poniedziałek, 25 marca 2019

PHENOMENAL US - CHALLENGE 44 Diabeł tkwi w szczegółach /Devil wears acessories


Miniony tydzień minął za szybko i nie do końca tak jakbyśmy  chcieli.
Za dużo spraw, za dużo chaosu życiowego...
Dlatego znów "odgrzewane kotlety" dawniejsze i z ostatnich postów.
Jestem sroczką: lubię naszyjniki, bransoletki, ale także torebki, apaszki, kapelusiki, fascynatory, etc. Na co dzień, na wielkie wyjścia, na wakacjach. :)

Gdyby komuś chciało się przejrzeć wybrane moje posty, to praktycznie zawsze pojawiają się różne dodatki. Wiosną, latem, jesienią i zimą.
Wybrałam kilkanaście przykładów.
Może na kolejne wyzwanie zdążę z nowymi zdjęciami. Czas pokaże.
A póki co, zapraszam na "odgrzewane kotlety": )
Skupiłam się przede wszystkim na naszyjnikach i koralach, ale oczywiście widoczne też są inne dodatki.

1. Mój ulubiony naszyjnik i ulubiona kolorystyka:


2.Róż i perłowe dodatki:


3. Orange i złote:


4. Pomarańczowe, żółte i złote dodatki:





5. Naszyjnik sówka i jasnozielona torebka;


6. Marynarskie srebrne dodatki i granatowo - biała torebka:


8. Naszyjnik i torebka dopasowane do płaszczyka:


9. Różowe korale i bransoletki harmonizują ze spódnicą:


10. Na wakacjach musowo kapelusiki i większe kapelusze oraz różne naszyjniki i bransoletki:



11. Tym razem większy kapelusz plażowo - spacerowy:


12. I wersja biało - kobaltowa:



13. Ten sam naszyjnik, ale w innym zestawie:


14. Na "bogato" - wesele Syna:


15.  I znowu "na bogato": wesele Syna Męża:


16. Sylwestrowo w domu:



I sylwestrowo w lokalu:


17. Odważne połączenie: Pomarańczowy z limonką:


18: Kolorowy naszyjnik do zielonej bluzki:


19. Naszyjnik i torebka w soczystej czerwieni:


20. Złote dodatki do czerwonej sukienki:


21. Naszyjnik i bransoletka w stylu "boho":


22. I jeszcze inny naszyjnik "boho" oraz kapelusz:


23. Kapelusz "cekinkowy" i oczywiście koraliki:


24. Także mój ulubiony "letni" naszyjnik i torebka żółto - biała oraz ten sam naszyjnik do innej kolorystycznie sukienki:



25. Tym razem długi zielony naszyjnik i limonkowa torebka:


26. Czarny naszyjnik - duże kwiaty.
      Pasuje też super do małej czarnej i innych sukienek:


28. Duży okazały naszyjnik - "perły", który pasuje do wielu zestawów:


29. Czarny naszyjnik w wiosennej oraz zimowej stylizacji:



30. Kolejny raz mój ulubiony letni naszyjnik, zmiana bransoletek, szalika, torebki.


I tak mogłabym miksować i wybierać zdjęcia, ale nie chcę Was zanudzać następnymi zdjęciami.
Te - są dowodem na to, że lubię dodatki "wszelakiej maści".

Pozdrawiam bardzo serdecznie wszystkich odwiedzających, szczególnie Grupę Fenomenalnych
i przepraszam, że i tym razem "odgrzewane kotlety".

55 komentarzy:

  1. Odgrzewane czy nie, nie mogę się napatrzeć na te przecudne zdjęcia Basiu :) W każdej stylizacji wyglądasz rewelacyjnie ♡♡♡ Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorotko.
      Przyznaję się, jestem sroczką. Chociaż są dni, że w ogóle nie zakładam żadnych naszyjników.
      Pozdrawiam Cię ciepło!

      Usuń
  2. Zawsze podziwiam Twoje dodatki jak i całe stylizacje:))jesteś bardzo elegancka i potrafisz cudnie dobierać biżuterię:)))ja też sroka jestem i czasem do naszyjnika dobieram całą resztę:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu. Za każdym razem i ja podziwiam Twoją kolekcję pięknych dodatków.
      Witaj w Klubie sroczek. :)
      Ślę moc pozdrowień.
      Wreszcie Reniu odpisałam...

      Usuń
  3. Śliczna każda stylówka, trudno napisać która bardziej. Sukienki z pierwszych zdjęć urzekły mnie, a dodatki świetne!!! Buziaki!!! Wyglądasz zawsze pięknie i elegancko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie.
      Tak jak pisałam wcześniej, jestem sroczką i lubię "błyskotki". Nie kupuję drogich, często udaje się dostać cosik w promocji lub dostaję w prezencie.
      Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie.

      Usuń
  4. Masz przepiękną biżuterię i torebki. Fantastycznie też za każdym razem podkreślasz swoimi dodatkami wszystkie stylizacje i tworzysz cudeńka.
    Wszystko mi sie podoba, ale zestaw 8 - z płaszczykiem pod kolor tej rewelacyjnej torby wygląda po prostu mistrzowsko.
    Kisses - Margot :) ))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę się tego przez lata nazbierało.:) Dziękuję bardzo za miłe słowa.
      Ten płaszczyk bardzo lubię. Tylko torba trochę już jest "zdewastowana".
      Pozdrawiam Cię cieplutko. Buziaki!!!

      Usuń
  5. Basiu .nawet nie potrafię powiedzieć ,która fotka najpiękniejsza ☺ Zauroczona jestem każdą.♥Niesamowita jesteś ,ileż w Tobie Basiu jest ELEGANCJI .Ja tak nie potrafię.Przepiękna biżuteria, wszystkie kolory na Tobie i za Tobą są tak dopasowane obłędnie ,że tracę oddech ☺ Moda..moda ..i jeszcze raz moda !Trzeba zacząć Ciebie naśladować ☺☺Tylko gdzie ja się ubiorę ? W moim obejściu tylko strój sportowy ☺☺A jak za elegancko się ubiorę i pójdę w miasto ,to Szwedzi pomyślą ,że z pałacu wyszłam hahahah. Turkusy są obłędne☺Serdeczności Basiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Danko, dziękuję za tyle miłych słów. Moje dodatki to namiastka tego, co inne Dziewczyny pokazują na blogach - prawdziwe cacka :). Jednak przyznaję się, jestem sroczką.
      Naprawdę w Szwecji kobiety tak się nie ubierają? Jestem zdziwiona...
      Danko, a co Ci szkodzi, jeśli będziesz miała ochotę, to nie przejmuj się, co pomyślą inni.
      Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie i wiosennie.

      Usuń
  6. Wszystkie stylizacje są ekstra, gustowne, wysmakowane, a dodatki mega.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie.
      Pozdrawiam Cię serdecznie i zapraszam ponownie.

      Usuń
  7. Bogactwo cudownych dodatków tu widzę :) zachwyca mnie jeszcze to, jak pięknie wyglądasz, Basiu, w mocnych kolorach, jak fuksja, kobalt, czerwień - bogini po prostu :))) uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż się rumienię... Dziękuję za miłe słowa.
      Dodatki, "błyskotki" lubię. Czasem bardziej, czasem mniej...
      Moc pozdrowień posyłam.

      Usuń
  8. Basiu,
    wszystkie Twoje stylizacje i wszystkie dodatki są prześliczne. Na każdym zdjęciu wyglądasz zjawiskowo i nie można oderwać oczu od Ciebie i od elegancji jaką prezentujesz.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łucjo, bardzo dziękuję za tak miłe słowa.:)
      Jestem sroczką, nie wiem czy to zaleta czy wada... Teraz już niczego nie kupuję, pokazuję to, co mam.
      Pozdrawiam Cię bardzo ciepło i wiosennie.

      Usuń
  9. Bardzo dużo masz naszyjników w swojej kolekcji,czy wiesz może ile ich posiadasz? Każda z Twoich stylizacji jest bajecznie piękna a dodatki dobierasz w sposób doskonały!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napiszę nieskromnie, owszem trochę ich mam.:) Nazbierało się tych błyskotek przez kilkanaście lat. Wiele z nich to prezenty lub kupione w promocji.
      Ile ich mam, nie wiem, ale tak chyba ze 4 razy więcej niż pokazałam w tym poście... Upss...
      Dziękuję za miłe słowa.:)
      Pozdrawiam Cię cieplutko.

      Usuń
  10. Jak zwykle z zachwytem obejrzałam.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Olu.
      Dziękuję ślicznie :)
      Olu, martwię się, że już nie blogujesz. Mam nadzieję, że wszystko u Ciebie w porządku.
      Gdybyś chciała napisać, podaję adres: andulka@onet.pl. Może mogłabym w czymś pomóc?
      Pozdrawiam Cię Olu serdecznie.

      Usuń
  11. O ho ho... to ja też jestem sroczką, bo lubię wszystkie te błyskotki. Twoja kolekcja, naszyjników i wszelkich wisiorków jest imponująca! Aż trudno się zdecydować, śliczności Basiu ☺💜💛❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Ewo w Klubie sroczek.:)
      Dziękuję.
      Napiszę nieskromnie, to tylko część, którą pokazałam... :D
      Pozdrowionka i buziaki!

      Usuń
  12. Fantastyczne te kotlety. Oglądałam z wielką radiscią bo ja tez jestem sroczka. Zakładam biżuterię codziennie a najbardziej lubię duże okazy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basieńko. Wiem, wiem.
      Ciągle liczę na nasze spotkanie - coś specjalnie ma Ciebie czeka :)
      Moc pozdrowień ciepłych posyłam.

      Usuń
  13. Na każdym zdjęciu wyglądasz przepięknie ❤️

    OdpowiedzUsuń
  14. Basieńko, jak widać jesteś prawdziwą kobietą bo właśnie te wszystkie dodatki o tym świadczą. Ja też jestem taką sroczką więc nadajemy na tych samych falach. Piękna, kobieca, radosna, miło się patrzy na Ciebie.
    Buziaczki kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak Krysiu, jestem wielką sroczką. Ale postanowiłam od jakiegoś czasu, że już niczego nie dokupuję. Jest tego dużo, można miksować dodatki, więc wystarczy :) Część już rozdałam...
      Dziękuję za miły komentarz.
      Pozdrawiam Cię cieplutko. Moc buziaków!!!

      Usuń
  15. Te pierwsze sukienki chaber i róż, to mistrzostwo świata !!!
    Fantastycznie w nich wyglądasz kochana, bardzo się cieszę, że tak jak ja nie boisz się takich wyraźnych i zdecydowanych kolorów <3
    A sroczką też jestem :) hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za miły komentarz.:)
      Tak jak pisałam wyżej, nie dokupuję już niczego nowego. Niektórych naszyjników jeszcze w ogóle nie założyłam... Oj my sroczki, to ma plusy i minusy...
      Pozdrawiam wiosennie. Buziaki!

      Usuń
  16. Cudowne stylizacje Basieńko. Tak sobie myślę, że z powodzeniem mogłabyś dorabiać jako stylistka oraz modelka. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko. Oj, do stylistki, to mi dużo brakuje.:) Popełniam na pewno mnóstwo błędów "ubraniowych", ale miło mi, że tak uważasz.
      Pozdrawiam Cię baaardzo cieplutko.:)

      Usuń
  17. Świetne zestawy Basiu, prześliczne dodatki. Pięknie to wszystko zestawiłaś. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jolu.
      Jestem sroczką, ale od kilku lat postanowiłam, że już nic nie kupuję. Mam od dawna inne priorytety.:)
      Pozdrawiam Cię ciepło i wiosennie.

      Usuń
  18. Pięknie i kolorowo, bardzo twarzowe kreacje i dodatki świetne. A mnie najbardziej podobasz się w różowej sukience z perłami jako dodatek.
    Serdecznie i wiosenne pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Aniu za miły komentarz.:)
      Jestem sroczką, ale nie kupuję już żadnych dodatków.
      Te muszą już wystarczyć, bo przecież jest ich więcej niż na zdjęciach.
      Moc ciepłych pozdrowień posyłam.

      Usuń
  19. Dopiero w takim zestawieniu widać, jakie bogactwo dodatków masz w swojej szafie Basiu i jak te bajkowe naszyjniki potrafią dodać uroku kreacjom rozmaitym!
    Przepiękne są, a niektóre, to naprawdę jak z bajki!!!
    Wspaniale w nich wyglądasz!!! Bo tak naprawdę, to Ty jesteś ich ozdobą, a one dodatkiem do Ciebie:))
    Buziaki kochana!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tarunia, niestety tych dodatków jest więcej. Kiedyś kupowanie ich sprawiało mi radość.
      Teraz już od kilku lat nie dokupuję niczego. Te "zapasy" wystarczą.
      Dziękuję za miłe słowa.:):):)
      Pozdrawiam Cię cieplutko i posyłam buziaki!!!

      Usuń
  20. Już nie wiem, w którym zestawie Ci najlepiej... Ale sprawdza się przysłowie, że eleganckiej i pięknej kobiecie wystarczy worek na kartofle a i tak będzie w nim wyglądać twarzowo. Myślę, że i Ty byś w nim wyglądała super. Z prawdziwą radochą obejrzałam te "kotlety", bo ja też lubię różne dodatki. Ściskam Cię mocno! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Duśka, Duśka, rumienie się... A że jestem sroczką, to się przyznaję.:) Powiedziałam jednak STOP i nie powiększam już moich "zbiorów". I tak tego jest więcej niż na zdjęciach.
      Dziękuję za miłe słowa.
      Moc pozdrowień i buziaków posyłam.:)

      Usuń
    2. Miało być: rumienię się...

      Usuń
  21. Pięknie wyglądasz w kolorowych sukienkach, z dodatkami.
    Piękne są kolory i dodatki. Masz świetny gust :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Haniu za miły komentarz.
      Przyznaję jestem sroczką, ale od dawna już nic nie kupuję.
      Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie.

      Usuń
  22. Piękna kolekcja biżuterii. I nic nie szkodzi, że to nie nowe zdjęcia. Fajne sa takie wspominki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że Ci się podoba.:)
      Jakoś ostatnio mam coraz mniej możliwości na nowe zdjęcia.
      Pozdrawiam ciepło i wiosennie.

      Usuń
  23. Wspaniałe wyglądasz w tych wszystkich kreacjach!!! Przepiękne dodatki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie. Tak to już sroczki mają. :)
      Pozdrawiam Cię również serdecznie i ciepło!

      Usuń
  24. Basiu, wszystkie Twoje dodatki są świetne, pięknie zestawione, trudno wybrać faworyta, prawdziwa dama z Ciebie. Pozdrawiam serdecznie ♥️, ściskam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu. Jestem sroczką i tyle :)
      Jednak już niczego od dawna nie kupuję... Wystarczy tych "ciacików".:)
      Pozdrawiam Cię wiosennie. Moc buziaków!!!

      Usuń
  25. Basiu wyglądasz zjawiskowo :) jesteś bardzo elegancką kobieta aż miło się patrzy na Ciebie :) bardzo proszę o więcej takich zdjęć :)

    http://myinaszepodroze.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za tak miły komentarz.
      Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie.

      Usuń
  26. Basiu jesteś bardzo piękną kobietą i naszyjniki do Ciebie pasują, wszystkie zdjęcia są piękne i wyglądasz na nich cudownie. Nie umiem wybrać najładniejszego, bo na wszystkich wyglądasz przepięknie i wszystkie dodatki są niezwykłe. Kiedyś lubiłam i zbieram, ale ...jestem już w tej Anglii bardzo zmęczona, to trudny czas trwa już 10 lat. Maluję i robię stylizacje, żeby nie być automatem, ale tak serio to po pracy najchętniej poszłabym spać. Nigdy nikomu nie polece pracy fizycznej w hotelu, bo zbyt wyczerpująca praca i zabija mózg. Na szczęście ja umiem oddzielić zmęczenie i nad nim panować dlatego jestem inna. Większość ludzi pracujących tak jak ja ogranicza się do jedzenia pracy i spania.Niebieski jest twój, piękna niezwykła Pani Zimo, myślę, że zima to twój typ kolorystyczny Basiu, uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Jolu, dziękuję za tak długi komentarz i wszystkie miłe słowa.
      Wierzę Ci, że wcale nie jest Ci tam łatwo.
      Jednak pokazujesz nam zawsze bardzo ciekawe stylizacje. Dobrze, że masz także swoje hobby.
      Wszystkiego dobrego Jolu.
      Pozdrawiam Cię bardzo cieplutko. Buziaki!!!

      Usuń
  27. Fantastyczne i bardzo kobiece stylizacje podkreslają urodę. Najpiękniejsze kobalty i błękitne, słusznie ulubione przez Modelkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miły komentarz.
      Pozdrawiam.:)

      Usuń