, na co czekałam bardzo długo
i przyćmiło temat wyzwania.

Pragnę podzielić się z Wami - Naszą Wielką Rodzinną Radością :)
Zostałam BABCIĄ !!! :D
Mam już dwie śliczne Wnusie i Wnuczka ze strony Męża. Teraz przyszła na świat Wnusia z mojej strony.
Wielkie, często też szerokie spodnie w takich okolicznościach schodzą na drugi plan.:)


 Zdjęcia z archiwum blogowego. Dowód na to, że moda ciągle zatacza koło. Wielkie a także szerokie  spodnie od lat goszczą w mojej szafie, bez względu na to, czy były modne czy nie...

Korfu: 2013 rok:



I Paryż 2006 rok:


Egipt 2008 r.:



Petra 2010 r.:


Turcja 2010 r.:


Grecja 2012 rok:



Fuerta 2014r.:


Grecja 2015 rok:



Wyzwania : "W sieci", "Pustynne piaski " i  "Złote Dziecko" - całkiem niedawno:




I jeszcze by się cosik znalazło...

*******************************************************************************
A TERAZ BONUS - MOJA WIELKA RADOŚĆ I NOWY ROZDZIAŁ W MOIM ŻYCIU :)


Tak się odziałam na spotkane z Wnusią. W torbie była schowana - mała niespodzianka.:)


Myszka - maskotka czekała 12 lat w szafie. Była przeznaczona na prezent dla mojej pierwszej Wnuczki.


Młodzi Rodzice są bardzo szczęśliwi, jednak szanuję Ich zdanie i nie pokazuję buzi Wnusi.
A jest naprawdę prześliczna!

Moja Kochana ANIU, bez względu na to gdzie JESTEŚ, zostałaś CIOCIĄ...

Jestem bardzo szczęśliwa i wzruszona.


Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie i życzę dobrego tygodnia.

71 komentarzy:

  1. Ach Basiu ja też się cieszę Waszym szczęściem:))zaglądałam na bloga z nadzieją że pochwalisz się swoją nowiną:)))gratuluję Wam wszystkim a szczególnie rodzicom maleństwa:)))wnusi dużo zdrówka życzę i niech rośnie pięknie:)))piękne zestawy ze spodniami w roli głównej pokazałaś:)))Serdecznie pozdrawiam i mocno Was ściskam:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Reniu.:)
      To dla nas wszystkich WIELKA RADOŚĆ.:)
      Spodnie dzisiaj, właściwie się nie liczą :D
      Pozdrawiam Cię ciepło!!!

      Usuń
  2. To cudowna wiadomość!!!
    Moc zdrówka dla wnusi i gratulacje Basiu dla Ciebie i rodziców maleństwa:))
    Widać jaka jesteś szczęśliwa, bo aż promieniejesz!!!

    A spodnie wspaniałe i jak widać dały radę w wielu zakątkach świata!!!
    Świetne stylówki z nich stworzyłaś:D

    Buziaki kochana!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Edytko :)
      Wnusia jest prześliczna.
      Tak bardzo ściska za gardło świadomość, że Ania tego nie doczekała...

      Spodnie trochę zobaczyły, to fakt, ale nie one teraz najważniejsze :)

      Moc buziaków!!!

      Usuń
  3. Basiu cudowne wiadomości:):)
    Gratuluję Ci babciu:):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wnusi, dziecko to radość i uśmiech. Co do ubioru się nie wypowiadam bo jestem mężczyzną i na modzie się nie znam ale miejsca w których zdjęcia były robione bardzo mi się spodobały. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za życzenia.:)
      Moda to tylko szmatki... :) A miejsca owszem były ciekawe.
      Pozdrawiam Cię serdecznie.

      Usuń
  5. Basiu, wolę Cię w innych spodniach i stylizacjach, jesteś tak ładną i zgrabną kobietą, a tu wg mnie zostały zaburzone proporcje. Pewnie zaraz mi się dostanie, od innych blogerek, że nie powinna Ci tak pisać, ale myślę, że na tyle się już znamy, że nie weźmiesz mi mojej szczerości za złe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko, zgadzam się z Tobą.:) Spodnie szerokie to nie jest do końca moja bajka. Ostatni raz miałam je na sobie w Grecji w 2015 roku, a te złociste, to tylko na potrzeby wyzwania.:)
      Dobrze, że piszesz, jako stylistka, co nie koniecznie jest dla mnie dobre.
      Szczerze mówiąc, od kilku lat przeważnie odziewam się w sukienki. Bardzo rzadko wkładam spodnie, no i do końca nie wiem, jaki tak naprawdę fason byłby dla mnie najbardziej korzystny.
      Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie.

      Usuń
  6. Spodnie są świetne! Z całego serca gratuluję posiadania wnusi! Wierzę, że jej buzia jest śliczna! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam na moim blogu.:)
      Dziękuję ślicznie za miły komentarz i gratulacje.
      Pozdrawiam Cię serdecznie.

      Usuń
  7. Podobają mi się szerokie spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze wyglądasz zjawiskowo, a spodnie super i na bank wygodne, a to ważne. :) Gratuluję z całego serca. Ania została ciocią i też jest pewnie przeszczęśliwa. Niech wnuczka przynosi ogrom radości, niech rośnie zdrowo. Cieszę się razem z Wami. :))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko... Bardzo :) Przede wszystkim za życzenia.:)
      Kruszynka jest cudowna!
      Pozdrawiam Cię cieplutko!

      Usuń
  9. Pięknie wyglądasz, szerokie spodnie wyglądają na Tobie bardzo elegancko:)Gratuluję zostania BABCIĄ:)To wielka radość i jednocześnie wielka odpowiedzialność:)Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia.:)
      Wnusia to nasze wielkie szczęście.:)
      A spodnie, jak to spodnie :) Chyba jednak nie dla mnie...
      Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie.

      Usuń
  10. Wspaniałe wspomnienia i stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Basiu! Wspaniała wiadomość. Gratuluję Wnusi!
    Maleńkiej życzę dużo zdrowia, beztroskiego i dzieciństwa,a Młodym Rodzicom aby miłość zawsze wskazywała im drogę podczas wychowywania mądrego i prawego człowieka.

    Basiu, spodnie są fantastyczne a Ty wyglądasz w nich ślicznie.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję śliczne w swoim imieniu oraz Młodych Rodziców.:)
      Wnusia jest naszym pięknym promyczkiem. :)
      Spodnie schodzą Łucjo w takich okolicznościach na daleki plan.:)

      Pozdrawiam Cię bardzo ciepło i serdecznie.

      Usuń
  12. Gratuluję Basiu, wspaniała wiadomość, na pewno wnuczka wniesie mnóstwo radości do Waszego życia! A Ania z góry będzie się opiekować dzieciątkiem, będzie pięknie "ciociować" ;) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Maks za piękne gratulacje.:)
      Mam nadzieję, że Ania to wszystko wie.
      Moc serdeczności posyłam.

      Usuń
  13. Witaj Basiu.
    Wnuki, a szczególnie wnusie dla babci to skarb. Znam te uczucia.
    A spodnie... Kiedyś takie nosiłem o chyba nazywały się szwedy, czy jakos tak.
    No cóż, moda wraca.
    Pozdrawiam i zapraszam.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Michale.
      Oj tak, takie spodnie szerokie nazywaliśmy kiedyś: szwedami :)
      Dziękuję za komentarz.:) Podczas weekendu na pewno Cię odwiedzę. Może uda się wcześniej. Jestem bardzo zagoniona.
      Pozdrawiam Cię serdecznie.

      Usuń
  14. Serdecznie gratuluję wnusi. Zapewne jest śliczna. Pogratuluj też jej Rodzicom. Jak zwykle śliczne zdjęcia i stylizacje. Pozdrawiam Cię serdecznie Basiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Krusiu. To takie nasze śliczniutkie Szczęście.:)
      Od jutra zacznę nadrabiać zaległości na blogach.
      Pozdrawiam Cię słonecznie i serdecznie.:)

      Usuń
  15. Moje gratulacje Barbaro! No rzeczywiście w takich okolicznościach wyzwanie może zejść na dalszy plan, ale mimo to coś pokazałaś :) Super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Mario - Tamaro za gratulacje :) oraz miłe słowa.
      Wnusia to nasz Skarb.:)
      Pozdrawiam Cię ciepło!

      Usuń
  16. Moje najszczersze gratulacje !!!!!
    Zostałaś Babcią biologiczną, a to jest BARDZO WAŻNE!!!!
    I na dodatek jesteś Śliczną Babcią!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Stokrotko, dziękuję ślicznie za te słowa.:)
      Wszyscy jesteśmy szczęśliwi. Dzisiaj mija tydzień, jak ta Mała Kruszynka jest na świecie.:)
      Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie.
      Od jutra powoli będę nadrabiać zaległości blogowe.

      Usuń
  17. Jeszcze raz GRATULACJE. Szczęścia dla Wnusi ❤❤❤ A spodnie... mnie się podobasz, zwłaszcza kiedy masz do nich obcisłą sukienkę na górze, jak w złotej kreacji. Wg mnie dobrze się to prezentuje, jest ciekawie, inaczej, jak u artystki 👍👌✌

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie raz jeszcze za gratulacje :):):)
      Z tymi spodniami tak różnie, raz lepiej raz gorzej.:) Te "Pustynne piaski wyszły faktycznie chyba najlepiej.:)
      Odpiszę, jestem na razie na maksa zagoniona :)
      Moc uścisków i buziaków!!!

      Usuń
  18. Aaaa...!!! Gratuluję Wam wszystkim! Cieszę się, że słońce Wam zaświeciło :) I niech ten stan radości utrzymuje się jak najdłużej. Masz rację, szerokie spodnie schodzą na dalszy plan, kiedy ma się pod ręką (na ręku) takie słodkie zawiniątko :) Pozdrowienia dla Was wszystkich: Babci, Dziadka oraz Mamy i Taty. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Duśko :) Tak nasza Wnusia to nasze Słoneczko :D
      Spodnie - to tylko gacie :D
      Bardzo dziękujemy za pozdrowienia, cała Rodzinka! :)

      Usuń
    2. My też pozdrawiamy! Buziaki!!!

      Usuń
  19. Basiu!!! Serdecznie Ci gratuliję :D!!!
    P.S. Szerokie spodnie i tuniki... to lubię :D!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję baaardzo.:D
      Na taki dzień, czekałam bardzo długo.:)
      Buziole posyłam.

      Usuń
  20. Basiu, nie chciałam Cię urazić, nie to było moją intencją, jesteś bardzo ładną i zgrabną kobietą, a takie spodnie deformują sylwetkę, nie wszystkie stylizacje są złe, trochę źle napisałam. Tam gdzie masz szerokie bluzki na wierzchu tam cię to bardzo poszerza i skraca. Najlepiej będzie jak usuniesz mój komentarz, od dwóch dni szukam maila do ciebie, ale nie mogę znaleźć. Bardzo Cię lubię i szanuję i nie gniewaj się na mnie, gratuluję wnusi, buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko, ale Ty mnie w ogóle nie uraziłaś. :) Ja mam w sobie masę samokrytycyzmu i widzę, że szeroka tunika + szerokie spodnie - to nietrafiony wybór. Wtedy o tym nie myślałam, tak mi było wygodnie :)
      Bardziej podobają mi się ostatnie zestawienia: czyli na przykład "Piaski pustyni".
      Nie usunęłam komentarza, nie ma potrzeby, zresztą one się publikują same po pewnym czasie.:)
      I Marzenko na 200% się nie gniewam. Przecież nie ma o co.:)
      Dziękuję za gratulacje.:)
      Co tam gacie - Wnusia jest na pierwszym miejscu:D
      Pozdrowionka i buziaki posyłam.

      Usuń
  21. Serdecznie gratuluję Wnusi! Czekałam na to wydarzenie,rozumiem radość,która chwilowo przyćmi wszystko( mam dwie wnuczki i wnuka).
    Miło mieć taką Babcię, która dla Małej będzie inspiracją, obdaruje sercem i uśmiechem...Dużo radości życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj!
      Dziękuję ślicznie za życzenia.:)
      Mam nadzieję, że będę taką właśnie Babcią.:)
      Moc pozdrowionek posyłam.

      Usuń
  22. Basieńko, nie wiem czy mam bardziej gratulować Tobie wnusi, czy też wnusi takiej babci. Oczywiście cieszę się z Tobą Twoją radością. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko, dziękuję w dwie strony :D
      To naprawdę nasza Wielka Radość.:)
      Pozdrawiam Cię słonecznie.:)

      Usuń
  23. Basiu, Ty jesteś mistrzem szerokich spodni 👍, ja raczej unikam tego fasonu choć jakieś tam próby były. Fajne w nich wyglądasz więc zakładaj jak najczęściej. Pozdrawiam szczęśliwą babcię, buziaki 💋💋, ściskam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basieńko dziękuję przede wszystkim za gratulacje.
      Co do spodni szerokich to chyba nie do końca jest to dla mnie fason. :) Mimo wszytko czasem je zakładam.:)
      Pozdrawiam Cię bardzo ciepło. Moc buziaków posyłam.:)

      Usuń
  24. Kochana Babciu Basiu, cieszę się ogromnie razem z Tobą, a Maleńką ogarniam modlitwą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu kochana za wszystko!
      Moc pozdrowień posyłam i uścisków!

      Usuń
  25. Mam takie spodnie, tylko luźniejsze w tyłku. ;P
    Gratuluję powiększenia rodziny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za gratulacje.:)
      Spodnie to pikuś - Wnusia jest najważniejsza.:)
      Pozdrawiam Cię Aniu.:)

      Usuń
  26. Piękne wszystkie stylóweczki, piękne widoki i cudownie szczęśliwa Babacia.
    Buziaczki Basieńko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej podoba mi się - cudownie szczęśliwa Babcia:)
      Moc pozdrowień Krysiu i buziaków!

      Usuń
  27. Basiu ,pięknie wyglądasz w każdym roki♥☺.Gratuluję wnusi.Nie ma nic piękniejszego jak narodziny małej kruszynki♥A myszka jest przepiękna☺ Pozdrawiam Serdecznie ,życzę by wnusia zdrowo się chowała a Wy, cieszyli się tym szczęściem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danko, dziękuję ślicznie za przemiły komentarz i gratulacje.:)
      Za godzinę jadę do Wnusi.:) To po naszych traumach naprawdę wielkie SZCZĘŚCIE :)
      Pozdrawiam Cię słonecznie!

      Usuń
  28. Basiu ogromne gratulacje 💗💗💗 to wielka radość dla Ciebie i Twojej rodziny. Szczęścia i zdrowe zna dla wnusi i żeby zdowo rosła 🍼💖
    Basienko Twoje kreacje są boskie a Ty prezentujesz się niesamowicie pięknie :) jak widać moda wraca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Aniu za gratulacje i ciepłe słowa.:)
      Wnusia jest prześliczna :)
      Miło mi, że podobają Ci się moje zestawy, chociaż nie one graja tu pierwsze skrzypce :D
      Pozdrawiam Cię bardzo cieplutko.
      U nas jeszcze w miarę ładna i słoneczna pogoda.

      Usuń
  29. Witaj końcówką września Basiu
    Gratuluję z całego serca. Teraz rozumiem, dlaczego do mnie nie zaglądasz.
    Dzisiaj ponieważ jest to początek czasu Aniołów chciałabym napisać:
    WIERZ W ANIOŁY!
    One są blisko.
    Choć ty o tym nie wiesz.
    Niewidzialne,niezauważone,
    czasami nawet niedocenione.
    Cierpliwie czekają by rozłożyć skrzydła,
    założyć aureolę.
    By ci pomóc ,kiedy tego potrzebujesz,
    a kiedy zwątpisz,
    przywrócić ci nadzieję.
    Niech Anioł skrzydłem progi Twego domu otoczy
    Pozdrawiam nadzieją na ciepły październik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Ismeno.:)
      Wierzę w Anioły, a przynajmniej próbuję...
      Dziękuję także za miły komentarz.
      Teraz Wnusia jest takim naszym Aniołem.:)

      Usuń
  30. Fajnie Ci w takich spodniach, ale dziś, co tam one! Najważniejsza jest Twoja radość i uśmiech na Twojej buzi, gdy widzisz maleństwo!!!
    Wielkie gratulacje Babciu Basiu! I cieszę się, że mysia w końcu znalazła właściciela (właściwie właścicielkę):)
    Jeszcze raz gratuluję i serdecznie Cię ściskam:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za piękny komentarz Urszulo.:)
      Wnusia wniosła wiele radości i nadziei. Tak długo na Nią czekałam.:)
      Pozdrawiam Cię mocno i cieplutko!

      Usuń
  31. Basiu, przyjmij nasze gratulacje!! Niech mała rośnie i nabiera sił. To niesamowite, że familia się powiększa, rośnie. A myszka - urocza.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Wam ślicznie.:)
      Wnusia z każdym dniem daje nam powody do wielkiej radości.:)
      Pozdrawiam Was bardzo ciepło!

      Usuń
  32. Białe portki !!!!!!!!!!!!!!!! YES !!!!!
    Wszystkie propozycje przepiękne, te w złotych spodniach również :) ))))
    Można patrzeć bez końca, inspirując sie każdym Twoim pomysłem :) ))))))))))
    CUDNIE !!!! i już ;)
    Kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Białe tak... Ale czy aż takie szerokie?
      Mam obawy, że jednak węższe są dla mnie lepsze.
      Podczas wyjazdów stawiam jednak na luz :)
      Dziękuję pięknie Margot.
      Moc jesiennych buzioli posyłam.

      Usuń
  33. Kochana
    Gratuluję i ja niedługo doznam tego szczęścia❤️🤗 będzie wnuczek, maskotki nie mam.
    Spodni nie noszę od dawna, nie lubię!
    Twoje stylizacja, jak zawsze eleganckie😀
    Serdeczności moc przesyłam 🌺🥰

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie.:)
      W zasadzie spodnie noszę baaardzo rzadko, jak już to do tunik.
      Na pewno będziesz również szczęśliwa, jako babcia. Wszystkiego dobrego.:)

      Usuń