poniedziałek, 22 stycznia 2018

Pokojowo nastawiane kosmitki, czyli Piąty Element - 5th Element Friendly Aliens;)


Trudno, nie załapię się...
Kosmiczne pomysły w mojej głowie są, ale czasu i fotografa brak...
Dziewczyny mają super propozycje, ja dzisiaj nic szczególnego nie pokażę... :(
Ale jestem, bo zabawa super. :)
Wykopałam kilka zdjęć z blogowego archiwum.
Czy taka sylwestrowa kosmitka może być ? Chyba raczej nie... :(

Poniżej kosmitka jeszcze w miarę grzeczna...


Tu widać dosyć dobrze kosmiczne obcasy:


A tutaj - kosmiczny dekolt:


 Ale najbardziej kosmiczne z tego wszystkiego są fotele...



No to pa... Idę spać. Strasznie trudny dzień za mną, czuję mega kosmiczne zmęczenie...

Następnym razem może zdążę Dziewczyny.

Pozdrawiam wszystkich odwiedzających.

A jednak zapałam się. :) W takim doborowym towarzystwie Kosmitek jest mi niezmiernie miło lewitować...


52 komentarze:

  1. Basieńko jesteś cudną Kosmitką :) I przede wszystkim zadbaj o swoje zdrowie :) My Twojego posta już wszędzie powklejamy i na fb i na blogu, a ja kolejne ważne informacje poślę Ci na maila :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW - Ależ tak, tak, tak :))))) WSZYSTKO jest baaardzo kosmiczne :))) a fotele, rzeczywiście wpasowały się idealnie.
    Niemniej to Twoja suknia jest zachwycająca - i dekolt !!!! taaaaki duży !!!! Cudownie :))))
    Kisses - Margot :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Margot. Tyle miłych słów od tak eleganckiej kobiety, jaką jesteś, to dla mnie zaszczyt.
      Pozdrawiam ciepło. Buziaki!

      Usuń
  3. Padłam. Mega wyglądasz w tej sukience! Jak młodziutko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie... Szczególnie za to - młodziutko...:)
      Moc pozdrowień.

      Usuń
  4. Super Basiu, jesteś cudną kosmitką w ślicznej sukience, odpocznij i buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam sukienkę! Kosmiczna, a jak! A fotele - na bank z wyposażenia statku kosmicznego ;) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie, że chociaż trochę udało mi się uzyskać kosmiczny efekt. :)

      Usuń
  6. Basiu mega pięknie wyglądasz, dekolt na plecach jest cudny, bardzo lubię dekolty na plecach, co prawda są nie raz trudności z dobrym biustonoszem, żeby nie było nic widać. Fotele są kosmiczne, a ty piękna. Pozdrawiam, buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marzenko. :)Aż się rumienię...
      Bieliznę miałam faktycznie specjalną, żeby nie "wychodziły" ramiączka.
      Pozdrawiam Cię ciepło! Buziaki.

      Usuń
  7. Basiu,wyglądasz cudownie natura obdarzyła Cię nieprzeciętną urodą,dobrocią i mądrością,jestem Twoją fanką,niech Cię Dobry Bóg prowadzi.-pozdrawiam-Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi niezmiernie miło... Dziękuję za tyle komplementów...
      Pozdrawiam Cię Aniu bardzo serdecznie.

      Usuń
  8. Piękna ta kosmitka. Chciałabym wejść z taką w kontakt :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna sukienka, uwielbiam cekiny w takim wydaniu^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu... :)
      A miałam z tą sukienką niemały problem... (Sylwester 2013 rok)
      Pozdrowionka.

      Usuń
  10. Sylwestrowe Kosmitki sa najlepsze :):), a juz to ostatnie zdjęcie wygląda jak na jakies księzycowej stacji kosmicznej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :)Super skojarzenie z kosmiczną stacja :)
      Pozdrawiam Cię Aniu.

      Usuń
  11. Rewelacyjna kosmitka- piękna i gustowna. A teraz opowiem coś śmiesznego. Przed 30. laty uszyłam na szkolną choinkę czarną sukienkę, drapowaną z jednego boku, z olbrzymią kokardą na przeciwległym ramieniu, z fakturą skóry i podniesionymi rękawami- projekt własny!!! W pewnym momencie weszła na salę przewodnicząca Komitetu Rodzicielskiego, która nie przebierała w słowach, a humor jej zawsze dopisywał i mówi do mnie: ale masz k... kosmiczny strój:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super historia... Masz Basiu zdjęcie tej kosmicznej sukienki?
      Dziękuję za miłe słowa.
      Pozdrawiam Cię bardzo mocno!

      Usuń
  12. Piękna i bardzo elegancka kosmitka z Ciebie:))sukienka nie tylko kosmiczna ale też śliczna:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję... Miło mi...
      Moc cieplutkich pozdrowień posyłam.

      Usuń
  13. Basiu, kosmicznie pięknie wyglądasz! Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdo.:)
      Mam problem, nie potrafię na nowo wprowadzić adres Twojego bloga do obserwowanych...:(
      Buziaki!

      Usuń
  14. Piękna całość. Moim zdaniem jesteś bardzo elegancka kosmitką. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Krysiu...
      Moc ciepłych pozdrowień.

      Usuń
  15. Najpiękniejsza kosmitka. Bosko wyglądałaś. Wszystko dopasowane, ale najpiękniejszy jest Twój uśmiech i oczy. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, rumienię się... Dziękuję :)
      Moc buziaków!!!

      Usuń
  16. Basiu, oczywiście, że może być tak elegancka Kosmitka. Cudownie wyglądasz. Błyszczysz nie tylko sukienką.
    Buziaki !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Soniu :)
      Nie miałam czasu na zrealizowanie moich pomysłów. Twój jest boski!!!
      Buziaki!!!

      Usuń
  17. Basiu jesteś bardzo elegancką kosmitką. Mnie się podobasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Lusiuniu.
      Dziękuję.
      Moc ciepłych pozdrowień.

      Usuń
  18. Bardzo ładnie wyglądasz w tej sukience i szpilkach.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Woow wyglądasz mega seksownie w tej sukience, co za dekolt!!! Te białe krzesła nadawały by sie do statku kosmicznego a Ty byłabyś najpiekniejszym kapitanem:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję moja droga. Rumienię się...
      Moc ciepłych pozdrowień.

      Usuń
  20. O matko kochana...Ale seksi kosmitka!!! przepięknie Basiu!!!
    Sukienka niezwykle zmysłowa i Ty w niej...A te szpile kosmiczne!!!
    Bosko wyglądasz!!!
    Buziaki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Super kosmitka z Ciebie Basiu, fajnie, że się załapałaś.
    Świetne zdjęcia w "kosmicznym" klimacie...pozdrawiam, buziaki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basieńko. No zdążyłam w ostatnim momencie.
      Buziaki!!!

      Usuń
  22. Wyglądasz jak GWIAZDA filmowa i to piękna gwiazda - stylowa, elegancka i pełna wdzięku, a że gwiazdy to część kosmosu, więc zadanie wykonane w 100% :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magdo, bardzo dziękuję za tyle miłych słów.
      Moc ciepłych pozdrowień!

      Usuń
  23. Basiu, w takim kosmicznym wydaniu wyglądasz przepięknie! Buty obłędne... Całuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Olá, parabéns pela sua enorme beleza cósmica que encanta quem por aqui passa certamente.
    Continuação de boa semana,
    AG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za komentarz.:)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  25. Basiu elegancka kosmitka z Ciebie..pisałam smsma ..spóbuję w sobotę zadzwonić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana.
      Czekam na kontakt z Tobą :)
      Buziaki!!!

      Usuń
  26. Ale masz plecy, no ja nie mogę:)) Zachwycająco w tej sukience wyglądasz, kosmiczny blask po prostu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję... Rumienię się...
      Fajna zabawa.
      Pozdrowionka!

      Usuń