wtorek, 21 sierpnia 2018

Niebieskości, ucieczka i totalny brak weny...

Tak mam, kiedy totalnie opuszcza mnie wena i siły - uciekam w moje ulubione niebieskości...
Przede mną lista spraw załatwionych, lista spraw w toku i lista oczekująca na załatwienie...
A więc totalna ucieczka jest niemożliwa.
Nie, nie użalam się nad sobą, przecież jestem, działam, trwam, na ile potrafię...
Ale czasem już nie daję rady...
To tak jakbym znalazła się w wielkiej dziurze...
I jedynie wspomnienia gdzieś tam dają mi kopa.
Taki mój grecki niebieski azyl...
Grecja, moja ulubiona Grecja, która także tyle w ostatnim czasie wycierpiała.
Wszytko jest takie kruche, wspomnienia także...




















Zdjęcia pochodzą z 2015 oraz 2017 roku ( Grecja).

Pozdrawiam serdecznie wszystkich odwiedzających.

49 komentarzy:

  1. Ja niebieskiego koloru unikam (siwe wlosy), ale Tobie on bardzo pasuje. Masz racje, ze wszystko jest kruche; wszystko przemija - nasze smutki tez przemina. Lazurowych dni Ci zycze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz :)
      Tobie również życzę wszystkiego dobrego.

      Usuń
  2. Pięknie Ci Basiu w tych niebieskościach:))moje lato też się trochę skomplikowało ale mam nadzieję że dam radę:))Pozdrawiam serdecznie i siły w załatwieniu tych wszystkich spraw życzę:))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu.
      Muszę mieć nadzieję, bo inaczej oszaleję...
      Pozdrawiam Cię mocno i życzę tylko to co dobre. :)

      Usuń
  3. Pasuje Tobie ten niebieski:)podobno uspokaja, wycisza:)ja osobiście gdybym mogła cały świat pomalowałabym na mój ulubiony zielony kolor:)Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję... Mnie faktycznie niebieskości uspakajają, ale zielony kolor też lubię. Mamy "salon" urządzony w zieleni, a 2 pokój - biel i niebieskości. :)
      Coś w tym jest.
      Pozdrawiam Cię mocno!

      Usuń
  4. Bardzo lubię kolor niebieski, a Ty Basiu wyglądasz w niebieskościach ślicznie:)
    Razem z moimi chłopakami wybieram się do Grecji /Chalkidiki/ już w sobotę.
    No, w końcu najwyższy czas pojechać gdzieś na wakacje:)
    Serdecznie Cię pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niebieskości na 1 miejscu :), ale inne kolory też lubię :)
      Dziękuję Mario za miły komentarz.
      Macie miejsce w walizce, proszę, zabierzcie mnie z sobą.:)
      Miłego wypoczynku!!! Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  5. Cudowne, greckie klimaty Basiu. Wzbudziłaś moją tęsknotę za tym krajem :-) Twój zestaw to czysta perfekcja!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie Grecja to taki podróżniczy wspomnieniowy azyl:) No i wtedy wiadomo - niebieskości.
      Miło mi, że podoba Ci się mój "grecki" zestaw :)
      Pozdrowionka!

      Usuń
  6. Piękna ,stylizacjavcudoe kolory,serdecznie Was pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze jest mieć jakiś azyl.
    Twoje niebieskości są stworzone dla Ciebie. Wyglądasz w nich prześlicznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeden z ... Taki podróżniczo -wspomnieniowy azyl Basiu.
      Ale szukam też innych, by jakoś trwać.
      Dziękuję za miłe słowa.
      Basiu, zadzwonię w poniedziałek wieczorem. Gonię czas...
      Pozdrawiam Cię ciepło!

      Usuń
  8. Niebieski....mój ulubiony :)
    I Tobie w nim pięknie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój także? :)
      Dziękuję Julio :) Dobrze, że już jesteś :)

      Usuń
  9. Basiu, marzę o Twojej niebieskiej Grecji. Miałam nadzieję, że w tym roku ją zobaczę, ale życie postawiło przed nami nowe, nie cierpiące zwłoki, zadania i Grecja znów schowała się za horyzontem marzeń.
    Przesyłam Ci moc uścisków :*!!! Niebieski to Twój kolor :D!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, w końcu tam dotrzecie. :)Ja bardzo już za Nią tęsknię. Byliśmy ostatnio w Grecji w 2017 roku w maju. To dla mnie już za długo.
      Teraz też ważniejsze sprawy były i są na 1 miejscu.
      Niebieskości od lat u mnie w czołówce :)
      Ściskam i posyłam buziaki!

      Usuń
  10. Twoje niebieskości są cudowne /też je lubię/, na dodatek wspomnienie Grecji, odległe bo bywałam w latach 80 - 90-tych. Ślicznie Ci w tym kolorze. Piękne zdjęcia.
    Wszystko rozumie, ściskam mocno, buziaki posyłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basieńko za miły komentarz.
      Wiem Basiu, że lubisz niebieski i jest Ci w niej pięknie.
      Zadzwonię w poniedziałek wieczorem. Ciągle gonię czas. Czasem już nie wytrzymuję tempa.
      Moc pozdrowień i buziaków!!!

      Usuń
  11. Pięknie wyglądasz w tych niebieskościach.
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna niebieska Grecja. Zawsze wywołuje uśmiech i miłe wspomnienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, w Grecji szczególnie wyszukuję niebieskości.:)
      Moc pozdrowień posyłam.

      Usuń
  13. Jesteś naszą grecką Królową Basiu:)) I Królową niebieskości!
    Przepięknie wyglądasz w takich klimatach:))

    Basiu ściskam Ci z sił całych i przesyłam moc energii.. Wiem, że to niewiele, a nawet nic, ale pamiętaj, że myślę o Tobie:*
    Ostatnio tez mi brak czasu na wszystko, syn jak zawsze dokazuje, do tego czeka go artroskopia kolana... Mam o czym myśleć;)
    Basiu trzymaj się!
    Moc buziaków!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociaż raz zostałam Królową :) A pomyłka, kiedyś też mnie tam za coś "okrzyknięto" królową. Miłe to, nie powiem. Dziękuję.
      Edytko droga, wiem, że myślisz o mnie.:) Ślicznie dziękuję. Może uda mi się to zadzwonię we wtorek wieczorem.
      Zdrowia dla Syna i cierpliwości dla Ciebie. Zdrówka oczywiście też.
      Tysiąc buziaków posyłam. :)

      Usuń
  14. Niebieskości zawsze na TAK :)) Pięknie wyglądasz i piękny ten wisiorek. Wpadł mi w oko :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      I jak tak uważam. Niebieskości zawsze na TAK! :)
      Pozdrawiam Cię Ewuś weekendowo.

      Usuń
  15. Pierwszy raz tu zaglądam :) i jest bardzo kolorowo!! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi. Zapraszam częściej. :)
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  16. Twój niebieski kolor jest jakby zarezerwowany dla Ciebie. Wspaniale, pięknie wyglądasz.
    Basieńko, serdecznie Cię pozdrawiam z Karkonoszy. Po moim powrocie z wakacji będę miała więcej czasu na blogowanie. Ślę buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu, przede wszystkim miłego wypoczynku!
      Dziękuję za miły komentarz. Grecja, podróżnicze wspomnienia, niebieskości to taka moja chwilowa ucieczka od piętrzących się problemów.
      Pozdrawiam Cię ciepło. Buziaki!

      Usuń
  17. Cudownie wyglądasz w tej kolorystyce .Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Dobrze się czuję w niebieskościach.:)
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  18. Basiu jesteś królową wszystkich niebieskości, zachwycam się Tobą i tymi zdjęciami, dużo uścisków.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie Pani wygląda ! Ja w tym roku miałam okazję być pierwszy raz w Grecji i już wiem, że na pewno tam wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ja Grecję uwielbiam.
      Nie byłam już rok i bardzo za Nią tęsknię.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  20. To zdecydowanie Twoje klimaty, takie błekity i biele. Cudownie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja tak tak myślę. To moje klimaty.:)
      Pozdrowionka!

      Usuń
  21. Mi te greckie klimaty nigdy się nie znudzą :- )Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  22. Niebieska Grecja, niebieska Ty - ależ to jest kolor !!!! Z białym kazde zdjęcie to zaproszenie na jakąś słoneczną ucztę.
    Tak, to straszne, co sie stało w Grecji w tym roku - tak jak piszesz - moment i wszystko stracone, tylko nadzieja pozostaje, że ludzie odtworzą swoje życie - ale wiemy przeciez, że niestety nie wszyscy.
    Cieszmy się więc nie tylko wspomnieniami, ale tym wszystkim co przed nami.
    Tyle energii w tych pieknych zdjęciach - trzeba wierzyć .....
    Pozdrawiam Cie Kochana - kisses - Margot :) ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo przeżywałam pożary w Grecji. W niektórych miejscowościach, o których mówiono w telewizji, byliśmy, nawet mieszkaliśmy. :(
      Tęsknię już za Grecją, w tym roku nie udało nam się tam polecieć.
      Moc pozdrowień i buziaków!!!

      Usuń
  23. Pieknie wyglądasz i piękna Grecja wokół Ciebie:)
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi... Grecja jest baaardzo piękna.:)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  24. Moje pierwsze kolorystyczne skojarzenie z Tobą to właśnie niebieski i Grecja, po której jesteś mi przewodnikiem. Związek idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jest to bardzo dobre skojarzenie :)
      Uwielbiam Grecję i niebieskości. :)To już chyba wszyscy wiedzą. :)

      Usuń