wtorek, 3 kwietnia 2018

Bez tytułu...


- Pustynia jest piękna...
- To prawda. Zawsze kochałem pustynię. Można usiąść na wydmie. Nic nie widać. Nic nie słychać.
  Ale mimo to coś promieniuje w ciszy...
- Pustynię upiększa to - powiedział Mały Książę - że gdzieś w sobie kryje studnię...

                                                                                             A.de Saint - Exupery  "Mały Książę"




















Pozdrawiam serdecznie wszystkich odwiedzających i życzę wszystkiego dobrego po świętach.
Dziękuję za wszystkie życzenia.

Zdjęcia z poczekalni. Fuerteventura - 2014 rok.

DZIĘKUJĘ BARDZO ZA WSZYSTKIE KOMENTARZE




25 komentarzy:

  1. Uważam, że świetnie pozujesz. Modelka z Ciebie genialna!!! <3 Przecudna pustynia, co za widoki, taki spokój ze zdjęć bije, ale i radość. :) Takich właśnie dni Ci życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe pejzaże. Ty w czerwonej sukience idealnie wplatasz się w ten biały
    pejzaż. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ślicznie kontrastujesz tą czerwienią z kolorem pustyni!!! Cudne zdjęcia, widoki i Ty :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu, wyglądasz zjawiskowo. W pierwszej chwili pomyślałam, że ten post poświęciłaś urodziwej Hiszpańce.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia , pięknie wygladasz Basiu na tle wydm , czyżby to wydmy w Corralejo.
    Uwielbiam tę wyspę , mimo , że nie ma prawie zabytków, jest idealna na reset dla zapracowanych osób.Lazurowe morze i piasek to jest to za czym tęsknię najbardziej.
    Właśnie uświadomiłaś mi , że czas powoli pakować walizkę , bilety do Alhambry już kupione...
    Ściskam mocno
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś cudowną modelką Basiu i dowodem na to, że kobiety w każdym wieku mogą być piękne i atrakcyjne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach, już myślałam, że na Błędowskiej byłaś :) ;)
    Piękna sesja <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy na żadnej pustyni nie byłam i jestem ciekawa tego uczucia. Wyglądasz jak arabska księżniczka na tych piaskach, cudowna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia jak z filmu. Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudnie Basiu wyglądasz na tej pustyni:)))jak gwiazda filmowa:))zdjęcia piękne:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje pierwsze zdjęcie i moje pierwsze skojarzenie: Berberyjka, kobieta marokańskiej pustyni... Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Basiu Ty jak Gwiazda filmowa normalnie, bardzo ładnie Ci w czerwieni. Zdjęcia śliczne.
    Pozdrawiam Cię cieplutko i ślę buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Wondserful pictures. You are on a beautiful location.
    Amazing!!

    Hugs, Marco

    OdpowiedzUsuń
  14. Basiu!!! Wyglądasz przepięknie!!!
    Marzy mi się taka sesja... marzą mi się wczasy na Fuerteventurze :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Has logrado sacar unas fotos de revista, preciosa, gracias por tus comentarios.

    OdpowiedzUsuń
  16. Basiu wyglądasz uroczo:)zdjęcia rewelacyjne, ale nie mogą być inne jak jest taka modelka:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny cytat i zdjęcia, uczta dla zmysłów,
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Byłaś w cudownym miejscu, na pięknej wyspie, a uroku dodałaś jeszcze swoją osobą i kolorem ubioru. Wspaniałą jesteś modelką. * Nie odwiedziłam Cię zaraz po Twoich komentarzach u mnie, bo nie było mnie trzy dni w domu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Basiu, cudne zdjęcia, tajemnicze i zmysłowe a Ty taka radosna.
    Pozdrawiam wiosennie, buziaki...

    OdpowiedzUsuń
  20. Mogę Basiu tylko podpisać się pod wszystkimi komentarzami :) Cudownie :))) I myslę, że Ty tak pięknie współgrasz z pięknem natury, że zdjęcia we wnętrzach Cię trochę przytłaczają, bo modelka z Ciebie niezwykła :)) Buziaki Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  21. WOW ale pięknie !!!! Sesja idealna - po prostu cudownie wyglądasz i pozujesz. Przepiękna sukienka !!!! Kisses - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. DZIĘKUJĘ ZA WSZYSTKIE KOMENTARZE I DOBRE SŁOWO

    OdpowiedzUsuń