niedziela, 16 stycznia 2022

Po spacerze w Ogrodach Kapias. Część druga.

 Witajcie kochani w 2022 roku.

Mija styczeń, a ja nie miałam okazji jeszcze się z Wami przywitać.

Ciągle trwa czas życzeń, światełka choinek jeszcze migoczą w oknach i w ogródkach. Moje miasto też jeszcze w  świątecznej atmosferze, myślę, że inne także. Moje miasto pokażę trochę później, a dzisiaj  zapraszam Was  do restauracji oraz sklepu na terenie Ogrodów Kapias.

Po zimowym, mroźnym spacerze postanowiliśmy posilić się co nieco, a potem zanurzyć się w świątecznej atmosferze.







Rzadko fotografuję, to co pijemy i jemy. Jednak tym razem zrobiłam wyjątek. Bardzo polecamy w tamtejszej restauracji gorącą czekoladę i zupę krem z borowików. 

Sklep zaskoczył nas natomiast niezwykłą  różnorodnością świątecznych ozdób. Czegóż tam nie było!


























Poczułam się przez chwilę jak mała dziewczynka w zaczarowanej krainie.:)

Naładowani dobrą energią wróciliśmy do domu, a za kilka dni witaliśmy rodzinnie Nowy Rok.

Jeszcze raz życzymy wszystkim odwiedzającym dobrego, lepszego 2022 roku i dziękujemy za świąteczne i noworoczne życzenia.


Dziękuję za komentarze pod ostatnim postem. Mimo że minęły już dwa tygodnie, postaram się odpisać na nie w przyszłym tygodniu oraz odwiedzić ulubione blogi.

Pozdrawiam bardzo serdecznie wszystkich odwiedzających.

21 komentarzy:

  1. Prawdziwy zawrót głowy u TYCH KAPIASÓW.
    Do twarzy ci w bieli :)
    Ładna z Was Para :)
    Pozdrawiam ciepło :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przejmuj się komentarzami Basiu, ja czasem odpowiadam dopiero po roku ;) Prześliczna choinka i ozdoby, ze względu na koty swoją już rozebrałam. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W fajnym czasie byliście u Kapiasów. Po wystroju i ekspozycji w sklepie wiadomo, że to cudowny czas świąt. Chociaż już powoli mija, to lubię ten okres w roku. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście zaczarowana kraina Kapiasów! Cudne te ozdoby świąteczne. Najbardziej spodobały mi się dyniowe bombki na świecznikach. Trudno pewnie było stamtąd wyjść!
    Super ostatnia fotka. Pięknie wyglądacie i tak promiennie. I takiego promiennego uśmiechu życzę na cały rok:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu, byłam tam latem i jadłam pyszne lody, ale Was przywitała niemal bajkowa atmosfera, super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo się cieszę, że jesteś w dobrej formie Basiu i taka szczęśliwa!
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku kochana!!!

    Ale tam cudnie! Po prostu bajkowo!!!

    Ja się w tym roku mało cieszyłam klimatem świątecznym, bo jak żeśmy się rozchorowali w drugi dzień świat, to dopiero od paru dni dochodzimy do siebie..
    Taki czas...

    Moc zdrówka Basiu!!!
    Ściska Cię mocno!!!
    Buziaki!!!:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bajeczny post Basiu, takimi obrazami warto ucieszyć serce.

    OdpowiedzUsuń
  8. Restauracja i sklep równie klimatyczne jak całe ogrody:)))pięknie wyglądacie na ostatnim zdjęciu:))Pozdrawiam serdecznie i również dobrego roku życzę:)))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Basiu,
    kolejny raz oglądam Twój post z ogrodu Kapiasów. Jak wiesz uwielbiam to miejsce i często tam bywam. Cieszę się, że zrobiłaś wyjątek i pokazałaś co spożywacie w tamtejszej restauracji. Krem z borowików i czekolada wyglądają przepysznie.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj w 2022, Basiu. Oby był dobry. Jak najlepszy ✌️💪😘

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe miejsca. A w świątecznej auli wygląda jeszcze bardziej bajecznie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Jednak zimową porą ogrodów odwiedzić nie mogę, a już z pewnością w okolicach świat... mogłabym się o zbyt wiele świątecznych krasnali ;) pokusić

    OdpowiedzUsuń
  13. Sama bym się chętnie zanurzyła w taką bajkowo-świąteczną krainę :). Pięknie wyglądacie w tym świątecznym klimacie :). Wszystkiego dobrego na ten Nowy Rok życzę. Przede wszystkim dużo dużo zdrowia ale też pięknych kolejnych podróży :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak pięknie i magicznie :) Cudownie jeszcze na chwilę wrócić do tej świątecznej atmosfery.

    OdpowiedzUsuń
  15. I tak najładniejsza ta para uśmiechnięta na ostatnim zdjęciu :-))

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochani
    Przyjmijcie ode mnie bukiet najpiękniejszych życzeń na cały 2022r. -od serca, wszystkiego co najlepsze, nade wszystko zdrówka😊🌷🍀💖
    Wyglądacie pięknie, a wycieczka do magicznego miejsca- wygląda rewelacyjnie🤗
    Pozdrawiam cieplutko z mojej malowniczej, ośnieżonej Alwerni🧡🌺❄⛄

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj bielą za oknem Basiu
    O jaka piękna i bajkowa ta Twoja ukochana kraina. Ciesz się nią jak najczęściej
    Ja najchętniej zabrałabym z niej wszystkie aniołki. Ale to już wiesz;))))
    Przesyłam ciepłe pozdrowienia na skrzydłach wiatru

    OdpowiedzUsuń
  18. Zaskoczyłaś mnie, bo myślałam, że to fotorelacja z zagranicznej wycieczki. :D A tu tak zimowo-przytulnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Basiu, bardzo lubię ogrody pp. Kapiasów, byłam tam tylko raz wiosną i podziwiałam roslinność, jak i kreatywność gospodarzy, zwłaszcza p. Kasi.
    Taki świąteczny klimat wyczarowany, a jedzonko na pewno pyszne.:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Och, ten sklep w Ogrodach Kapias... Jak znam Ciebie pewnie wyszłaś z czymś ładnym :) Dobrze widzieć Was w lepszym zdrowiu, uśmiechniętych. Ściskam mocno i pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ach te Ogrody Kapias... Jak znam życie, pewnie ze sklepu wyszłaś z czymś ładnym :) Dobrze widzieć Was razem zdrowszych i uśmiechniętych. I tego życzę Wam w Nowym Roku przede wszystkim. Buziolki! :)

    OdpowiedzUsuń