poniedziałek, 7 stycznia 2019

PHENOMENAL US CHALLENGE/ MÓJ ROK Z FENOMENALNYMI/ MY YEAR WITH PHENOMENAL US


Droga Grupo Fenomenalnych,

tak się złożyło, że nie mam czasu, by godnie podsumować miniony rok wyzwań.
Jutro będę w miejscu, gdzie nie będzie możliwości korzystania z Internetu.
Wrócę być może za tydzień, może później.
Było 37 wyzwań, ja brałam udział w 28.
Cieszę się, że mogłam być z Wami, kiedy czas i siły mi na to pozwalały.
Wtedy w pierwszym wyzwaniu pokazałam zimą, letni kapelusz, teraz kilka zdjęć dni z sobotniego krótkiego spaceru.
Tym razem nakrycie zimowe :) Żadnej ściemy...



Rok temu - było tak:



A teraz tak:





Pozdrawiam bardzo serdecznie Grupę Fenomenalnych.
Wielkie ukłony dla Inicjatorek :)
Pozdrawiam także bardzo ciepło  pozostałych odwiedzających.

Do zobaczenia. Trzymajcie kciuki.

66 komentarzy:

  1. Wracaj tak promienna jak jesteś na zdjęciach.
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś wracam, powolutku.
      Moc ciepłych pozdrowień.:)

      Usuń
  2. Basieńko pięknie wyglądasz, super że byłaś i jesteś z nami, zdrówka i trzymam wszystkie kciuki, Ty wiesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem... Dziękuję i bardzo to doceniam.
      Dziękuję także za miłe słowa.
      Pozdrawiam Cię cieplutko i także trzymam kciuki.

      Usuń
  3. Świetnie, że miałaś czas, aby skorzystać z tej inicjatywy. Ślicznie wyglądasz w tej zimowej czapce. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu, to było najczęściej na szybko...
      Taka mała odskocznia :)
      Dziękuję za miłe słowa.
      Pozdrawiam Cię mocno.

      Usuń
  4. hahaha pamiętam Twoją letnią kreację w środku zimy w naszym pierwszym wyzwaniu :D
    To dopiero był pomysł !!!!!
    A dzisiaj? - dzisiaj jest równie pięknie jak za każdym razem, jak z każdą Twoją propozycją.
    Cudownie :) ))))
    Pozdrawiam fenomenalnie - kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dodałam 2 zdjęcia dla przypomnienia:)
      Bardzo cenię sobie Twoje komentarze. Dziękuję za miłe słowa.
      Ślę moc ciepłych pozdrowień.
      Buziaki Margot!!!

      Usuń
  5. Wyglądasz przecudnie Basiu, cokolwiek założysz, zawsze jesteś gwiazdą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basieńko, dziękuję... Jaka tam ze mnie gwiazda?
      Postaram się jutro zadzwonić lub we wtorek.
      Moc uścisków.

      Usuń
  6. Prawdziwa królowa śniegu. Wyglądasz zjawiskowo. Marsz na okładkę magazynu. hehe Cudnie wyglądasz, stylizacja idealnie do Ciebie pasuje. :) Życzę dobrego tygodnia, uściski serdeczne. :))) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, dziękuję za przemiły komentarz.
      Zapewniam, że serca z lodu nie mam.:)
      Pozdrawiam Cię bardzo ciepło!

      Usuń
  7. Ślicznie Ci w tej zimowej czapie:))wyglądasz jak księżniczka:)))Pozdrawiam serdecznie samego dobrego życzę:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, Ty zawsze piszesz takie miłe komentarze.:)
      Dziękuję Ci bardzo.
      Pozdrawiam Cię mocno.
      Odpiszę, jak poczuję się trochę lepiej.

      Usuń
  8. Basiu, świetnie podsumowałaś, fajnie, że bierzesz udział w wyzwaniach, dobry wynik 27, czapka super i wiem, że bez ściemy - u mnie też nieźle mrozi. Cudnie wyglądasz, buziaki, ściskam...trzymam kciuki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basieńko, to było tak na szybko. Nie zdążyłam, Ty wiesz dlaczego.
      Dziękuję za miłe słowa.
      Zadzwonię w przyszłym tygodniu.
      Moc uścisków i buziaków!!!

      Usuń
  9. Przepiękne pierwsze zdjęcie, uwielbiam :) Trzymam kciuki :):):) przesyłam buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi. Dziękuję ślicznie.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  10. Basiu cudownie wyglądasz. czapka i futerko są prześliczne.
    Cały czas jestem myślami przy Tobie.
    Całuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Łucjo.
      Napiszę do Ciebie w przyszłym tygodniu.
      Pozdrawiam Cię bardzo mocno. Buziaki!

      Usuń
  11. Od razu przyszło mi do głowy skojarzenie z Baśką Wołodyjowską :-) Udanego, zdrowego Nowego roku Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że w szkole miałam ksywkę Hajduczek?
      Wzajemnie zdrowia i wszelkiej pomyślności w Nowym Roku.

      Usuń
  12. Ślicznie, zimowo i jeszcze tak świątecznie u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi ...
      Jest nadal zima.:) Białą lubię, pluchę - NIE :(
      Pozdrawiam nadal noworocznie.

      Usuń
  13. Trzymamy i czekamy na dobre wieści i powrót :)
    J.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przecudnie wyglądasz Basiu !!! Cieszę się bardzo, ze jesteś z nami Fenomenalnymi.
    Buziaczki kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Krysiu, że Ci się podoba.
      Byłam i jestem z Wami, na ile mogę sobie pozwolić.:)Czas i zdrowie...
      Moc pozdrowień i buziaków!!!

      Usuń
  15. Pięknie wyglądasz Basiu w tych futrzakach!!! :D
    Wspaniale było razem z Tobą poszaleć w wyzwaniach!
    Ale Ty zawsze przesyłałaś nam moc energii:))
    Przesyłam garść i Tobie...i trzymam kciuki z sił całych!!!!
    Buziaki!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Edytko.
      Ty w futrzakach też wyglądasz pięknie.:)
      A energia, oj jest mi potrzebna. Dziękuję za tę wirtualną.:)
      Moc buziaków!!!

      Usuń
  16. Basiu PIĘKNIE WYGLĄDASZ..Te kolory wręcz dodają blasku i elegancji .Na dodatek ,cała oprawa w tle fantastyczna♥♥.Serdeczności ślę::)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Danko za tyle miłych słów.:)
      Moc ciepłych pozdrowień posyłam. Buziaki!

      Usuń
  17. Ciekawa stlizacja, piękny futrzak.Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku Pani Basiu!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu.
      Wzajemnie wszelkiej pomyślności w Nowym Roku,
      Moc pozdrowień.

      Usuń
  18. Przecudownie pasujesz do tej zimowej aury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi...
      Białą zimę lubię. Obecnie w moim mieście znów chlapa.
      Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Tak chyba wszędzie:/ też lubię białą i mam nadzieję wróci:)

      Usuń
    3. Śnieg o ile wiem, jest jeszcze w górach...:)

      Usuń
  19. Wpisałam komentarz,ale pewnie w kosmos poleciał☺☺☺ A może jeszcze sie pokaże☺Gdyby nie .To powiem Ci Basiu ,że wprowadziłaś mnie w och... i ach....♥ Rewelacyjnie wyglądasz i te barwy bardzo do Ciebie pasują.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jednak Twój komentarz przyleciał z powrotem z kosmosu.
      Dziękuję jeszcze raz za miłe słowa.
      Pozdrawiam również bardzo ciepło!

      Usuń
  20. Witaj Basiu.
    No to sobie poczekam. Ale fajne zdjęcia.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Michale.
      Już planuję kolejny post podróżniczy w przyszłym tygodniu.
      Pozdrawiam Cię serdecznie.:)

      Usuń
  21. Ja uwielbiam futrzane czapki. Sama mam ich kilka. Fajny zimowy look :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, pamiętam. I bardzo Ci w nich do twarzy.:)
      Miło mi, że Ci się podoba.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  22. Wspaniałe klimatyczne zdjecia :)

    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  23. Lato zima, zima lato... Nie wiem które zdjęcia są ładniejsze i którą stylizację bym wybrała
    Życzę Tobie spokojnego styczniowego dnia, w którym odnajdziesz piękno, radość…..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda pora roku jest piękna. Chociaż raczej jestem ciepłolubna.:)
      Dziękuję za mile słowa.
      Pozdrawiam Cię bardzo ciepło :)

      Usuń
  24. Basiu, jak zawsze pięknie i z klasą :)!!! Trzymam kciuki bardzo mocno :*!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ślicznie.
      Za trzymanie kciuków też dziękuję.:)
      Buziaki!

      Usuń
  25. To futerko i czapka są po prostu przecudne a Ty wyglądasz w nich fenomenalnie. jestem zachwycona tym jak się prezentujesz :)n taką damę pewnie każdy zwracał uwagę :) No i piękne zdjęcia w świątecznym klimacie. Chociaż ja wolałabym się na tej plaży znaleźć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tyle miłych słów - aż się rumienię.:)
      Obecnie też wolałabym na plaży, ponieważ w moim mieście śnieg stopniał, jest czarno, nieciekawie...
      Pozdrawiam Cię bardzo ciepło!!!

      Usuń
  26. Ślicznie wyglądasz w zimowej kreacji. Zdrowiej, to najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie.
      Myślę, że z każdym dniem będzie lepiej.:)
      Pozdrawiam Cię serdecznie.

      Usuń
  27. Piękny zestaw Basiu i piękna zimowa sceneria. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że Ci się podoba.
      Pozdrawiam Cię Jolu ciepło!

      Usuń
  28. Pięknie Ci w tych futrzakach ☺ I jak zwykle masz piękne zdjęcia, przyjemnie popatrzeć.
    Wszystkiego dobrego! Pozdrawiam serdecznie ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuś. To był ostatni nasz zimowy spacer przed pójściem do szpitala.
      Pozdrawiam Cię bardzo ciepło!

      Usuń
  29. Super stylizacja i pięknie w niej wyglądasz. Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  30. Urocze są Twoje czapki. W sam raz zimę.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta letnia - kapelusz raczej nie, ale druga jak najbardziej. :)
      Pozdrawiam Cię Haniu ciepło!

      Usuń
  31. Hello,
    Wonderful pictures!! You've visit very nice places and a nice thin layer of snow.

    Best regards,
    Marco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marco za miły komentarz.
      Pozdrawiam Cię serdecznie.

      Usuń