niedziela, 13 września 2020

Wzór porcelanowy / Porcelain prints - PHENOMENAL US - CHALLENGE 119.

 Jak zauważyliście, w wyzwaniach biorę udział w tym roku sporadycznie. Tym razem jestem mocno spóźniona i niestety znowu "odgrzewane kotlety" aż z 2013 roku. :) Jednak to dowód, że wzór porcelanowy był już na topie a teraz znowu się  pojawił w trendach. W mojej szafie od kilku lat wisi także sukienka ołówkowa w porcelanowy wzór, tylko póki co nie została jeszcze uwieczniona na zdjęciach. Podobnie jak spodnie i długa spódnica. Nie jestem niewolnicą trendów, ten wzór po prostu podoba mi się, ponieważ nie tylko kojarzy mi się z porcelaną, ale także z Grecją, za którą bardzo już tęsknię...

Zapraszam na "przypominajki":

Zdjęcia: oczywiście Grecja, przepiękna wyspa Zakynthos.



A tu przykład niebieskiego porcelanowego wzoru:

Poniższe 2 zdjęcia: stolica wyspy - Zakynthos. Była już opisana na blogu 28.11. 2013 roku.


A tu porcelanowy wzór na chuście i także Grecja:


Pozdrawiam bardzo serdecznie wszystkich odwiedzających.


I zbiorówka: 


PS Dziękuję ślicznie Krysiu.:)

Bardzo dziękuję za komentarze pod ostatnim postem.  

Proszę o cierpliwość, codziennie staram się dotrzeć do kilku moich ulubionych blogów.

Życzę pięknej niedzieli oraz dobrego tygodnia.:)

33 komentarze:

  1. Witaj niedzielnie Basiu
    Świetnie wyglądasz. Dobrze Ci w tych kolorach. Do tego chyba dawno nie widziałam Cię w spodniach :)) A może w ogóle?
    Życzę spokojnego tygodnia i jak zawsze przesyłam dobre myśli

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu!
    Wyglądasz prześlicznie a "porcelanowa" bluzeczka dodaje Ci również uroku, który powoduje, że stylizacja robi jeszcze większe wrażenie.
    Życzę Wam dużo zdrowia i szczęśliwego tygodnia.
    Serdecznie Cię pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Very nice pictures. Wonderful along the sea.
    The clothes with the blue colors look good on you. Very nice!!

    Greetings, Marco

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta Grecja w tle... znów się rozmarzyłam... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie! Marzę, żeby pojechać do Grecji i ubrać się w takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne zdjęcia i stylizacje! Pozdrawiam serdecznie Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna sesja!
    Nawet nie wiedziałam, że to wzór porcelanowy, a kolory moje ulubione:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kolory Basiu i piękne stylizacje. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cóż, jestem jak widać niedoinformowana, bo o wzorze porcelanowym pierwszy raz słyszę.I zastanawiam się, czy coś mam w tym stylu...
    A Ty wyglądasz jak zwykle. Czyli fenomenalnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Grecka chusta fenomenalna.Dużo zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Basiu, wyglądałas, jak rodowita Greczynka. Te lazury wód greckich i biał domki okraszone błękitem pięknie się z Twoim strojem komponują.
    Spokojnych snów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Basiu, zawsze cudownie Ci było w tych greckich klimatach!
    Piękna przypominajka!
    Buziaki kochana!
    Ja też wciąż w tyle z komentarzami i blogowaniem;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne wspomnienia nie tylko stroju ale również miejsca - Grecja jest w stanie każdego zauroczyć. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe i bardzo radosne zdjęcia:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczna ta "porcelanowa" bluzeczka. Muszę przyznać, że dodaje Ci uroku.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Grecja, cudowna Grecja i te piękne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiedziałam, że tak się ten wzór nazywa. Jestem na bakier z trendami w modzie!
    A zdjęcia wyszły cudnie. No, i błękitny kolor to też kolor morza, czyli mój ulubiony.
    Żegnam Cię dziś tym optymistycznym kolorem, kolorem nadziei! Buziaki:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham niebieską porcelanę i fajans tym bardziej zauroczyłaś mnie strojami w tych kolorach. W dodatku wykorzystałaś greckie niebieskie wakacje i zdjęcia pełne uroku, cudnie.
    Pozdrawiam Cię słonecznie.:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Uroczy jest ten porcelanowy wzór. Wyglądasz rewelacyjnie.
    Piękne są zdjęcia wyspy, od zawsze jestem zakochana w niebieskim porcelanowym kolorze.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Witaj Basiu.
    Ja też jestem mocno opóźniony, a to za sprawą koronawirusa.
    Teraz na swoim blogu cofnąłem się do stycznia 1981 i mojej wycieczki do Moskwy.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  21. Przecudna Przypominajka Basiu :-))

    OdpowiedzUsuń
  22. Widać, że lubisz ten wzór i to od lat, bardzo pasuje do greckich klimatów, ja muszę przyznać, nie mam nic w tym jakże pięknym wzorze. Pozdrawiam Basiu, miłego tygodnia Ci życzę🥰🥰, buziaki...

    OdpowiedzUsuń
  23. Tak właśnie Ciebie sobie kojarzę, z Grecją:-)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne zdjęcia, urocza Modelka i motyw błękitu mój ulubiony- super😀💙
    Serdeczności zastawiam na miły dzień, a zapowiada się kolejny słoneczny i gorący, przynajmniej u nas🌞💛🌻🦋☕

    OdpowiedzUsuń
  25. Wygląda Pani jak greczynka :) Super dopasowana stylizacja! Dobrze wygląda Pani w bieli :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Do tej pory patrząc na materiał, czy ubranie z niego uszyte nigdy nie myślałam, że mają one swoją nazwę np. "porcelanowy". Miło szczególnie teraz powspominać udane wakacje. Życzę zdrowia i przesyłam pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękne stylizacje Basiu 😍!!! Zarówno ta z porcelaniwą bluzeczką, jak i ta z chustą!!! Wyglądasz cudownie na tle greckich pejzaży 😍!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepięknie wyglądasz zarówno w porcelanowej bluzeczce jak i pięknej białej sukience z chustą <3 Miło tez popodziwiać widoki z Grecji <3. Ja już tak tęsknię za słoneczkiem, bo jest brrr zimno :). Pozdrawiam, więc cieplutko i uściski ślę <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam te kolory... biel i błękit... ach ta Grecja i jej widoki. Basiu uwazam ze w tym niebieskim bardzo Ci do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Puenta: cudny wzór na atrakcyjnej kobiecie w pięknych okolicznościach przyrody!

    OdpowiedzUsuń