poniedziałek, 30 grudnia 2019

Szary kożuszek i zima nie zima...

Kiedy wczoraj wyjmowałam ten kożuszek, przypomniało mi się, że w ubiegłym roku w grudniu lub w styczniu już tego, M. obfocił mnie w owym kożuszku podczas jednego ze spacerów.
Znalazłam te kilka zdjęć.
 Dowód: był wtedy jeszcze śnieg, a w zasadzie jego końcówka.
Teraz w moim mieście śniegu nie ma, ale powspominać można :)

********************************************************************************










A pod kożuszkiem:



Gdybym jutro nie zdążyła, życzę wszystkim odwiedzających WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO w NOWYM ROKU, ZDROWIA nade wszystko i oby Was otaczała tylko i wyłącznie DOBRA AURA.

8 komentarzy:

  1. Ja Tobie też życzę wszystkiego NAJLEPSZEGO w NOWYM ROKU.

    OdpowiedzUsuń
  2. Basieńko, tej dobrej aury też i Tobie wraz z M, życzę z całego serca:)))
    Kożuszek śliczny, przy mini i tych kozaczkach wyglądasz, jak 18-tka :)
    Ja już swój krótki kożuszek też raz w tym miesiącu założyłam przy niskiej temperaturze, choć jeszcze plusowej. Nie mogłam doczekać się śnieżku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas zima była ale już zaczynać topnieć i robi się błoto:((piękny kożuszek i cudna torebka:)))Ty jak zawsze ślicznie wyglądasz:)))Tobie i Twoim bliskim również zdrowego,spokojnego i dobrego roku życzę:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie :)
    A kolia WOW - zachwycająca !!!!
    Pozdrawiam :)
    Kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu
    Szczęścia, co radość daje,
    miłości, co niesie pokój,
    wiary w sercu, co nadzieję prowadzi,
    dni wypełnionych do końca,
    nowych wschodów słońca i światła w mroku 
    A przede wszystkim 
    Wszystkiego, co najbardziej oczekiwane i wyśnione
    Wszystkiego, co zdrowiem nazywamy
    Na wszystkie dni Nowego Roku  

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny kożuszek. Pasuje do Ciebie. U nas też bezśniegowo.
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  7. Basienko wszystkiego dobrego w Nowym Roku 2020 zdrowka, szczęścia i miłości 💓
    Wyglądasz pięknie i promienie :) pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczny kożuszek!!! Wyglądasz w nim, Basiu wspaniale :D!!!

    OdpowiedzUsuń