poniedziałek, 21 maja 2018

PHENOMENAL US - challenge 14. Folk to nie obciach/ Always Funky Folk Ideas

Pomimo różnych zawirowań - dzisiaj jestem...

W folkowej sukience ( to już kolejny mój myk, że sukienka na sukience, pod folkową prosta czerwona ołówkowa)), przy folkowym obejściu naszej ulubionej karczmy. Zdjęcia kiedyś tam, przy okazji, ale uznałam, że pasują do dzisiejszego wyzwania.
Lubię folkowe klimaty i kilka ciuszków w szafie by się znalazło. I nie uważam, że folk to obciach :), wręcz przeciwnie, dlatego popieram hasło wyzwania :) !!!
Planowałam ciekawe zdjęcia w plenerze, w wiejskiej zagrodzie i w innym zestawie, ale...
Jest, jak jest...
Nadal czekam na ważne informacje i nadal proszę o trzymanie kciuków...

 Zapraszam zatem do obejrzenia mojej skromnej folkowej propozycji:















Pozdrawiam bardzo serdecznie wszystkich odwiedzających i urocze Folkowe Dziewczyny z blogosfery.:)

Dziękuję za komentarze pod moimi ostatnimi postami.



70 komentarzy:

  1. Twoja sukienka jest śliczna:))w pięknym otoczeniu jesteś,bardzo lubię takie miejsca:))Pozdrawiam serdecznie:))Kciuki trzymam i dobrych wieści życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Reniu. Lubimy tę karczmę, środek też ciekawy, kiedyś pokażę, tylko tam ciągle pełno ludzi. :)
      Dziękuję za trzymanie kciuków.
      Pozdrawiam Cię ciepło!

      Usuń
  2. Śliczna wrazidlokowa dziewczyna z Ciebie :), taka podwójna sukienka to ciekawy, świetny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Aniu... A w karczmie od czasu do czasu jemy pyszne obiady.:)
      Sukienka folkowa trochę dla mnie za krótka, więc ostatnio tak kombinuję. :)

      Usuń
  3. Przepiękna jest ta sukienka. Uwielbiam hafty i te folkowe klimaty :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Mi też wpadła w oko.
      Zaskoczę Cię Grażyno, to tylko wzór na sukience, który udaje hafty. :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Cudowna sukienka i jest Ci w niej bardzo twarzowo. Pozdrawiam Cię serdecznie Basiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu.:)
      Mam u Ciebie moc zaległości. Odwiedzę Cię niebawem.
      Moc ciepłych pozdrowień posyłam.

      Usuń
  5. Piękny Folk i idealne otoczenie do dzisiejszego wyzwania. Pozdrawiam serdecznie i oczywiście trzymam kciuki bardzo mocno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko.
      I za trzymanie kciuków także dziękuję:)
      Pozdrowionka.

      Usuń
  6. Cudowne zdjęcia, świetna sukienka /czy nawet dwie ha!ha!/. Klimat folkowy czuć na odległość. Pięknie kochana. Trzymam kciuki, ściskam, buziaki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu. Ta folkowa wydawała mi się za krótka dla mnie i ostatnio tak kombinuję. :)
      Trzymaj Basieńko nadal.
      Buziaki!!!

      Usuń
  7. Jesteśmy dobrymi myślami z Tobą i trzymamy wszystkie kciuki Basiu :) Twoja haftowana sukienka jest cudna, warstwy uwielbiam i Ciebie uwielbiam w intensywnych i mocnych kolorach :) Przepięknie :) Sciskam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana za tyle miłych słów.
      Zaskoczę także Ciebie, ten wzór udaje hafty :)
      Buziaki!!!

      Usuń
  8. Super stylóweczka. Pięknie wyglądasz w tych kolorach. Kciuki trzymam i życzę dobrych wiadomości. Buziaki Danka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Wieści częściowo dobre. :)
      Moc ciepłych pozdrowień.

      Usuń
  9. Basiu świetny pomysł na te sukieneczki, cudnie wyglądasz. Hafty chyba nigdy nie wyjdą z mody i bardzo mnie to cieszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi.:)Ta folkowa trochę na mnie za krótka, tak ostatnio kombinuję. :)
      Pozdrawiam Cię ciepło.

      Usuń
  10. Piękna jest ta folkowa sukienka, wzory świetnie się dopasowały do czarnego tła.
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Haniu. :)Sukienka od razu wpadła mi w oko.
      Moc pozdrowień.

      Usuń
  11. SKROMNEJ ???? Kochana przecież to jest 'wypasiona' wersja folku w idealnych proporcjach, kolorach i stylu. Jestem absolutnie zachwycona !!!! I to ludowe ;) miejsce - bardzo klimatyczne i tak fantastycznie pasujące do tematu. Barbarosso trzymam kciuki :)))) wszystkiego dobrego :)))) Pięknie wyglądasz :)))) Kisses - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha...:) Dziękuję za to określenie wypasiona. Restaurację lubię, ma klimat. :)
      Dziękuję za trzymanie kciuków.
      Moc pozdrowień i buziaków!!!

      Usuń
  12. Basiu jak pięknie wyglądasz, bardzo pasuje Ci ta sukienka, super miejsce i niesamowite zdjęcia, trzymam kciuki, uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Jolu :) Bardzo dziękuję. :)
      Moc ciepłych pozdrowień.

      Usuń
  13. Kurczę, że ja znowu przegapiłam tematykę posta dziewczyn grrrrr :/
    Myślę, że odnalazłabym się w 100% a i rzeczy folkowe mam i uwielbiam, ale gapa ze mnie :/

    Również uważam, że folk nie obciach ! :)

    Super wyglądasz kochana :) *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, pamiętam. Masz dużo fajnych folkowych ciuszków.
      Miło mi, że Ci się podoba. :) Dziękuję.
      Mam u Ciebie zaległości, ale powoli wracam i będę odwiedzać ulubione blogi :)
      Moc buzioli.

      Usuń
  14. Prześliczna sukienka. Wyglądasz w niej fantastycznie :))) Zdjęciami się zachwycam, uwielbiam ten klimat :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za miłe słowa. :) Restaurację lubimy, ma klimat i pyszne jedzonko.
      Moc pozdrowień.

      Usuń
  15. Basiu piekna folkowa stylizacja i gospoda, a Ty usmiechnięta i to cieszy....zadzwoń jak tylko będziesz miała nastrój i czas...całuski Beata:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Beatko.
      Zadzwonię we wtorek.
      Pozdrawiam Cię bardzo ciepło! Moc buziaków.

      Usuń
  16. Myślałam najpierw, że to spódnica midi https://zoio.pl/odziez-damska/spodnice/spodnice-midi/ i bluzka a To przepiękna sukienka :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie Basiu! Folkowo, ludowo, ale jednocześnie z pazurkiem i baaardzo kobieco:))
    Super pomysł z ołówkową pod sukienką:D I świetne butki:)))
    Pozdrawiam Cię gorąco!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie.:) Ta folkowa jest za krótka, dlatego ostatnio do różnych sukienek tak kombinuję.
      Zadzwonię we wtorek.
      Tysiąc buzioli posyłam.:)

      Usuń
  18. Ostatnio folkowe motywy są bardzo modne i nie tylko na ciuchach :) Wracamy do korzeni naszych małych ojczyzn. I fajnie. A stylizacja bardzo ładna i kolorystycznie i w dodatkach. Przytulam Basieńko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Folkowe motywy lubię od dziecka. Zawsze cosik tam w szafie miałam. Do dzisiaj 2 chusty mojej babci.
      Miło mi, że Ci się podoba moja folkowa propozycja.
      Dziękuję za przytulanie, tak mi ciepło na serduchu.
      Moc buziaków!!!

      Usuń
  19. Również lubię ten styl. Akurat wczoraj oglądałam zdjęcia drogiej Reni, może bierzecie udział w tym samym wyzwaniu, obu Wam kibicuję. :)

    Przecudnie wyglądasz, sukienka jest ekstra, a dodatki też fajnie dopasowałaś. Karczma fajowa, ma klimacik. :) Pozdrawiam serdecznie, trzymam kciuki bardzo mocno, pamiętam też w modlitwie. Uściski wielkie przesyłam. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bierzemy udział w tym samym wyzwaniu. Taka blogowa zabawa. :)
      Dziękuję za moc serdeczności.
      Pozdrowionka i buziaki!!!

      Usuń
  20. Sukienka jest bardzo ciekawa napisałam bym, że jest prosta i klasyczna a do tego ciekawy motyw. Folk ma coś w sobie i również uważam, że nie jest to obciach. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :)Sukienka czekała na folkowy debiut :)
      Pozdrowionka.

      Usuń
  21. Cudnie to skomponowałaś Basiu. Wyglądasz ślicznie, lubię folk.
    Pamiętam o Tobie...

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękna sukienka Pani Basiu,pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie śliczne kolorowe zdjęcia :) Basiu pięknie Ci w tym folkowym wydaniu :))) Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie.
      Ja także pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  24. Basiu, wyglądasz olśniewająco:)
    Cudne zestawienie kolorystyczne.
    Przesyłam serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Mario. Aż się rumienię...
      Moc pozdrowień ślę :)

      Usuń
  25. Przepiękna sukienka i ślicznie wyglądasz :)) pozdrawiam serdecznie ☺

    OdpowiedzUsuń
  26. Łaaaa, jakie piękne okoliczności folkowo-stylizacyjno-miejscówkowe!!! Piękna jest ta suknia i pomysł na czerwień pod spód. Miejsce idealne do podkreślenia charakteru stylizacji! :) :) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak okoliczności są bardzo fajne. Lubimy zajeżdżać do tej karczmy.
      Suknia czekała na folkowy debiut :)
      Dziękuję. :D

      Usuń
  27. Ja też lubię folkowe klimaty :)) Sukieneczka prześliczna po prostu :))) Wyglądasz przeuroczo!

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię folk, ma w sobie to "coś" :-)) Sukienka piękna! Bardzo podoba mi się nie tylko jej wzór, ale także krój :-))

    Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja lubię folk, chyba od dziecka. Hafty, serdaczki, chusty ludowe, etc. :)
      Dziękuję kochana!

      Usuń
  29. Bardzo ladnie i elegancko, nawet w folku :)
    Pozdraawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja folklor uwielbiam. Ale zwrociłam uwagę na Twoje czerwone buty. Zawsze marzyłam o pięknych czerwonych szpilkach, ale odkad zostałam mamą, czyli pierwszy raz 22lata temu nie było mozliwe wejśc w posiadanie takich ślicznotek. Najmłodszy ma prawie 7 lat, więc jest nadzieją, że wkrótce i ja będę włascicielką takiego cuda :). Usciski Basiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko, życzę Ci czerwonych szpilek i w ogóle wszystkiego naj!
      Moc ciepłych pozdrowień!

      Usuń
  31. Ładna sukienka, świetnie wyglądasz, jak zawsze Basiu,
    oczywiście ja także trzymam kciuki,

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :) Bardzo, bardzo...
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  32. Hello,
    Very funny pictures. So very nice with all these figures.
    Great post.

    Sweet greetings,
    Marco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz.
      Pozdrawiam Cię serdecznie.

      Usuń
  33. Sukienka jest absolutnie przepiękna, a tło zabawne i oryginalne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Sukienka czekała na swój debiut.
      Obejście wokół karczmy, no i sama karczma są faktycznie super. :)
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  34. Super sukienki podoba mi się ten folkowy styl. Wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  35. Rewelacyjne miejsce :) bardzo lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń