poniedziałek, 2 lipca 2018

PHENOMENAL US - CHALLENGE 17 BOHO

Boho, przywołuje moje dzieciństwo, potem studia, potem długo nic i powroty, nie wtedy jak akurat modne, tylko jak mi pasowało do wakacyjnej walizki.
Miałam 13 może 14 lat, kiedy wymyśliłam sobie sukienkę i spódnicę w stylu boho. :) Nie wiedziałam, że to tak się nazywa :) Koszyk przyozdobiłam piórkami, które znalazłam na podwórku.
I tworzyłam sobie moje niepowtarzalne boho :) To były inne czasy. Nic nie było podane na tacy.
Podobną sukienkę do tej, którą widzicie na zdjęciach, uszyła mi moja mama z materiału, który nazywał się kora. Czy ktoś pamięta?
Na "czarnym rynku" w Katowicach udało mi się kupić "letnie" botki.
To była frajda, mieć taaaki zestaw. I jeszcze szydełkowy koszyk i kapelutek, które udziergała mi moja ciocia.:)

Lubię boho w wersji wakacyjnej, ale mam też w zasobach szafy 2 sukienki bardziej wizytowe w tym stylu.
Dzisiaj pokazuję  tę swobodniejszą odmianę.:)

Podczas weekendowego wyjazdu w rodzinne strony M. wyruszyliśmy przy okazji, by zobaczyć znów cosik nowego. Nawet dotarliśmy do ruin zamku ( o tym będzie innym razem).
M. przejął się tym razem wyzwaniem i napstrykał mnóstwo zdjęć. Musiałam ograniczyć wybór, by Was nie zanudzić :).

Zapraszam na spacer 330 km od mojego domu w stylu boho...






















Pozdrawiam wszystkich odwiedzających, szczególnie FENOMENALNE w stylu BOHO :)

Sukienka: Bon prix
Naszyjnik: Stradivarius
Botki: z czeluści szafy :)
Bransoletki, kapelusz, koszyk: z zasobów szafy :)

I na zakończenie 2 przypominajki - takie moje greckie boho.
Boho są tutaj także naszyjniki. w połączeniu z bielą:





64 komentarze:

  1. To prawda,ten styl to nasza młodość....
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pod Twoimi wspomnieniami mogłabym sie podpisać rękami i nogami hahahah też miałam takie botki, też szyłam sukienki z kory hahahah
    A Twój dzisiejszy pomysł jest po prostu idealny !!!!!!!!!!!!!! Sukienka przecudna - kolor, wzory, i ten luźny krój !!!!!!!!!!! Do tego oczywiście kapelusz i kowbojki !!!!!!!!!!!!!! Ach Ty Królowo Boho :))))) - pozdrawiam - kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Margot ja w takich zestawach faktycznie śmigałam i teraz też od czasu do czasu, szczególnie na wakacjach.
      Dziękuję za wyrazy uznania. :)
      Pozdrawiam Cię ciepło. Moc buziaków!!!

      Usuń
  3. Mucho colorido..muy bonito..un saludo desde Murcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sukienka, a może raczej tunika.
    Wspaniałe są wzory i kolory :)
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka sukienko - tunika, kupowałam jako sukienkę. :)
      Dziękuję Haniu.
      Pozdrawiam Cię ciepło!

      Usuń
  5. Bardzo lubię taki styl. :) Oba zestawy całkowicie mi się podobają, sama tak bym się ubrała. :) Pozujesz genialnie i zawsze to podziwiam. Ja normalnie tak nie potrafię, marna ze mnie modelka, ale Ty to masz do tego dryg. :) Cudne zdjęcia i piękne miejsce. Pozdrawiam cieplutko. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko dziękuję za miłe słowa.
      Ja naprawdę nie potrafię kochana pozować, jakoś tym razem poniosło mnie boho. Często stoję jak kołek.
      Pozdrawiam Cię również cieplutko.
      Moc buziaków!!!

      Usuń
  6. Basiu jak pięknie, jestem zachwycona tymi kolorami, naszyjnikiem Tobą i cudownymi, cudownymi zdjęciami. Niepowtarzalny klimat i jesteś jego bohaterką, białe też codowne jakże inne, ale dalej Boho, uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu, dziękuję pięknie za tyle miłych słów.:)
      W czasach licealnych i studenckich często była ze mnie bohowa dziewczyna :)
      Pozdrawiam Cię ciepło.

      Usuń
  7. Cudowne wspomnienia, Basiu. Bardzo ładnie Ci w tej kolorowej sukience, ale wiesz, że greckie boho podoba mi się najbardziej :) Buziaki, Kochana :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że panie w moim wieku mają podobne :) Zresztą Margot też pamięta, jak to kiedyś z modą bywało:) Kombinowało się, jak koń pod górkę :)
      Dziękuję Soniu za miłe słowa. Ja też lubię najbardziej boho greckie i hiszpańkie, które kiedyś mam nadzieję, że tutaj pokażę.
      Moc buziaków!!!

      Usuń
  8. Kochana wspaniałe wspomnienia i cudne westernowe luzackie boho ☺ Widać ze w takich swobodnych zestawach świetnie się czujesz po swobodzie w pozowaniu i radości, którą promieniejesz ☺ Greckie boho zupełnie inne, ale też cudne ☺ Buziaki Kochana ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję... :) O tak, zwłaszcza podczas wakacji, kiedy nie muszę być już taka formalna, jak w pracy. Boho przywołało miłe wspomnienia i mnie "poniosło" w inny czas... Weselszy czas, chociaż wcale nie łatwy...
      A greckie boho lubię jeszcze bardziej, bo tam czuję się, jak ryba w wodzie :)
      Buziaki!!!

      Usuń
  9. Basiu, pasują Ci wzory i kolory! Barwna jak egzotyczny ptak jesteś ;) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :)
      Kiedy mogę zrzucić szkolny formalny strój, to lubię być zwłaszcza podczas wakacji kolorowa i bardziej luzacka... Ale tak jak pisałam wyżej, najbardziej lubię takie moje wymyślone boho, z tego co w zasobach szafy, białe i ecru greckie i hiszpańskie (tak to sobie po swojemu nazywam). Greckie - namiastkę pokazałam, hiszpańskie dopiero pokażę :)
      Moc uścisków!!!

      Usuń
  10. Nie przepadam za tym stylem, ale boho w Twoim wydaniu bardzo mi się podoba. Szczególnie to greckie przypadło mi di gustu. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Jolu.
      Kiedyś bardzo często sięgałam po ten styl :) I dobrze się w nim czułam...
      Greckie boho też lubię najbardziej :)
      Pozdrawiam Cię ciepło!

      Usuń
  11. Hihihi, bo wtedy, żadna z nas nie wiedziała, że w boho chadzamy:D Ja też lubiłam długie kiece, kwiaty i kapelusze...
    Basiu świetne, to Twoje, współczesne boho...To greckie także! I w bieli, i w żywych, energetycznych kolorach, bardzo Ci do twarzy!

    U mnie wszystko dobrze... Troszeczkę się działo,,,jak to w życiu...
    Basiu, ściskam Cię z całych sił i cieszę się, że jesteś z nami w tych wyzwaniach! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie :)potem dopiero przeczytałam w jakieś kolorowej gazecie :)
      Miło mi, że podoba Ci się moje boho. Tak mogę śmigać bez oporu :)
      A greckie boho lubię najbardziej :)
      Cieszę się, że wszytko u Ciebie oki :)
      Ściskam Cię także i posyłam tysiąc buzioli!!!

      Usuń
  12. Ach Basiu wyglądasz cudownie!!! zdjęcia w pięknym otoczeniu:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu, zaraz pędzę jeszcze raz do Ciebie.
      Nie miałam wczoraj już czasu na pisanie komentarzy :)
      Moc ciepłych pozdrowień posyłam.

      Usuń
  13. Basiu rewelacyjne fotki, zwlaszcza Basia boho na murku mnie urzekła. Twój mąż potrafi uchwycić Twoje piękno...pozazdrościć:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko. M. się starał, bo lubi, jak jestem boho :)
      Pozdrawiam Cię cieplutko.

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie... Aż się rumienię...
      Pozdrawiam Cię ciepło!

      Usuń
  15. Basiu napisałaś w komentarzu że chcesz ofiarować coś kolorowego, ja o tej akcji dowiedziałam sie z fb i podsyłam linka...gdybyś nie miała fb dysponuję równiez adresem do Edytki.

    https://www.facebook.com/kolorowelodzkie/

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko, dziękuję. Nie mam fb. Zatem proszę o adres do Edytki. Wybrałam już kilka rzeczy :)

      Usuń
  16. jaka z ciebie cudowna kowbojska dziewczyna - pięknie to wygląda:). I to białe boho też ma niesamowity urok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękują Aniu.:) Od czasu do czasu bywam bohową dziewczyną :)
      Szczególnie podczas wakacji.
      Moc pozdrowień.

      Usuń
  17. Basiu, oba zestawy super, ale kolorowa kieka jest super, i chętnie bym ją przygarnęła. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi. Kolorowa kiecka też wpadła wpadła mi w oko.:)
      Jest super wygodna.
      Pozdrawiam Cię bohowa Dziewczyno.:)

      Usuń
  18. Kora - pamiętam, miałam...
    Osobiście za boho nie przepadam ale podziwiam na innych.
    Piękna sukienka Basiu, widać, że "czujesz" ten styl.
    Cudowne zdjęcia, Twój fotograf zasługuje na pochwałę.
    Greckie boho "porywam" - cudowne.
    Pozdrawiam, ściskam, buziaki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaletą kory było, że się prawie w ogóle nie gniotła :)
      Basieńko od czasu do czasu jestem bohowa, szczególnie podczas wakacji.:)
      Dziękuję za miłe słowa.
      Pozdrawiam Cię mocno. Moc buziaków!!!

      Usuń
  19. Basiu ta sukienka jest obłędna!!! Też chcę taką!!!
    Stworzyłaś przepiękny zestaw :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Basiu, Ty to jesteś urodzona do boho! ;D cudownie wyglądasz! i to w każdej wersji boho! :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)Magdo. Wprawdzie częściej wakacyjnie, ale lubię :)
      Moc pozdrowień i buziaków!

      Usuń
  21. Nie znam się na modowych stylach,ale wyglądasz pięknie i w pierwszej i w drugiej kreacji...i to otoczenie ,kocham takie pejzaże.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wizytę i miłe słowa.:)
      Pozdrawiam bardzo serdecznie.

      Usuń
  22. Piękna energetyczna stylizacja a Ty w niej promieniejesz!!! Botki masz rewelacyjne, nie sposób oderwać od nich oczu:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie. Trochę mnie kolorowe boho poniosło. Fajne wspomnienia dobrych czasów... Greckie też lubię.
      Pozdrowionek moc posyłam.

      Usuń
  23. Lubię takie kobiece i kolorowe stroje :)Wyglądasz w tej sukience zjawiskowo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie.
      Miło mi, że wpadłaś. :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  24. Basiu, wyglądasz jak młoda Dziewczyna, pięknie, kolorowo i świeżo.
    Z kory miałam sukienki- oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basieńko, gdzie mi tam do młodej dziewczyny... "To se ne wrati..."
      Nie mniej jednak dziękuję za miłe słowa.:)

      Usuń
  25. A botki miałam identyczne i wyrzuciłam, teraz mi żal!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te botki mają swoje lata to fakt, mąż chciał już je wyrzucić, ale nie pozwoliłam :)

      Usuń
  26. Ach, jakie cudowne zdjęcia :)) Widać, że pasuje Ci ten styl, jak rybie woda :) zachwycam się Tobą i zdjęciami, jest klimat, jest pięknie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuś. Boho faktycznie trochę mam we krwi. Kiedyś bardziej, teraz tak raczej wakacyjnie. :)
      Pozdrawiam Cię ciepło!

      Usuń
  27. No rewelacja z tymi kowbojskim, styl powala, jestem zauroczona całą kolorystyką i scenerią jest sielankowo :):) Pozdrawiam bardzo cieplutko i dużo słońca życzę tego lata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że Ci się podoba. Dziękuję :)
      Tobie także życzę wszystkiego dobrego. :)

      Usuń
  28. świetny klimat jest na tych pierwszych zdjęciach, co do greckiego stylu - uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje pięknie. :)
      Pozdrawiam ciepło.
      Nie potrafię pisać u Ciebie komentarzy po zmianie Twojej szaty bloga :(

      Usuń
  29. Super stylizacje w stylu BOHO :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Basiu!
    Sukienka jest prześliczna. W białych wyglądasz obłędnie!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję...
      Lubię biały i lubię Grecję...
      Moc pozdrowień.:)

      Usuń
  31. Basieńko wyglądasz fantastycznie. Wyszło ciekawie, zadziornie i z pazurem. Bardzo mi się podobasz w tej stylizacji boho.
    A drugi zestaw stylizacyjny jest bardziej stonowany, raczej elegancki. W obu wyglądasz pięknie.
    Serdecznie Cię pozdrawiam i życzę udanej soboty, niedzieli... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu droga, boho lubię, chociaż mało go pokazuję na blogu. :)
      Miło mi, że podobają Ci się moje propozycje.
      Moc ciepłych pozdrowień posyłam.
      Tobie również życzę spokojnego tygodnia.

      Usuń
  32. Basiu, doskonale rozumiem Twojego Męża.
    Swego czasu na nartach złamałam nogę.
    Od tego czasu musiałam zrezygnować z wielu rzeczy.
    Przez długi czas po godzinnym spacerze byłam ogromnie zmęczona a noga puchła i strasznie mnie bolała.
    Rozumiem, że Twój Mąż nie umie usiedzieć na miejscu ale powinien oszczędzać i szanować nogę. Spacery są konieczne ale krótkie, nieforsowne.Życzę Mu dużo, dużo zdrowia.
    Serdecznie Was pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Łucjo, mąż ma w noce 18 śrub, pełno żelastwa. Przy dłuższym chodzeniu noga strasznie Go boli i puchnie. :(
      Dostosowujemy wyjazdy pod Jego kątem. Żadnych forsownych.
      Dziękuję za ten komentarz.

      Usuń