środa, 6 września 2017

Post zagadka...

Mój zapał do podróży ostygł...

Jednak dzięki M., Rodzinie, Bliskim, Przyjaciołom, nadal odwiedzamy ciekawe miejsca te bliższe i dalsze...
To, które przedstawiam Wam na zdjęciach, było i piękne, i mające bardzo ciekawą historię.
Drodzy Czytelnicy mojego bloga, czy uda się Komuś odgadnąć, gdzie tym razem dotarliśmy z M?
Gdzie znajduje się ten niezwykły zamek? Czy jest to...są to...?
1. Francja?
2. Włochy?
3. Polska?
4. Niemcy?
5..Czechy?














W blogosferze nadal jestem rzadko, z różnych powodów...
 Staram się w miarę możliwości odwiedzać moje ulubione blogi.

Dzisiaj mija 7 miesięcy, jak odeszłaś Córeczko... Pamiętam...
I bardzo, bardzo za Tobą tęsknię...

Pozdrawiam wszystkich odwiedzających i czekam na rozstrzygnięcie zagadki.
Zapraszam na dalsze wspomnienia podróżnicze.

Sukienka: Bon prix
Torebka: prezent

77 komentarzy:

  1. Niemcy? Buhaha Pojęcia nie mam.:D Ja to marzę o podróżach. Choć polskę zwiedzam.:) Mam Ciebie w myślach. Chciałabym napisać coś mądrego, pocieszającego. Mam nadzieję, że choć moja obecność cieszy Cię, choć troszeczkę. Bardzo piękne zdjęcia. Cieszę się zawsze na Twoje posty. Masz na mnie dobry wpływ.Przesyłam Ci bardzo duży, pełen ciepła uścisk.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polska Agnieszko, Polska :)
      Piękny Krasiczyn :)
      Miło mi, że mnie odwiedzasz. Zapraszam :)
      Dziękuję za serdeczne słowa.
      Pozdrawiam Cię bardzo ciepło!

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Tak Basieńko i Aniu - Krasiczyn.
      Zamek nas zachwycił.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    2. to stosunkowo blisko naszej letniej ,wiejskiej rezydencji ;)

      Usuń
    3. Piękne tereny. Byliśmy na Podkarpaciu kilka dni u przyjaciół.:)
      No i zwiedzaliśmy przy okazji.

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia, ale nie zgadnę, nie pamiętam :) Ostatnio nawet po Polsce nie jeżdżę, ale to inny rozdział... Przesyłam masę najlepszej energii Basiu, trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko: Krasiczyn - Polska.
      Ściskam Cię mocno. Napiszę do Ciebie w przyszłym tygodniu.

      Usuń
  4. Witaj BAsiu w pieknej błekitnej sukni jak Pani na zamku w Krasiczynie. Byłam parę lat temu na szkoleniu i zamek oraz park mnie zaachwycił, a w nim jakies drzewo w obliczu którego wypowiedziane życzenie miało sie spełnić....mnie sie udało czego i Tobie zyczę:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko zachwycił nas ten zamek. A jego historia bardzo ciekawa i mroczna niestety. Drzewo widziałam, ale życzenia nie wypowiedziałam... :(
      Dziękuję za miłe słowa.
      Moc pozdrowień i buziaków.

      Usuń
  5. Przepiękne miejsce. Mam stamtąd cudną filiżankę. Basia odgadła pierwsza. Ściskam Cię mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak piękne. :)
      Byliśmy zachwyceni.
      Pozdrawiam Cię ciepło!

      Usuń
  6. Basiu,witam nie lada zadanie myślę,że to Czechy,pozdrawiam-Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Krasiczyn w Polsce Aniu.
      Piękny zamek.
      Pozdrawiam Cię serdecznie.

      Usuń
  7. Wygląda jak Włochy, ale już widzę wyżej odpowiedż:)))
    Piękne zamczysko...Takie eleganckie...
    W tek sukience bardzo do niego pasujesz Basiu...
    Ściskam Cie mocno...:*
    Buziaczki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, piękny zamek.
      Napiszę o nim więcej, tylko ciągle coś się dzieje.
      Dziękuję ślicznie :)
      I ja Cię ściskam. Moc buziaków.

      Usuń
  8. Ze mnie podróżniczka jak jak z zakonnicy amant, nie mam pojęcia, wygląda mi na Polskę, szczególnie te postacie na portyku. Ale nie wiem, Basiu, dobrze, że jeździsz i blogujesz, wiadomo, że ten rok jest dla Ciebie bardzo bardzo trudny. Ściskam mocno, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko przecież byłaś w wielu miejscach :)
      Ja ostatnio wolę bliższe podróże, a w Polsce mam dużo zaległości.
      Jest mnóstwo pięknych miejsc, gdzie chciałabym dotrzeć.
      Próbuję podróżować, ale wszytko jest trudne, nic już nie sprawia mi takiej przyjemności, jak dawniej. :(
      Dziękuję Marzeno za słowa wsparcia.
      Pozdrawiam Cię bardzo ciepło!

      Usuń
  9. Ja chyba musze pomyslec o wyjeździe :) Pieknie

    OdpowiedzUsuń
  10. Raz tylko spojrzałam i wiedziałam. Oczywiście cudowny Krasiczyn.
    Byłam tym zamkiem oczarowana.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Mario - piękny Krasiczyn.
      Nas też zamek oczarował.:)
      Pozdrawiam Cię bardzo ciepło!

      Usuń
  11. ja stawiam na Francję, zamki i te klimaty<3

    OdpowiedzUsuń
  12. Polska, chyba...Zdjęcia cudne i tak bardzo wzruszający wpis, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Polska - Krasiczyn.
      Dziękuję za ten komentarz.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  13. Piękny zamek, a Ty niczym królowa tego zamku w bardzo twarzowej sukni. Pozdrawiam Cię Basiu serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamek bardzo piękny. Porównanie mnie do królowej nie pasuje do mnie Krysiu.
      Ja ostatnio nie mogę patrzeć na siebie, mam wrażenie, że przybyło mi 100 lat... Nie mniej jednak dziękuję za miłe słowa.
      Pozdrawiam Cię Krysiu ciepło!

      Usuń
  14. Wygląda mi to na któryś nad LOARĄ ale nie jestem pewna, chyba troche za mało "koronkowy"...wszystko jedno ,na pewno było pięknie.Pozdrawiam Basiu.
    ps.piękna zamkowa sukienka. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grażyno te nad Loarą faktycznie podobne, ale ten jest nasz - to Krasiczyn w Polsce. :)
      Dziękuję...
      Pozdrawiam Cię baaardzo ciepło!

      Usuń
  15. Wiem! Krasiczyn w woj. podkarpackim. Pozdrawiam Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mam pojęcia, gdzie znajduje się ten przepiękny zamek :)...
    ... haha... z komentarzy doczytałam :)!!!
    Kiedyś zobaczę go na własne oczy :D!!!
    Pozdrawiam ciepło Basiu :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Basiu slę Ci tęczy ślad by w Twe życie troszkę kolorów daŁ:):):)
    A zagadkę myślę, że już poprzedniczki rozwiązały:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :)
      Dobrze, że znów jesteś.:)
      Moc uścisków i buziaków!

      Usuń
  18. Zamek jest w Polsce ale łatwo można się zmylić ,gdyż widać wpływy renesansu włoskiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to znaczne wpływy renesansu:)
      Byliśmy nim zachwyceni.

      Usuń
  19. Stawiałam na Francję, jakoś tak mi się skojarzyło, ale widzę po komentarzach, że są tacy co wiedzą na pewno, że to Polska:)
    Dobrze Marysiu, że zwiedzasz, to ważne żeby mimo wszystko podtrzymać swoją pasję... jeśli da się radę.
    Cieszę się Basiu, że mój blog też jest Twoim ulubionym, a wnioskuję z tego, że często wpadasz. Dziękuję:)
    Ściskam Cię mocno Basiu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Beatko - to uroczy Krasiczyn. :)
      Wyjeżdżamy, ale nie jest już tak jak kiedyś.
      A Twój blog jak najbardziej zaliczam do ulubionych.:)
      Moc pozdrowień i buziaków.

      Usuń
  20. Jak tak piszesz, to pewnie to Polska i wydaje mi się, że gdzieś już widziałam podobne obrazy, albo mi się wydaje.... Ale stawiam na nasz kraj. A sukienka piękna. Piękna:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polska, tak Ewo Polska - Krasiczyn :)
      Dziękuję za miłe słowa.
      Buziaki!

      Usuń
  21. Zagatka rozwiązana, już wiem gdzie jest tak wspaniały zamek, mamy tyle ciekawych miejsc do oglądania, tylko zwiedzać i podziwiać. Sukienka śliczna, pięknie się w niej prezentujesz.
    Pozdrawiam serdecznie Basieńko...buziaki....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dużo Basiu. Mam listę zamków, które chcielibyśmy zwiedzić z mężem.
      Wiadomo, że wszystkich nie zobaczymy, ale przynajmniej część.
      Dziękuję Basiu za miłe słowa.
      Moc pozdrowień i buziaków.

      Usuń
  22. Piękny zamek. Polska oferuje mnóstwo ciekawych miejsc. Doceniamy to dopiero, kiedy nie mamy możliwści ich już zobaczyć :(. Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Polsce faktycznie jest wiele ciekawych miejsc, zresztą w całej Europie.
      Tam, gdzie mieszkasz, jest również mnóstwo ciekawych i pięknych miejsc.
      Pozdrawiam Cię bardzo ciepło!

      Usuń
  23. Zamek piękny ale nie wiem gdzie się znajduje:)))Pozdrawiam serdecznie i dobrych dni życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Krasiczynie Reniu. Myślałam, że to także Twoje strony?
      Dziękuję za serdeczności.:)
      Pozdrawiam Cię bardzo ciepło Reniu.

      Usuń
  24. Zapomniałam dopisać że cudnie wyglądasz w tej sukience:))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja akurat nie wiem, ale podczytalam, ze Polska :)
    Piękny zamek Pani Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo piękny Agnieszko. Polecam Wam to miejsce.
      Moc pozdrowień posyłam.

      Usuń
  26. wow jak zawsze przepiękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  27. Hello,
    Wonderful pictures of this impressive place.
    Great to see shot 3. Really nice.

    Kind regards,
    Marco

    OdpowiedzUsuń
  28. Basiu, piękny zamek i Ty piękna!!! cudownie wyglądasz, Krysia ma rację, jak królowa!!! :) ... i podziwiam Cię! Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamek przeuroczy! Magdo zawstydzacie mnie, tyle jest Blogowych Dam, zasługujących na miano Królowej, gdzie mi do Nich... Nie mniej jednak dziękuję za miłe słowa.
      Pozdrawiam Cię ciepło.

      Usuń
  29. Nie ważne co to za miejsce, grunt, że jest pięknie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejsce piękne, ciekawa historia. Polecam.
      Pozdrowionka!

      Usuń
  30. Kochana, niech Twoj zapał do podróży nigdy nie ostyga, bo kto, jak nie Ty, będzie nas zabierał w takie piękna, wirtualne podróże po różnych zakątkach świata ?? :(
    nie pozwalam, noo !! :)

    Więc, gdzie znajduje się ten zamek ? :D

    buziaki :*
    Daria

    Dziękuję za tyle miłych słów u mnie na blogu- ponownie się zawstydziłam :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Dariu, dalej nęcą mnie podróże, ale już nie sprawiają takiej radości, jak kiedyś :(
      A zamek to Krasiczyn.:)
      Ściskam Cię mocno! Moc buziaków!!!

      Usuń
  31. So many beautiful photos. I really like all those gorgeous places and your outfit! Hope you are well. Thank you for your visits and kind comments at my blog. They make me very happy. Have a great day!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Martina. Dziękuję za miłe słowa.
      Pozdrawiam Cię serdecznie.

      Usuń
  32. Zobaczyłam pierwsze zdjęcie i od razu stawiałam na Polskę. Przy kolejnych uśmiechnęłam się, bo z zamkiem tym mam miłe wspomnienia. Zapewne zauważyliście, że każda wieża jest inna i ma swoje nazwy. Całość jest fantastyczna. No i przyłączam się do słów poprzedników - wyglądasz jak właścicielka zamku! I tak, będziemy się tego trzymać :) Ściski mocne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak zauważyliśmy. Zwiedzaliśmy z przewodnikiem.
      Haha, jak właścicielka zamku. Dobre :)
      Buziaki!

      Usuń
  33. Basiu, zajrzałam na Twoją stronę już dawno, bo zawsze z radością czytam Twoje posty i oglądam wspaniałe zdjęcia. Jednak komentarza nie zostawiłam od razu, bo nie znałam tego miejsca, ale serce mi podpowiadało, że to musi być w Polsce. I czekałam, czekałam, aż się zagadka wyjaśni. Dzisiaj już wiem. Ale nie znam tego miejsca.
    Basieńko, piękne miejsca i piękne zdjęcia. To jest zaleta Twojego bloga. No i oczywiście Ty Basiu, na tle tych urokliwych miejsc wyglądasz cudnie.
    Serdecznie Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu za ten przemiły komentarz.
      Dopiero powoli uzupełniam braki...
      Moc ciepłych pozdrowień ślę...

      Usuń
  34. Nie zgadłabym, gdybym próbowała, bo nigdy tam nie byłam.
    Piekne miejsce i zdjęcia urocze, pozdrawiam Cie serdecznie Basiu, jeszcze z Kaszub :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejsce jest niezwykłe. Polecam.
      Pozdrawiam także :).

      Usuń
  35. Przepiękne miejsce, no i Ty zjawiskowo wyglądasz. Zazdroszczę tych Twoich wspaniałych podróży. Choć niedługo wyjeżdżam i mam nadzieję, że też choć trochę odpocznę od zgiełku miasta. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Posta zobaczyłam z opóźnieniem ale oglądając zdjęcia czułam, że to Polska po stylu budynków :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowne miejsce <3 zazdroszczę Ci tych podróży :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Od pierwszego wejrzenia Polska. Ściskam i ślę ciepłe pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń