niedziela, 5 maja 2019

Przywitanie wiosny w Ogrodach Kapias.

Już maj, więc wreszcie postanowiłam pokazać kwietniowe zdjęcia z wycieczki do Ogrodów Kapias.
W to miejsce można by jeździć każdego miesiąca i za każdym razem dostrzec tam nowe kwitnące okazy i zmieniającą się kolorystykę ogrodu.
Można tutaj nasycić oczy do woli, spacerować też do woli i wreszcie odpocząć...
Przepiękne zdjęcia, pewnie większość z Was podziwiała także i to kilka razy na blogu Łucji - Marii: "Szkiełkiem, okiem i sercem".

Zapraszam na spacer :)
Za moim oknem deszczowo i chłodno, więc z przyjemnością przygotowałam ten post.


Z prawie 200 - stu zdjęć naprawdę trudno było wybrać i tak dużą ilość, którą Wam serwuję:)
Słowa są tutaj zbędne, piękno ogrodów obroni się samo...

















































I tradycyjnie nasze selfie:



Pozdrawiamy majowo i bardzo serdecznie wszystkich odwiedzających.
Życzę miłej niedzieli i spokojnego tygodnia.

Zdjęcia: połowa kwietnia 2019 roku.

Wycieczkowo:

Sweterek: Bon prix
Narzutka - sweterek  w paski - Bon prix
Spodnie: lokalny sklep
Naszyjnik: Kwadrat
Buty: Ryłko

55 komentarzy:

  1. Zawsze z przyjemnością oglądam zdjęcia z tego ogrodu:))masz rację słowa są tu zbędne:)))jest cudnie:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, bo tam jest przepięknie o każdej porze roku.
      Teraz po deszczowych dniach na pewno jeszcze bardziej się zazieleniło. Jak mi się uda, to pojedziemy tam pod koniec maja. :)
      Pozdrawiam Cię cieplutko!!!

      Usuń
  2. Jeju...Jak cudownie, aż dech zapiera!!!
    Aż się cieplej robi od tych kolorów, kwiatów i słońca!!!
    A Ty Basiu wyglądasz bardzo promiennie w tych różowościach!!!
    Pozdrawiam ciepło Was oboje!!!
    Buziaki kochana!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisałam wyżej, te ogrody zachwycają o każdej porze roku :)
      Dziękuję za miłe słowa.
      Moc pozdrowionek i buzioli!!!

      Usuń
  3. Pięknie! Nic nie wiem o ogrodach Kapis, zaraz sprawdzę. U nas ogród botaniczny otwierają dopiero 1 maja dla zwiedzających. A teraz wiosna tak wcześnie przychodzi, że
    aż żal, że omija zwiedzających to wczesnowiosenne bogactwo. Pięknie wyglądacie, Ty szczególnie. Wiosna Ci służy :) Ciepłego maja dla Ciebie (i siebie)! Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te ogrody są bardzo popularne na Śląsku. Przyjeżdża tutaj mnóstwo ludzi, rejestracje samochodów nawet z centrum Polski :)
      Dziękuję Haniu za miły komentarz.
      Tobie także życzę pięknej i ciepłej wiosny, chociaż wiadomo, że deszcz też jest potrzebny :)
      Wszystkiego dobrego.

      Usuń
  4. Chętnie przeniosłabym się w takie piękne miejsce. Pospacerowała i podziwiała cudną naturę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miejsce jest naprawdę bajeczne. Zapraszam w moje strony, no prawie w moje :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  5. Ale przepiękna roślinność w tych ogrodach. Życzę miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu, to miejsce jest bardzo urokliwe i to o każdej porze roku.:)
      Pozdrawiam Cię ciepło!

      Usuń
  6. Cudowne miejsce Basiu, a Ty się tam pięknie wkomponowałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te ogrody Basiu na pewno podziwiałaś już na blogu Łucji - Marii.:)
      To wspaniałe miejsce na spacer i odpoczynek, raj dla oczu i duszy.
      Dziękuję za miłe słowa.
      Pozdrawiam Cię ciepło!

      Usuń
  7. Och...jak w raju.Chyba bym stamtąd nie wyszła☺☺..I te żaby ogrodowe,donice gliniane,nawet zauważyłam laurowiśnię ☺tez mam .Magnolie,tak bardzo lubię a nie mam u siebie .Muszę kupić,będą kwitły z migdałowcem w majowe dni.☺ Basiu cieplutko pozdrawiam Was obojga.♥U mnie tez dzisiaj nieciekawie trochę wieje...ale bez deszczu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danko, miałabyś tam co oglądać i kupować. Przed ogrodami znajduje się duży sklep. A wybór jest przeogromny.:)
      Dziękuję za komentarz i pozdrawiam bardzo cieplutko.:)

      Usuń
  8. mam bardzo podobny naszyjnik kwiatowy, pora go wyciągnąć w maju:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, to wyciągaj :)
      Jak wiesz, jestem sroczką i lubię naszyjniki.:)
      Moc pozdrowień.

      Usuń
  9. Przepiękne zdjęcia ☺ uczta dla oczu ☺ pozdrawiam serdecznie ☺🌺🌼🌷🌻

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś, tam jest pięknie o każdej porze roku.
      Mnóstwo osób przyjeżdża, by zobaczyć Ogrody Kapias.:)
      Moc serdeczności posyłam.

      Usuń
  10. Urzekł nas ten ogród. Wybieramy się na wiosnę, ale jeszcze nie dotarliśmy o tej porze roku. Nadrobimy. Na razie mamy tylko zimowe ujęcia.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten ogród o każdej porze jest przepiękny.:)
      Zimą jeszcze nie byłam... Tylko widziałam właśnie zimowe zdjęcia.
      Posyłam Wam moc pozdrowień i buziaków!!!

      Usuń
  11. Piękne zdjęcia. Czuję się tak, jakbym sama tam była. Zresztą Lusia tak mnie zachwyciła tym miejscem, że mam od dłuższego czasu ochotę tam pojechać.
    Pozdrawiam majowo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Karolinko.
      Tam jest przepięknie. Szczególnie teraz wiosna, ale i latem i jesienią i pewnie zimą też.
      Moc uścisków!!!

      Usuń
  12. Piekna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz bystre oko Anonimie.:)
      A może byś się podpisał?

      Usuń
  13. Jakie fajne miejsce! Nigdy o nim nie słyszałam, mieszkam daleko, więc z przyjemnością oglądam zdjęcia. Dzięki i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam na moim blogu.
      Ogrody Kapias są bardzo popularne. To naprawdę niezwykłe miejsce.
      Pozdrawiam Cię serdecznie.

      Usuń
    2. Ciekawy blog, więc trochę popodróżujemy razem. Również pozdrawiam!

      Usuń
    3. Dziękuję...
      Zapraszam ponownie!

      Usuń
  14. Fantastyczne miejsce! Gdzie to jest?
    Uwielbiam wiosnę, ten moment, kiedy zaczyna być kolorowo, ale jeszcze a pewną taką nieśmiałością. No i to słońce, jeszcze nie za gorące, ale ozłacające wszystko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kierunek Pszczyna, a dokładnie Goczałkowice Zdrój :)
      Polecam te ogrody o każdej porze roku.:)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  15. Droga Basiu!
    Kilka razy oglądam Wasze przepiękne zdjęcia.
    Uwielbiam Ogród Kapias i bardzo często tam bywam.
    Ten Ogród to moje "spore skrzywienie".
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem droga Łucjo.:) Tyle pięknych zdjęć pokazałaś już z Ogrodów Kapias. One nie mogą się znudzić. Prawda?
      Może kiedyś uda nam się tam spotkać?
      Pozdrawiam Cię baaardzo ciepło!

      Usuń
  16. Bardzo urokliwe miejsce:) zachwyca tyloma ciekawymi kompozycjami:)Pozdrawiam cieplutko, u mnie niestety nie ma takiej pięknej aury jak u Was:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miejsce jest idealne na spacer i odpoczynek.:)
      Tego dnia w ogrodach było słonecznie, ale trochę chłodno.
      Dzisiaj cały dzień jest bardzo zimno, ale słońce wygląda zza chmur.
      Pozdrawiam Cię cieplutko!

      Usuń
  17. Basiu przepiękne miejsce aż sam bym się tam przeniosła :) te kolory do tego słońce które uwielbiam :) a Ty wyglądasz elegancko i promiennie
    Pozdrawiam Was serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, to miejsce jest warte zobaczenia.:)
      Baaardzo je polecam.
      Dziękuję za miły komentarz.
      Pozdrawiam Ciebie i Twoich Bliskich cieplutko!

      Usuń
  18. Jeśli o mnie chodzi zdjęcia wybrałaś przepiękne :) Ale takie wspomnienie się ze mnie wydobyło :) Na komunię świętą dostałam aparat i on był wypasiony, bo automatyczny :) Po obiedzie, po majówce, poszłam z bratem i kuzynkami w plener i wypstrykałam całą kliszę...nie wiem ile wyszło...pewnie niewiele, ale jedno jest i jest cudowne, bo na nim mój wtedy malutki braciszek sobie jest...
    Ale to nie to istotne jest, tylko to, jak wtedy robiło się zdjęcia z jakim namaszczeniem i jak się nic i nikt ruszać nie mogło i wszyscy ustawieni i "ser" i pstryk ...a teraz możemy w ogóle się nie powstrzymywać...
    Ja nie dostałam bury, bo była moja komunia...ale potem już tak łatwo mi mama kliszy nie kupowała :)
    Nie wiem, czy wolę oglądać zdjęcia w komputerze , czy w albumie...lubie albumy, ale stare i bardzo stare...dziś chyba wolę zrobić milion zdjęć na wakacjach...i kiedyś ktoś ędzie je oglądał tak jak ja dziś te stare albumy z czarnymi kartami i czarno - białymi zdjęciami :)
    Dobra kończę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspomnienia mamy podobne.
      To po prostu były inne czasy...
      A Ogrody Kapias, to miejsce, gdzie ciągle się wraca.:)
      Dziękuję za komentarz.
      Pozdrawiam Cię ciepło!

      Usuń
  19. Z przyrodą się nie dyskutuje, jedynie podziwia, zwłaszcza w tak ogarniętym miejscu 😉😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, nie dyskutuje się.
      Ona żyje sobie swoim życiem, a my jesteśmy tylko jej małą cząstką...
      Taki slogan, ale przecież prawdziwy.:)

      Usuń
  20. Basiu, ogród przepiękny, dla takich chwil warto żyć! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę uroczy!!!
      Lubię w nim przebywać.:)
      Pozdrawiam Cię serdecznie.

      Usuń
  21. Witaj nadal majowo
    Jak widzę u Ciebie również maj, piękny maj. Ale czy melancholii śladów brak? Co prawda mój ogród też jest piękny (bo jakże może być inaczej?) jednak tak wielu rzeczy mu brakuje. Cóż te ograniczenia przestrzenne...
    Dziękuję Basiu za tą wycieczkę.
    Pozdrawiam ciepło przesyłając uśmiech

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Ismeno!
      W ogrodach Kapias każdy miesiąc jest piękny.
      Kiedy będziesz w tych stronach, koniecznie go odwiedź :)
      Pozdrawiam Cię również majowo i bardzo cieplutko!

      Usuń
    2. Dziękuję za życzenia z okazji niedługiej mojej rocznicy pisania (chociaż tutaj jestem od roku). Ale imieniny mam dopiero 31.05 :)))
      Pozdrawiam początkiem tygodnia

      Usuń
  22. O tak... tego mi trzeba było! Kolorów, słońca, kwiatów. Dzięki za ten post. Za oknem zimno i ponuro, u mnie remontowo, więc zanim będzie ładnie, to popatrzę sobie na Twoje zdjęcia. Ogrody Kapias znam z innych blogów, ale coraz bardziej chcę się tam wybrać i zobaczyć to cudo na własne oczy. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może wreszcie się ociepli.:)
      A Ogrody Kapias są boskie!
      Ściskam Cię mocno!!! Buziole!!!

      Usuń
  23. Jak miło popatrzeć na tyle cudowności w szary, bury, deszczowy dzień. Już czekam z utęsknieniem aż znów będzie ładnie, żeby gdzieś się wybrać pospacerować. Ogrody naprawę są wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogrody o każdej porze są piękne.:)
      Znowu planujemy tam wycieczkę.:)
      Pozdrawiam Cię cieplutko!!!

      Usuń
  24. Cudne te zdjęcia i pięknie wkomponowana jestes w tej scenerii..bylam tam późnym latem, ale zawszr jest co podziwiać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz.
      Ogrody Kapias o każdej porze cudne!
      Pozdrawiam.

      Usuń
  25. Basiu jak przepięknie wyglądasz w tych różowościach !!!!!
    Po prostu kolor stowrzony dla Ciebie :) )))))
    A ogrody zachwycające :) ))))
    Kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Margot dziękuję ślicznie. :)
      Ogrody są bajeczne :)
      A ponoć panie w moim wieku nie powinny nosić różu. A ja lubię i już :) :) :)
      Buziaki!!!

      Usuń
  26. Dawno nie było takiego artykułu. Bardzo fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń