czwartek, 28 lipca 2016

Trzy lata... Garść wspomnień z 2013 roku...


Trzy lata blogowania...
W lipcu 2013 pojawiłam się nieśmiało w blogosferze.
I z wieloma przerwami - jestem... To znaczy nie wracam jeszcze do blogosfery regularnie, ale gdzieś tam jestem...

A jak było w 2013 roku?

Było kolorowo:










Urodzinowo i imieninowo:



I kilka razy biało - czarno:





 Jesienno - zimowo:







No i oczywiście wspomnieniowo - podróżniczo ( Francja 2006 r.):


    ( Francja, Paryż, 2006r )


(Francja, Paryż, 2006r.)


    ( Francja, Zamki nad Loarą, 2006r.)


(Egipt, Karnak, 2008r.)


(Egipt, Giza, 2008r.)


(Egipt, Wyspa Giftun, 2008r.)


(Grecja, Kreta, 2008r.)


( Ziemia Święta - Izrael, Jerozolima, 2009r.)


    (Grecja, Kreta, 2008r.)


Lot na Kretę:


A także w moich ulubionych niebieskościach w greckich klimatach:

    (Santorini, 2008r.)


   (Kreta, 2008r.)


(Kreta, Hania, 2008r.)


    (Zakynthos, 2013r.)


    jak wyżej...


   jak wyżej:


    (Korfu, 2013r.)


I jeszcze więcej i więcej, ale nie chcę zanudzać Was kolejnymi zdjęciami. I tak dzisiaj ich sporo...
Jeszcze bez opisu - Barbarossa...
Napiszę krótko: tęsknię już za Wami, dziękuję za Waszą obecność przez te 3 lata.
Za każde miłe, serdeczne słowo, maile, telefony. Za pamięć...
Niebawem do Was wrócę a także odwiedzę moje ulubione blogi.


Pozdrawiam wszystkich odwiedzających bardzo serdecznie.

Zdjęcia pochodzą z wybranych postów z 2013 roku.



99 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz Basiu, piękne zdjęcia. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Dorotko. Ja również Cię pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  2. Basiu kochana, wracaj do nas :* wracaj i daj się przytulić :* ściskam Cię mocno kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Małgosiu.
      Jeszcze nie wracam... Pozdrawiam Cię mocno.

      Usuń
  3. :)Witaj:)jak dobrze,że znów jesteś z nami:)trafiłam do Ciebie przypadkowo i zostałam na dłużej:)chętnie oglądam Twoje kreacje modowe, które zachwycają niepowtarzalnym stylem:)podobnie chętnie wirtualnie podróżuje w piękne miejsca,które nam prezentujesz:)Gratuluję rocznicy:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj... Nie wiem, kiedy wrócę na dłużej...
      Dziękuję za tyle miłych słów. Pozdrawiam Cię ciepło!

      Usuń
  4. Trzy lata to kawał czasu, a patrząc na Twoje zdjęcia naprawdę przez ten okres wiele się u Ciebie działo.
    Życzę kolejnych, cudownych lat - nie tylko w świecie blogowym /chociaż tutaj również/, ale przede wszystkim w życiu osobistym i bardzo, bardzo serdecznie pozdrawiam Ciebie oraz Twojego mężusia, z którym tak często pozujesz do zdjęć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Mario. To dużo i mało...
      Póki co będę z doskoku... Dziękujemy za miłe słowa i pozdrowienia. My także pozdrawiamy ciepło!

      Usuń
  5. Witaj z powrotem :-) Życzę dalszej , równej ciekawej kontynuacji!!! Wybrałaś wyjątkowo piękne fotki, najbardziej podoba mi się stylizacja pod palmą :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! Dziękuję So Alice.
      Będę od czasu do czasu... Moc pozdrowień.

      Usuń
  6. Miło Cię Basiu znów widzieć. I to jeszcze w czasie Jubileuszu. Gratuluję Ci takiej rocznicy i życzę wspaniałych inspiracji z niezapomnianych podróży oraz wielu wiernych czytelników.
    Pięknie wyglądasz na tych zdjęciach. Miło tak powspominać. Serdecznie Cię pozdrawiam i życzę miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Krysiu. Będę, na ile będzie to możliwe...
      Dziękuję za serdeczności. Pozdrawiam Cię ciepło!

      Usuń
  7. I było i wciąż jest kolorowo :)
    Jak ten czas zasuwa!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzy lata to niewiele, ale Ty blogowałaś tak intensywnie, że to jakby pięć! Jesteś kolorowym motylem blogosfery! Trzymam kciuki za Twój powrót.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj piękna Łanio! Dziękuję... A ja czekam na Twój powrót.:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Basiu jestesmy blogowymi rówiesniczkami jak widzę....urocze zdjęcia nam pokazałaś i przypomniałaś....czekamy więc z utęsknieniem na Twoje kreacje modowe i relacje podróżnicze...wracaj!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko, będę od czasu do czasu. Dziękuję za rozmowę...
      Moc uścisków.

      Usuń
  10. Basiu, gratuluję, trzy lata to kawał życia, dobrze że tu jesteś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marzeno... Będę, od czasu do czasu.
      Moc pozdrowień.

      Usuń
  11. Basiu bardzo sie cieszę, ze wracasz bo wiem, ze jest Ok, ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Basiu bardzo się cieszę, że mogłam Cie poznać... Chociaż na razie tylko wirtualnie...
    Ale słyszałam już Twój miły głos:))
    Jesteś taką niesamowicie pozytywną i dobrą osobą...Oby od tej chwili wszystko układało się dla Ciebie jak najlepiej!!!
    Obyś blogowała nam kolorowo, podróżniczo i energetycznie przez następne lata!!!
    Przesyłam moc pozytywnej energii!!!
    Ściskam mocno...
    Buziaki:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się cieszę. Może nam będzie kiedyś spotkać się w realu:)
      Zapraszam na Górny Śląsk...
      Dziękuję za moc energii:)
      Moc buziaków!

      Usuń
  13. Basienko, jak ja już się znowu stęskniłam za Tobą!
    Miło Cie widzieć chociaż na zdjęciach ;) ale mam nadzieję że spotkamy się niebawem,żeby porozmawiać ;)
    Pozdrawiam Cie kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosieńko, może znów zawitamy kiedyś w Twoje strony, wszak nie jest to aż tak daleko. Czas pokaże.:)
      Ściskam Cię mocno!

      Usuń
  14. Różnorodne te 3 lata, jak życie.
    Jak będziesz gotowa wracaj. My tu czekamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak Jigo. Różnorodne. Oby zawsze takie kolorowe...
      Pozdrowień moc posyłam.:)

      Usuń
  15. Najlepiej byłoby, gdybyś już mogła wrócić. Trzymam kciuki za to!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej by było... Dziękuję Ci baaardzo...
      Moc uścisków!

      Usuń
  16. Ooo proszę, czyli miej więcej w tym samym czasie zaczęłyśmy, ja mam trzy latka w polowie sierpnia :)
    Gratuluję kochana- piękny staż ! :)

    I wracaj do nas, stęskniliśmy się za Twoimi podrożami :D

    A wszystkie zdjęcia fantastyczne- wszystkie kolorowe, uśmiechnięte i pelne energii <3

    udanego weekendu :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Śliczna! Staż jeszcze krótki w porównaniu z innymi blogerkami, a z drugiej strony to sporo miesięcy, tygodni i dni...
      Wrócę, jak przyjdzie właściwy czas.:)Dziękuję za miłe słowa.
      Buziaki!

      Usuń
  17. Kolorowa jesteś:) ja wybieram oczywiście opcje grecka😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też... Grecja u mnie zawsze na 1 miejscu...
      Pozdrawiam Cię Olu.

      Usuń
  18. Cieszę się że powoli się odzywasz:))my też za Tobą tęsknimy:)))piękny u Ciebie był 2013 rok:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak powoli Reniu... Dziękuję za miłe słowa.
      Pozdrawiam cię ciepło!

      Usuń
  19. Basiu gratuluję rocznicy i serdecznie pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Avelino. Dziękuję...
      Trzy lata to nie jest jeszcze aż tak długo, ale jednak :)
      Pozdrawiam mocno!

      Usuń
  20. Basiu, mam nadzieje, ze juz do nas powoli wracasz. Usciski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! Będę, na ile to będzie możliwe.
      Moc buziaków!

      Usuń
  21. Basiu gratuluję kolejnej rocznicy bloga :) i życzę Ci, żeby to blogowanie przynosiło Ci wiele radości i satysfakcji :)
    i bardzo Ci współczuję z powodu utraty mamy, mnie mama zmarła dwa lata temu, do tej pory jest mi bardzo ciężko ... podobno czas leczy rany, ale jest mi trudno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Magdo.
      Tak, pamiętam, kiedy pisałaś o swojej mamie...
      Dziękuję za serdeczności.
      Na razie będę tak od czasu do czasu...
      Pozdrawiam Cię serdecznie.

      Usuń
  22. Witaj Basieńko, jest co ogladać i podziwiać u Ciebie :) same wspaniałości :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Asiu!Miło mi...
      To był kolorowy i w miarę dobry rok...
      Moc buziaków!

      Usuń
  23. Bardzo kolorowo. I bardzo ciekawie. gratuluję rocznicy i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję... Rocznica jeszcze mała, ale jednak :)
      Moc pozdrowień.

      Usuń
  24. Great selection! Kisses.
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję. :)
    Widzę, że nasza blogowa rocznica przypada w podobnym czasie, u mnie 27 lipca (4 lata).

    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i także gratuluję.:)
      U mnie z postami różnie bywało... Podziwiam Twoją regularność i ilość.
      Moc pozdrowień.

      Usuń
  26. Pięknemu we wszystkim pięknie, nawet w worku po kartoflach :) Na ile Cię poznałam (co cieszy mnie ogromnie), to do tego worka dobrałabyś odpowiednie dodatki i zrobiła z tego hit sezonu :) :) Patrzy się na Ciebie Kobietko jak na śliczny obraz, a każda odsłona jest wyjątkowa. Oj ma Twój M. szczęście... Ściskam Was oboje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duśka zawstydzasz mnie... Chyba poproszę M., żeby przeczytał Twój komentarz:)
      Dziękuję za tyle ciepłych słów.
      Moc buziaków!!!

      Usuń
  27. Ale ten czas leci. Mimo tego okazuje się, że można zdążyć zrobić wiele. Ślij nam te kolory cały czas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! Czasem wydaje mi się, że o wiele za szybko...
      Dziękuję...
      Pozdrawiam Cię ciepło!

      Usuń
  28. Basiu, uwielbiam Twoje kolorowe stylizacje i rownie barwne podroze :)!!!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Prawdziwi podróżnicy z Was. Pozdrawiam serdecznie i niech blogowanie dalej będzie przyjemnością :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiamy to, chociaż na razie te dłuższe muszą poczekać.
      Dziękuję Grażyno.:) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  30. You look gorgeous! You know what suits you. Great outfits...ALL!

    Have a lovely day, dear!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Martina za miłe słowa.
      Pozdrawiam Cię bardzo ciepło!

      Usuń
  31. Basiu, to już 3 lata? Jak czas szybo leci, wydaje się, że to było tak niedawno...
    Piękny przegląd zrobiłaś, zawsze wesoła, zawsze elegancka. Podróżniczka z pasją.
    Bloguj nam jeszcze wiele, wiele lat...pozdrawiam i buziaki posyłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak Basiu - 3 lata... I dużo i mało...
      Dziękuję Ci kochana, Ty wiesz za co...
      Moc pozdrowień.

      Usuń
  32. Basiu, jesteś zawsze słoneczną, uśmiechniętą i świetnie ubraną kobietą. Bardzo fajnie ogląda się Twoje piękne zdjęcia.
    Życzę dalszego wspaniałego blogowania! Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuś za miłe i ciepłe słowa.
      Pozdrawiam Cię również serdecznie.

      Usuń
  33. Przez te trzy lata pokazałaś nam tyle cudownych miejsc...i pokazałaś nam siebie, prawdziwą, ciepłą i piękna kobietę:) Życzę Ci kolejnych cudownych lat z nami i dziękuję że jesteś:)
    Pozdrawiam ciepło i serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agato, dziękuję za tyle ciepłych słów.
      Zasyłam moc pozdrowień.

      Usuń
  34. Basiu,
    tak się cieszę, że jesteś.
    Już wychodzę wpadnę później.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Łucjo - Mario.
      Jeszcze tak naprawdę nie wracam...

      Usuń
  35. Piękne kolorowe stylizacje i cudowne widoki. Gratuluję 3 rocznicy bycia w blogosferze i mam nadzieję, że kolejnych.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ach kochana, gdzie ty to nie byłaś, czego ty nie widziałaś! Łał! I jak pięknie sobą uświetniałaś te miejsca!!!
    A następnym razem, jak mnie gdzieś spotkasz, to masz mnie napaść, nawet z bronią w ręku, ha, ha:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Lovely locations (and dresses too) :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Basiu,
    uwielbiam oglądać Twoje zdjęcia.
    Podziwiam Twój uśmiech i wspaniale stylizacje.
    Gratuluję trzeciej rocznicy.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Basiu piękne stylizacje pięknej kobiety i u Ciebie zawsze cudowne wycieczki. Gratuluje rocznicy blogowej i pozdrawiam. http://gray50plus50dresses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję 3 rocznicy blogowania. Z przyjemnością tu wpadam, choć nie zawsze mam czas na zostawienie komentarza. Pozdrawiam Cię serdecznie.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluję trzeciej rocznicy i życzę kolejnych szczęśliwych lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Owocne 3 lata :) Gratuluję wytrwałości! PS Bardzo ładnie Ci w niebieskim :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Witam Cię Basiu,ciesze się,że jesteś,ślicznie wyglądasz,pozdrawiam-Ania

    OdpowiedzUsuń
  44. Witaj Basiu po dlugiej przerwie cudowne klimaty towarzyszyly Ci w ciągu tych trzech lat blogowania gratuluję bardzo serdecznie pozdrawiam -robie zaleglości bo się uzbierało

    Przesyłam zachód słońca

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajnie, że wróciłaś. Brakowało Ciebie tu Kolorowy Ptaku :-)

    OdpowiedzUsuń
  46. Basiu gratuluję i pozdrawiam serdecznie. Ostatnio nie mogę nadąży i zdążyć ale to wróci do normy tak myślę. Zapraszam na kawusię.

    OdpowiedzUsuń
  47. Najważniejsze, że było pięknie, bo to widać po zdjeciach!! :)))
    Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękna - ciepła - mądra - elegancka - z klasą
    i na pewno, pomimo wszystko szczęśliwa.
    Tak Cię widzę Basiu. Pozdrawiam serdecznie.

    ___Tess.

    OdpowiedzUsuń
  49. Gratuluję trzeciej rocznicy blogowania. I życzę kolejnych. Ja mogę się poszczycić zaledwie drugim rokiem tej czynności. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. Jesteś piękna Basiu w każdym wymiarze!

    OdpowiedzUsuń
  51. Jak miło znów cię widzieć! Tak bym chciała byś wróciła już na dobre :)
    Tyle pięknych zdjęć, zwiedziłaś tyle cudownych miejsc, tylko pozazdrościć. Jestem ogromną fanką twojego stylu i muszę przyznać, że z wiekiem stajesz się coraz piękniejsza!

    OdpowiedzUsuń
  52. cudowne zdjecia, przepiekne stylizacje...pozdrawiam milo.)

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękne wspomnienia, ciesze się, ze są blogi prowadzone nie tylko przez młode dziewczyny ale również przez te nieco starsze, tak trzymaj :-)

    OdpowiedzUsuń
  54. Basiu piękne zdjęcia i zawsze jesteś elegancka
    Zachwycam się podróżami.3 lata to trochę jest:)czekam na więcej i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. Gratuluję trzech lat blogowania:) Niech blog nadal przynosi Ci wiele radości!

    OdpowiedzUsuń
  56. Mocno spóźnione gratulacje z okazji 3 rocznicy prowadzenia bloga:) Też w tym roku mojemu stuknęły 3 lata:) Mnóstwo pięknych stylizacji w równie pięknych sceneriach u Ciebie obejrzałam i mam nadzieję, że jeszcze wiele nowych tutaj się pojawi:)Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  57. Basiu , wróć .

    OdpowiedzUsuń
  58. Basiu zawsze chętnie do Ciebie zaglądałam i zachwycałam się Twoimi kolorowymi stylizacjami.
    Czekam z niecierpliwością na Twój powrót i kolejne podróżnicze posty.

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  59. Basiu wyglądasz na każdym zdjęciu kwitnąco! Wracaj do nas:) Ja też mam ostatnimi czasy problem za zabranie się za bloga, ale jakoś idzie. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  60. BASIU!
    Z OKAZJI IMIENIN WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!
    NADE WSZYSTKO ZDROWIA, SZCZĘŚCIA, MIŁOŚCI
    I SPEŁNIENIA MARZEŃ.
    BASIU, OJ BARDZO TĘSKONO ZA TOBĄ. MOŻE JUŻ CZAS WRACAĆ.
    SERDECZNIE POZDRAWIAM:)

    OdpowiedzUsuń
  61. Droga Basiu!
    Wiara sprawia, że wszystko jest możliwe,
    Nadzieja spełnia wszystko,
    Miłość czyni wszystko pięknem,
    Niech Ci tego nie zabraknie podczas Świąt Bożego Narodzenia.
    Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń