czwartek, 28 lutego 2019

Koniec lutego... Stoję pod ścianą...

Ostatni dzień lutego...
Nie mam weny...
Gdzieś odeszła w tym ostatnim dniu miesiąca.
Trudnego miesiąca...
Pełnego szarpaniny, łez, bólu, wspomnień, ale i promyka radości.
Niech Was nie zwiedzie mój uśmiech. Były dni, kiedy stałam pod ścianą...
I nie wiedziałam zupełnie, co robić dalej...
Ściana dalej jest i trzeba mi dużo odwagi i siły, by ją zburzyć, przejść, przekroczyć...
Zobaczyć, co jest po drugiej stronie...

Jak dobrze, że mam wspierające osoby obok siebie... I tu - w wirtualnym świecie...
Dziękuję z całego serca :)



W roli głównej szaro - czarna sukienka. Zdjęcia z "poczekalni".











Już dzisiaj życzę Wam zbliżającego się spokojnego weekendu.
Kilka dni będę nieobecna na moich ulubionych blogach.


Pozdrawiam bardzo serdecznie wszystkich odwiedzających.


Sukienka: Bon Prix
Torebka: Avon
Naszyjnik: Kwadrat
Szpilki: Często występują na blogu


44 komentarze:

  1. Basiu, dobrze, że już się kończy, może marzec będzie lepszy /tego Ci życzę kochana/...
    Cieszę się, że mimo przeciwności jesteś! Dzisiaj pięknie wyglądasz w tych spokojnych, stonowanych kolorach. Piękny naszyjnik. Na zdjęciach po prostu promieniejesz. Oby było tak w realu. Buziaki, ściskam mocno...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Luty był bardzo trudny...
      Dziękuję Ci za zrozumienie i empatię.
      To takie moje dzisiaj barwy ochronne...
      Pozdrawiam Cię bardzo ciepło! Buziaki!!!

      Usuń
    2. Wiem Basiu, wiem...ale radość też jest...

      Usuń
    3. I tego promyczka radości się trzymam...

      Usuń
  2. Powiem Ci Basiu, że luty i dla mnie był trudnym miesiącem. Były momenty, gdy melancholia obezwładniała mój umysł. Z powrotem Słońca i z powiewem wiosennego wiatru, wiele ścieżek się wyprostowało i wrócił spokój w duszy. Coraz poważniej jednak zastanawiam się nad skorzystaniem w takich momentach życia z fachowej pomocy psychologa.
    Ale, ale.... masz dość swoich zmartwień. Basiu, życzę Ci, aby wiosna dała Ci siłę do zaburzenia tej ściany smutku!!!
    P.S. Prześliczne wyglądasz :D!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo. Jakoś tak za dużo się nazbierało w człowieku. Po 40 latach grania wesołka, organizm odmawia dalszego udzielania w tej roli. A Basina stylówka bardzo mi się podoba. Moje barwy ;) I piękny naszyjnik <3

      Usuń
    2. Dziękuję Wam dziewczyny. :)
      Moja stylówka "wystąpiła w pekolu" u Wnusi i Wnuczka, z okazji Dnia Babci i Dziadka.
      Moc buzioli!!!

      Usuń
  3. Basiu kamyczek w serduszku zawsze pozostanie i będzie do końca uwierać.Ale jak dostaniesz wiatru w żagle ,to popłyniesz z prądem u boku kapitana swego.Nigdy nie pogodzimy się z pewnymi rzeczami ,utratą...nigdy...Ale trzeba żyć ,nie dać się.I cieszyć się każdym dniem .
    Zestawienie czerni z szarym ? bardzo gustownie wyglądasz.Serdeczności zasyłam♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Danko, dziękuję za empatyczny komentarz... I miłe słowa.
      U mnie póki co, wiatr wieje w oczy...
      We wtorek czeka mnie ważny dzień. Trzymaj kciuki!
      Pozdrawiam Cię baaardzo ciepło!

      Usuń
  4. Mam nadzieję, że jak przyjdzie wiosna, słońce na niebieskim niebie i pierwsze kwiaty, to nam obu będzie się znowu chciało chcieć :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gigo.
      Oby nam się znowu chciało chcieć. Życzę tego Tobie i sobie.
      Uściski!!!

      Usuń
  5. Świetna stylizacja, naprawdę mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem dlaczego, ale mi zawsze dłuży się luty, choć to najkrótszy miesiąc w roku. I zawsze z radością witam 1 marca. To brzmi już tak optymistycznie, za trzy tygodnie kalendarzowa wiosna, a z nią słońce i radość. I tego optymizmu Ci życzę na codzień! A czasem pozwól sobie na smutek, złość i żal. Dzięki temu będziesz silniej odczuwać radość i być wdzięczną... Tulkam do serca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Duśko, za ten optymizm...
      Zadzwonię... Dużo się nazbierało...
      Moc buziaków!!!

      Usuń
  7. Pięknie wyglądasz i pod ścianą , i na schodach Basiu:))
    Ale wiem o co chodzi... Ściskam Cię z sił całych!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tarunia.
      Wreszcie zadzwonię...
      Ja też Cię ściskam!!! Buziaki!!!

      Usuń
  8. Mam nadzieję Basiu że następne miesiące będą coraz lepsze i weselsze:))śliczną masz sukienkę i ślicznie w niej wyglądasz:)))Pozdrawiam bardzo serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby Reniu, oby... Dziękuję za miłe słowa i empatię.
      Pozdrawiam Cię cieplutko!

      Usuń
  9. Basiu, luty to był bardzo trudny dla Ciebie miesiąc. Wierzę, że teraz będzie już lepiej, tęsknota w sercu jednak pozostanie.
    Cudownie wyglądasz.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Łucjo, dziękuję za ten komentarz, dobre słowo.
      Pozdrawiam Cię bardzo ciepło i serdecznie.

      Usuń
  10. Na nadchodzące dni życzę Ci Basiu wiele optymizmu, a wiosenny wiatr niech przywieje natchnienie.
    Przytulam mocno przesyłając uśmiech

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Ismeno za piękny komentarz.
      Pozdrawiam Cię mocno.

      Usuń
  11. Och Basiu, nawet nie wiesz jak bardzo Cię rozumiem. Też często staję przed takim niewidzialnym murem, którego nie sposób rozwalić. Jednak grunt to się nie poddawać. I tego Ci Basiu życzę.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko, także Cię rozumiem... Twoja sytuacja jest inna, ale wiem, o czym piszesz.
      Dziękuję za komentarz, słowa wsparcia.:)
      Ściskam Cię mocno.

      Usuń
  12. Basiu, wierzę, że los się już odmieni...pięknie Ci w tej aranżacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basieńko, dziękuję za każde słowo...
      Zadzwonię, to porozmawiamy...
      Moc serdeczności posyłam.

      Usuń
  13. Dla mnie również cały luty był trudnym miesiącem...Chyba miałyśmy podobne planety nad swoimi znakami ;-)Wyglądasz w tym zestawie bardzo dziewczęco, chętnie ubrałabym się w ten sam sposób :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj!
      Cieszę się, że jesteś.:) Często myślałam o Tobie.
      Dziękuję ślicznie za miłe słowa.
      Pozdrawiam Cię ciepło!

      Usuń
  14. Basiu kochana, wiem, że czasami bywa ciężko. Wyglądasz pięknie w tym zestawie. Nadchodzi wiosna, słońce da nam więcej radości :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za ciepłe słowa.
      Tobie także życzę wszystkiego dobrego.
      Moc pozdrowień i buziaków posyłam.

      Usuń
  15. Życzę Ci kochana dużo siły, zdrowia i szczęścia niech marzec będzie o wiele wiele lepszy od lutego :* Piękna jest ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za tyle dobrych słów :)
      Pozdrawiam Cię baaardzo serdecznie.

      Usuń
  16. Świetny zestaw Basiu. Wyglądasz pięknie i bardzo elegancko. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jolu :)
      Pozdrawiam Cię bardzo ciepło!

      Usuń
  17. Fascynujący naszyjnik. Ach, muszę się odważyć kiedyś i sprawić sobie coś dużego.
    Życzę Ci dużo sił i zdrowia! Wiosna tuż, tuż! Będzie zielono i pięknie. Ze słonkiem przyjdzie lepszy czas!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Aniu, że podoba Ci się mój naszyjnik. :)
      Dziękuję także za słowa wsparcia.:)
      Tobie również życzę wszystkiego dobrego.
      Moc buziaków!

      Usuń
    2. Miało być Haniu... W Twoim imieniu mieści się ukochane dla mnie imię - Ania...
      Chyba stąd ta pomyłka.

      Usuń
  18. Basieńko wiesz jak ciepło cały czas o Tobie myślę. Pięknie wyglądasz nawet w kolorach ochronnych. Ściskam mocno ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Olu.:) Doceniam to.
      Dziękuję.
      Napiszę lub zadzwonię.
      Buziaki!!!

      Usuń
  19. Zachwycająco :) ))))
    Jeteś po prostu Damą - wszystkie Towje pomysły podkreślają klasę i elegancję.
    Życzę sił. Jestem cały czas z Tobą :) ))))
    Kisses Kochana - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Margot, bardzo Ci dziękuję za tyle miłych i ciepłych słów.
      Dziękuję także za empatię.:)
      Pozdrawiam Cię cieplutko.:)
      Moc buziaków!!!

      Usuń
  20. A tu widzę bardzo elegancką kobietę :) ja też uważam że fajnie jest mieć kogoś koło siebie czy to w Realu czy to wirtualnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu za miłe słowa.
      Nie wyobrażam sobie życia bez wspierających mnie osób...
      Pozdrawiam Cię ciepło!

      Usuń