piątek, 5 lipca 2019

Kefalonia - kolejna grecka przygoda.

Dzisiaj tylko zapowiedź, tego co zobaczyliśmy.:)
To nasze dziewiąte wakacje w mojej ulubionej Grecji. Tym razem zdecydowaliśmy się na kolejną wyspę. Wybór był trafiony - Kefalonia jest przeurokliwa. :)



































Pozdrawiamy serdecznie wszystkich odwiedzających.
W poszczególnych postach, będę opisywać najpiękniejsze zakątki Kefalonii.

Życzę spokojnego i udanego weekendu.


Nasz upłynie na spotkaniach rodzinnych, proszę więc o cierpliwość...
Od jutra, niedzieli powoli będę po kolei odwiedzać moje ulubione blogi.
Dziękuję także za komentarze pod wcześniejszymi postami,  odpiszę na nie podczas weekendu i zaraz po...  :)

62 komentarze:

  1. Ależ to wszystko cudne!!!
    Nie znajduję słów aby wyrazić swój zachwyt.
    Byłam kiedys w Grecji na wycieczce objazdowej. Zwiedziliśmy mnóstwo zabytków, ale był okropny upał. Ale nigdy nie zapomne tego wyjazdu.
    Serdeczności i wyrazy uznania dla Pięknej Barbarossy.
    :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Stokrotko, ląd jest piękny, szczególnie Meteory zachwycają, ale ja naprawdę czuję Grecję na wyspach.
      Dziękuję za miłe słowa.
      Pozdrawiam Cię mocno i zapraszam na kolejne relacje. :)

      Usuń
  2. Cudnie to wygląda, bajka nie z naszej ziemi. Aczkolwiek nasza też piękna ;) Nam się plany posypały (na, rozwaliły w proch i pył) i z wyjazdów wakacyjnych raczej w tym roku nici. Ale jakoś się nie martwię. Tyle zdjęć do pooglądania ;) I te Twoje błękitnoniebieskie kreaacje... 💙 Buziaki, Basiu 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że nasza bajka też jest piękna. :) Nigdy w to nie wątpiłam. :)
      Tyle cudnych miejsc chcielibyśmy jeszcze zobaczyć lub odwiedzić ponownie.
      Jeśli chodzi o wyjazdy zagraniczne w Europie - to Grecja jest u mnie na 1 miejscu :)
      Może jednak się coś zmieni, jeśli chodzi o Wasze plany. Życzę Wam tego z całego serca.
      My też teraz tylko tak na jeden, góra 2 dni i to już w kraju lub w Czechach.
      Miło mi, że podobają Ci się moje niebieskości. Stare niektóre bardzo, może niemodne, nie dbam o to.. Czuję się w nich dobrze :) Zwłaszcza tam - w Grecji :)
      Moc pozdrowień i buziaków!

      Usuń
  3. Basiu pięknie :) Kefalonia to trafiony kierunek, my zakochalismy się w tej wyspie. Byliśmy już na kilku ale Kefalonia ma coś w sobie :) i z wielką ochota wrócę na nią na dłużej :)
    Pozdrawiam z chłodnej Norwegii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, my do tej pory zwiedziliśmy 7 wysp ( dwa razy na Krecie). Każda jest dla mnie inna, niepowtarzalna.:) Marzy mi się kolejnym razem Lefkada :)
      A Twoja chłodna Norwegia też jest na naszej liście. I fiordy i może uda się zobaczyć zorzę polarną? :) To nasze wielkie marzenie :)
      Pozdrawiam Cię ciepło! Buziaki!

      Usuń
  4. Kochana
    Piękne jest to Wasze spacerowanie, aż nie mogę oczu oderwać od cudnych zdjęć:)
    Nie znam tego regionu świata, ale miejsce godne polecenia i odwiedzin.
    Pozdrawiam weekendowo bardzo serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło nam, że podróżujesz z nami.
      Grecja to chyba moja druga ojczyzna :). Wyspy są przepiękne.
      Pozdrawiam Cię bardzo ciepło i zapraszam na szczegółowe relacje.

      Usuń
  5. Dziewiąte? To Ty już Basiu prawie greczynka ☺ zresztą idealnie się oboje w ten klimat wpisujecie. Pięknie tam ☺ Ja bym chciała chociaż raz mieć takie wakacje. Pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak Ewuś, tak jak pisałam wyżej, Grecja jest chyba moją drugą ojczyzną. Czuję się tam, jak ryba w wodze :)
      Już planujemy kolejną wyspę, ale najpierw zapraszam na szczegółowe relacje z Kefalonii.
      Ewuś życzę Ci takich wakacji z całego serca. :)
      Pozdrawiam Cię mocno!

      Usuń
  6. ja przede wszystkim cieszę się że Ty podrózujesz, znowu... skoro to Grecja to ten ukochany kierunek to może być i 9 i 10 i 17 raz ...to ciekawy kraj o róźnych obliczach. Ja byłam dwa tazy i to dwa razy na Krecie ;) hahaha ....więc co ja tam wiem o Grecji ;)
    pozdrawiam KOChana
    Anna TYm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Aniu, nie kryję się z tym od kilku lat, że bardzo lubię poznawać nowe zakątki Grecji.
      Dzisiaj wieczorem wreszcie napiszę :)
      Buziaki!!! Moc pozdrowień!

      Usuń
  7. Basiu, skoro już ta zapowiedź jest tak imponująca, to nie mogę się doczekać fotek z następnego posta. Masz rację, najpierw rodzinka :) Moje spotkania weekendowe też są z rodzinką. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Tereso będą kolejne, szczegółowe relacje. Żyję trochę w zwolnionym tempie, więc wiadomo trochę to potrwa.:)
      A Rodzina, Ich zdrowie i potrzeby najważniejsze. Reszta musi trochę poczekać. :)
      Pozdrawiam Cię bardzo ciepło!!!

      Usuń
  8. Raj na ziemi zobaczyłaś Basiu! Dziękuję, że i ja mogłem wirtualnie się w ten niesamowity świat przenieść, Grecja i basen śródziemnomorski to naprawdę bajeczne tereny! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam Cię serdecznie na kolejne relacje.:)
      Mam nadzieję, że Twoje wakacje mijają pięknie.
      Ślę pozdrawiania.

      Usuń
  9. Piękne miejsce:))Ty Basiu jesteś stworzona aby przebywać w takich cudnych miejscach:))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, greckie wyspy są bardzo piękne :) Czuję się tam jak ryba w wodzie.
      Moc pozdrowień.:)

      Usuń
  10. Westchnęłam oglądając te piękne zdjęcia z cudnymi widokami. Na wakacjach wszystko jest ważne, ale dla mnie zawsze są one najważniejsze. Przypomniał mi się mój ostatni wyjazd na Rodos. Dzięki za tę ucztę. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo, polecam Wam Kefalonię. Jest przepiękna. Zresztą każda wyspa ma inny klimat.
      Dziękuję za komentarz.
      Miłego tygodnia.
      Pozdrawiam. Buziaki.:)
      Powoli docieram na blogi, mam sporo spraw do załatwienia po powrocie.

      Usuń
  11. Przywiałaś wspomnienia. Dziękuję.
    Pozdrawiam letnim powiewem wiatru i uciekającą chwilą już w drugim półroczu i mam nadzieję, że nie zapomniałaś o mnie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Ismeno, dziękuję za miły komentarz.:)
      Nie zapomniałam o Tobie.
      Po powrocie z Grecji załatwiam mnóstwo spraw. Na pewno do Ciebie zawitam.
      Moc pozdrowień letnich posyłam.

      Usuń
  12. Basiu nie dziwię się, że pokochałaś Grecję całym sercem. My byliśmy tam w zeszłym roku i w tym znowu wybieramy się do Grecji. To rzeczywiście cudowny kraj:)
    Posyłam serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mario, zabierzcie mnie do podręcznego :), gdziekolwiek lecicie :)
      Powoli docieram na ulubione blogi. Po powrocie mam mnóstwo spraw do ogarnięcia.
      Pozdrawiam Cię mocno!

      Usuń
  13. To Ty już jesteś Greczynką Basiu:-)
    Ależ Wy oboje z mężem pasujecie do siebie- prawdziwe dwie połówki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tak Basiu :)
      Zawsze jednak będę Polką, a Grecja to taka "moja" druga ojczyzna na wypoczynek.
      Dziękuję za miły komentarz.
      Zadzwonię w tym tygodniu.
      Pozdrawiam Cię mocno.

      Usuń
  14. Basiu, co za kolory, zachwycające, ten kolor niebieski powala, pięknie wyglądasz, patrze, patrze i podziwiam...buziaki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam wyspy greckie, a Kefalonia jest jeszcze bardzo dziewicza :) Nie ma tam tłumów, chociaż niestety w hotelach lubią bawić się do rana turyści z różnych krajów...
      My zwiedzamy przede wszystkim.
      A widoki są powalające.:)
      Zadzwonię Basiu w tym tygodniu. Buziaki!!!

      Usuń
    2. To dobrze, że nie ma tłumów, bo zawsze lepiej się odpoczywa i zwiedza, czekam, buziaki...

      Usuń
  15. Aż jestem ciekawa opisu tej wyprawy. Musiało być wspaniale. Pozdrawiam mocno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Karolinko. To było kolejne udane greckie wakacje :)
      Będę o wszystkim pisać.
      Pozdrawiam Cię kochana. Buziaki!

      Usuń
  16. Naprawdę musicie kochać Grecję, skoro odwiedzacie ją systematycznie i teraz też wybraliście jako urlopowy kierunek. Ale wiesz co? Wcale się nie dziwię. Piękna wyspa, cudowna pogoda, pyszne jedzenie, mili ludzie i... prawie wszystko skąpane w błękicie. Niebieskie niebo, lazurowa woda a pomiędzy tym też dużo niebieskiego. No i Wy też dopasowani kolorystycznie. Czekam na kolejne greckie wpisy bo mam do tego kraju sentyment. I chociaż byłam już wieki temu to coraz częściej tęsknię i myślę o odświeżeniu wspomnień. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo... :) Gdybym mogła, spędzałabym tam wakacje każdego roku :)
      Oczywiście na mojej liście jest dużo innych krajów, miejsc, które chcielibyśmy zwiedzić.
      I znowu, gdybym miała możliwości czasowe i finansowe, to na przykład, zwiedzalibyśmy nowe miejsca, a potem na odpoczynek do Grecji :), gdzie i tak pewnie szukalibyśmy nowych miejsc.:)
      Dziękuję za komentarz Mo i miłe słowa.
      Moc pozdrowień i buziaków!

      Usuń
  17. Basieńko można powiedzieć, że jesteście weteranami jeśli chodzi o zwiedzanie Grecji. Wszystko jest tam takie piękne, bajkowe. Rozmarzyłam się patrząc na Twoje zdjęcia. Basiu, Ty po prostu pasujesz do tych klimatów. Pięknie wyglądasz na tle tego błękitu, lazuru i kobaltu. To Twoje kolory :) Serdecznie Cię Basiu pozdrawiam.
    Piszę dopiero dzisiaj, bo znów miałam serię migren (2 razy) Teraz już jest dobrze. Ślę buziaki dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawie :) Znam jednak osoby, które były w Grecji 20 razy i więcej. Może i nam się uda?
      Dziękuję Krysiu za miły komentarz.
      Napiszę do Ciebie w tym tygodniu. Po powrocie mam mnóstwo spraw do załatwienia.
      Na razie ogarniam mieszkanie, załatwiam ważne sprawy, no i po kolei odwiedzam ulubione blogi.
      Zdrowia Krysiu Ci życzę.
      Moc serdeczności i buziaków!!!

      Usuń
  18. Ależ tam pięknie! Grecja jest uroczym krajem.
    a jaka jesteś Basiu elegancka na tych zdjęciach, wyglądasz jak rodowita Greczynka:)
    Pozdrawiam Cię cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się Beatko, Grecja jest urokliwa.
      Szczególnie wyspy.:)
      Dziękuję za miłe słowa.
      Pozdrawiam Cię słonecznie. U mnie w Rybniku straszny chłód :(
      Buziaki!

      Usuń
  19. Hello Basiu,
    What a great pictures. So wonderful to see all these lovely places.
    Great with that view over the sea from that high position.
    You and your husband will have a good time there.

    Best regards,
    Marco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Marco.
      Dziękuję za przemiły komentarz.
      Uwielbiamy z mężem greckie klimaty.
      Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie i zapraszam na koleje relacje.

      Usuń
    2. na kolejne... Sorry :)

      Usuń
  20. PRZEPIĘKNIE po prostu!!!!!!!!!
    Obłędne widoki!!!
    A Ty Basiu jak księżniczka na włościach! Grecja jest Twoja i już!!!
    Czekam na dalsze relacje:))
    Ściskam Cię z sił całych:*
    Trzymaj za mnie kciuki i ślij energię dobrą dzisiaj...:*
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Edytko - ściskam i posyłam tyle ile mogę dobrej energii !!!

      Usuń
    2. A Grecja, to już prawie jak moja druga ojczyzna :)
      Wyspy są przeurokliwe. Planujemy wypad na kolejną :)
      Moc buziaków!!!

      Usuń
  21. ACH czy to RAJ????
    Przepiękne zdjęcia, absolutnie cudowne miejsca.
    A Ty Kochana - najpiękniejsza dama na wyspie. Co za stylizacje, jakie piękne kolory i idealna prezentacja. Można bez końca oglądać :) ))))
    Pozdrawiam - nadrabiam zaległości - już lecę do Twojego następnego posta :) )))
    Kisses - Margot :) ))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawie raj... Przede wszystkim wyspa jest jeszcze bardzo dziewicza.
      No i przepiękna!
      Dziękuję za miłe słowa. Moja walizka w Grecji jest za każdym razem biało - błękitno - turkusowo - kobaltowa :)
      To już tradycja. :)
      Pozdrawiam cieplutko. Buziaki!!!

      Usuń
  22. O MATKO! CUDNIE WYGLĄDASZ. ZACHWYCAM SIĘ TOBĄ I NIEBIESKOŚCIAMI.
    SERDECZNIE POZDRAWIAM:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Łucjo - Mario.:)
      Grecja to już prawie moja druga ojczyzna :) Już planujemy kolejną wyspę.
      Moc serdeczności posyłam.

      Usuń
  23. Odpowiedzi
    1. Witaj na moim blogu.:)
      Bo wyspy greckie są przepiękne!
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  24. Ach ten błękit :) Piękna wycieczka Basiu. Z przyjemnością z Tobą pozwiedzałam. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Jolu.
      Uwielbiam wszystkie odcienie niebieskości.:)
      Moc pozdrowień.

      Usuń
  25. Piękne miejsce! Byłam tylko na Krecie, raz, ale wspominam z przyjemnością. Nie było za gorąco? Ja do Grecji mogę jechać najwyżej w październiku, lato jest tam zbyt upalne dla mnie.Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kreta też jest piękna. My byliśmy dwa razy i planujemy trzeci, bo jeszcze sporo tam jest miejsc, których nie zwiedziliśmy. :)
      Haniu, było tak samo gorąco jak ostatnio u nas w Polsce. :) Na razie moja praca nie pozwala mi podróżować poza sezonem, ale kiedyś tak właśnie będziemy planować nasze wyjazdy.
      Pozdrawiam Cię mocno!!!

      Usuń
  26. MAGDALENA RUMAN13 lipca 2019 19:22

    Piękne widoki! I wspaniały pobyt. Dziękujemy za przemiłe towarzystwo w hotelu Karavados.
    Pozdrawiamy serdecznie,
    Magda, Rafał i Natalia z Rzeszowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ nam miło. Witajcie!!!
      My także dziękujemy za wspólnie spędzone chwile.
      Zachęcam Was do dalszego odkrywania Grecji.
      Wszystkiego dobrego!!! Moc pozdrowień posyłamy z Rybnika.:)
      Buziaki!!!

      Usuń
  27. Witaj pełnią lata
    Cieszę się, że znowu zagościłaś na moich szumiących stronach. A tą opowieścią przywiałaś wspomnienia o moich greckich wakacjach. Nie było tam jednak teraz za gorąco? Ja ostatnie upały przeżyłam z trudem. Na szczęście za oknem zrobiło się chłodno i deszczowo. Deszcz był już bardzo potrzeby. Popadało i kwiaty znowu mogą się uśmiechać. Tak jak i ja dzisiaj uśmiecham się do Ciebie życząc samych pozytywnych myśli.
    Pozdrawiam jak zawsze ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Ismeno :)
      Było tak samo gorąco, jak ostatnio u nas w Polsce. :) My też coraz gorzej znosimy upały. Jednak na razie praca nie pozwala mi lecieć poza sezonem. Jeszcze musimy trochę poczekać :)
      Kiedy wróciliśmy przywitał nas upał, a teraz jest chłodniej, przynajmniej w moich rejonach.
      Oczywiście, że deszcz jest bardzo potrzeby. :)
      Pozdrawiam Cię słonecznie oraz także uśmiecham się wirtualnie.

      Usuń
  28. Twoje posty o Grecji powinny być zapisywane zimą na receptę. Od razu mniej nostalgii, melancholii i deprechy. Ot co! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duśka, fajny pomysł. :) Mam tyle zaległych postów o Grecji, że bez problemu mogę je dozować zimą.
      Pozdrowionka!

      Usuń