poniedziałek, 4 marca 2019

PHENOMENAL US - CHALLENGE 42 - MAM SKRZYWIENIE/ I'M TWISTED


Kolejne wyzwanie, a ja w proszku...
Krzywizny w szafie są, ale fotograf zapracowany :(

Zdjęcia "skrzywione" - czyli nieprofesjonalne, pokazują ciuchowe krzywizny i nie tylko...
Nie...  Koniec marudzenia.  Z 30- stu zdjęć, moim zdaniem, nawet 5 nie nadaje się do publikacji.
Ale są, fotograf zrobił focha, więc opublikowałam...



 Z jednej strony krzywizny:


I z drugiej strony krzywizny:








- M. te dzisiejsze zdjęcia to porażka :( . Stoję jak kołek, nie mam siły się uśmiechać, włosy nie chcą się  układać. Ach, w ogóle szkoda słów...
- To mam zrobić zdjęcia  jeszcze raz?
- Nie. Lepiej już dzisiaj nie będzie...  Myślę, że dziewczyny, jakoś to przeżyją...


Pozdrawiam serdecznie wszystkich odwiedzających, szczególnie Grupę Fenomenalną.

Sukienka czerwona: Quiosque
Granatowa tunika z krzywizną: Bon prix
Naszyjnik i pierścionek - też krzywe: lokalny sklep
Buty: CCC

62 komentarze:

  1. :)Bardzo eleganckie to skrzywienie:) a wisiorek rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu,nie dopatrzyłam się krzywizny,czy chodzi tu o kreację,te skosy?..są super ☺...Świetne foty,a szczególnie ta ostatnia..Serdeczności ślę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Danko, chodzi o te krzywizny w ciuchach...
      Chociaż ostatnio za dużo krzywizn w moim życiu... Nie ciuchowych...
      Dziękuję za miłe słowa.
      Pozdrawiam Cię ciepło!

      Usuń
  3. Basieńko trochę napiszę to, co ja ciągle muszę czytać, źe nic z tych rzeczy o których piszesz nie widzę. Wyglàdasz pięknie, skrzywienie wspaniałe, zdjęcia majà klimat, tylko jakoś mi powolutku zanikasz Kochana, taka drobniutka już jesteś, ładnie jeśli jest to połàczone z dobrym samopoczuciem czego Ci nieustająco życzę ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oleńko, bo nie widziałaś pozostałych zdjęć... Masakra. Wybrałam te najmożliwsze...
      Pomalutku znikam... To prawda (10 kilo poszło), ale to raczej powód do zmartwień, nie do dumy...
      Dziękuję za miłe słowa. Bardzo!
      Moc buziaków!!!

      Usuń
  4. A mi się bardzo podobają te zdjęcia Basiu :) Piękna stylizacja i Twoje włosy i kolor ust. Basiu czy doszedł do Ciebie mój nr telefonu? :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Dorotko.
      Tak doszedł... W jakich godzinach mogę zadzwonić?
      Pozdrawiam Cię ciepło!

      Usuń
  5. Aaaaa zapomniałam napisać, że ja wybieram zawsze z ponad 200 zdjęć i przewaznie musze jeszcze obciąć hydrze głowę 😉 więc ta piękna głowa do góry!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój fotograf ostatnio ma czas góra na 20, 30... I co tu potem wybrać?
      Też musiałam obciąć głowę, żeby nie straszyć Was moją smutną miną...

      Usuń
  6. Figurki Ci zazdrościmy Kochana!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz Barbarosso.
    Moje uznanie.
    :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Stokrotko.:)
      Powinnam dziękować za takie komentarze, a tak naprawdę nie potrafię ostatnio patrzeć na siebie w lustrze.:(
      Moc pozdrowionek.

      Usuń
  8. Zdjęcie jak najbardziej na Tak, ślicznie, klimatycznie...zawsze warto zrobić więcej bo jest w czym wybierać. Super całość 👍♥️. Basiu, zdrówka, dobrego samopoczucia, wiesz, że tego Ci życzę z całeg serca ♥️♥️buziaki 💋, ściskam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basieńko.:) Ostatnio fotograf "robi" góra 30 zdjęć. Ale nie zdjęcia są tutaj najważniejsze.
      Dziękuję za życzliwość. Zadzwonię, tylko ciągle jakieś przymusowe wyjazdy.
      Moc uścisków. Buziaki!!!

      Usuń
    2. Basieńko, najważniejsze że jesteś, że Ci się chce, że uroczo wyglądasz i miałaś świetny pomysł na to wyzwanie. Wszystko wyszło super 👍♥️. Czekam więc, buziaki 💋

      Usuń
    3. :)Chcieć mi się raz chce, raz nie... Częściej niestety nie...
      Zadzwonię Basiu na pewno. Dzisiaj wieczorem lub jutro.:)

      Usuń
  9. Kolorystyka dzisiejszego zestawu jest przepiekna, a krzywizny ciekawe i w umiarze (ja lubie umiar). Pozdrawiam goraco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Jagodo, że podoba Ci się moja "krzywa" propozycja... Dziękuję.:)
      Pozdrawiam Cię ciepło!

      Usuń
  10. Wydaje mi się, że znacznie schudłaś...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, dobrze Ci się, wydaje. 10 kilo... Stres i inne "przyczyny" zbierają żniwo...

      Usuń
    2. U mnie zjawisko schudnięcia nie występuje nigdy, nawet jeśli żyję w permanentnym stresie - a żyję.

      Usuń
    3. No tak, każda z nas jest inna i inaczej reaguje na stres. Tylko, że moja utrata aż tylu kilogramów w ciągu 4 miesięcy, to nie tylko stresy...

      Usuń
  11. Basiu, krzywizny wspaniale podkreślone kolorami:)
    Wszystko ułożyło się świetnie!
    Fotograf się sprawił:)
    Ściskam mocno:*
    Buziaki kochana:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tarunia...
      Przekażę M.
      W życiu też niestety przeważnie krzywizny...
      Nawet nie mam siły o tym mówić...

      Moc buziaków!!!

      Usuń
  12. Co Ty chcesz od tych zdjęć? Są bardzo ładne, ostatnie świetne :) A całość do pozazdroszczenia;) Ja mam w szafie dwie sztuki na krzyż, ale podoba mi się, jak się kobietki stroją i przebierają. Zawsze to podpowiedź dla mnie :) Wiosna idzie, coraz więcej słońca, to i nastrój będzie sie poprawiał. Dużo zdrowia dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haniu, dziękuję.
      U mnie nastrój ostatnio kiepski, to pisania też taka kiepska.
      Za dużo krzywizn w życiu ( nie chodzi o ciuchy)...
      Pozdrawiam Cię bardzo cieplutko.
      Buziaki!!!

      Usuń
  13. Pięknie Basieńko wyglądasz w tych krzywiznach, cudne kolorki !!! Buziaczki posyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu :) Tak bez szaleństwa, to mój codzienny zestaw do pracy.
      Ostatnio wena mnie total opuszcza...
      Moc pozdrowień i buziaków!!!

      Usuń
  14. Nie zamartwiaj siè 🤩 Wyszło znakomicie. Fajne kontrasty kolorystyczne😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zamartwiam się :) Jak widzę Wasze piękne zdjęcia, to często waham się czy publikować swoje...
      Dziękuję za miłe słowa.:)
      Pozdrawiam Cię Grażyno.

      Usuń
  15. Wyglądasz super. Kolory są przepiękne, a krzywizny jeszcze ciekawsze .. więc głowa do góry, zawsze oceniamy się krytycznie, ale to nie znaczy, że taka jest prawda.
    Ta ukośna bluzka na czerwonej spódnicy wygląda rewelacyjnie, a potem jeszcze inny kolor. WOW :) )))))
    Fotograf spisał się na medal :) )))
    Kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Margot, Ty wiesz, jak wywołać uśmiech na twarzy:)
      Miłe to co piszesz.
      Tunika jest odziana na sukience:), ale oczywiście wygląda to, jakby była narzucona na spódnicę.
      A o jaki inny trzeci kolor chodzi? Bo połączyłam tylko dwa :)Chyba, że chodzi o naszyjnik?
      Przekażę M. Będzie dumny jak paw :)
      Moc pozdrowień ciepłych ślę i buziaków!!!

      Usuń
  16. A mnie się podobają zarówno zdjęcia, jak i zestaw. Kolorki super i krzywizny też😍pozdrawiam serdecznie 😘 😘 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Krysiu. W zasadzie to taki mój zestaw także do pracy, tylko wisiorek zmieniam na mniej błyszczący.
      Moc pozdrowień.:)

      Usuń
  17. Bad hair day? Już nie zwracam na niego uwagi. Sesja przecież nie wyszła taka zła! Zestaw prezentuje się świetnie, mimo marudzenia ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem marudzę, jak M. daje mi 5 minut na zdjęcia...
      Ale oczywiście to nie jest najważniejsze, jak wyglądam, inne sprawy mnie przygniatają, dlatego taki "wisielczy nastrój"...
      Pozdrawiam Cię ciepło!

      Usuń
  18. Do twarzy Ci w tych krzywiznach :) Zestaw wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi... Dziękuję .
      Pozdrowionka i buziaki Sylwio.

      Usuń
  19. Basiu, fajnie połączyłaś struktury i kolory i gdybyś nie napisała, że był jakiś tam foch, to po zdjęciach bym tego nie poznała. Nie ma co się czepiać, wszak "nasi fotografowie" nie są na etacie, więc trzeba się cieszyć, że w ogóle im się chce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko, tym razem znów M. miał dosłownie 5 minut na zdjęcia. Kiedy zobaczyłam, że są nijakie, zrobił focha, więc zdecydowałam się, je opublikować :)Przecież miał dobre chęci...
      Dziękuję za miłe słowa.
      Prawda jest taka, że inne sprawy mnie dołują, stąd mój beznadziejny nastrój.
      Pozdrawiam Cię serdecznie.

      Usuń
  20. Basiu, ale że co niby nie tak??? Super jest, krzywo i jakos tak radośnie.
    ps.1 Nie pisywałam ostatnio, bo mi się komentowanie "popsuło" jakos, nadal nie wiem czy będzie działac
    ps 2 jak zdrowie i opcje spotkaniowe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aniu.
      Krzywo Aniu jest ciuchowo, ale gorzej że i życiowo... Nie przejmuj się moim marudzeniem...
      Ja już nawet nie potrafię się normalnie uśmiechać, tylko też krzywo...
      Opcje spotkanie jak najbardziej, może uda się pod koniec przyszłego tygodnia?
      Napiszę na priv.
      Buziolki!

      Usuń
  21. Eee, co tam krzywizny. Mnie i tak się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krzywizny ubraniowe miały być... Inne nie...
      Moc pozdrowionek.:)

      Usuń
  22. Kochana, przeczytałam właśnie Twoje komentarze u mnie na blogu, za które bardzo dziękuje, bo są przecudne i tak niezwykle motywujące, że wszystko wydaje się możliwe.
    Chciałabym jednak tutaj, u Ciebie napisać coś o Twoich rozterkach.
    Basieńko - po pierwsze Ywoje pomysły i stylizacje ZAWSZE są fantastyczne. Popatrze chociazby na Twoje krzwywizny :) ))))))))))))Czyż nie są cudowne, niezwykle w trendach, warstwowe, kolorowe, a Ty w nich wyglądasz idealnie.
    Na zdjęciach, które pokazujesz, nie widać Twoich rozterk - takie jest piękno obiektywu, wszystko można ukryć, nawet, gdy inaczej się czujemy w normalnym życiu, zdjęcia mogą to oszukac.
    Powiem tak - rób dalej to co robisz, tak jak robisz i w stylu, który wypracowałaś. Kochamy Cię właśnie taką - naturalną, elegancką, niewiarygodnie kobiecą i jedną z najpiękniejszych blogerek, jakie spotkałam w sieci.
    Bądź z nami - na tym to wszystko chyba polega, każda z nas ma inną propozycję, inny styl, ale najważniejsze w tym wszystki jest to, że wszystkie jesteśmy dla kogoś inspiracją, nawet, jeżeli to jest tylko jedna osoba, to wystaczy, to jest świadectwem tego, że robimy coś dobrze. A Ty jesteś inspiracją pod wieloma względami nie dla jednej, czy dwóch osób, ale dla całego grona o to jest piękne.
    Pozdrawiam Kochana - mnóstwo całusków - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Margot, dziękuję za tak długi komentarz. Bardzo podniosłaś mnie na duchu...
      Ostatnio nie czuję się najlepiej ani zdrowotnie ani psychicznie... I tak jakoś ciągle siedzę w dole... W niczym się sobie nie podobam, wydaje mi się, że we wszystkim wyglądam tak sobie...
      Wiele lat temu miałam w sobie wiele siły i odwagi, a nie potrafię do tego wrócić...
      Dziękuję za wszystkie miłe słowa i empatię.
      Pozdrawiam Cię bardzo mocno i posyłam buziaki!!

      Usuń
  23. Krzywizny są piękne:)))czasem Basiu człowiek nie ma siły się uśmiechać:ale Ty i tak ślicznie wyglądasz:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu za przemiły komentarz.
      Masz rację, czasem tak jest.
      Pozdrawiam Cię baaardzo ciepło.

      Usuń
  24. Krzywizny? Jakie krzywizny? No, ale może z moim wzrokiem jest nie najlepiej. Moim zdaniem wyglądasz jak zawsze dobrze.
    Dziękuję za ciepłe słowo pozostawione u mnie. Cieszę się, że moje pisanie może kogoś wzruszyć. W szkole z polskiego byłam matołkiem.
    Pozdrawiam nadzieją, która na przedwiośniu jest najpiękniejsza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ismeno droga, krzywizny dotyczą ubrań, ale tak w przenośni także mojego życia...
      Dziękuję za miłe słowa.:)
      A piszesz przepięknie.
      Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie i cieplutko.

      Usuń
  25. Basiu odwiedzam Twoj blog od dawna, pisze drugi raz. Bardzo lubie Twoje zdjecia, widac na nich nie tylko ubiory czy ciekawe miejsca ale przede wszystkim piekna, ciepla, madra kobiete. Razem z Twoim mezem stanowicie bardzo mila i bardzo urocza pare. Zycze Ci z calego serca aby zycie przynioslo Ci wiele dobra, ukojenia, usmiechu, sciskam Cie najserdeczniej. Twoja imienniczka Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj droga imienniczko.
      Dziękuję ślicznie za długi pełen ciepłych słów komentarz.:) Także dziękuję za empatię.
      Życie mnie nie rozpieszcza, blog jest nie ukrywam jedną z odskoczni od problemów.
      Zapraszam ponownie i także życzę Ci wszystkiego dobrego.
      Pozdrawiam bardzo ciepło!

      Usuń
  26. Basiu, ostatnio wpisuję komentarze, a zapominam kliknąć na "Opublikuj". To już nieuchronna starość. A byłam pewna, że powinien ten mój poprzedni komentarz widnieć. Nieważne... Pięknie wyglądasz, Basiu! Nie widziałaś prawdziwych krzywizn fotograficznych. Ja to już nie wiem, czy profil, czy en face. Nic już się nie nadaje :-) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tereso krzywizny dotyczą ciuszków, takie były wyzwanie naszej grupy... Zabawa modą.:)
      Z drugiej strony coraz bardziej nie lubię siebie na zdjęciach...
      Dziękuję za miłe słowa.
      Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie i ciepło!

      Usuń
  27. Oj Basiu... przesadzasz. Mi się te zdjęcia podobają, a jeszcze bardziej Twoja barwna ,,krzywa" stylizacja. Czuję się zainspirowana tym połączeniem kolorów :D!!!
    Basiu, więcej wiary w siebie i... uśmiechu. Proszę :*!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, lustro nie kłamie... Nagły spadek wagi ( 10 kilo) spowodował, że zupełnie inaczej wyglądam.
      Może faktycznie jestem trochę przewrażliwiona...
      Dziękuję Ci za miłe słowa.:)
      Moc buziaków!!!

      Usuń
  28. Nadrabiam zaległości... Przepiękne stylizacje...Focha nie widzę :). ale czase, tak jest, znamto bardzo dobrze. Czasami też tak mam, że z całej sesji jest kilka dobrych zdjęć, ale tak w życiu często bywa.. Jesteśmy za bardzo krytyczne dla siebie. Buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu za miły komentarz.:)
      Ja tez mam mnóstwo zaległości, także u Ciebie. Dotrę niebawem...
      Moc pozdrowionek i buziaków!

      Usuń