poniedziałek, 4 lutego 2019

PHENOMENAL US CHALLENGE 40 Gdzie ten koc?/ Where is the blanket?


W cuda nie wierzę, ale to chyba cud, że dzisiaj jestem z Grupą Fenomenalnych.
Wybaczcie, ale nie będę się dzisiaj rozpisywać...

W nocy wróciła zima, więc kilkanaście  zdjęć, dosłownie 10 kroków od naszego bloku.
Zestaw w zasadzie już dawno sprawdzony. Żadna rewelacja: płaszcz + szalik, który udaje koc, grają pierwsze skrzypce, ot co...
Szalik jest mięciutki i ciepły jak mój ulubiony koc w kolorze fuksji, dokładnie w takim kolorze jak flauszowy płaszcz.
To w zasadzie tyle dzisiaj w tym temacie... Jakoś tam chyba wpisuję się w kocowe wyzwanie:














Pozdrawiam "kocykowe" fenomenalne oraz wszystkich odwiedzających mój blog.

Powoli będę docierać na moje ulubione blogi.

Płaszcz: Mohito
Szalik: Pepco
Sukienka: Bon prix
Kozaki: CCC
Torebka, komin, wisiorek: lokalny sklep

58 komentarzy:

  1. lubię takie ciepłe szale do otulenia się:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też. Mam kilka takich "kocyków" :)
      Pozdrawiam Cię Olu.

      Usuń
  2. Basiu,
    kolor i fason płaszczyka jest przepiękny. Uroczo wyglądasz.
    "Koc" też jest świetny.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Łucjo za miły komentarz.
      Pozdrawiam Cię ciepło!

      Usuń
  3. Witaj Basiu.Bardzo ładne zestawienie kolorków..A jeszcze bardziej wyostrza na tle bieli.Lubię takie kolorki..Piękną masz zimę ,u nas też sypie.☺Buziaczki ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj. Ja lubię kolory oraz biele zimą. Miło mi, że Ci się podoba.
      U nas straszny smog dzisiaj, a śniegu już dużo mniej...
      Pozdrowienia i buziaki posyłam.

      Usuń
  4. Śliczny płaszczyk. Bardzo lubię ten kolor❤️ściskam serdecznie😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Krysiu.
      Ja też lubię ten kolor.
      Moc pozdrowień Krysiu posyłam.

      Usuń
  5. Pewnie, że się wpisujesz :) Cudny ten szalo-kocyk :) Wygląda na bardzo ciepły i milutki :) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Jest i ciepły i milutki. No i spodobała mi się jego kolorystyka.
      Pozdrawiam Cię Ewo.

      Usuń
  6. Przepiękny kolor płaszcza z narzuconym szalikiem w szaro-różowych kolorach zatyka dech w piersiach. Bardzo radosna, energetyczna stylizacja :):):)
    Basiu, pozdrowionka, przesyłam moc uścisków :):):)
    Irena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za tak miły komentarz.:)
      Pozdrawiam Cię Ireno ciepło!!!

      Usuń
  7. Pięknie jesteś widoczna na tym białym, śnieżnym tle:)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze wtedy śnieg był, teraz znów prawie stopniał...
      Miło mi, że Ci się podoba.
      Moc pozdrowionek posyłam.

      Usuń
  8. Piękna całość, super zinterpretowany temat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Helenko. Tak prosto, klasycznie.:)
      Pozdrawiam Cię serdecznie.

      Usuń
  9. Basku przepiękny płaszcz, zazdraszam z całego serca, szal idealnie dopasowany i cudowne zdjęcia zimowego pleneru. Jestem zachwycona, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marzenko.:)
      Mam problem, by pisać u Ciebie komentarze.
      Pod zdjęciami pokazują mi się same kropki, nie wiem, jak to rozwiązać...
      Pozdrawiam Cię ciepło!

      Usuń
  10. Dobrze, że spadł śnieg, bo sesja zdjęciowa na jego tle świetnie wygląda. Modelka i ubiór super, więc miło się ogląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gigo za odwiedziny i komentarz.
      Śnieg znów niestety topnieje...
      Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie.

      Usuń
  11. Basiu i jest przepięknie ...te kolory czyli jesteś typowa pani Zima bo wyglądasz bajecznie 💜💜💜💜💜 buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko, dziękuję... No właśnie ciągle nie wiem czy jestem tą pani Zimą, czy nie...
      Moc buziaków!!!

      Usuń
  12. REWELACYJNY KOC !!!!
    Taki właśnie wzór idealnie udaje koce, super wygląda i o taki właśnie 'look' chodzi w tym trendzie :) )))!!!!!!
    A do tego połączenie różu z takim delikatnym szarym - zachwycam się bez końca.
    Kisses - Margot :) ))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Margot.
      U mnie tak prosto, klasycznie. Nie miałam głowy, by być bardziej kreatywną.
      Miło mi, że Ci się podoba.
      Moc pozdrowień i buziaków!!!

      Usuń
  13. Super zestaw, bardzo Ci pasuje. W ogóle pięknie wyglądasz, a tło zimowe ślicznie wszystko uzupełnia. :) Genialnie wygląda róż w połączeniu z szarym. Pozdrawiam super serdecznie. :*********

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tyle miłych słów.
      Wiesz o czym marzę? By kiedyś dostąpić tego zaszczytu i być fotografowana przez Ciebie.:0
      Pozdrawiam Cię ciepło i ślę buziaki!!!

      Usuń
  14. Miło Cię Basiu widzieć:)))wpisałaś się w temat idealnie:))uwielbiam te kolory:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Reniu.
      Próbuję normalnie funkcjonować, ale jeszcze się nie da...
      Miło mi, że Ci się podoba.
      Pozdrawiam Cię baaardzo ciepło!

      Usuń
  15. Jak pięknie wyglądasz w tym zestawie, ożywia ten biało -czarny zimowy krajobraz.I ,oczywiscie ,dalej kwitniesz .Życzę przede wszystkim zdrówka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa... Z tym kwitnięciem to raczej odwrotnie.:) Jeszcze nie potrafię pozbierać się po szpitalu, ale próbuję...
      Pozdrawiam Cię serdecznie.

      Usuń
  16. Jak zwykle pięknie wyglądasz :) zima wróciła i wspaniale się prezentuje okrywając drzewa śnieżnym puchem, nic tylko wyjść na dwój i zdjęcia robić. Sama dziś wczoraj pół dnia spędziłam w parku podziwiając.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi... Zima niestety w moim mieście wróciła na krótko. Nie ma już połowy śniegu...
      A straszny smog nie pozwolił na zimowy choćby krótki spacer.
      Pozdrawiam Cię cieplutko.

      Usuń
  17. Bardzo ładna stylizacja. Super szalik a'la koc. Pięknie na tle zimy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witajcie na moim blogu.:)
      Dziękuję za komentarz.
      Pozdrawiam Was serdecznie.

      Usuń
    2. Bardzo nam miło. :) jeszcze nie raz zaglądniemy :)

      Usuń
  18. Przepiękne kolorki Basiu :)!!! Wspaniale wyglądasz na tle zimowego krajobrazu :)!!! Pozdrawiam serdecznie :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie. Lubię takie kolorki. Zimę białą też lubię.
      Niestety już nie ma połowy śniegu...
      Moc pozdrowionek i buzioli!

      Usuń
  19. bardzo do twarzy Ci w takich kolorach-jak Twój płaszczyk:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję... Olu, mi jest ponoć dobrze w intensywnych kolorach :) Zimą lubię także biele i jasne beże.
      Pozdrawiam Cię ciepło!

      Usuń
  20. Piękny kolorowy zestaw, komponujący się rewelacyjnie z zimowymi widokami.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Aniu, że podoba Ci się moja kocykowa propozycja.
      Pozdrawiam Cię bardzo ciepło!

      Usuń
  21. Co by się nie działo, Ty zawsze szyk, perfekcyjny look, wszystko spasowane na szóstkę 😉 Trzymaj się Kochana 💗💝

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli opanowałam sztukę kamuflażu na szóstkę... Miło mi, że podoba Ci się ten zestaw. Są nawet Twoje ulubione szarości.:)
      Dziękuję za słowa wsparcia.
      Moc uścisków i buziaków!!!

      Usuń
  22. Za oknem szaro, buro i ponuro, a u Ciebie Basiu tak pięknie. Jak widzę bardzo lubisz zabawę kolorami. Ten róż na tle nieskazitelnej białej zimy wygląda niesamowicie/
    Pozdrawiam jak zawsze ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ismeno.:) Przyznaję, że lubię kolory, ale też często w zimie odziewam się na biało lub wybieram jasne beże.
      Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie i ciepło!

      Usuń
  23. Przepiękne zdjęcia Basiu!!! I Ty w tym różu!!!!!!!
    Jestem zachwycona!!!
    Buziaki!!!
    Ściska z sił całych!!!:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tarunia.:)
      Jak dojdę do równowagi - zadzwonię...
      Moc buziaków posyłam!!!

      Usuń
  24. Fajnie Basiu, że udało się zrobić fotki. Płaszcz ma cudowny kolor, szal super do niego pasuje, z szarością przepięknie. Cudna zima i Ty na jej tle...buziaki kochana Ci posyłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basieńko za miły komentarz.
      Muszę trochę nabrać dystansu do otaczających mnie wydarzeń i wtedy zadzwonię.
      Moc pozdrowień Basiu i buziaki także Ci posyłam.

      Usuń
  25. Świetny zestaw Basiu i piękna zimowa sceneria. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Jolu. Dziękuję za komentarz.
      Pozdrawiam Cię ciepło!

      Usuń
  26. Jaka piękna sceneria i tej kolor pięknie wygląda na tle śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie.
      Sceneria 2 minuty od wejścia do klatki bloku.:)
      Pozdrawiam Cię serdecznie.

      Usuń
  27. Szal jest fantastyczny . Piękny kolor. Sprawia wrażenie cieplutkiego i przyjemnego. Bez dwóch zdań wpisałaś się w temat:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Grażyno.:)
      Szal dostałam na gwiazdkę. Jest naprawdę mięciutki i ciepły.
      Moc pozdrowień posyłam.

      Usuń
  28. Dziękuję.
    W wolnej chwili wpadnę.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem naprawdę bardzo ciekawa ile osób w swoim życiu kupowało koc w sklepie internetowym https://senpo.pl/ . Dlatego jestem taka ciekawa bo słyszałam że w tym sklepie internetowym bardzo dużo osób robi zakupy.Nawet moja bardzo bliska przyjaciółka ostatnio mnie się pytała jak z tymi zakupami w tym sklepie internetowym jest.

    OdpowiedzUsuń