poniedziałek, 26 marca 2018

HOT - COLOUR BLOCKING

Kolory, kolory, kolory...

Łączenie intensywnych barw nie jest łatwe. Czasem mnie nachodziło na miks kolorów  i próbowałam je łączyć.
Teraz powoli do nich wracam, niekoniecznie jednak do tak śmiałych zestawów kolorystycznych, jakie proponują styliści.
Do mojej dzisiejszej propozycji chciałam dodać żółty szalik,  ale w ostatnim momencie zrezygnowałam...
Torebka wystarczy. Nie chciałam przedobrzyć, no i nie czuję się jeszcze za dobrze w colour blocking.
Ten trend jest odważny i szalony. Mój zestaw jest bardzo klasyczny i spokojny.


Na tło zdjęć wypatrzyłam przepiękną ściankę. Słoneczko na pewno wpisuje się w ten trend.:)
Wiał jednak tak silny wiatr, ( My z M. oboje zakatarzeni), słoneczko cudnie kolorowe, ale nie było szans na zdjęcia na jego tle.
Może kiedyś...


Kilka fotek w uroczej karczmie musi wystarczyć. Trochę dziwnie się czuję, kiedy z każdej strony znad talerza wyzierają na mnie zaciekawieni klienci restauracji. No cóż, M. powiedział: "Teraz albo nigdy...:)
Krótka decyzja: "Teraz" :)








A kilka lat temu "nie bałam " się colours blocking ani w zestawach, ani w dodatkach:

Poniższe zdjęcia z lat : 2013 - 2015



















A teraz z wielką nieśmiałością pokazuję Wam moją propozycję colour blocking:



I bonus: Mój M. też postanowił dostroić się do mnie:


Pozdrawiam bardzo serdecznie wszystkich odwiedzających i życzę spokojnego tygodnia.
Szczególnie pozdrawiam wszystkie Panie biorące udział w wyzwaniu: COLOUR BLOCKING.

KOLOROWE DZIEWCZYNY:



Mój zestaw Colour blocking:

Sukienka: Pretty Girl ( już była dwukrotnie na blogu)
Żakiet: Kwadrat
Buty: CCC
Bransoletka, pierścionek: Orsay
Torebka: Tally weijl

60 komentarzy:

  1. Brawa dla M. Też się fajnie skomponował z miejscem i Basią- ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Was jest przeurocza para. <3 Uważam, że ty masz świetny styl, taki inny, bardzo radosny, odważny, bardzo stylowy, ale nie typowy. Wyróżniasz się. Napiszę tak...Jeśli przeszłabyś obok mnie, to zwróciłabym uwagę, bo bije od Ciebie meeeeega sympatia i cała gama barw. Wyrażasz to nie tylko strojem, a przede wszystkim wyrazem oczu, uśmiechem bardzo sympatycznym. :) Musiałam to napisać. :)

    Bardzo życzę Wam pięknych, radosnych dni. Uściski. :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko droga, dziękuję za tyle ciepłych słów :)
      Powoli wracam do mocniejszych kolorów, ale smutek w sercu pozostaje...
      Moc pozdrowień. Buziaki!!!

      Usuń
  3. Ha, a ja dziś mam na sobie również czerwoną, sztruksową marynarkę i czerwone paznokcie :) Tylko pod spodem biała koszula i ciemne jeansy zamiast niebieskiej sukienki ;) Uśmiechnęłam się do Was przy ostatnim bonusowym zdjęciu :) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to Duśka wyglądasz superowo! Też kiedyś nosiłam czerwień do jeansów. :)
      A teraz po prostu nie mam jeansów...
      Buziaki!!!

      Usuń
  4. Ależ kolorowo i radośnie, dla mnie numer jeden to zestaw różowo-zółty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Tak kolorowo to było kiedyś, teraz powoli wracam do intensywnych kolorów.
      Pozdrowionek moc:)

      Usuń
  5. Widzę, że dzisiaj wybrałaś podobne kolory, jak ja. Wszystkie zestawy wspaniałe. Ale sympatyczna z Was para. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu, tak wczoraj wyglądałam na rodzinnym obiedzie :).
      Byłam u Ciebie, faktycznie fajnie się dzisiaj zgrałyśmy kolorystycznie.
      Miło mi, że podobają Ci się moje kolorowe zestawy.
      Moc ciepłych pozdrowień posyłam.

      Usuń
  6. Kolorowo tutaj się zrobiło :) Wcale się nie dziwie, że klienci zaciekawieni, zawsze kolory przyciągają oko. Fantastycznie Państwo wyglądają tej samej kolorystyce. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi... Dziękuję :)
      Powoli na nowo oswajam się z mocnymi kolorami.
      Moc pozdrowień.

      Usuń
  7. Basiu!
    Oboje wspaniale się prezentujecie. Kapitalnie dobrane kolory.
    Miłego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dekoracja karczmy świetnie współgra z Twoją piękną stylizacją. Byłam pewna ,że przedstawisz ten temat bo masz oko do mocnych kontrastów. Stylizacja gdzie pojawia się czerwień nie może być spokojna i tak właśnie jest u Ciebie! Piękna energetyczna kolorystyka, pozdrowionka :-***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie. Lubię mocne barwy. Teraz powoli się z nimi oswajam na nowo.
      Moc ciepłych pozdrowień.

      Usuń
  9. Ślicznie Basiu wyglądasz:)))tyle energii:)))każdy zestaw niezwykły i śliczny:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, lubię mocne kolory od lat. Teraz powoli się z nimi oswajam od nowa.
      Dziękuję ślicznie.
      Pozdrawiam Cię bardzo ciepło!

      Usuń
  10. Nie ma co się bać, to właśnie my blogerki jesteśmy po to, by wychodzić przed szereg szaro-burych ludzi :) :)

    Kurczę, z całą pewnością odnalazłabym się w tym wyzwaniu, ale jak to ja, oczywiście przegapiłam je grrrrr :/

    Świetnie wyglądasz kochana :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dariu, ja się nie boję, tylko dziwnie czuję, jak kilka osób się patrzy... Na wakacjach łatwiej mi przychodzi "pozowanie"...
      Ja w ogóle ostatnimi czasy jestem "sztuczna" na zdjęciach...
      Tak mam...
      Dziękuję za miłe słowa. Na pewno kiedyś się załapiesz. :)
      Moc buziaków!!!

      Usuń
  11. Basiu, masz taką urodę, że mocne kolory Ci pasują. W każdym zestawie Ci dobrze. Bardzo ładnie przedstawiła# temat. Ja przy Tobie, to szara myszka :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :)Kolory mocne owszem lubię, ale po dwóch latach czerni, ciężko założyć je na nowo...
      Absolutnie nie jesteś szarą myszką. Zresztą szary kolor jest ładny. Ja go lubię, własnie z mocniejszymi dodatkami. A w takich zestawach też nam się pokazujesz często i jest Ci w nich bardzo dobrze. :)
      Moc buzioli!

      Usuń
  12. Basiu pięknie Ci kolorach, masz wyraźną urodę, typ zimowy z Cibie, więc bardzo pasują Ci wszystkie mocne i kontrastowe kolory. Naprawdę pięknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie. No właśnie Marzenko, czy ja jestem typ ZIMA?
      Nie wiem tego do końca...
      Pozdrawiam Cię cieplutko!

      Usuń
  13. Twoje zblokowane kolory są cudowne. Masz rację, dodanie szala, chyba by tylko zabałaganiło Twój pomysł. Patrząc na Twoje inne stylizacje można się tylko uśmiechnąć - bo przecież kiedyś nie nazywałyśmy takich połączeń colour blocking, a tak właśnie się ubieramy. Cudowne pomysły - energia i radość :) :))) Kisses Kochana - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Margot.:)
      Masz rację od lat zakładam kolorowe zestawy i jakoś nie podejrzewałam, ze tak to się mądrze nazywa. Najbardziej kolorowa byłam na studiach. Potem miałam II okres czerni, z wyboru, później znów kolory...
      Teraz powoli zaczynam się z nimi oswajać...
      Moc ciepłych pozdrowień i buziaków!!!

      Usuń
  14. Eksplozja kolorów bardzo energetycznie brawo pozdrawiam happy-woman.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.:) Czasem potrzebna mi jest taka eksplozja.
      Moc pozdrowień.

      Usuń
  15. tak, szal niepotrzebny w zupełności:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie wyglądasz w tych intensywnych kolorach:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Jak widać lubię je od lat :)
      Ja także pozdrawiam Cię baaardzo ciepło!

      Usuń
  17. Basiu, bardzo radośnie i wiosennie aż miło się robi i nie chce mi się wychodzić stąd. Cudowny zestaw Basieńko. Pozdrawaim cieplutko, buziaczki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Krysiu czytać takie słowa od takiej kolorowej dziewczyny, jaką jesteś.:)
      Bardzo mocno Cię pozdrawiam. Buziaki!!!

      Usuń
  18. Pieknie BAsiu, ale zzachwyciłaś mnie w żóltej bluzeczce i morelowych spodniach. Lux! Wielkanocne serdeczności, miłości i radości życzy Bea:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko. :)
      Kolorowa byłam od zawsze, z przerwami... Teraz powoli wracam, bardzo powoli... To trudne.
      Dla Ciebie i Twoich bliskich życzę także spokojnego świątecznego czasu.
      Moc ciepłych pozdrowień.

      Usuń
  19. Jak się fajnie kolorystycznie dobraliście z Panem M., oboje ubrani w kolor miłości :). Ślicznie wyglądasz! Też stawiam na kolor w ubiorze aczkolwiek nie wyglądam tak stylowo jak Ty :). Kiedy za oknem szaro i ponuro a dni się wloką w oczekiwaniu na wiosnę ( której nie widać ) kolorowe elementy garderoby dodają energii i radości. Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie i życzę dobrego Wielkiego Tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za piękny komentarz.
      Na pewno wyglądasz ślicznie :)
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  20. Basiu! BYłaś i jesteś Królową Colour Blocking!
    Wspaniałe zestawy! Aż nie wiadomo, na którym wzrok zatrzymać!
    nie sie podobają wszystkie!:D
    Szacun dla M. za zdjęcia! Pięknie je wykonał! Pięknie dzięki nim podkreślił temat!:))

    Przepraszam, że z poślizgiem, ale wróciłam do pracy i od nowa się ogarniam;))

    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie też z mega opóźnieniem.
      Przekażę M. On łasy na pochwały.
      Buziaki!!!

      Usuń
  21. Nie przepadam za łączeniem wielu intensywnych kolorów, przeglądam bloga i choć o blokowaniu kolorów pisałam w 2013 roku to sama nie mam takich zestawów. Jeśli kolor to jeden mocny a reszta spokojna albo kolor od stóp do głów. Nie maja bajka jednak i choć mogę tak łączyć kolory /bo kto mi zabroni/ to jednak nie byłabym JA. Dlatego nic na siłę, wyzwanie odpuściłam.
    Świetnie potrafisz łączyć wiele kolorów Basiu, dobrze się w tym czujesz więc jak najbardziej jestem na TAK. Połączenie mocnego niebieskiego i czerwieni a do tego odrobina żółci - to strzał w 10. Pięknie...pozostałe zestawy też mi się podobają...pozdrawiam cieplutko, bo za oknami zimno i mokro...buziaki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu.
      Lubie kolory, ale nie zawsze... :)
      Moc buziaków!!!

      Usuń
  22. Bardzo ładnie wyglądasz w czerwonym kolorze.
    Wszystkie przedstawione stylizacje są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Widać Basiu, że lubisz kolory , a one lubią Ciebie. Jest pięknie, fajnie skomponowane kolorki. Super :) Pozdrawiam ciepło i kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, lubię kolory.:)
      Miło mi, że Ci się podoba.
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  24. Basiu,zdrowych wesołych świąt-Ania

    OdpowiedzUsuń
  25. Był okres zwłaszcza gdy nosiłam rude włosy, że takie kontrastowe łączenia były na porządku dziennym. Teraz trochę mniej. Nie mniej jednak lubię wracać do tych energetycznych zestawów i kolorów.
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  26. Pogodnych i spokojnych Świąt Wielkanocnych :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Droga Basiu!
    Obfitości, nadziei i miłości.
    Życzę Wam Radosnych Świąt Wielkanocnych!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie wyszło Ci to wyzwanie i jest to absolutnie Colour Blocking . I bardzo Ci do twarzy w tych kolorach.Brawo 🌸🌸🌸🌸🌸

    OdpowiedzUsuń
  29. Basiu Tobie jest bardzo ładnie w takich mocnych kolorach, możesz spokojnie sobie na nie pozwolić. Na tych pierwszych zdjęciach idealnie wpasowałaś się ze strojem w te pomieszczenia:)
    Pozdrawiam mocno:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wspaniałe stylizacje! Piekne kolory też lubię szaleć...w kolorach i wzorach.

    OdpowiedzUsuń