poniedziałek, 16 lipca 2018

Phenomenal Us - Challenge 18. WIELKI BŁĘKIT / BIG BLUE

Czekałam na ten post, na to konkretnie wyzwanie. Miałam poczucie, że to zadanie - post dla mnie :)
Bo przecież tyle razy pisałam, powtarzałam, że uwielbiam niebieskości, wszystkie jego odcienie: błękity, turkusy, szafiry, kobalty i tak dalej...
Bo niebieskości to także moja ulubiona Grecja :), gdzie czuję się jak ryba w wodzie.
Niebieskości, a więc oczywiście przepiękne błękity przyciągają mój wzrok jak magnez.
A na potrzeby wyzwania chciałam się pokazać w nowej błękitnej koszuli upolowanej kiedyś tam, w sh. Tylko że nowe zdjęcia muszą poczekać...
Dlatego dzisiaj przypominajki greckie.
Błękit mnie wycisza, uspakaja, koi moje myśli, skołataną duszę, a jednocześnie daje mi jakąś wewnętrzną wiarę i siłę, których tak bardzo potrzebuję...
Nie potrafię wytłumaczyć fenomenu tego koloru.
Zatem otulona  w niebieskości - w WIELKI BŁĘKIT zapraszam na moje błękitne wspomnienia:










A błękity i  inne odcienie niebieskości już były i mam nadzieję, że będą.
Większe i mniejsze, w ubraniach i dodatkach.
Wyjątkowo dużo zdjęć, jeśli chodzi o wyzwanie, ale to dlatego, że błękity - niebieskości według mnie są wyjątkowe.
A oto niektóre z nich:
















Pozdrawiam bardzo serdecznie wszystkich odwiedzających, szczególnie BŁĘKITNE DZIEWCZYNY i życzę dobrego tygodnia.

Wspaniałe Błękitne Dziewczyny:



DZIĘKUJĘ BARDZO ZA WSZYSTKIE KOMENTARZE 







64 komentarze:

  1. Piękne te Twoje błękity,bardzo Ci pasują. Też je lubię ,najbardziej w porcelanie, bo w ubiorach trudno mi dobrać ten "odpowiedni"odcień.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, bo błękity, niebieskości są cudne i w ubraniach i w dodatkach i w porcelanie.
      Dziękuję za miłe słowa.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Tak, zdecydowanie kolor niebieski to cała Ty :) I te bluzki w stylu "carmen", które tak bardzo lubię... Zdecydowanie trzymaj mnie z daleka od swojej szafy! :) :) :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaję, bardzo lubię ten kolor. Napiszę nieskromnie, trochę w szafie tego jest...
      Przyjedź, najwyżej szafę zamnknę na klucz :)
      Buziole!

      Usuń
  3. Myślałam o Tym Basiu że nikt tak pięknie nie ogarnia błękitu jak Ty:))))wyglądasz cudownie we wszystkich zestawach:))piękne błękitne wspomnienia:))Pozdrawiam serdecznie i również miłego tygodnia życzę:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu, bardzo lubię niebieski, błękity...
      To piękne kolory :)
      Pozdrawiam Cię bardzo ciepło, u nas od 3 dni deszcz i chłodno.

      Usuń
  4. Tak właśnie sobie Ciebie kojarzę - na tle niebieskiego morza, lub w jakieś uliczce z niebieskimi oknami - pasujesz rzeczywiscie do takich klimatów jak ulał :) )))
    Dzisiejsze zdjęcia tylko to potwierdzają - wszystkie są piękne i wszystkie idealnie dopracowane, ale moim zdecydowanym faworytem jet niebieska suknia we wzory bez ramiączek, po prostu cudo !!!!! Kisses Królowo Błękitów - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja walizka do Grecji jest zawsze w odcieniach niebieskiego, więc także błękitu.:)
      Dziękuję za miły komentarz. Pierwszy raz, hi hi zostałam Królową :)
      Pozdrawiam ciepło! Buziaki!

      Usuń
  5. Wyglądasz cudnie. Z morzem Ci do twarzy :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi... Morze, niebieskości bardzo lubię...

      Usuń
  6. Na wszystkich zdjęciach wyglądasz zjawiskowo i na wszystkich zdjęciach podoba mi się Twój strój. :) Niech niebieskości otaczają Cię ze wszystkich stron. Pozdrawiam, życząc pięknego niebieskiego nieba nad głową. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko Twój komentarz mnie wzruszył... Dziękuję ślicznie.
      Ściskam i posyłam buziaki!

      Usuń
  7. Wiedziałam, że to wyzwanie Ci podpasuje najbardziej :)) Zresztą podobnie jak Ty uwielbiam niebieski, także wszystkie Twoje propozycje mi pasują, od A do Z :)) Zachwycam się też cudownym tłem na zdjęciach :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Ewuś, u Ciebie też sporo odcieni niebieskiego.
      Bo przecież to piękny kolor!
      Moc pozdrowionek.

      Usuń
  8. Przepiękne zdjęcia:))) Błękity przecudne, kojarzą mi się z latem, morzem... Serdecznie pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi... To moje klimaty, od lat...
      Pozdrawiam również serdecznie.

      Usuń
  9. Prawdziwie grecka z Ciebie Dziewczyna. Tak jak napisałam w swoim poście, Błękit pasuje i brunetkom i blondynkom i Rudym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby to było możliwe, zamieszkałabym w Grecji przynajmniej na kilka miesięcy :) Myślę, że niebieskości w szafie by mi wystarczyło :)
      To racja ten kolor pasuje wszystkim kobietom. :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  10. Piękne zestawy, idealnie podkreślają Twoją urodę. Bardzo pasują Ci te kolory. Super wspomnienia, z przyjemnością obejrzałam. PPozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marzenko. Niebieskości to moja 2 skóra...
      Pozdrawiam Cię ciepło. Mam zaległości u Ciebie. Dzisiaj wreszcie wpadnę. :)

      Usuń
  11. Basiu jakie cudne zdjęcia i Ty. Tak masz rację, błękit bardzo pasuje do Ciebie i wyglądasz w nim niesamowicie. Twój typ urody i błękit to kolorystyczne arcydzieło. Przepięknie Basieńko, całusy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu, dziękuję za tyle miłych słów. Myślę, że niebieskości, więc także błękity pasują każdej kobiecie, bo np. już ciemne zielenie, czy beże niekoniecznie...
      Moc pozdrowień i buziaków!!!

      Usuń
  12. Pięknie, w pięknych okolicznościach przyrody. Zwłaszcza ta pierwsza propozycja 💙 Choć mówią, że błękit sprzyja depresji i takim tam stanom duszy nieciekawym...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję... Powtarzam to bez końca - uwielbiam niebieskości i takie klimaty... :)
      Czy błękit sprzyja depresji? Nie wiem, mnie wycisza i uspakaja :) Lubię przebywać w moim niebiesko - białym pokoju z elementami greckimi. :)
      Moc pozdrowionek posyłam!

      Usuń
  13. Woow, faktycznie wybór niebieskości jest u Ciebie niesamowity!! W pierwszej stylizacji wyglądasz jak boska Wenus, po prostu cudownie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę się tego uzbierało. A ile już oddałam pięknych rzeczy w tym kolorze...:) Dziękuję za miłe słowa.
      Pozdrawiam cieplutko, u nas trochę się ochlodziło.

      Usuń
  14. Wow, cudownie wyglądasz w błękitach :))) Piękne i bardzo kobiece zestawy :))) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie. Niebieskości - błękity to moja 2 skóra. :)
      Pozdrawiam bardzo ciepło!

      Usuń
  15. Basiu rzeczywiście błękity To Twoja druga skóra, nie zapomnę jak pierwszy raz weszłąm na Twojego bloga i zobaczyłam Ci w tej sukni turkusowej na moście sznurowym, zapragnęłam poznać Ciebie, zapragnełam takiej sukni i tak sie zaczęło. Obydwa marzenia spelnione choć nie do końca. Mam suknię turkusową trochę inną, i Ciebie poznałam a chciałabym bliżeji myśle,że to się spełni....całusy dla Ciebie♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Beatko, wzruszyłam się. Dziękuję za ten przemiły komentarz.
      Ja też bardzo chciałabym Cię poznać. Może wreszcie się uda.:)
      Tyle się dzieje, zadzwonię wieczorem.
      Pozdrawiam Cię mocno. Buziaki!!!

      Usuń
  16. mój ulubiony grecki klimat:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Basiu jesteś Królową Błękitu!!!
    Grecja kojarzy mi się od razu z Tobą! Przepięknie wtapiasz się w klimat...I wszystkie stylizacje miałaś świetne!
    Uwielbiam te Wasza greckie wyprawy...Od razu jest mi cieplej i radośniej:))
    Buziaki kochana!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Margot też tak mnie nazwała. Nie ukrywam, to miłe... Taką Królową mogę być :)Dziękuję Tarunia!
      Tak tęsknię już za Grecją, ale na razie to niemożliwe...
      Pozdrawiam Cię ciepło, u nas chłodno i deszczowo. Moc buziaków!!!

      Usuń
  18. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Joasiu. To zdecydowanie mój ulubiony kolor nr 1 :)

      Usuń
  19. To piękny kolor, te niebieskości nas opanowały i słusznie, nośmy je i już...
    Wszystkie Twoje niebieskości cudowne, każda na swój własny sposób. Nie mam faworyta choć może długa maxi z białym kapeluszem. Pozdrawiam Basieńko, buziaki posyłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Basiu, to kolor piękny, wszystkie jego odcienie, według mnie, są piękne. Twoje też chętnie bym przygarnęła. :)
      Dziękuję za miłe słowa.
      I ja pozdrawiam Cię ciepło, u nas chłodnawo i deszczowo.
      Moc buziaków!!!

      Usuń
  20. Ohh piękne widoki a kolor widać, że idealnie pasuje do Pani urody :)Aż chce się takiego błękitnego i upalnego lata w Polsce :) Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo i Grecja i niebieskości do siebie pasują idealnie :)
      Dziękuję i pozdrawiam także z deszczowego Rybnika.

      Usuń
  21. Cudowne błękitne wspomnienie. W każdym zestawie wyglądasz pięknie i bardzo kobieco. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Jolu. Miło mi...
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  22. Błękity to na pewno Twoja bajka, pięknie Ci we wszystkich jego odcieniach. Ja oczywiście najbardziej lubię Tak jak Ty łącząc je z bielą. Pozdrawiam ciepło i pamiętaj nie odpuszczaj Indii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, to moja bajka i Grecja też. :) Dziękuję Beatko za miły komentarz.
      Nie odpuszczam Indii, czekam na bardziej sprzyjający czas na dalsze podróże.
      Pozdrawiam Cię także ciepło!

      Usuń
  23. Zgadzam się ze wszystkim co o błękicie napisałaś - spokój, ukojenie, wiara... też mam takie skojarzeni. Ty w każdym odcieniu wyglądasz pięknie, elegancko i fascynująco! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak po prostu czuję, miło mi, że zgadzasz się ze mną.:) Dziękuję Magdo za miłe słowa.
      Pozdrawiam cieplutko z chłodnego i deszczowego Rybnika.

      Usuń
  24. Ślicznie wyglądasz w swoich niebieskich kreacjach na tle pięknego greckiego morza, które też uwielbiam. Dobrze, że masz swój ulubiony kolor, któremu jesteś wierna i który Cię uspakaja. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za te miłe słowa. Myślę, że każdy ma swój ulubiony kolor.:)
      Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie.

      Usuń
  25. Hello,
    You were here on a fantastic place again.
    Wonderful pictures of you on the beach and along the coast.
    This is really enjoyment. I think you'll have a good time there

    Greetings, Marco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miły komentarz.
      Pozdrawiam serdecznie.
      Barbarossa.

      Usuń
  26. Ten kolor zdecydowanie pasuje do Pani urody :) Jest Pani bardzo stylową i elegancką kobietą :) Blog godny polecenia, zostaję i obserwuję!
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Klaudio.
      W wolnej chwili wpadnę, proszę o cierpliwość.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  27. super miejsce , kolorowe , słoneczne no i oczywiście rewelacyjna modelka.
    Łączę serdeczne pozdrowienia
    zapraszam do mojej strony
    www.krystynaczarnecka.pl
    Krystyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam na moim blogu. Dziękuję za tyle miłych słów.
      Oczywiście wpadnę, tylko proszę o cierpliwość.:)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  28. Tez lubię niebieski w różnych jego odcieniach. Choć czerwień też skradła moje serce...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo, u mnie niebieskości nr 1, czerwień i jej odcienie nr 2 i właściwie biel tak na równi z czerwienią, a potem żółty...
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  29. Wow piękny ten wielki błękit:) pokazałaś go w tak wielu możliwościach:)wspaniałe kreacje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że Ci się podoba. Znalazłoby się więcej, ale i tak dałam dużo zdjęć.
      Moc pozdrowień posyłam.:)

      Usuń
  30. kolorowe rzeczy można wysłać na adres Ewelina Gorzewska, ul. Mickiewicza 9/14, 98-200 Sieradz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za wiadomość. Jutro wyślę. Niech cieszą czyjeś oczy i serce:)

      Usuń
  31. Piękne są Twoje błękity Basiu, a Ty wśród nich przepiękna.
    Lubię błękit nieba, a w szafie też mam dużo niebieskości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu kochana, dziękuję.
      Dziękuję, że jesteś.
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  32. Wspaniałe widoki!!! Przepięknie wyglądasz we wszystkich kreacjach:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grecja jest piękna :)
      Dziękuję. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń