wtorek, 31 grudnia 2019

Kraków świątecznie i niezwykła kobaltowa czapeczka...

Udało się!!!

W poniedziałek dotarliśmy wreszcie do Krakowa. Przygnały nas tu do załatwienia ważne sprawy, ale przy okazji mogliśmy trochę się poszwendać ...
I nawet o dziwo, tłumy mi zbytnio nie przeszkadzały. Bo skoro są, to znaczy, że Kraków też im się podoba.














A co ma Kraków wspólnego z kobaltową czapeczką?
Droga Sivko, jeśli teraz to czytasz i widzisz zdjęcia, pewnie pękasz ze śmiechu:)

Ale po kolei...
Kiedy w niedzielę przygotowywałam ubrania do Krakowa, M. zauważył prezent od Sivki:
2 śliczne kobaltowe siateczki. No i stwierdził, że fajne byłyby z nich czapki.
Uśmiechnęłam się i powiedziałam, że zabieram je jutro do Krakowa, gdybyśmy coś zamierzali kupić.
No i schowałam siatki do torebki.

Po załatwieniu naszych spraw, ruszyliśmy w stronę Adasia, no i oczywiście Kościoła Mariackiego.
Pogoda raptownie się zmieniła, zaczęło wiać i ochłodziło się...  Bardzo...
Nie zastanawiając się ani chwilki, założyłam na głowę jedną z siatek, która na niesprzyjające warunki atmosferyczne zmieniła swoją funkcję i stała się czapeczką.
W żadnej czapce nie jest mi do twarzy i nie to jest tutaj ważne, ale to, ( możecie mi wierzyć), że siatka - czapeczka  zrobiła furorę. M. powiedział, że wiele osób przyglądało się czapusi :)
Dwie osoby nawet zapytały mnie, czy kupiłam ją na kiermaszu w Krakowie.:)
Sivko możesz być dumna ze swojego rękodzieła. :)
Jeszcze raz dziękuję Ci za bardzo ładny i praktyczny prezent :)

A Kraków, ach cudny. I mam nawet podobne niektóre zdjęcia - kadry, które widziałam u Sivki, Basi W. oraz innych Dziewczyn.













Jeszcze raz życzę wszystkim odwiedzającym DO SIEGO  ROKU.:)
Niech DOBRE ANIOŁY czuwają nad WAMI.


Dziękuję bardzo, że byliście ze mną cały ten rok w chwilach dobrych i tych gorszych.
Nie chciałabym nikogo pominąć i urazić, ale dziękuję szczególnie: Basi Bastamb, Basi Wójcik, Reni, Beacie, Sivce, Tarze i pozostałym wspaniałym Dziewczynom z blogosfery. Kolejność nie ma tutaj znaczenia. DZIĘKUJĘ!!!

Na blogu będę dopiero 3 stycznia. 2 dni - 0 Internetu.


BUZIAKI!!!

68 komentarzy:

  1. Basiu, kto by pomyślał, że to rękodzieło miało pierwotne inne przeznaczenie. Pasuje, jak w komplecie kolorystycznie do szala. Ja uwielbiam kobalt. To kolor idealny i dla kruczowłosej Basi i blondynki Teresy :)))
    Pięknie wyglądacie, gratuluję . Szczęśliwego Nowego Roku , zdrowia, zdrowia, zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tereso, kobalt i inne niebieskości uwielbiam!
      Dziękuję za przemiły komentarz.:)
      Tobie kochana także wszystkiego co tylko dobre w Nowym Roku.
      Moc pozdrowień posyłam.

      Usuń
  2. Dotarłaś do mojego ukochanego miasta, które jest piękne o każdej porze roku. A widzę, że może być jeszcze piękniej! Szczególnie na tle tych cudnych dekoracji. I wpisałaś się kolorystycznie, też moim ulubionym kolorem, w klimat wystroju świątecznego. A czapeczka rzeczywiście niesamowita! W życiu bym nie pomyślała, że to siateczka, gdybyś o tym nie napisała. No i jest Ci w niej bardzo ładnie!
    Życzę Wam wielu czuwających Aniołów, by dodały Wam dużo siły w Nowym Roku:)
    Mnóstwo całusów:)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo, nie byłam w Krakwie dobre kilka lat. Lubię tam wracać. I tak jak pisałam, nawet mi dzikie tłumy nie przeszkadzają.
      Dziękuję za miły komentarz i piękne życzenia.
      Tobie także życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku, no i cudownych podróży.
      Buziaki!

      Usuń
  3. Hello,
    Very nice pictures. Great all the cozy streets and that big Christmas tree.
    The carriage looks so wonderful.

    I wish you a happy new year!!

    Warm regards,
    Marco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Marco.
      Dziękuję za komentarz i życzenia.:)
      Życzę Tobie i rodzinie szczęśliwego Nowego Roku.

      Usuń
  4. Pomysłowe i szykowne. Rzeczy stają się przez to jeszcze bardziej funkcjonalne. :) Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, to był impuls. Teraz czapeczka, latem siateczka :)
      Dziękuję...
      Tobie także dobrego Nowego Roku życzę.

      Usuń
  5. Pochodzę z okolic Krakowa i akurat zamierzałam odwiedzic swoje siostry, jednak wietrzna pogoda mnie odstraszyła. Kraków jest zawsze piękny i pełen magii, a Wy w tej scenerii wygladacie jak w
    bajce.Zyczę spełnienia wszystkich marzeń, a nade wszystko zdrowia, pogody ducha, fantastycznych podróży, bądźcie zawsze uśmiechnięci i młodzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, Kraków jest magiczny :)
      Dziękuję za piękne życzenia i miły komentarz.
      Tobie i Twoim bliskim życzę wspaniałego Nowego Roku!

      Usuń
  6. Super siatkowa historia ;)
    Kraków jak zawsze pięknym a Ty w tych kobaltach po prostu cudowna :)
    Szczęśliwego Nowego Roku :) i wszelkich radości :))))
    Kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Margot.
      Oj tak, Kraków jest magiczny.
      Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!!!
      Buziaki!

      Usuń
  7. W Nowym Roku przede wszystkim zdrowia, wielu radości i udanych wypraw bliższych i dalszych. Do Siego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie i wzajemnie.
      Pozdrawiam serdecznie już w Nowym Roku.

      Usuń
  8. Och Basiu to naprawdę fajna historia z czapeczką:)))w dodatku jest fajna:))pięknie się wpasowałaś z tymi niebieskościami w Krakowskie wystroje:))ja też bardzo lubię Kraków:)))miło mi że mnie również wymieniłaś:)))Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i dobrego roku życzę:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu droga, dzięki czapeczce nie było mi zimno w głowę :)
      Dziękuję za miły komentarz i życzenia.:)
      Dla Ciebie i całej Rodzinki Do Siego Roku.

      Usuń
  9. O tak, Kraków jest szczególnie piękny w okresie przedświątecznym. Aż chce się do niego wracać i chłonąć te wszystkie piękności. A siateczko-czapeczka jest piękna i nie dziwię się, że zrobiła furorę.
    Ściskam serdecznie i życzę dużo szczęścia i spełnienia wszystkich marzeń w tym nowym, 2020 roku :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Karolinko, są miejsca w Polsce, gdzie lubię wracać. A nie byłam już w Krakowie kilka lat.
      Dziękuję za piękne życzenia.:)
      Tobie także życzę wszystkiego co tylko dobre w Nowym Roku.

      Usuń
  10. No proszę... Ty nawet w siatce na głowie wyglądasz stylowo! I do tego zgrana kolorystycznie z Krakowem :) Wszystkiego najlepszego z Nowym Rokiem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Duśka, Duśka.:) Czapka stylowa i to bardzo. Nie pasuje mi w żadnych czapkach, ale tak zimno i wietrznie się zrobiło, że nie było się, co zastanawiać.:)
      Kochany Tuptusiu, dla Ciebie także szczęśliwego i dobrego Nowego Roku.

      Usuń
  11. Pięknie się wkomponowałaś Basiu w ten krakowski niebieski pejzaż.
    Oby ten rozpoczęty rok był dla Ciebie łaskawy i dla Twoich Bliskich, a ja obiecuję, że będę pamiętać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana Basiu.:)
      Kraków uroczy, ale Ty to wiesz przecież.:)
      Dziękuję za piękne życzenia, Twoją pamieć i bliskość.
      Tobie i Twoim bliskim życzę szczęśliwego i dobrego Nowego Roku.

      Usuń
  12. No, padłam 😁😁😁 Basiu, Ty wariacie 😀😂🤣🙃 Szkoda, że nie pomyślałam - zrobiłabym bez uszu!😉 A pod tą choinką, to prawie jakbyśmy się spotkały 💙🎄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uszy to nie był problem :) schowałam do środka.
      Zimą czapeczka a latem siateczka :D
      Jeszcze raz wielkie dzięki!!!
      Miło mi, że chociaż trochę Cię rozbawiłam.
      Buziaki!!!

      Usuń
  13. Piękna kobaltowa czapeczka na pięknej Basi w pięknym Krakowie.
    To nie jest podlizywanie się tylko najprawdziwsza prawda !!!
    Dużo szczęścia w Nowym Roku życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Stokrotko za miłe słowa i życzenia.
      Tobie i Twoim bliskim życzę wszystkiego co tylko dobre w Nowym Roku.:)
      Moc serdeczności posyłam.

      Usuń
  14. Wspaniały spacer po moim, naszym cudownym Krakowie, troszkę zabrakło mi podczas okresu przedświątecznego takiego leniwego i spokojnego spaceru, ale trudno.
    Miło poznać Was, pozdrawiając życzę dużo szczęścia i radości w 2020 roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam na moim skromnym blogu.:)
      Kraków to perełka :)
      My trochę przy okazji i w biegu. Takie jest nasze życie...
      Dziękuję za życzenia i wzajemnie Do Siego Roku.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  15. Kraków zawsze piękny, zachwyca zwłaszcza w okresie świąt. Basiu, Twoja czapeczka 👍👍. Miałaś świetny pomysł. Tobie cudownie w niebieskim, to Twój kolor. Cieplutko pozdrawiam ❤️, buziaki 💋 posyłam, ściskam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basieńko, Kraków prześliczny, czapeczka też :). Wiesz, jak ja lubię niebieskości.:)
      Dziękuję za miły komentarz.
      Moc buziaków.:)
      Zadzwonię, tylko my ciągle zabiegani...

      Usuń
  16. Piękny świąteczny Kraków, uroczy. A pomysł genialny z czapką :) Wszystkiego dobrego na Nowy Rok 2020 dużo siły i zdrowia aby mięć chcę żyć dalej. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kraków w świątecznej szacie śliczny.:)
      Dziękuję ślicznie za życzenia.
      Tobie także życzę wszelkiej pomyślności w Nowym Roku.
      Moc buziaków posyłam.:)

      Usuń
  17. A ja Krakowa nie lubię, mimo że tam mieszkałam, a może właśnie dlatego. Wyglądasz w tej czapeczce-nieczapeczce uroczo bardzo. SPokojnego roku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może...
      Lubię Kraków. Cieszyłam się na ten wyjazd, ponieważ już dobre kilka lat nie byłam w mieście królów. :)
      Dziękuję Aniu za miłe słowa i życzenia.
      Życzę także dobrego i spokojnego Nowego Roku.
      Serdeczności posyłam.

      Usuń
  18. Nie może być inaczej - Sivkowa.
    Wzajemnie, dobrego Nowego Roku życzę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie się kobaltowo wpisałaś w kobaltowe krakowskie dekoracje z pawich oczek. Kraków cudny jak zawsze. Z przyjemnością się go ogląda, nawet jeśli są to wciąż prawie te same zdjęcia, ale nasze własne, więc najpiękniejsze. Najlepszego na nowy rok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje pięknie...
      Oj tak, Kraków cudny. Z przyjemnością go odwiedziliśmy.
      Również życzę dobrego Nowego Roku.:)

      Usuń
  20. Ach, jak Ci zazdroszczę Krakowa! I to jeszcze w takiej świątecznej szacie! Dawno nie byłam, a bardzo lubię odwiedzać Kraków. A czapeczka jest idealna, kolorystycznie, i nie mów, ze nie do twarzy Ci w czapkach. Ta siateczka - czapeczka jest stworzona dla Ciebie, widać, że "darczyni" wiedziała, co dla Ciebie dobre :) Jeszcze raz dużo zdrowia i radości w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haniu, też bardzo dawno temu byłam w Krakowie. Aż wstyd.
      To takie piękne nasze królewskie miasto.
      Czapunia, siatunia śliczna. I kolor - boski, mój ulubiony. To ja nie lubię siebie w czapkach. Od zawsze :) Jednak jak wieje i zimno, to się z czapkami przepraszam.
      Moc serdeczności posyłam.

      Usuń
  21. To z Ciebie dziewczyna z niezwykłą fantazją! Żeby w siatce zakupowej na głowie paradować po krakowskim Rynku :))). Gratuluję pomysłowości, a Sivce genialnego wykonania, no bo skoro jej siatki mają taką niezwykłą moc przeobrażania się w stylowe nakrycie głowy... Czarodziejki z Was, dziewczyny! A Kraków, jak zawsze - magiczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Małgosiu na moim skromnym blogu.
      M. nawet się nie dziwił, bo dzień wcześniej, sam mi to zasugerował :)
      Noo a rękodzieła Sivki zachwycają od lat.:)
      Zgadzam się, Kraków magiczny :)
      Pozdrawiam Cię serdecznie.

      Usuń
  22. Basiu jesteś niesamowicie kreatywna :)!!! Brawo za pomysł :D!!!
    Wieki nie byłam w Krakowie. Muszę koniecznie zabrać tam dziewczynki :)!!!
    Pozdrawiam serdecznie w Nowym Roku :*!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję... To trochę dzięki M.:D
      Kraków śliczny. Zawsze...
      Jeszcze raz wszystkiego co tylko najlepsze w Nowym Roku.
      Buziole!!!

      Usuń
  23. Haha no świetny pomysł. Faktycznie do twarzy ci w tej " czapce":-)))Nikt na pewno niczego się nie domyślił patrząc na Ciebie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Grażyno :)
      Myślę, że nie, skoro pytali o czapkę :)
      Najważniejsze, że nie zmarzłam :)
      Pozdrawiam Cię ciepło!

      Usuń
  24. Jak to w czapeczce nie do twarzy? Bardzo ładnie i pod kolorek. Piękny Kraków jest w tym świątecznym czasie. Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kraków śliczny, baaardzo!
      Czapunia śliczna. To ja siebie nie widzę w żadnych czapkach, ale czasem trzeba się przeprosić.:)
      Również życzę dobrego Nowego Roku

      Usuń
  25. Kraków jest piękny o każdej porze roku, Wy również. Szkoda tylko, że nie było śniegu bo wtedy było by jeszcze bardziej magicznie. Ale i tak bardzo się cieszę, że udało Wam się odwiedzić Gród Kraka i spędzić tam cudnie czas.
    Życzę Ci pięknego nowego roku, niech problemy omijają Was szerokim łukiem. Spełniaj marzenia i żyj najpiękniej jak się da.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Mo. dziękuję za piękne życzenia. Oby wreszcie tak było...
      A Kraków od lat mnie zachwyca.:)
      Tobie także życzę wspaniałego i dobrego Nowego Roku i cudnych podroży.

      Usuń
  26. Kraków o tej porze roku jest piękny. Basiu życzę Ci w Nowym roku dużo radości i uśmiechu na co dzień. Buziaki :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kraków dla mnie jest zawsze piękny.
      Dziękuję i wzajemnie.:)

      Usuń
  27. Kraków jak zawsze i o każdej porze urzeka, jest co zwiedzać i podziwiać. Widzę moje ulubione kolory, niebieski kocham :))). Ślicznie wyglądasz. W Nowym Roku Wszystkiego Najlepszego, spełnienia marzeń :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, Kraków jest magiczny.
      Wzajemnie, wszystkiego dobrego.
      Buziaki!

      Usuń
  28. A to dobre! Grunt, to sobie poradzić w różnych sytuacjach i do tego jak! :)) Piękna czapeczka/siateczka :) Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem się śmieję, że muszę sobie radzić w życiu jak Rambo.:)
      Pozdrowionka!

      Usuń
  29. Basiu, wyglądasz cudownie! Nigdy bym nie powiedziała, że to NIE JEST czapka ;))) Uroczo i bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  30. "Czapeczka" świetna. I kolorystycznie bardzo ładnie zgrała się z Twoim Basiu ubiorem a także z dekoracjami świąteczno-noworocznymi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czapeczko - siateczka :D
      Pozdrawiam Cię ciepło!

      Usuń
  31. Basiu pozdrawiam Cię serdecznie, Ania

    OdpowiedzUsuń
  32. Basiu pozdrawiam Cię serdecznie wszystkiego najlepszego, zdrowia w 2020 roku Ania

    OdpowiedzUsuń
  33. Muszę wrócić do Krakowa bo dawno nie byłam.
    Basiu wszystkiego dobrego w Nowym Roku i tylko dobrego!:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Beatko.
      Planujemy wyjazd do Krakowa wiosną. Może się uda.:)
      Moc pozdrowień posyłam.

      Usuń
  34. Beatko, Kraków mnie zawsze zachwyca.
    Wszystkiego dobrego.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  35. Twoja niezwykle kobaltowa czapeczka jest przepiękna.
    A Kraków jak zwykle zachwycający :) ))
    Kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń