czwartek, 13 maja 2021

Piękno wiosny obroni się samo...

 Maj, niewątpliwie jeden z najpiękniejszych miesięcy w roku. 

W tym roku kwiecie wyjątkowo długo wyczekiwane. 

Co tu dużo pisać. Wystarczy popatrzeć na zdjęcia.:)

A zdjęcia to mix mojego autorstwa podczas krótkiego spaceru w ubiegłą sobotę a także trzech bardzo bliskich mi osób.

Zapraszam majowo.


























I jak nie kochać wiosny?


Dziękuję za wszystkie komentarze pod ostatnim postem.

Podczas nadchodzącego weekendu odwiedzę moje ulubione blogi. Pozdrawiam wszystkich serdecznie.




43 komentarze:

  1. Pojawiają się także konwalie i bzy, jest cudnie!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  2. Nareszcie jest, upragniona i wyczekana wiosna. Czas na zachwyty i sesje plenerowe, zdjęcia pokazują, ze warto było czekać na takie piękne efekty.
    Pozdrawiam wiosennie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ piękne, aż słów brak.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bajkowe widoki:))))u nas też już wszystko rozkwita:))))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Tam, u Ciebie, na południu, szybciej wiosna przyszła, bo przyroda bardziej rozkwitnięta. Aż chce się żyć bardziej, szybciej i piękniej.
    Pozdrawiam Basiu:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny czas, warto go dobrze wykorzystać na spacery i radość z tego co nas otacza. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie widoki Basiu. Zdrowiej nam szybko. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham wiosnę za te widoki, kwiaty bajkowe, drzewa też... Ściskam...

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczególnie lubię kwitnące drzewa, bo tylko wiosną u nas kwitną. No i tulipany też nie chcą kwitnąć cały rok ;) Magnolie są cudne, takie "bogate" :) A te wiśnie piłkowane, jak kwitnące kule, bardzo ozdobne. Tak, maj jest cudny :)
    Pozdrawiam Cie serdecznie i nieustająco życzę dużo zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  10. I mamy wreszcie to szaleństwo kwiatowe !!!!
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję Basiu za tą majową Panią Wiosnę. Jakże ona potrafi się pięknie ubrać. U mnie w ogrodzie też spaceruje w kolorowej sukience.
    A do brzozy chętnie bym się przytuliła.
    Pozdrawiam życząc dużo zdrowia i siły. I mam nadzieję, że podczas swoich wędrówek zajrzysz też do mnie. Zielone stronki stęskniły się za Twoim ciepłym słowem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam zapachem bzu z mojego ogrodu Basiu

      Usuń
  12. Kochana Basiu, jesteś w moich myślach i sercu codziennie...jestem potwornie zmęczona, że nawet nie mam sił na telefon...może w wakacje odsapnę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo, bardzo optymistyczne spojrzenie na świat :)
    Ściskam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobrze, że ta wiosna wreszcie przyszła, bo chyba żadnego roku nie była tak wyczekiwana. Piękne zdjęcia, Basiu. Wiosenne kwiaty powodują, że mimo tylu lat, wciąż nie jestem zdecydowana, co wolę, wiosnę czy lato... Chyba szala przeważa sie na strone wiosny :)
    Serdeczności, Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny post i wreszcie ukochana wiosna. Kocham wiosnę i marzę aby trwała cały rok.
    Przesyłam moc uścisków i pozdrowień:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Basiu!
      Dla nas wszystkich to wielka radość, że znowu jesteś z nami. Byłaś w naszych myślach, otaczaliśmy Cię troską, a teraz witamy Cię z wielkim zadowoleniem. Bardzo dobrze, że Twój Drogi Mąż zabrał Cię na łono przyrody. Chociaż spacer był męczący to jednak dobrze zrobił Twojemu organizmowi.
      Przesyłam Ci moc uścisków i serdecznych pozdrowień:)

      Usuń
  16. Świat od razu jest piękniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia :) Aż miło na nie popatrzeć. Ja uwielbiam magnolie, szkoda że tak krótko kwitną

    OdpowiedzUsuń
  18. Basiu, cieszę się, że spacerujesz i nabierasz sił!
    Pomalutku i będzie coraz lepiej!
    Piękne zdjęcia!
    Ściskam Cię z sił całych!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla mnie maj to też magiczny czas, czekałam na niego z utęsknieniem, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Basiu, przecudne zdjęcia. Wiosna budzi się wreszcie i zaczyna być kolorowo. My, jak tylko możemy podziwiamy budzący się do życia świat.

    OdpowiedzUsuń
  21. Basiu śliczne zdjęcia. Pozdrawiam serdecznie Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudownie uchwycona przyroda. Aż chce się zaśpiewać "Kiedy wiosna buchnie majem" :). Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Wiosna jest absolutnie przepiękna, a jedyny jej mankament jest taki, że trwa za krótko ;) Zawsze kiedy drzewa zaczynają kwitnąć, staram się jak najwięcej wychodzić z domu, żeby nacieszyć się tym widokiem.

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne zdjęcia, uwielbiam kwitnące drzewa i kwiaty 🙂🌸🌹🥀 ale chyba zawsze tulipany najbardziej przyciągają moje oczy. Często mam je w wazonie 🙂 Pozdrawiam 🙂🙂

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana
    Zwłaszcza maj jest takim rozkwitającym miesiącem
    Wszędzie kolorowo, kwieciście i miło🌺🌲🌳💚🍀🤗🌼
    Pozdrawiam niedzielnie bardzo serdecznie, zdrówka i uśmiechu życząc💛🌞☕🍩🍓😊🌸

    OdpowiedzUsuń
  26. Prawdziwa eksplozja kolorów, a wszystko na tle soczystej zieleni. Tak pięknie tylko wiosną🌺🌷🥀🌼🌻. Mogłoby być tylko troszkę cieplej i więcej ☀️. Chociaż roślinki lubią ten wiosenny deszczyk. Piękne zdjęcia Basiu. Pozdrawiam cieplutko ☀️, dużo zdrówka 💚❤️🤍💜💛

    OdpowiedzUsuń
  27. Jest przepięknie <3 Szkoda tylko, że ten maj nie za często rozpieszczał nas pogodą. Przez większość dni ciągłe deszcze i trudniej było podziwiać cudne kwiaty. Nie mówiąc już o tym, że część ucierpiała np na moim balkonie :( Jeszcze dzisiaj gradem sypnęło.

    OdpowiedzUsuń
  28. Basiu tesknimy za wieściami od Ciebie.Jak zdrówko,jak się czujesz?Pozdrawiam Marta uk

    OdpowiedzUsuń
  29. Rzeczywicie wiosna była piękna, ale też bardzo zimna a teraz lato i upał. ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo piękne zdjęcia, dużo radosnych barw. :) Krążysz mi po myślach, czy jest u Ciebie ok? Bardzo mocno Cię Basiu przytulam i brakuje tu Ciebie. Sercem jestem z Tobą. <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Maj, niewątpliwie jeden z najpiękniejszych miesięcy w roku.

    OdpowiedzUsuń
  32. Czy wszystko u Ciebie dobrze? daj choć znak, że jesteś:-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Widzę, że czasem zaglądasz do mnie. Mam nadzieję, że ze zdrowiem coraz lepiej. Pozdrawiam bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Dobry wieczór Pani Basiu,życzę Pani dużo samozaparcia i wytrwałości w walce o zdrowie.Przesyłam Pani dobrą energię i czekam na dalsze relację i przemyślenia.Mamy coś wspólnego,doskonale Panią rozumiem i trzymam kciuki.Sciskam.
    Halina Kołeczko
    ,

    OdpowiedzUsuń
  35. Kochana
    Napisz proszę, co u Ciebie, bo się martwię🤗
    Pozdrawiam najserdeczniej, zdrówka życzę😊🧡🌼

    OdpowiedzUsuń
  36. Basiu, jak Twoje zdrowie ? Odezwij się kochana :)

    OdpowiedzUsuń