sobota, 18 maja 2019

Oceanarium we Wrocławiu. Majówka.

Pierwszy raz byliśmy z M. w oceanarium na Teneryfie, kilka lat temu.
Najbardziej zachwyciły nas wtedy pingwiny, którym stworzono idealne warunki do życia, dokładnie takie - jakie mają w naturalnych warunkach.
Nie zdążyłam jeszcze pokazać relacji z tej wycieczki...
Wrocławskie oceanarium cieszy się coraz większą popularnością. W majowy weekend budynek oblegały tłumy. Byliśmy już drugi raz rodzinnie ( pierwszy raz w sierpniu w ubiegłym roku) i teraz w maju.
Zapraszam na zdjęciową fotorelację:


Ta kolejka była 4 razy dłuższa, kiedy my opuściliśmy oceanarium:


Zdjęcia przez szyby nie zawsze są idealne, no i czasem trzeba cierpliwie czekać, by zrobić jakieś ciekawe ujęcia.:)





























Moje ulubione pingwiny:





I ciąg dalszy świata podwodnego:





W oceanarium jest oczywiście bardzo duszno, były momenty, że czuliśmy się jak w prawdziwej dżungli.:)
Na zdjęciach nie widać tłumów, ale możecie mi wierzyć, zwiedzający deptali nam po piętach...







Pozdrawiam serdecznie wszystkich odwiedzających.
Życzę miłej niedzieli oraz spokojnego tygodnia.

Zdjęcia pochodzą z maja 2019 roku.

Wycieczkowo:
Spodnie: lokalny sklep
Tunika: Bon prix
Szalik: sh
Torebka: sklep z włoskimi torebkami.

66 komentarzy:

  1. Piękne miejsce.W Goeteborgu też mamy Oceanarium ,Tam jak już się wejdzie ,to dosłownie na kilka godzin ,bo różności do oglądania.Też sporo ludzi jest,duszno także,szczególnie tam gdzie rosną wszelakie palmy,roślinność.Ale w niektórych miejscach ,chłodno w zależności na jakiej wysokości byliśmy,najgorzej jest w najniższych partiach.Ale warto bywać w takich miejscach::))My byliśmy trzy razy,a to dlatego ,że rodzinka jak była ,to jeździliśmy z nimi,by pokazać.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to mogę sobie tylko wyobrazić, jakie jest duże :)
      My też w sumie byliśmy 3 razy. Na Teneryfie, a potem tez dwa razy rodzinnie we Wrocławiu.
      Nie czuję się dobrze, tam gdzie jest duszno... No ale wiadomo, klimat ma sprzyjać roślinom.
      Pozdrawiam Cię serdecznie. Buziaki!

      Usuń
  2. Byłęm i było ładnie :)
    Ps. Pamiętajmy jednak, żeby zdjęcia robić bez lampy błyskowej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robiliśmy bez lampy, pamiętamy :)
      Pan obok pstrykał syna i błysnęła lampa.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Bardzo ciekawe miejsce; nic dziwnego, ze tlumy byly. Te hippopotamy!! Ja ich chyba nigdy na zywo nie widzialam. Dzieki za relacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto kiedyś się wybrać do oceanarium.
      A hipki były urocze...
      Moc pozdrowionek posyłam.

      Usuń
  4. Dzisiaj dominuje błękit :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to piękny kolor Ewo, prawda?
      Moc pozdrowień i buziaków!

      Usuń
  5. Pięknie przedstawiłaś to miejsce, a Twoja kreacja pasowała idealnie do szafirowych wód oceanarium! Pozdrawiam słonecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za miły komentarz.
      Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie.:)

      Usuń
  6. Będąc kilka razy we Wrocławiu słyszałam o tym oceanarium ! A tam takie cuda !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak znowu będziesz Beatko, może skusisz się na wizytę :)
      Pozdrawiam Cię ciepło! Moc serdeczności.

      Usuń
  7. Piękne zdjęcia Basiu. Chętnie to miejsce odwiedzę choć kolejka mnie trochę przeraźa :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorotko. Pewnie kolejka w tygodniu i chłodniejsze dni jest mniejsza...
      My byliśmy rano i staliśmy w miarę blisko wejścia.
      Pozdrawiam Cię cieplutko!

      Usuń
  8. Fantastyczne zdjęcia i stylizacja dopasowana do wnętrz, przepięknie! Niektóre zdjęcia ogladalam po kilka razy, niemal trójwymiarowe..pomyśleć jak kolorowo jest w takim podwodnym świecie...Dziękuję za inspiracje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za miły komentarz.
      Oj tak, podwodny świat jest fascynujący.
      Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie!

      Usuń
  9. Byłam i jestem nim zachwycona! Zdjęcia i tak wyszły pięknie, choć sama wiem, ile trzeba się nagimnastykować, aby robić je w tłumie. Pięknie Ci w niebieskim i to też mój ulubiony kolor, taki pozytywny. Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne miejsce na rodzinną wycieczkę. :)
      Niebieskości lubię baaardzo :)
      Dziękuję za miłe słowa. Moc serdeczności pozdrowień posyłam.

      Usuń
  10. Kocham oceanaria, bo kocham wodę... I te niebieskości, które masz na sobie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj!!!
      No to mamy coś wspólnego: też kocham wodę i niebieskości.:)
      Moc pozdrowień. :)

      Usuń
  11. Tak długa kolejka zapewne by mnie odstraszyła ;-) Piękne zdjęcia i świetne miejsce na relaks.Wyglądasz bardzo uwodzicielsko w turkusie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My na szczęście byliśmy rano i w miarę blisko wejścia a potem były już straszne tłumy.
      Dziękuję za miłe słowa.:) Jak wiesz, lubię niebieskości.
      Pozdrawiam Cię ciepło!

      Usuń
  12. W oceanarium jeszcze nigdy nie byłam, chociaż przyznam szczerze, po Twojej relacji mam ochotę pojechać do Wrocławia je odwiedzić. Może w wakacje mi się to uda? Piękna kreacja.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci Karolinko polecam. Tylko może lepiej w tygodniu a nie w weekend. Tłumy straszne!
      Żadna kreacja :) Spodnie i stara tunika :)
      Pozdrawiam Cię cieplutko. Buziaki!!!

      Usuń
  13. Ależ tam jest cudownie. W ostatni weekend byliśmy z Miśkiem we Wrocławiu, ale był to romantyczny wyjazd z okazji naszej rocznicy ślubu, więc postanowiliśmy omijać takie tłoczne miejsca (jeśli we Wrocławiu jest to możliwe ;)). Nadrobię z dziewczynkami w swoim czasie :)!!! Pozdrawiam serdecznie:*!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to przede wszystkim moc życzeń posyłam :)
      Na pewno nadrobicie, ale chyba lepiej w tygodniu. Może są mniejsze kolejki.
      Moc serdeczności!!! Buziaki!

      Usuń
  14. Piękne miejsce odwiedziłaś:))a Ty jak zawsze wygladasz uroczo:))świetna tunika:))pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu za miły komentarz.:)
      Jak wiesz, lubię niebieskości.:)
      Bardzo ciepło Cię pozdrawiam.

      Usuń
  15. Od dłuższego czasu mam w planach odwiedzenie tego miejsca. Ciągle brakuje mi czasu, ciągle coś staje na przeszkodzie naszego wyjazdu. Basiu, wspaniałe są wasze zdjęcia.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Łucjo, polecam Ci to miejsce.:)
      Myślę, że jeśli masz możliwość pojechać w tygodniu, to chyba nie ma takich strasznych kolejek.
      Miło mi, że podobają Ci się zdjęcia. To naprawdę graniczyło z cudem, bo ciągle ktoś wchodził w kadr.
      Pozdrawiam Cię bardzo ciepło!

      Usuń
  16. Piękne zdjęcia:) Jeszcze tam nie byłam ale mam nadzieję, że odwiedzę to miejsce:))) Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bardzo Ci polecam.:)
      To super miejsce na rodzinny wypad. :)
      Pozdrawiam Cię ciepło!

      Usuń
  17. My nie mamy cierpliwości stać w kolejkach, dlatego takich miejsc nigdy nie zobaczę. No, chyba, że na Twoim blogu 😉😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście byliśmy dosyć blisko wejścia, bo wyjechaliśmy możliwie wcześnie do Wrocławia i mieliśmy już kupione bilety :)
      Ale co potem się działo! Masakra!
      Moc pozdrowionek!

      Usuń
  18. Hello,
    I like this so much.
    Wonderful to see your report of this wonderful zoo with amazing aquariums.
    Nice to see all these kind of fishes and other animals. A visit to this is enjoyment for everyone.

    Big hugs, Marco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marco, bardzo dziękuję za miły komentarz.
      Wiem, jak kochasz zwierzęta.:)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  19. W zeszłym roku odwiedziłam Zoo we Wrocławiu, ale tłum ludzi skutecznie odstraszył mnie sprzed oceanarium. Chyba wybiorę się tam głęboką zimą, kiedy ludzie będą chętniej zostawać w domach :)
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jest dobry pomysł.:)
      Bo teraz to chyba się tłumy nie zmniejszają, może w środku tygodnia?
      Buziole Duśka!!!

      Usuń
  20. Basiu, Ty to zawsze tak pięknie, kolorystycznie potrafisz wkomponować się w tło:))
    Prześlicznie wyglądasz!!!

    Kiedyś co roku do ZOO wrocławskiego jeżdziliśmy, gdy syn był mały:)
    Oceanarium jeszcze nie widziałam. A pięknie tam!

    Buziaki Basiu!
    Ściskam Cie mocno:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tarunia!
      Specjalnie wdziałam tunikę w panterkę, a potem nigdzie pantery w zoo nie było... :)
      Oceanarium ciekawe. Polecam. Dla dużych i małych.

      Moc ciepłych pozdrowień i buziaków posyłam!!!
      Jutro Cię odwiedzę, pochorowałam się trochę...

      Usuń
  21. Uwielbiam to miejsce, byłam trzy razy, by za każdym razem komuś innemu pokazać, że warto. Ogółem warto pozwiedzać Wrocławskie Zoo :) i Opolskie też ;), ostatnio zwierzątka pooglądać to się do Warszawy wybrałam, tylko ubolewam, że nie było ze mną mojej małej fotografki a mój aparat w telefonie jest tragiczny :P
    U Ciebie oczywiście przepiękna fotorelacja, wspomnienia ożywają :) Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w Opolu nie byłam... Piszesz, że warto... No to plan na kolejny wyjazd.:)
      Dziękuję za miły komentarz. :)
      Pozdrawiam Cię ciepło!

      Usuń
    2. Haha to daj znać! Można się spotkać :) Do Głogówka na zwiedzanie też zapraszam. Ruiny zamku, tylko niestety nie można do nich wejść

      Usuń
    3. Dziękuję. Będę pamiętać, następnym razem :)
      Ja także zapraszam do Rybnika. :)

      Usuń
  22. Też byliśmy w tym oceanarium :) dla dzieci to świetne miejsce a czas płynie tam za szybko :) zdjęcia piękne Wam wyszły :)
    Pozdrawiam Basiu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aniu!
      Też uważam, że czas płynie tam szybko.
      W niektórych miejscach było mi tylko za duszno.
      Miło mi, że podobają Ci się nasze zdjęcia, które często z trudem udało się zrobić.
      Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie. Buziaki!

      Usuń
  23. Oooooo matko, myślałam, że te mega dłuuuuuugie kolejki już minęły, a tu proszę, dalej takie są :O
    pamiętam, że byliśmy dwa dni po otwarciu oceanarium, to też tyle staliśmy, masakra jakaś :/

    Ale trzeba przyznać, że warto, pięknie tam jest <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie minęły... Latem były jeszcze dłuższe.
      Mimo kolejki też myślę, że warto tam pojechać. :)
      Pozdrawiam Cię ciepło!

      Usuń
  24. Cudnie jest w tym oceanarium.
    Ale najbardziej mi się spodobały dwa hipcie. Sam wdzięk :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hipcie - słodasy.
      Fakt.:)
      Moc pozdrowień posyłam.

      Usuń
  25. Wspaniałe miejsce, miałam przyjemność podziwiać:)Pięknie Basiu wyglądasz w niebieskościach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super miejsce na rodzinny wypad.:)
      Dziękuję za miłe słowa.
      Pozdrawiam Cię serdecznie nadal majowo.

      Usuń
  26. Świetne miejsce. Z przyjemnością obejrzałam zdjęcia i przypomniałam sobie moją wizytę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi.
      Rodzinka też była zachwycona. My byliśmy drugi raz.:)
      Moc pozdrowień posyłam.

      Usuń
  27. Nigdy nie byłam w oceanarium, ale na pewno je odwiedzę. Mój mąż byłby zachwycony :))) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto kiedyś się wybrać. Polecam.:)
      Pozdrawiam Cię cieplutko!

      Usuń
  28. Też mamy w planach z juniorem odwiedzić oceanarium we Wrocławiu.

    OdpowiedzUsuń
  29. Witaj Basiu.
    Bywało się tu i tam.
    Było na co patrzeć.
    Pozdrawiam i zapraszam.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Michale, dzisiaj Cię odwiedziłam wreszcie.
      U mnie ostatnio deficyt czasu.
      Pozdrawiam serdecznie.:)

      Usuń
  30. Witaj powoli kończącym się majem
    Piękna ta Twoja majówka w jednym z najpiękniejszych miast. Kiedyś moja czeska koleżanka specjalnie przyjechała, do Polski, aby obejrzeć wrocławskie ZOO
    A podróż pociągiem już planuję i może już w czerwcu....
    Pozdrawiam moim ulubionym zapachem akacji, którym zachwycam się teraz na każdym kroku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witak Ismeno.:)
      Masz rację - Wrocław jest przepięknym miastem.
      Byłam kilka razy, chociaż jeszcze nie pokazywałam na blogu miasta.
      Pozdrawiam Cię ciepło - nadal majowo.

      Usuń
  31. No proszę- Ty o zwierzętach we wrocławskim ZOO, a ja o warszawskich niedżwiedziach...
    A wcale się nie umawiałyśmy :-)))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Stokrotko, muszę wreszcie Cię odwiedzić!
      Pozdrowionka i buziaki!

      Usuń
  32. Jeśli chodzi o oceanarium, to byłam podczas wycieczki do Barcelony. Niesamowite wrażenia :-)

    OdpowiedzUsuń