poniedziałek, 18 lutego 2019

PHENOMENAL US - CHALLENGE41 Szalejące rękawy/ Crazy sieeves


Czasem zastanawiam się, czy moje kiedyś przygotowanie się do wyzwania będzie wcześniej, z wyprzedzeniem, tak na czas...
M. kichający i cierpiący po usunięciu zęba, ja też trochę przeziębiona, dlatego znów kilka zdjęć w domu.
Oczywiście mogę nie brać udziału w wyzwaniu, nikt mnie przecież nie zmusza, ale to taka sympatyczna odskocznia od...
Tym bardziej, że kilka ubrań z szalejącymi rękawami znajduje się w szafie...
Jedne już były na blogu, inne kiedyś tam pewnie będą.
Wiem, że trendy są znów bufki, przymarszczane rękawy, ale także te szerokie, ja nazywam je "hiszpańskie".
Wszystkie oczywiście modne obecnie rękawy już kiedyś były...
Szczerze mówiąc, nie wiem czy takie szerokie rękawy są dobre dla mojej sylwetki, ale bardzo je lubię, mimo że nie zawsze są wygodne ( plączą się czasem) :).
Dzisiaj dzianinowa czarna sukienka z plisowanymi rękawami z elementami bieli. Miała już swoje wyjścia do teatru, na kolację ze znajomymi etc.
Nie jestem mistrzynią w pozowaniu, ale chciałam w miarę jak najlepiej wyeksponować owe szalejące rękawy.














Pozdrawiam wszystkich odwiedzających, szczególnie Grupę Fenomenalną.
Życzę spokojnego, dobrego tygodnia.

Sukienka: Bon prix
Naszyjnik: Mohito
Pierścionek, torebka: Avon
Bransoletka: prezent

66 komentarzy:

  1. Moim zdaniem świetnie pozujesz. Rękawy super, bardzo mi się podobają. Pozdrawiam Cie Basiu serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Krysiu.
      Dziękuję za miłe słowa. A czy takie rękawy, pasują do mojej sylwetki? Napisz szczerze.:)
      Pozdrawiam Cię ciepło!

      Usuń
  2. Czerń + biel ponadczasowe zestawienie piękna biżuteria.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez uważam, że to ponadczasowa klasyka.:)
      Lubię ten naszyjnik.
      Pozdrawiam Cię serdecznie.

      Usuń
  3. Przeca Ty cudnie pozujesz, ciekawie, a nie zawsze tak samo. Do tego bije od Ciebie ogrom miłości. Sukienka cudowna, rękawy takie bardzo lubię. Bardzo do Ciebie pasują, wyglądasz, jak hiszpanka. :) Oczywiście widzę zdjęcie Ani, ona zawsze obok, zawsze. <3 Pozdrawiam cieplutko, miłego dnia. :*****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Agnieszko, a mi się wydaje, że jestem straaasznie nienaturalna :(
      Dziękuję za miłe słowa.:) To budujące :) Może nie jest aż tak źle :)
      Ania jest na zdjęciach, ale przede wszystkim w sercu...
      Ja także pozdrawiam Cię bardzo ciepło!

      Usuń
  4. Basiu bardzo elegancko wyglądasz.Biel z czernią zawsze do siebie pasują.A do tego ciekawa biżuteria☺☺ miodzio☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danko, bo biel i czerń nigdy nas nie zawiodą. Chociaż unikam czerni, po długim okresie żałoby... Jednak wiem też, że to kolor elegancki.
      Dziękuję za miłe słowa.:)
      Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie.

      Usuń
  5. Sukienka ma nie tylko piękne rękawy ale w ogóle jest bardzo ładna:)wyglądasz ślicznie:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu za miły komentarz.:)
      Pozdrawiam Cię bardzo ciepło!

      Usuń
  6. Prześliczna z Ciebie kobieta Basiu, te dodatki sprawiają, że wyglądasz na maksimum 40 letnią osobę. Te rękawy mnie zachwyciły, chociaż nie wiem, czy potrafiłabym nosić taką bluzkę. Ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Karolino, dziękuję za miły komentarz.
      A te 40 lat, łał, ale mnie moja droga odmłodziłaś:)
      Pozdrawiam Cię mocno, ściskam i posyłam Buziaki!

      Usuń
  7. Zaniemówiłam !!!!!! COś pieknego !!!!
    Jesteś tak cudownie elegancka, ale z odrobiną ekstrawagancji, że całość jest po prostu z najwyższej półki.
    Perfekacja : ))))))
    Kisses - Margot :) ))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Margot, taki komentarz z Twoich ust - uskrzydla.:)
      U mnie ostatnio straszne doły, więc tym bardziej dziękuję:)
      Pozdrawiam Cię ciepło. Moc buziaków posyłam.:)

      Usuń
    2. Jesteś tak piekną kobietą, że we wszystkim wyglądasz cudnie. Kocham twoje pomysły :) całuski Kochana :) ))))

      Usuń
    3. Margot, przenigdy tak o sobie nie myślałam...
      Aż się rumienię.
      Mam tysiąc kompleksów...
      Dziękuję. Moc buziaków!!!

      Usuń
  8. Bardzo elegancko, idealne dopasowana biżuteria!
    Rękawy robią wrażenie.
    Pozdrawiam,
    Anna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu za miły komentarz.
      Pozdrawiam Cię serdecznie.

      Usuń
  9. Piękna biżuteria! A sukienka jest wspaniała i wyglądasz zjawiskowo - uwielbiam takie oryginalne kroje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Sylwio za miłe słowa.
      Sukienka ujęła mnie właśnie tymi rękawami.:)
      Moc pozdrowionek.

      Usuń
  10. Szaleją, szaleją...te rękawy! A te paski jeszcze, to szaleństwo podkreślają! Jest fantastycznie Basiu!!!
    Mnie choróbsko też trzyma... Moc Ci zdrowia życzę i sił kochana!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tarunia zdrowiej...
      U nas ciągle od przychodni do przychodni...
      Dziękuję za miłe słowa.
      Pozdrowionka i moc buziaków!!!

      Usuń
  11. Jesteś Mistrzynią Basiu, a rekawy i cała sukienka boskie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basieńko dziękuję za miły komentarz.:)
      Pozdrawiam Cię mocno.

      Usuń
  12. Uwielbiam takie "szalejące" rękawy ^^ a Twoją sukienka jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie szalejące rękawy potrafią szaleć...
      Miło mi że podoba Ci się moja sukienka.:)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  13. Bardzo ciekawa sukienka, nie mam takich rękawów, wszystkie normalne, najlepiej 3/4 albo "7/8" - lubię mieć odsłonięte dłonie. Bardzo mi sie podoba naszyjnik. Muszę częściej zaglądać do sklepów z takimi wyrobami. Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haniu, właśnie z powodu tych rękawów, już przeszło 2 lata temu kupiłam tę sukienkę. Też lubię 3/4, Bo długie wąskie ciągle podwijam.
      Dziękuję za miły komentarz.
      Pozdrawiam Cię Haniu ciepło!

      Usuń
  14. Bardzo ciekawe rękawy, super wyglądasz, czerń i biel zawsze na czasie. Świetnie poczujesz, dobrze wyeksponowane to co w sukience najciekawsze. Zaszalalas 👍😀. Buziaki 💋 Basiu...a dla M. zdrówka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Basiu, biel i czerń zawsze się obronią.:)
      Dziękuję za miłe słowa. :)Ja nie lubię szczerze mówiąc pozować... Nigdy nie wiem jak stać i co zrobić z rękoma. Podczas podróży jest jakoś prościej...
      M. przekażę, dziękuję.
      Pozdrawiam Cię cieplutko. Moc buziaków!!!

      Usuń
  15. Basieńko, cudowna sukienka, bo właśnie te szalejące rękawy powodują, że wzroku nie można oderwać. Jak zawsze wyglądasz pięknie !!! Uściski kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Krysiu za miły komentarz.:)
      Sukienkę kupiłam właśnie z powodu rękawów, jakieś 2 lata temu.
      Moc ciepłych pozdrowień posyłam i buziaków!!!

      Usuń
  16. Niesamowita ta sukienka i te rękawy, a w dodatku taki piękny naszyjnik masz.. cudo :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Ewo, że podoba Ci się ten zestaw. Już dawno sprawdzony.:)
      Bo nie mam czasu na wymyślanie specjalnych "kreacji":)na wyzwania.
      Pozdrawiam Cię ciepło!

      Usuń
  17. Piękna sukienka i te perły...miodzio!!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Basiu, przepiękna, bardzo elegancka sukienka. Wyglądasz przepięknie.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za miły komentarz. :)
      Pozdrawiam Cię bardzo ciepło!

      Usuń
  19. Hello Basiu,
    Very nice pictures.
    The clothes are beautiful to you.

    Greetings, Marco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marco za miłe słowa i komentarz.
      Pozdrawiam Cię serdecznie.

      Usuń
  20. Piękna sukienka, szalejące rękawy a wszystko na eleganckiej Dziewczynie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu za miły komentarz.:)
      Pozdrawiam Cię bardzo ciepło!

      Usuń
  21. Basiu pięknie wyglądasz w tej sukience. I ta biżuteria, jest cudowna :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa. Biżuteria też wpadła mi w oko.:)
      Moc pozdrowionek ciepłych.

      Usuń
  22. Piękna sukienka i piękne rękawy, ale ładnemu we wszystkim ładnie:) a naszyjnik rewelacyjny:)Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż się rumienię... Dziękuję za tyle miłych słów.:)
      Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie. Buziaki!

      Usuń
  23. Jaka Ty jesteś cudownie elegancka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za miły komentarz...
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  24. Te rękawy są ciekawe, Stylizacja jak dla mnie bardzo elegancka. Uwielbia połączenia biało-czarne. Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo.:) Białe i czarne zawsze się obroni, też lubię takie połączenie, chociaż ostatnio unikam czerni.
      Moc pozdrowionek.:)

      Usuń
  25. Superowa sukienka, te rękawki robią fajną robotę :) Mam chyba identyczny naszyjnik, z Albanii sobie przywiozłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Właśnie te rękawki zdecydowały o tym, że ją kupiłam :)Miło mi, że Ci się podoba.
      Jak zobaczyłam pierwszy raz u Ciebie ten naszyjnik, pisałam wtedy, że mam chyba taki sam:)
      Czyli Twój z Albanii, a mój tylko z Rybnika :D
      Posyłam moc ciepłych pozdrowień.

      Usuń
  26. Świetna sukienka, te rękawy są super :) Piekna biżuteria :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za miły komentarz.
      Pozdrawiam i zapraszam ponownie.

      Usuń
  27. Aby być optymista trzeba być też w homeostazie. Od Pani bije ta homeostaza. Ja generalnie zawsze jak mój organizm nie działa jak trzeba sięgam po taką herbatkę z kwiatów z zielarni konopiafarmacjapl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogi Anonimie, chyba jednak się mylisz. Moja homeostaza jest w totalnej rozsypce... I daleko mi, by osiągnąć 100% optymizmu...
      Stronkę znam, nawet pijałam te herbatki, niewiele mi pomogły...
      Nie mniej jednak dziękuję za komentarz i za to, że tak mnie postrzegasz.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  28. Ładne rękawy, ale rzeczywiście czasami mogą trochę przeszkadzać.
    Rękawy pięknie korespondują z dołem sukienki.
    Serdecznie Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Haniu za komentarz. Masz rację, szczególnie przeszkadzają, kiedy trzeba podczas na przykład proszonego obiadu po coś sięgnąć. :) Zawsze wtedy proszę męża, by mi pomógł :)
      Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie.

      Usuń
  29. Cudowna sukienka. Bardzo ładne rękawki.
    Pięknie pozujesz. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna sukienka Basiu i bardzo ciekawy naszyjnik. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jolu za miły komentarz.
      Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie.

      Usuń
  31. Jesteś bardzo elegancką kobietą i nasz swój niepowtarzalny styl :) A rękawy są ekstra!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko za komentarz i miłe słowa.
      Pozdrawiam Cię ciepło!

      Usuń