poniedziałek, 31 grudnia 2018

PHENOMENAL US CHALLENGE 37 CZERWONY DYWAN/ RED CARPET


Ostatni post w tym roku...

Nie, nie  będzie dzisiaj żadnego podsumowania...
Za dużo się działo i dzieje. Muszę sobie wszystko poukładać w głowie...

I być może nie uwierzycie, ale do dzisiejszego wyzwania namówił mnie mój Mąż.
Nie ma czerwonego dywanu, ale jest czerwona suknia i czerwony, a raczej bordowy chodniczek z naszej sypialni.
Część zdjęć - w naszym przedpokoju, część u naszych Bliskich nam osób. Dziękujemy...
Ani ze mnie mega modelka, ani sukienka nie powala na kolana, po prostu biorę udział w naszej zabawie - wyzwaniu Fenomenalnych.
Nie zawsze brałam w nich udział, kilkanaście opuściłam z różnych powodów.

A dlaczego dzisiaj jestem? Po co?
Może po to, między innymi, żeby na chwilę oderwać się od tego, co mnie przytłacza...
Nie, nie uciec, bo to niemożliwe, ale po prostu oderwać się...









Życzę wszystkim odwiedzającym w Nowym 2019 Roku zdrowia, rozwiązania trudnych spraw ( jeśli takie się pojawią lub istnieją), wszelkiej pomyślności, tym, którzy lubią podróże możliwości dalszego poznawania pięknych zakątków świata, spełnienia marzeń głęboko ukrytych w sercach.

W tym roku spotkała mnie kilka dni temu miła niespodzianka. Otrzymałam od Basi z bloga "Pięć pór roku" piękne życzenia oraz tomik wspaniałej refleksyjnej poezji. Dziękuję Basieńko za Twoją obecność w moim życiu i wszystkim Tym, którzy mnie wspierali i nadal wspierają.


Dziękuję, że byliście ze mną cały ten rok.
Sylwester spędzę spokojnie z rodziną.


Wasza Barbarossa

Na blogu będę jutro...

Sukienka: Bon prix
Bolerko czerwone, rękawiczki długie: lokalny sklep
Futerko czarne: Yashimei (allegro)
Szpilki: PL Produkt polski
Naszyjnik, torebka: Avon

52 komentarze:

  1. Basiu,wszystkiego najlepszego w Nowym Roku 2019-Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu.
      Wzajemnie - wszelkiej pomyślności w Nowym Roku.
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  2. Piękny, szczery wpis i cudowna sukienka. Dobrze, że mąż Cię namówił na sesję:). Na podsumowania często szkoda czasu, musisz żyć mimo wszystko. Nie wiemy dlaczego akurat nam przytrafiają się tak niewyobrażalne cierpienia w życiu, ale dasz radę. Jesteś piękną kobietą z ogromną klasą, wdziękiem i rozsądkiem. I dajesz wiele radości innym. Twoja energia, komentarze i opinie sprawiają, że uśmiecham się do siebie, często pomimo przytłaczającej rzeczywistości. Twoje podróże pokazują piękno przyrody i architektury, a stylizacje Twoje piękno. Jesteś tu dla wielu z nas i jesteś wspaniałym przykładem, że można, że trzeba...Wszystkiego dobrego w Nowym Roku, przede wszystkim siły i zdrowia. Pozdrawiam Basiu serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Magdo, dziękuję za tak piękny i mądry komentarz, za wszystkie słowa pełne empatii.:)
      Próbuję uczyć się życia od nowa, chociaż Ono ciągle mnie doświadcza...
      Ty Magdo jesteś dla mnie Ikoną stylu i elegancji. Zdjęcia są także profesjonalne.
      Moje zdjęcia są często na szybko, bo Mąż nie ma czasu...
      Ale blog to taka odskocznia od problemów i smutków...

      Życzę Ci w Nowym Roku także wszystkiego dobrego, zdrowia, pomyślności.
      Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie.

      Usuń
  3. Basiu wszystkiego co najlepsze dla Ciebie i Twoich Bliskich:) niekiedy potrzebujemy chwili zadumy, zatrzymania się i przemyślenia niektórych spraw... Basiu w czerwieni wyglądasz zjawiskowo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za życzenia i miłe słowa.
      Życzę Tobie i Twoim bliskim dobrego roku, zdrowia oraz spełniania marzeń.
      Ślę moc pozdrowień.

      Usuń
  4. Ech, Basiu, właśnie takie zajęcia, pasje, hobby, pozwalają nam się oderwać od zmartwień, napełnić dobrą energią i mocą. Jesteś tego dobrym przykładem.
    Ściskam Cię serdecznie mocno i życzę zdrowia, bo teraz jest Ci ono najbardziej potrzebne. Niech moc będzie z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Ewo, bardzo Ci dziękuję za ten komentarz.
      Tobie także wysyłam moc dobrej energii, dużo sił. Bardzo dużo sił.
      Pozdrawiam Cię bardzo ciepło i także ściskam.:)

      Usuń
  5. Takie oderwanie być musi!!!
    A wyglądasz w tej sukni zjawiskowo Basiu! Brunetka w czerwieni , to 1000% kobiecości!
    I jeszcze bonus mocy za rękawiczki!!!!
    Zdrowego Nowego Roku Basiu!!!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana :) Te rękawiczki kupiłam kiedyś jako rekwizyt dla mojego Koła teatralnego...:)I sie przydały...

      Tobie także zdrowego roku życzę i dużo wież do zdobycia!
      Moc buziaków!!!

      Usuń
  6. Oby ten nadchodzący rok dla Ciebie Basiu był spokojniejszy, niech będzie to rok ciepły, radosny, żeby wszystko się Wam ułożyło. I dużo zdrowia... Pozdrawiam ciepło i zapraszam do siebie na noworoczne rozdanie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Maks za piękne życzenia.
      Tobie także życzę dużo sił oraz zdrowia dla Ciebie i Twojej Mamy.
      Posyłam moc dobrej energii.
      Pozdrawiam Cię serdecznie.

      Usuń
  7. Basiu!!! Wyglądasz w tej kreacji naprawdę pięknie :)!!!
    Tobie również życzę w Nowym Roku radości, spokoju w sercu i dużo, dużo zdrowia :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia i miłe słowa.
      Wam także zdrowia, wspaniałych wycieczek, miłości, wszystkiego dobrego.:)
      Moc buziaków!!!

      Usuń
  8. Basiu pięknie wyglądasz Ja miałam też zrobić sobie podsumowanie tego roku,ale sobie odpuściłam. Szesliwego Nowego Roku .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Tobie także życzę szczęśliwego Nowego Roku.
      Moc pozdrowionek.

      Usuń
  9. Basiu wyglądasz cudownie:)))Pozdrawiam serdecznie i dobrego nowego roku życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu za życzenia i miłe słowa.
      Tobie i Twoim bliskim życzę wszelkiej pomyślności w Nowym Roku i oczywiście zdrowia.
      Pozdrawiam Cię ciepło!

      Usuń
  10. Basiu, Ty jesteś najprawdziwszą Damą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basieńko dziękuję...
      Bo ja wiem... Czasem założę jakąś "kreację"...
      Ale na przykład bardzo nie podoba mi się ostatnio moje pozowanie...
      To jednak tylko rodzaj zabawy, więc sobie nie zaprzątam tym głowy...
      Basieńko a My wiemy, czego sobie życzymy...
      Moc uścisków!!!

      Usuń
  11. Witaj po raz pierwszy w tym roku.
    Pięknie wyglądasz w tym czerwonym kolorze. Czerwony to jedna z moich ulubionych barw. kiedyś nie mogłam wyjść z domu bez akcentu w tym kolorze. Czasem była to kurtka, innym razem dodatek w postaci rękawiczek, torebek, nakrycia głowy... Czerwony musiał być. Teraz mi to minęło, ale czerwony nadal należy do moich ulubionych.
    Przepraszam, że dopiero teraz odpowiadam, ale zapewne podobnie jak ja, dostałaś wiele życzeń na święta i Nowy Rok.
    Mam nadzieję, że Tobie ten rok przyniesie też wiele radości.
    Życzę więc, abyśmy doświadczyły spełnienia składanych życzeń.
    Niektórzy mówią, że jestem czarownicą i chociaż nie mam swojej magicznej różdżki to chciałabym nam wyczarować na Nowy Rok same kolorowe dni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Ismeno, dziękuję za ten komentarz.
      Oby Twoje "czary" zadziałały :)
      Tobie także życzę dobrego roku w zdrowiu i oby było jak najwięcej dni radosnych. Wszystkiego dobrego!
      Dziękuję za miłe słowa i spróbuj chociaż znów w dodatkach nosić kolor czerwony.:)
      Pozdrawiam Cię bardzo ciepło!

      Usuń
  12. Wszystkiego Najwspanialszego w Nowym Roku Barbarosso.
    :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Stokrotko.
      Wzajemnie :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  13. Basiu!
    Wyglądasz przecudnie. Bardzo dobrze, że Mąż namówił Cię do tej sesji!!!
    Życzę by Nowy Rok 2019 był dla Was wyjątkowo dobry, szczęśliwy, aby w Waszym życiu nie pojawiały się troski i zmartwienia.
    Całuję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łucjo, dziękuję za miłe słowa. Aż się rumienię...
      Dziękuję za piękne życzenia.
      Tobie i Twojej Rodzinie życzę także wszystkiego dobrego w Nowym Roku, zdrowia, pomyślności i wspaniałych podróży.
      Pozdrawiam Cię ciepło!
      Odpiszę w najbliższych dniach.

      Usuń
  14. Barbarosso,
    będę brutalna:
    NIECH SZLAG TRAFI wszystko, co Cię boli, przytłacza i przysparza cierpienia. Zmiana daty w kalendarzu nie pomoże, ale może te wszystkie dobre życzenia, które są kierowane do Ciebie, zespolą się w wielką energię, która przemoże złą passę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja brutalność jest jak miód na moje serce.
      Niech się tak stanie... Amen...
      Dzięki wielkie!!!

      Usuń
    2. I my wiemy, o co chodzi...

      Usuń
  15. Świetna sukienka, cała stylizacja bardzo mi się podoba.
    Życzę wszystkiego dobrego w nowym roku i żeby wszystko układało się lepiej, a rzeczywistość nie była tak przytłaczająca.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia i miłe słowa.
      Tobie także moja droga - wszelkiej pomyślności i zdrowia w Nowym Roku.
      Pozdrawiam Cię ciepło!

      Usuń
  16. Basiu, cieszę się, że dałaś się namówić mężowi na to wyzwanie. Czerwień to Twój kolor, świetnie w nim wyglądasz. Ciekawa sukienka ♥️, odpowiednia na czerwony dywan. Jeszcze raz życzę Ci wszystkiego co najlepsze, wiesz czego 👍👍👍. Ściskam mocno, buziaki posyłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basieńko. Tak znowu na szybko...
      Ale wiesz, jak to u mnie jest...
      My także wiemy, czego sobie życzymy wzajemnie. :)
      I także dziękuję Ci, że jesteś w moim życiu.
      Moc uścisków i buziaków!!!

      Usuń
    2. Czekam Basiu na spotkanie jak już nabierzesz sił 👍💞 buziaki 💋💋💋

      Usuń
    3. Ja też Basiu :)
      Buziaki noworoczne.

      Usuń
  17. Wyglądasz naprawę olśniewająco i fenomenalnie niczym gwiazda :) nic tylko przespacerować się po prawdziwym czerwonym dywanie ;)
    Dużo szczęścia w Nowym Roku życzę, niech wszelkie troski i zmartwienia odejdą. Niech ten rok przyniesie Ci same dobre chwile. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj chyba wyglądałabym wśród tych wszystkich gwiazd i celebrytek jak Kopciuszek :) Nie mniej jednak dziękuje za miłe słowa...:)
      Dziękuję przede wszystkim za piękne życzenia noworoczne.
      Tobie życzę moja droga tego samego.
      Pozdrawiam bardzo ciepło!

      Usuń
  18. Piękny odcień czerwieni Basiu, taki lubię najbardziej.
    Szczęśliwego Nowego Roku, zdrowia, radości i spełnienia marzeń.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Jolu.
      Dziękuję za życzenia i także życzę Ci tego samego. :)
      Pozdrawiam Cię ciepło!

      Usuń
  19. Basieńko Kochana, wyglądasz cudownie, wspaniałego masz męża, skoro mobilizuje Cię do takich sytuacji, które na chwilkę pozwalają zapomnieć, no i na pewno jest Tobą nieustannie jak my zachwycony i po uszy zakochany :) Buziaki i Ty wiesz Kochana <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu droga, my zawsze w biegu, dlatego zdjęcia nie są idealne.
      Ale jak sam fotograf mnie zmobilizował, no to czemu nie...
      Ciągle marzę o "sesji" z Tobą :)
      Może kiedyś się uda...
      Moc pozdrowionek i buziaków.
      Jutro odpiszę.:)

      Usuń
  20. Basiu, piękna sukienka :)wyglądasz w niej olśniewająco. Podobają mi się czerwone szpilki. Kochana, chciałabym aby Spełniały się Twoje Marzenia, Dużo Zdrówka w 2019 Roku.
    Pozdrawiam cieplutko :)
    Irena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tyle miłych słów, aż się rumienię...
      Dziękuję także za piękne życzenia i również życzę wszelkiej pomyślności w Nowym Roku.
      Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie.

      Usuń
  21. Piękna stylizacja.Cudowna sukienka,eleganckie rękawiczki i te szpileczki,extra. A.Glazer Cybulska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie...
      Witam na moim blogu.:)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  22. Kochana Basiu. Pięknie wyglądasz w tej wieczorowej sukience. Życzę Ci w tym roku przede wszystkim zdrowia oraz spokoju oraz samych dobrych chwil. Zawsze jestem z Tobą Basiu, nawet, jak tu nie piszę. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu za życzenia i miłe słowa.
      Zdaję sobie sprawę z tego, jak jesteś zapracowaną osobą jako stylistka, tym bardziej mi miło, że do mnie wpadasz.:)
      Tobie także życzę wszelkiej pomyślności w Nowym Roku i spełniania skrytych marzeń.
      Pozdrawiam Cię ciepło i noworocznie.

      Usuń
  23. Sukienka bardzo efektowna. Czerwień bardzo do Ciebie pasuje. Pozdrawiam serdecznie. Dziękuję za życzenia noworoczne :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Grażyno :)za życzenia i miłe słowa.
      Pozdrawiam Cię bardzo ciepło!

      Usuń
  24. A może o to właśnie chodzi w naszych wyzwaniach - o ten oddech, chwilę dla siebie, nasz moment w tym zagonionym swiecie?
    A sukienka .... hahahah ABSOLUTNIE !!!!! POWALA !!!!
    Przepięknie - uroczyście, dostojnie i bardzo kobieco.
    Dobrego, pomyślnego Nowego Roku - moc całusków - Margot :) ))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Margot, dziękuję za ten miły komentarz.
      O tak, masz rację, chwilę oddechu, bo czasem mam już wrażenie, że nawet na powietrzu się duszę...
      Wszelkiej pomyślności w Nowym Roku. Moc buziaków!!!

      Usuń
  25. Ślicznie wyglądasz w tej sukience. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń