poniedziałek, 15 kwietnia 2019

PHENOMENAL US - CHALLENGE 46 ZŁOTE DZIECKO/ A GOLDEN CHILD

Zdążyłam... Tym razem zdążyłam, na kolejne wyzwanie.:)
Dzięki Synowi.:)
Za mną trudny dzień, jutro jeszcze trudniejszy.
Proszę, trzymajcie kciuki.:)
No to przez moment oderwałam się od otaczającego mnie wariactwa załatwiania mnóstwa ważnych spraw i poczułam się jak Złote Dziecko...


Krótko o zestawie: złociste spodnie ( ostatnio śmigałam w nich w 2011 roku, potem były za ciasne, teraz są za szerokie i za duże), żółta bluzka, złocisty szalik, złoty pasek ( też wiekowy), żółta torebka z elementami złota i ażurowe żółte mitenki ( ostatni prezent urodzinowy od mojej kochanej Ani, kiedy jeszcze była z nami i cieszyła się, że może mi je podarować...), beżowe wdzianko - na dole przetykane złocistą nitką, nie widać tego za bardzo na zdjęciach...
Taka moja wizja dzisiejszego wyzwania...
















Pozdrawiam bardzo serdecznie wszystkich odwiedzających, szczególnie Grupę Fenomenalną.
Życzę Wam słonecznych dni.



Spodnie: Stabo collection
Bluzka: Metro
Sweter: Bon prix
Torebka: Mohito
Mitenki: prezent od Ani
Pasek i reszta dodatków: z czeluści pudeł...

43 komentarze:

  1. Piękna Dziewczyna w pięknej scenerii.
    Gratulacje najszczersze ode mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stokrotko, zawsze jesteś taka miła... Dziękuję.
      Moc pozdrowień.

      Usuń
  2. Piekny zestaw. Jako ze szydelkuje, to dodatek mitenek bardzo mi sie spodobal. Kciuki trzymam. Powodzenia. Pozdrawiam, Jagoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jagodo, a mitenki to mój ulubiony prezent od Córki.
      Moc pozdrowień wiosennych.

      Usuń
  3. Basiu wyglądasz kwitnąco:)
    Idealnie komponujesz się z żółtą forsycją i narcyzami:)
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Mario.
      Szkoda, że wyniki temu przeczą...
      Pozdrawiam Cię bardzo ciepło!

      Usuń
  4. Cudnie wyglądasz, promiennie. Cała stylizacja mi się podoba, modelką to ty z zawodu powinnaś zostać. :) Pozdrawiam i oczywiście bardzo, bardzo mocno trzymam kciuki!!! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, dziękuję pięknie za tyle miłych słów.
      No, raczej modelką, to raczej nie: raz za niska, dwa - nie w tym wieku :)
      Pozdrawiam Cię wiosennie i cieplutko!

      Usuń
  5. Złota kobieta z Ciebie :D Przepięknie wyglądasz, dużo szczęścia życzę, kciuki trzymam, słoneczka i uśmiechu. Trzymaj się ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję baaardzo za miłe słowa i empatię. :)
      Tobie także życzę wszystkiego dobrego.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  6. Promiennie, złoto, wiosennie - chwilo trwaj, bez problemów, w zdrowiu i radości...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuś.
      Tobie także - wszystkiego dobrego.:)
      Moc uścisków!

      Usuń
  7. Żółty i złoty to nie są moje kolorki, ale TY Basiu wyglądasz w nich przepięknie... Prawdziwie złota dama:)Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, każdy ma swoje ulubione kolory.:)
      Nieciekawie prezentuję się na przykład w khaki.
      Dziękuję ślicznie za miły komentarz i pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  8. Basiu trzymaj się!!! Dasz radę! Wierzę w to!!!
    Wspaniale się prezentujesz! Spodnie wyjątkowo niebanalne!
    Złote dziecko w całek krasie! I piękna kobieta zarazem:))
    Buziaki kochana!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tarunia dziękuję, za wsparcie, za miłe słowa.
      Spodnie wieloletnie, ale teraz się w nich znów mieszczę.:)
      Słoneczne buziaki!!!

      Usuń
  9. Basiu i w tym kolorze prześlicznie wyglądasz. Bardzo Ci w nim do twarzy.
    Oczywiście mocno trzymam kciuki i serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Łucjo - Mario za wsparcie oraz miłe słowa.
      Odpiszę niebawem.
      Pozdrawiam Cię bardzo ciepło!

      Usuń
  10. Basiu, w tym zestawieniu wyglądasz olśniewająco. Doskonale wpasowałaś się w piękną żółć żonkili. Zresztą Ty zawsze prezentujesz się elegancko i z gracją.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko, dziękuję za tyle miłych słów.
      Tym razem wzięłam udział w wyzwaniu. :)
      Pozdrawiam Cię cieplutko. Uściski i buziaki.

      Usuń
  11. Ale pięknie wyglądasz w tym złocie Basiu! Cudowne dodatki, zwłaszcza mitenki. Pozdrawiam cieplutko ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorotko. Mitenki to mój ulubiony prezent od Ani.
      Pozdrawiam Cię mocno. Buziaki!!!

      Usuń
  12. Jaki cudny zestaw, i Ty!
    Pięknie żółto i szczerze - pasuje Tobie ten kolor.
    Świetna sesja zdjęciowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, dziękuję za tyle miłych słów. Aż się rumienię...
      Pozdrawiam Was bardzo cieplutko!

      Usuń
  13. Ty Basiu jesteś stworzona do koloru żółtego, świetnie w nim wyglądasz, u mnie trochę inaczej dlatego raczej mam go mało. Spodnie na czasie, w trendach. Świetne dodatki zwłaszcza rękawiczki. Jednym słowem super kochana.
    Dzięki za telefon, trzymaj się cieplutko, buziaki posyłam jeszcze raz i ściskam mocno...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basieńko, lubię żółty kolor, chociaż dawno po niego nie sięgałam...
      Spodnie "wiekowe", z czeluści szafy. Nie pozbyłam się ich, bo podoba mi się materiał, z którego są uszyte. :) Miło mi, że podoba Ci się mój zestaw.:)
      Ja także dziękuję Ci Basiu za rozmowę.
      Pozdrawiam Cię ciepło i wiosennie.
      Moc buziaków!!!

      Usuń
  14. Basiu, pięknie wyglądasz w takich kolorach, bardzo Ci to złoto pasuje. Wszystko przemyślane, super, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Marzenko. Dziękuję.:)
      Zestaw tak na szybciucho.
      Nie zawsze daję radę brać udział w wyzwaniu.
      Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie.

      Usuń
  15. Ja się z żółtym nieszczególnie lubię, bo nie wyglądam w nim korzystnie, ale dla Ciebie on jest stworzony! Wyglądasz zjawiskowo! Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Królowo Karo.
      Dziękuję za przemiły komentarz.:)
      Pozdrawiam Cię wiosennie.

      Usuń
  16. DZIĘKUJĘ ZA WSZYSTKIE KOMENTARZE:) NA BLOGU BĘDĘ PO ŚWIĘTACH
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale pięknie :) )))
    Taki delikatny, wręcz piaskowy złoty uwielbiam !!!!!!!!!!
    Cudownie wszystko dopracowałaś do najmniejszego szczegółu i stworzyłaś idealną stylizację.
    Brawo dla Syna - piękne zdjęcia.
    Trzymam kciuki, trzymaj się Kochana :) )))))
    Pozdrawiam i życzę udanych Świąt :) ))))
    Kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Margot, dziękuję ślicznie za tyle przemiłych słów.
      A zestaw powstał bardzo szybko, Syn też nie miał za dużo czasu, ale spisał się, prawda?
      Mam nadzieję, że Twój czas świąteczny minął miło i rodzinnie.
      Pozdrawiam Cię bardzo ciepło! Moc buziaków!!!

      Usuń
  18. Basieńko, pięknie wyglądasz i jesteś cudownym Złotym Dzieckiem !!! Spokojnych Świąt kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Krysiu.
      Zestaw tak na szybko, notoryczny brak czasu na przyjemności...:)
      Mam nadzieję, że Twoje święta minęły mile i spokojnie.
      Moc pozdrowień i buziaków!!!

      Usuń
  19. Basiu,pięknie wyglądasz,życzę Ci zdrowych wesołych Świąt-Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aniu. Dziękuję.
      Pozdrawiam Cię cieplutko już po świętach.

      Usuń
  20. Basienko pięknie wyglądasz w tych kolorach wśród tych cudownych wiosennych kwiatów :) jestem pod wrażeniem. Lubię wiosnę i lubię w domu mieć te wszystkie kwiaty :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję za przemiły komentarz.
      Pozdrawiam Cię bardzo ciepło. Moc buziaków posyłam.:)

      Usuń
  21. Ale piękna harmonia koloru, Basiu wspaniale wyglądasz. Spodnie rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Grażyno.
      Pozdrawiam Cię bardzo ciepło!

      Usuń