poniedziałek, 13 sierpnia 2018

Phenomenal Us - Challenge 20 Kapitańskie tango/Captains Tango

Zabrakło czasu i energii mojej i M. na wymyślne wygibasy i egzotyczny plener.
Dobrze że mamy nasze Rybnickie Morze :). Upał, więc ludzi obserwujących  sporo.
Pewnie wśród nich  znajomi z ulicy, urzędów, sklepów etc...
Moja "wizja" tanga padła, jak zobaczyłam tak liczną "publikę"...
Nawet chciałam zrezygnować ze zdjęć, w końcu M. mnie przekonał, że skoro już tu jesteśmy...

Kolory "kapitańskie" są: granat, czerwień i biel,  tanga nie będzie... Tylko w wyobraźni...
Mój zestaw bardzo spokojny: spódnica ołówkowa, biała bluzka i kilka marynistycznych dodatków.
Zapraszam na moje kapitańskie wariacje na temat:












A skoro do tanga faktycznie trzeba dwojga:





Akcenty marynistyczne na moim blogu także już były. W realu jeszcze więcej, ale nie wszystkie zostały uwiecznione na zdjęciach.
Kilka przypominajek...

Rybnicki Zalew, 2013 rok:




Rodos - Grecja, 2012 rok:



Półwysep Pelopenejski - Grecja, 2015 rok:







I z archiwum zdjęciowego z moimi Najdroższymi Dziećmi.
Nad polskim morzem, wakacje, rok 1995:


Pozdrawiam wszystkich bardzo słonecznie. Życzę dobrego i spokojnego tygodnia.
Bardzo gorąco pozdrawiam wszystkie FENOMENALNE  :)

Na blogu będę wieczorem.

I zestaw:
Spódnica w paski: lokalny sklep ( ma już co najmniej 10 lat)
Bluzko - tunika: Bon prix
Sandałki: CCC
Kapelutek: lokalny sklep
Torba czerwona: lokalny sklep
Naszyjnik, bransoletki: Avon ( jak zrobię zbliżenie, to dorzucę zdjęcie) :)














47 komentarzy:

  1. Basiu piekne ujęcia w kolorach morskich, granat plus czerwień daja piekny efekt. Grecja cudna.Pozdrawiam i całusy Bea:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko. Lubię ten zestaw kolorów.
      Pozdrawiam Cię słonecznie :)

      Usuń
  2. Och Basiu to temat stworzony dla Ciebie:)))cudowna sesja i cudowna Ty:)))Przypominajki równie fantastyczne:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu. Myślę, że ten styl lubimy My - Kobiety :)
      Pozdrawiam Cię mocno!

      Usuń
  3. Ale Pani dobrze! pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko jest ladne, ale ta sukieneczka z mewami skradla mi serce :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :)Sukienka w mewy też mi wpadła w oko.
      Pozdrawiam. :)

      Usuń
  5. Piękne zdjęcia, zwłaszcza te pierwsze :) Bardzo podoba mi się ta bluzka. Jest taka romantyczna :) Cudowne morskie klimaty, uwielbiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewo. :)
      Bluzkę "wykorzystuję" do różnych spódnic i spodni. Na blogu debiutuje. :)
      Pozdrawiam Cię ciepło!

      Usuń
  6. We wszystkich stylizacjach wyglądasz cudownie !!!! To jest Twój styl i widać jak wspaniale się w nim czujesz.
    Kolory - tak jak piszesz - wyraziste i radosne, to cała tajemnica stylu marynarskiego - osobiście kocham !!!!
    A w Twoim wypadku jeszcze te nieziemskie plenery - ach .... mogłabym spbie w taki rejs popłynąć :) )))
    Pięknie - kisses - Margot :) ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Margot za miły komentarz.:) Tak jak pisałam wcześniej, myślę, że wiele kobiet lubi takie marynistyczne akcenty :)
      Moc pozdrowień i buziaków!!!

      Usuń
  7. Pięknie Basiu, super spódnica, z białą bluzką cudownie. Piękne również zdjęcia. Pozostałe zestawy też mi się podobają, sporo masz ich w marynarskim stylu.
    Ostatnie zdjęcie wzruszające...pozdrawiam, ściskam, buziaki posyłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu :)
      Przyznaję Basiu, ze sporo. Jeszcze kilka by się znalazło.:)
      Moje Dzieci zawsze nad morzem miały zestawy w marynarskim stylu. Bardzo je lubiły.:) Zresztą Syn i teraz lubi granatowe bluzki :)
      Moc pozdrowień i buziaków Basiu!!

      Usuń
  8. Cudowne wspomnienia i przepiekne inspirujące stylizacje.Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu. :)
      Wspomnienia są dla mnie zawsze wzruszające.
      Moc pozdrowień.

      Usuń
  9. Basiu, Tobie we wszystkim cudnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu droga, rumienię się... Ostatnio mam wrażenie, że przybyło mi nie tylko kilogramów, ale i 10 lat na twarzy... Stresy robią swoje...
      Pozdrawiam Cię mocno!

      Usuń
  10. uwielbiam takie wakacyjne marynarskie zestawy, raz mam na nie większą cheć, raz mniejszą, tego lata odpuściłam, co nie znaczy, że nie wrócę za rok:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tego roku też nie spakowałam do walizki żadnego tego typu zestawu, ale podobnie jak Ty Olu, bardzo je lubię. :)
      Pozdrawiam Cię ciepło!

      Usuń
  11. Ale czadowa ścianka! Zazdro. Aż się chce pozować przy takich tłach 😉 U mnie weny brak na wyzwania i ciuchy, więc tylko obczajam ulubione uczestniczki 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ściankę zauważyłam w ostatniej chwili. Aż mnie zamurowało.:) Właściwie już wracaliśmy do samochodu, więc na szybciucho fotki.
      Marynarski styl lubię, to się jakoś zmobilizowałam. Weny też u mnie brak.
      Z różnistych powodów...
      Miło mi, że zaliczam się do Twoich ulubionych uczestniczek.
      Uścisków moc!!!

      Usuń
  12. Wyglądasz super. Piękne stroje marynarskie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Haniu. Ten styl jest ponadczasowy, jak widać :)
      Moc pozdrowień.

      Usuń
  13. Nie ma to jak marynistyczne ciuszki, dodatki latem, kiedy tak slonecznie i ciepło :)
    Pozdrawiam serdecznie P. Basiu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się Agnieszko!
      Tęsknię już za morzem, takim prawdziwym, bo u nas to tylko zalew... :)
      Pozdrawiam Cię cieplutko!!!

      Usuń
  14. DZIĘKUJĘ ZA WSZYSTKIE KOMENTARZE. :) ODPISZĘ NA KAŻDY ZA KILKA DNI.
    MOC BUZIAKÓW!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Basiu piękne zestawy nam pokazałaś :) Cudowne zdjęcia :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że Ci się podobają. Lubię ten styl.
      Pozdrawiam Cię Aniu serdecznie.

      Usuń
  16. Basiu ten styl pasuje Ci wyjątkowo. Zestaw do wyzwania bardzo mi się podoba, ale i kolejne prezentowane przez Ciebie są bardzo ładne :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oprócz błękitów, lubię połączenie bieli, czerwieni i granatu :)
      Dziękuję za miłe słowa.
      Moc buzioli!!!

      Usuń
  17. Jaka sceneria, szok !!! A ściana z marynarzem zwróciła moją uwagę a prosty styl jak najbardziej wpasowała się na taką ściankę, zachwycam się widoczkami. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ściana z marynarzem także mnie zachwyciła. :)
      Moc pozdrowionek!

      Usuń
  18. Bardzo piękne stylizacje:)masz bardzo dobry gust, który przejawia się w każdym detalu:)Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Miło mi :)
      Pozdrawiam Cię mocno. Buziaki!

      Usuń
  19. Ten styl jest chyba dla Ciebie stworzony! W każdym zestawie prezentujesz się pięknie i wręcz promieniejesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie. Lubię ten styl. Zwłaszcza w nadmorskich klimatach...
      Pozdrawiam Cię serdecznie.

      Usuń
  20. Nie wiem, który zestaw bardziej podoba mi się, bo we wszystkich Ci do twarzy:), miejsce na zdjęcia świetnie dobrane. ogólnie super wyszło, czuć wakacje i upalne lato! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz.:) Tak jak pisałam wcześniej, lubię ten styl w różnych jego wariacjach. :)
      Pozdrawiam Cię ciepło!

      Usuń
  21. Piękne marynistyczne stylizacje!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie. To wdzięczny styl.
      Moc pozdrowień.

      Usuń
  22. Basiu stylizacje przepiękne, ale to zdjęcie na tle tej twarzy po prostu zjawiskowe . Az zaparło mi dech....przepięknie . Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi.:)Twarz marynarza super, prawda?
      Zauważyłam ją w ostatniej chwili.
      Moc buziaków!

      Usuń
  23. wzory marynarskie są przepiękne - bardzo lubię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak. Ja też je lubię.:)
      Nie wiem, jak publikować u Ciebie komentarze.

      Usuń
  24. Mural z kapitanem świetny! Tylko te kominy w tle łódeczek... jakby ciut psują klimacik... Całość ratujesz wtedy Ty, ubrana cała po kapitańsku ;) Fajosko! Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie zauroczył.:)Te kominy na tle łódek - to rybnicka elektrownia i tak w ogóle nasze rybnickie morze :)
      Jeśli oglądasz "Diagnozę" we wtorki, to często pokazują te rejony.
      Moc buzioli!!!

      Usuń