piątek, 27 grudnia 2019

Świąteczna pantera o zmroku...

Mieszkam praktycznie w centrum Rybnika i bardzo rzadko bywam w centrum...
Unikałam z M. jak tylko to było możliwe tłumów przedświątecznych i zgiełku na ulicach.
Musieliśmy jednak wykupić lekarstwa i chcąc. nie chcąc, ruszyliśmy do centrum.
Ludziska szwendali się uliczkami, kiermasz świąteczny tętnił życiem.
Tak na szybko uchwyciliśmy świąteczny wystrój mojego miasta ( oczywiście nie w każdym jego miejscu). Byłam zmarznięta i zmęczona. Moja kondycja jest, jaka jest...
Co się ze mną dzieje? Mimo imponujących świetlnych dekoracji, po cichu jak pantera przemknęłam uliczkami i chciałam jak najszybciej wracać do domu...
Tak jakbym chciała uciec przed światem...
A świat wokół mnie i tak tego nie zauważył...

*********************************************************************************

Zapraszam na krótki spacer:


























Pozdrawiam bardzo serdecznie w tym nadal świątecznym czasie.

DZIĘKUJĘ PIĘKNIE ZA WSZYSTKIE ŻYCZENIA ŚWIĄTECZNE, ŻYCZLIWOŚĆ I EMPATIĘ.

Zdjęcia pochodzą z 23 grudnia 2019 r.




50 komentarzy:

  1. Hello.
    What a wonderful lights. Very atmospheric.
    Great to see these pictures.

    Warm regards,
    Marco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marco za miły komentarz.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Jakie śliczne pantery grasują po Rybniku:)
    Basiu, niech nadchodzący Nowy Rok przyniesie Ci wiele powodów do radości, zdrowie zawsze dopisuje, a Twoje marzenia staną się rzeczywistością:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Mario za piękne życzenia. Tobie także życzę wszystkiego co tylko najlepsze.
      Pantera tak chyłkiem i prawie niewidocznie.
      Pozdrawiam Cię serdecznie. Buziaki!

      Usuń
  3. Czasem trudno się poddać świątecznej euforii jak myśli zajęte czymś innym:Cudnie w tej panterze wyglądasz:)))Pozdrawiam serdecznie wszystkiego co najlepsze życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Reniu. A w mojej głowie przemyśleń aż zanadto...
      Dziękuję za miłe słowa i życzenia.
      Tobie również Reniu i całej Twojej Rodzince życzę szczęśliwego Nowego Roku.

      Usuń
  4. Kot się obudził i świeci w blasku lampek :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję i życzę ci tego, Basieńko, aby słaba kondycja uciekła od Ciebie, tak szybko, jak szybka i zwinna potrafi być pantera :)
    Piękne te świetliste anioły, podobne mamy i u nas:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Tereso, oby tak było...
      Dziękuję za życzenia.
      Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

      Usuń
  6. W Rybniku byłam raz - odebrać nagrodę za artykuł w gazetce szkolnej :).
    Pięknie wygląda to Wasze miasto nocą oświetlone przez lampki.
    Ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo Karolino. Jeśli jeszcze raz będziesz planowała przyjazd d Rybnika, proszę daj mi znać.
      Lubię moje miasto. Tylko coraz to tłoczniej...
      Moc pozdrowień i buziaków!

      Usuń
  7. Pięknie oświetlone jest Twoje miasto. Lubię ten czas gdy miasto zdobią świąteczne ozdoby. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię, tylko jakoś ostatnio coraz mniej to wszystko zachwyca...
      Pozdrawiam także serdecznie.

      Usuń
  8. Cudne widoki 😍 Pozdrawiam serdecznie Basiu 🙂❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko i ja pozdrawiam Cię serdecznie. Wszystkiego dobrego!

      Usuń
  9. Rybnik jest bardzo ładnym miastem, ale w tych świątecznych iluminacjach wygląda przepięknie. Mam nadzieję je zobaczyć już niedługo :) Pozdrawiam i szybkiego powrotu do zdrowia i kondycji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, Rybnik jest ładny. Bardzo lubię moje miasto.:)
      Dziękuję za życzenia i także życzę wszystkiego dobrego.

      Usuń
  10. Składam poświąteczną rewizytę, dziękując za życzenia na moim blogu. Twoje miasto wygląda pięknie dzięki tym iluminacjom. Niechaj w Nowym Roku zdrowie dopisuje i wypady po leki były jak najrzadsze. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za rewizytę i życzenia.
      Oby życzenia się spełniły.
      Tobie także życzę wszelkiej pomyślności w Nowym Roku.

      Usuń
  11. Przepiękna i pełna życia ta Świąteczna Pantera.
    I nich tak zostanie na zawsze...
    :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Stokrotko, pantera ledwo dyszała.:)
      Ten krótki spacer zmęczył mnie strasznie. Ataki kaszlu nie ustępują...
      Dziękuję za dobre słowo.
      Uściski!

      Usuń
  12. Te białe kule fajnie wyszły i ściana białego światła ciekawa.
    Mam ograniczona wytrzymałość na tłumy, więc jestem w stanie Cię zrozumieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta ściana najbardziej mi się spodobała, to takie tajemne przejście na inną ulicę...
      Oj tak, tłumy mnie ostatnio strasznie męczą...
      Moc pozdrowień Aniu posyłam.

      Usuń
  13. Kochana
    Piękne zdjęcia🤗
    I ja nie lubię tego blistru, tłoku, błysków, wystrojów.
    Sztuczność i tyle.
    Nie ma ciepła, serdeczności, dobra w ludziach. A o to chodzi w świętach.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę zdrówka nade wszystko💖😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Morgano, z jednej strony przystrajam dom na święta, z drugiej strony wiem, że to nie jest przecież najważniejsze.
      Na szczęście mam wokół siebie wiele życzliwych, empatycznych osób, ale faktycznie jest też sporo ludzi bezdusznych i egoistów.
      Takowych oraz dzikiego tłumu unikam.

      Pozdrawiam Cię bardzo ciepło i także życzę zdrowia i samego dobra wokół Ciebie.

      Usuń
  14. Ależ przepiękne dekoracje świąteczne macie w Rybniku! I ta cudna szopka bożonarodzeniowa! No i ta piękna pantera wychylająca się z ciekawych zaułków miasta:) Fajne, nastrojowe zdjęcia:)
    Basieńko, najlepszego w Nowym Roku! Trzymam kciuki za pomyślny przebieg leczenia:)))
    Całusy:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Urszulo, dekoracje bogate. Tylko jakoś to wszystko coraz bardziej inaczej odbieram.
      Może to wynik mojego samopoczucia?
      Dziękuję za miłe słowa i życzenia.
      Tobie także życzę samego dobra i wspaniałych podróży w Nowym Roku.
      Buziaki!

      Usuń
  15. O tak, nasze miasto jest piękne - a ja ani razu nie byłam w centrum po zmroku, bo też , jak Ty, tłumów nie lubię. Uroczo wyglądasz w tym futerku, najmilszego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się Aniu, piękne jest nasze miasto.:)
      To było moje pierwsze wyjście od trzech przeszło miesięcy.
      Od tłumów sklepowych i ulicznych uciekam.
      Pozdrawiam Cię serdecznie i dziękuję za miłe słowa.

      Usuń
  16. Dziękuję Agnieszko i wzajemnie!
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne dekoracje!
    A zmęczenie pojawilo się u Ciebie może przez ten nadmiar świątecznych rzeczy bo co za duzo to nie zdrowo :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dekoracje owszem piękne :)
      A zmęczenie to efekt przewlekłej choroby a nie świecidełek.
      Pozdrawiam poświątecznie.

      Usuń
  18. Piękne to Wasze miasto i dekoracje śliczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się Basieńko.
      Zapraszam do mnie nieustannie.:)
      Pozdrawiam Cię serdecznie.

      Usuń
  19. Doskonale Cię rozumiem, od kilku lat unikam, kiermaszy,pikników, festynów, nie lubię zgiełku,ciasnoty. Lubię oglądać miasto jak jest mniej ludzi, jak mogę zatrzymać się na chwilę, zrobić zdjęcia. Zatrzymać czas. Dziwne, ale jak byłam w Londynie, nie przeszkadzał mi tłok na ulicach....Basiu pozdrawiam Cię serdecznie, życzę Ci wszystkiego najlepszego w Nowym Roku, nowych podróży, fotek i przede wszystkim zdrowia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podzielam Twoje zdania na temat kiermaszy, pikników i festynów.
      Kiedyś też lubiłam...
      Dziękuję bardzo za piękne życzenia. Tobie i Twoim życzę również dobrego, zdrowego i w ogóle wspaniałego całego Nowego Roku.
      Pozdrawiam Cię ciepło!

      Usuń
  20. Ciągnie do światła, światełek. Jest jakoś tak bajecznie. Przynajmniej można się tak łudzić. Mnie cieszą takie iluminacje. Jeździmy wieczorami oglądać po okolicy, która miejscowość najbardziej świeci 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jednej strony mnie ciągnie, z drugiej uciekam, jak za dużo wszędzie ludzi.
      Miasto moje zawsze pięknie jest oświetlone w tym czasie.:)
      Nie pokazałam wszystkich iluminacji, bo byłam już zmarznięta.
      Pięknie oświetlona w okresie świątecznym jest miejscowość Środula. Kiedyś M. mnie tam specjalnie zawiózł, bym zobaczyła to na własne oczy. A dodatkowo była to biała zima :) Baja!( Stara trasa z Rybnika do Zgorzelca).
      Pozdrowionek moc posyłam.

      Usuń
  21. Basiu!
    Twoje miasto jest przepięknie udekorowane i rozświetlone w okresie bożonarodzeniowym.
    Wśród tych świątecznych dekoracji przemyka zjawiskowa pantera. Basiu, cudownie wyglądasz.

    I znowu jeden rok się kończy a nowy zaczyna.
    Życzę, aby przyniósł Wam zdrowie, szczęście, spokój, ukojenie oraz same dobre rzeczy!
    Ślę moc serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Łucjo za przepiękny komentarz.
      Serdeczności moc posyłam.

      Usuń
  22. Takiego Rybnika nie znam i taki mi sie podoba.Wyglądasz pięknie jak w bajce.Tej magii i bajki w.okresie miedzyswiatecznym bardzo potrzebujemy.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten wielkomiejski zgiełk, to rzeczywiście niewygoda. Podobnie jak Ty,nie lubię tego całego zamieszania, ale trzeba przyznac, że nasze miasta są coraz ładniej przystrojone i świąteczna atmosfera się udziela.
    Piękne zdjęcia - pozdrawiam jescze świątecznie, ale po - świątecznie ;)
    Kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgiełku nie lubię, ale miasto w szacie świątecznej owszem.:)
      Buziaki!!!

      Usuń
  24. Ślicznie przystrojone Twoje miasto! Nigdy nie byłam w Rybniku. Na pewno warto go zobaczyć. Może kiedyś jeszcze... Pozdrawiam serdecznie w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam Haniu!
      Rybnik jest bardzo ładnym miastem.
      Serdeczności posyłam.

      Usuń
  25. Dziękuję bardzo.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń