środa, 22 lipca 2020

Golizna - Naked PHENOMENAL US - CHALLENGE 112

W poniedziałek późnym popołudniem wróciłam do domu, na jak długo - nie wiem...
Po tym co już wiem, po tym, co usłyszałam na temat choroby i na podstawie wstępnych wyników, nic tylko się załamać...
Teraz do trzech tygodni kolejne wyniki decydujące o mojej przyszłości.
Można się położyć i patrzeć w sufit, płakać, rozdzierać szaty na czworo...
Można też po dwudniowym dochodzeniu do jako takiej równowagi fizycznej i psychicznej, coś robić: zacząć załatwiać punkty z listy, zadzwonić do przyjaciół, odwiedzić ulubione blogi ( komentarze pojawią się trochę później), pokusić się o udział w wyzwaniu fenomenalnych.
Golizna w ubraniach mnie nie pociąga, tylko taka minimalna.
Miała być inna sukienka, ale jestem bardzo osłabiona po klinice ( tym razem biopsja kości oraz popranie szpiku kostnego), więc zdjęcia znowu z poczekalni.
Tłem jest ciekawy hol jednego z hoteli na Lanzarote ( 2016 rok).
Taką goliznę podczas wakacji jestem jeszcze w stanie ( na sobie) zaakceptować, dekolty na plecach, czy odsłonięte ramiona. Inna nie wchodzi w ogóle w rachubę.
Chociaż ostatnio coraz mniej...

Zapraszam na fotorelację:

























Pozdrawiam bardzo serdecznie wszystkich odwiedzających.:)
Póki jestem w domu, próbuję "normalnie" żyć...
Od jutra zacznę odwiedzać w miarę możliwości moje ulubione blogi.


Zdjęcia: Lanzarote, luty 2016 rok.

Zestaw:
Sukienka: Bon prix
Klapki: lokalny sklep
Naszyjnik, bransoletka: lokalny sklep

30 komentarzy:

  1. Basiu, zdjęcia jak zwykle piękne, ale najważniejsze, że nie znikasz, że znajdujesz siły:-)
    Kibicuję gorąco i ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu, cieszę się bardzo, że sie tu pojawiasz. Zdjęcia urokliwe bardzo, ja też golizny nie akceptuję na sobie, nawet takiej jak pokazałaś, ale Tobie super to pasuje. A co do zdrowia - bądź dobrej myśli.

    OdpowiedzUsuń
  3. Są takie serca,
    co wesprą w potrzebie,
    i ciepłe dłonie,
    co Twą dłoń uścisną,
    aż niepokoje wszystkie prysną.
    Jest taka dobroć,
    co serce ogrzeje,
    przyniesie radość i nadzieję.
    /znalezione w sieci/

    Zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sukienka Basiu:)))cieszę się że sie pokazujesz:)))Pozdrawiam serdecznie i dużo zdrowia życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz REWELACYJNIE Basiu!!! I to wspaniałe tło! Muszę Ci powiedzieć, że hotel z tą całą swoją zielonością - bajka. Może pamiętasz nazwę, bo warto zapamiętać.
    Piękne zdjęcia osobistego fotografa. Piękne wspomnienia!
    Dzięki! Zasyłam całusy i mocne przytulaski:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu :) )))))
    Słoneczko nasze <3 po pierwsze zdrowia !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Mam nadzieję, że wszystko sie dobrze ułoży i choroba bdęzie pokonana. Mocno wierzę, że Twoja pozytywna energia ułatwi kolejny pobyt w kinice.
    A co do golizny - właśnie o taką chodzi. Nie sexi w wersji lalki Barbie, ale tak, jak nam to pokazałas. Gołe plecy z tymi paskami wyglądają przepięknie.
    Sesja cudowna <3
    Basieńko, raz jeszcze dużo zdrowia i czekamy na Twój udział w kolejnych wyzwaniach.
    Całuski - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
  7. Golizna na mnie nie jest mile widziana, nie lubię tego. Ramiona i nogi to normalne latem, ale np. dekolty zaszywam. Czasami dostaję w prezencie jakieś bluzki, które bardziej rozbierają niż ubierają. Podaję dalej lub wyrzucam, jeśli nie da się przerobić. Kostium kąpielowy mam jednoczęściowy, posiada wycięte plecy i to jestem w stanie przełknąć. Na pewno w takim kostiumie nie będę prowokować, bo jednocześnie na tym samym kąpielisku będzie 90% kobiet w kusych bikini.
    Ładny wzór na tej sukience. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo elegancka jest golizna w Twoim wydaniu, klasa sama w sobie. Pięknie podkreślasz urok hotelu:))
    Życzę Ci jak najszybszego powrotu do normalności.:>)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię Twoje piękne sukienki z kwiatowymi motywami. Wyglądasz świetnie.
    Przesyłam Ci słowa wsparcia i słowa podnoszące na duchu bądź dobrej myśli. Trzymam kciuki
    za twoje zdrowie.
    Serdecznie Cię, Basiu, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana,cieszę się,że jesteś z powrotem.Zdjęcia -klasa, sukienka jakby stworzona dla Ciebie.Jesteś pięknym, subtelnym motylem. Dużo,dużo zdrowia i siły w trudny czas.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładna sukienka, to wycięcie na plecach wygląda uroczo.
    Życzę dużo siły i zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoja golizna jest bardzo subtelna, delikatna i pięknie podkreśla letni look. Cały urok sukienki w tym jak wygląda z tyłu. Cudownie wyglądasz, piękna sceneria. Basiu, dobrze że tu jesteś, lubisz te wyzwania, rób to co sprawia Ci przyjemność, ściskam mocno, buziaki🥰🥰 posyłam❤❤, trzymam kciuki...

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna sukienka Basiu i piękna sceneria. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienka przepiękna. Wygladasz w niej zjawiskowo. Kolejny raz wybrałaś świetne miejsce na sesje. Życze dużo zdrówka , trzyma kciuki za Ciebie. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana.. długo mnie u Ciebie nie było. Trzymaj się :************************* Przesyłam mnóstwo pozytywnej energii.

    A w tej sukience... wyglądasz fenomenalnie :) Boska babka!

    OdpowiedzUsuń
  16. Patrząc na zdjęcia, aż trudno uwierzyć, że zmagasz się z chorobą. Dużo zdrowia i dobrego nastroju życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Iwono, te zdjęcia są sprzed 4 lat. Pewnie już wtedy rozwijała się amyloidoza, ale nie zdawaliśmy sobie z tego sprawy.
      Dziękuję za miłe słowa.:)
      Miłego i spokojnego weekendu.:)

      Usuń
  17. Co do golizny na sobie- mam podobnie...
    Nie dzwonię Basiu bo mam zapalenie prawego ucha, a na lewe nie umiem rozmawiać przez telefon. Trzymaj się dzielnie Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładna ta Twoja golizna Basiu :-))

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj pogodnym wieczorem Basiu, tym razem tutaj
    Ja niestety zawsze wybieram sukienki choćby z króciutkim rękawem. Źle się czuje w tych na ramiączkach
    Pozdrawiam zapachem floksów

    OdpowiedzUsuń
  20. Basiu!
    Wyglądasz zjawiskowo! Piękna jest Twoja sukienka.
    Trzymam kciuki za Ciebie i wierzę w Opatrzność.
    Całuję i serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześlicznie wyglądasz!
    Życzę Ci dużo zdrowia i sił fizycznych i psychicznych!
    Pozdrawiam i tulę <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Basiu, taką sukienkę też bym założyła. Nie lubię zbyt wiele pokazywać, a ta Twoja jest jeszcze w porządku 🙂 Pięknie wyglądasz i zdjęcia równie piękne 🙂 No i co, zdrówka życzę, zdrowie najważniejsze 🙂 Pozdrawiam serdecznie 🙂🙂

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękną sukienkę wybrałaś. A sceneria zapiera dech, czy to hotel? Niezwykły! Golizna jest dobra chyba tylko dla młodych i w miarę młodych. No i odważnych. Ja tylko w upały marzę o minimum okrycia na sobie. Ale pozwalam na to sobie tylko w swoim ogrodzie. Publicznie, to jedynie sukienka do kolan i odkryte ramiona, może jakiś dekolt na plecach. Niech młode dziewczyny pokazują młode ładne ciało. A mnie ma być jedynie wygodnie ;)
    Z całego serca życzę Ci dużo zdrowia !
    p.s zobaczyłam Twoje miasto! I spodobało mi się stare centrum i Rynek! A tort Sachera w jednej z kawiarni (bodajże "Tu i teraz") był rewelacyjny! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne zdjęcia, urocza modelka 😀🧡
    Pozdrawiam najmilej, zdrówka życzę kochana 🌸🦋🌞💛🍰☕🙋‍♀️

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna lokalizacja zdjęć , dziwię się, że tak długo czekałaś z ich publikacją. Wyglądasz jak zwykle bardzo wytwornie, nadruk sukienki szalenie mi się podoba! We Francji nie widzę żadnej golizny w ubraniach, chyba że na plaży. Moim zdaniem nie zawsze trzeba podchodzić do mody dosłownie.
    Mam nadzieję, że z Twoim zdrowiem będzie teraz coraz lepiej, trzymam kciuki za Ciebie :-*

    OdpowiedzUsuń
  26. Hello Basiu,
    Very nice pictures. Great to see this nice location Not bad to stay there.
    And you have a nice dress. It looks good on you. Wonderful!!

    Greetings, Marco

    OdpowiedzUsuń
  27. Przede wszystkim zdrówka Ci życzę, to jest najważnieje. Reszta to dodatki. Zdjęcia są cudne, nieziemskie miejsca i Ty na nich śliczna 😘😘😘 ucałowania z całego serca!!!

    OdpowiedzUsuń