poniedziałek, 17 września 2018

PHENOMENAL US - CHALLENGE 23 - Kocia dzikość - Cat"s Wildness

Zastanawiałam się długo, czy publikować kolejny raz  "odgrzewane kotlety". W szafie czeka kilka "kocich" wzorów na obfocenie, ale...
No właśnie to ALE spowodowało, że nowych fotek póki co brak...
Z drugiej strony grupa Fenomenalna rozrasta się, więc może dla niektórych pań będą to nowości :)
Czy kocie wzory mogą być dla kobiet dojrzałych passe? Czy są eleganckie?
Szczerze?
Kiedy mam na nie ochotę, to się w nie odziewam. Może w ten sposób, mimo łagodnego charakteru, budzi się we mnie uśpiona zodiakalna lwica?

Zatem, mimo Ale, i mimo różnych przeciwności,  jestem jednak dzisiaj z Wami, drogie Fenomenalne.

Tę sukienkę wyjątkowo lubię. Połączenie kocich wzorów i koronki, taki trochę drapieżny misz masz:






I inne propozycje, które oczywiście na blogu już były
Grecja 2013:



Ta propozycja z 2013 roku wywołała na moim blogu małą dyskusję:



Wersja zimowa z wyzwania Dzikuski Cavalliego, luty 2018:



Drogie Koleżanki Fenomenalne Wasze kocie propozycje będę podziwiać późnym wieczorem, a teraz  wracam do obowiązków.
Na blogu będę jutro wieczorem.
I na koniec jeszcze raz moja ulubiona dzika kocia sukienka:


Pozdrawiam  wszystkich odwiedzających bardzo serdecznie, szczególnie Dzikie Kotki :)

15 komentarzy:

  1. WOW Czy jesteś Kobietą kotem, panterą, lwicą ???? Ale pięknie !!!!
    Coś fantastycznegoo :) kocham wszystko, ale ta pierwsza sukienka i futerko po prostu rewelacyjne :) )))))
    Całuski Kochana - kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
  2. Basieńko, Ty masz wyjątkową urodę i wyjątkowo pasują ci wszystkie wzory jakie pokazujesz. Jako Dziki Kociak wyglądasz obłędnie !!! Buziaczki... ściskam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam,Basiu wyglądasz zjawiskowo to prawda ładnemu we wszystkim ładnie,pozdrawiam-Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam,Basiu wyglądasz zjawiskowo to prawda ładnemu we wszystkim ładnie,pozdrawiam-Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne kocie sukienki:))w każdej wyglądasz pięknie:))i fantastyczne futerko:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna Pani Jesień :) wszystkie sukienki bardzo mi się podobają <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe te cętki, wyglądasz w nich zjawiskowo:)pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz wspaniałe, wszystkie kreacje są mega, mega twarzowe. Moim zdaniem wiek w ogóle nie ma nic do rzeczy. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie Ci Basiu w tych kocich strojach. Kto wie co też kryją nasze prawdziwe oblicza;)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne wszystkie zestawy, cudowne masz te sukienki, ale w tej mroczno-ognistej rockowej wersji prezentujesz się fenomenalnie, nie wiem co to była za dyskusja, ale ja wyję z zachwytu, wspaniale zobaczyć Cię w takiej innej odsłonie, w takim kontraście do kolorów, które przewaznie wybierasz i w których też Ci przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Basiu...z Ciebie, to prawdziwa Lwica!!! Ale taka z ogromną klasą i prawdziwą zmysłowością:)
    Pierwsza sukienka i ta z 2013 - to moje faworyty!!! Wyglądasz w nich nieziemsko!!!
    Cieszę się, że nam je przypomniałaś! :D
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoja ulubiona kocia sukienka jest moja ulubioną i masz rację, dla mnie to nie są odgrzewane kotlety tylko nowości. Buziaki Basiu

    OdpowiedzUsuń
  13. Kociej dzikości sporo u Ciebie kochana. Wersja zimowa bardzo mi się spodobała i z 2013 - niebieska kocica. Buziaki posyłam...piszę z opóźnieniem, nadrabiam zaległości, chora od soboty...

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo na czasie są teraz te kocie printy!! Sama mam chęć uszyć sobie jaką kieckę...np. w skórę węża.

    OdpowiedzUsuń