poniedziałek, 3 grudnia 2018

PHENOMENAL US - CHALLENGE 34 Swetrzyska/ Big Jumpers

Swetrzyska...
Chyba od dziecka je lubię. Kiedyś dziergała je dla mnie moja kochana ciocia , potem sama je sobie dziergałam...
Wiele z nich podarowałam. Cieszyłam się, że cieszą i otulają innych.
Chciałam fajne zdjątka w plenerze, ale jestem na L-4 i po pierwsze nie za bardzo mogę wychodzić z domu oprócz wizyt u lekarzy, po drugie, jest zimno i nie mogę złapać żadnej infekcji...
Więc miałam do wyboru: albo mój "grecki" pokój albo nici z wyzwania.
Światło jest fatalne, więc szału na zdjęciach nie ma... Buzia także nie zawsze jest dobrze oświetlona.
Miałam też ambitny plan, by pokazać Wam moje 4 ulubione swetrzyska, dwa zestawy w spokojnej, stonowanej kolorystyce i dwa bardzo energetyczne w jesiennych kolorach. Śmigałam w nich jeszcze na początku listopada do pracy. Wiadomo, rano jest zawsze trochę chłodniej, więc cosik na sukienkę trzeba narzucić.
Po dwóch "sesyjkach" tak osłabłam, że zrezygnowałam z kolejnych. Myślę, że kiedyś uda mi się je pokazać.

I propozycja:

Sweter: Bon prix ( włóczka ma piękny lodowo - niebieski odcień i lekki błysk)
Sukienka pod swetrem: też Bon prix
Naszyjnik: Mohito
Torebka: lokalny sklep
Niebieski pierścionek: Avon
Szpilki: CCC







II propozycja:

Swetrzysko: Bon prix
Sukienka pod swetrem: też:  Bon prix
Naszyjnik: Mohito
Rękawiczki: lokalny sklep
Kozaki: Firma polska: "Żurek"








Pozdrawiam wszystkich odwiedzających, szczególnie opatulone w swoje swetrzyska Fenomenalne.


Nie ukrywam, jest mi  bardzo smutno, że nie mogę póki co chodzić do pracy i w ogóle nigdzie wychodzić...
Życzę Wam spokojnego i dobrego tygodnia.


58 komentarzy:

  1. Ogrzewaj kosteczki trykotami, nabieraj sił i szybko wracaj do zdrowia.
    Uściski dla pięknej stylistki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogrzewam, Ewo ogrzewam, ale to nie przeziębienie...
      Dziękuję za miłe słowa.:)
      Moc ciepłych pozdrowień.

      Usuń
  2. Basiu pieknie wyglądasz w obydwu propozycjach:))jesteś bardzo elegancką kobietą i zawsze mnie zachwycasz:))Twój grecki pokój jest uroczy:)))Pozdrawiam serdecznie dużo zdrówka życzę:))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Reniu za tyle miłych słów.
      Pozdrawiam Cię bardzo ciepło i życzę wszystkiego dobrego.

      Usuń
  3. Basieńko cudowne obie propozycje, ale niebieskości sa bardzo Twoje, bo takie eteryczne i ulotne, oddają Twoją wrażliwość :) Zdrówka Kochana Tobie, nam, wszystkim i tak cudnie, że miałaś siły na 2 stylówki, zastanawiam się, kiedy doczekam się moich. Buziaki Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu droga, bardzo Ci dziękuję za miłe słowa. Szczerze mówiąc po tej krótkiej przecież "sesyjce", padłam totalnie.
      Walczę z bezsilnością, ale jest coraz trudniej...
      Życzę Ci wszystkiego dobrego, zdrowia, dużo sił.
      Moc buziaków!!!

      Usuń
  4. Basiu obie propozycje porywam, pierwsza taka piękna i Tobie tak cudnie w niebieskości ach, a druga też super i ten futerkowy kołnierz, piękne obie, buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jolu. Miło mi, że podobają Ci się moje 2 propozycje.
      Niebieskości, jak wiesz, u mnie zawsze na 1 miejscu.:)
      Moc pozdrowień i buziaków!

      Usuń
  5. Basiu zdrowiej szybko ...Życzę Ci już dzisiaj z okazji imienin Wszystkiego Naj Naj aby Dobre Anioły czwały nad Tobą i żeby pomagały Ci przejśc wszystkie trudne chwile..Zdrowiej szybciutko....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pat za miłe słowa i życzenia...
      Oby Dobre Anioły...
      Pozdrawiam Cię kochana. Buziaki!

      Usuń
  6. Basieńko super swetrzyska! Kochana, mnie też jakieś paskudztwo dopadła i trzyma już drugi tydzień, więc doskonale Cie rozumiem, życzę zdrówka, buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Magdo.
      Życzę Ci także zdrowia. Posyłam mimo braku sił - dobrą energię. :)
      Pozdrawiam ciepło. Moc buziaków.

      Usuń
  7. Basiu, w obu "swetrzyskach" wyglądasz zjawiskowo. Wysokie kozaczki są super!!!
    Wszystkiego najlepszego z okazji imienin a nade wszystko zdrowia!
    Ślę moc serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Łucjo za miłe słowa.
      Kozaki mąż kupił mi w Wiśle, szukałam takich od kilku dobrych lat.:)
      Jeszcze raz dziękuję za piękne życzenia i słowa wsparcia.
      Pozdrawiam Cię baaardzo ciepło i serdecznie.

      Usuń
  8. Basieńko kochana, błękit to Twój kolor numer jeden !!! Pięknie wyglądasz i swetrzyska masz cudowne.
    Wracaj do zdrowia Basiu, buziaczki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu, dziękuję za miłe słowa.:)
      Oj tak, mam słabość do niebieskości.
      Pozdrawiam Cię kochana ciepło. Buziaki!

      Usuń
  9. Wszystkiego najlepszego, dużo zdrowia, pogody ducha i spełnienia marzeń z okazji imienin:) W niebieskościach wyglądasz zjawiskowo:)Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za życzenia. Zdrowie dla moich bliskich i dla mnie by się przydało...
      Dziękuję także za miłe słowa, jak wiesz, lubię niebieskości.
      Pozdrawiam Cię serdecznie. Buziaki!

      Usuń
  10. Basiu, obie stylizacje bardzo fajne i pasują do Ciebie, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marzenko. To takie sprawdzone, na szybciucho...
      Moc pozdrowień.:)

      Usuń
  11. Wszystkiego najlepszego Basiu z okazji Imienin, dużo zdrowia, przepraszam, że nieco spóźnione, ale szczere i gorace!
    Bardzo fajne i widać ciepłe swetrzyska, ten pierwszy wyjątkowo twarzowy i pasuje do Ciebie :)
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Aniu za życzenia i miłe słowa.:)
      Właśnie to zdrowie przydałoby się dla moich bliskich i dla mnie.
      Ten niebieski bardzo lubię.
      Moc pozdrowionek z Polski.

      Usuń
  12. Basiu obie wersje piękne!!! Każda w całkiem innym stylu i każda ma w sobie, to COŚ!
    Wspaniale wyglądasz w obu:))
    Buziaki serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Tarunia.
      Nie ukrywam, że niebieską lubię bardziej. :)
      O której godzinie jesteś po pracy w domu? Zadzwonię wreszcie.
      Moc buzioli!!!

      Usuń
  13. Obydwie propozycje piękne, ale błękit to ideał dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Aniu. Obie sprawdzone, a błękitna to moja ulubiona, także ze spodniami...
      Pozdrowionek moc!!!

      Usuń
  14. Ooo, no ten lodowo niebieski jest super i jeszcze sukienka do tego, i jeszcze pierścionek, pięknie :) Szaraczek z futerkiem też mi się podoba. Taki bardziej na co dzień, baaardzo przyjemny :)) Zdrówka Basiu. Mnie też coś łamie w kościach, mam nadzieję, że szybko przejdzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten lodowy, to mój ulubiony :) Miło mi, że podobają Ci się moje zestawy.
      Dziękuję Ewuś, Tobie też życzę zdrowia, moje już trochę za długo szwankuje...
      Pozdrawiam Cię Bardzo ciepło!

      Usuń
  15. Kochana, wybieram zestaw błękitny, wyglądasz w nim super :) Dbaj o siebie, trzymaj się ciepło i dawaj czadu w następnych wyzwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Ja uwielbiam wszystkie niebieskości.
      Dziękuję także za miłe słowa.
      Pozdrawiam bardzo serdecznie.

      Usuń
  16. Pięknie Ci w tych sweterkach. Ja nie noszę, chyba, że luźne, bo sadełko nie pozwala:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu.
      Kochana, chyba w to sadełko jakoś nie wierzę... :)
      Basieńko, ja tam niczego na zdjęciach nie widzę...
      Moc pozdrowień i uścisków.

      Usuń
  17. Kurczę, to chyba tylko ja zawsze miałam jakiś problem z tymi wszystkimi swetrzyskami :P hehehe
    U kogoś zawsze bardzo mi się podobały, a sama jakoś nigdy nie garnęłam się do nich, zawsze gdzieś mnie gryzły itd
    Także może w końcu się przekonam :) ehehe

    Zdrówka kochana :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swetrzyska gryzą w zależności od włóczki. Te które mam, nie gryzą :)
      Dziękuję :)
      Tobie także wszystkiego dobrego. :)

      Usuń
  18. Witaj Basiu.
    Fajne swetry i super w nich wyglądasz. Ja też wolę swetry niż marynarki.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Michale za miłe słowa.
      Ja lubię i żakiety i swetry - jak to kobieta :)
      Pozdrawiam Cię serdecznie.
      Jutro zapraszam do Bolkowa.:)

      Usuń
  19. Niebieski sweterek skradł moje serce... Jest fajny.
    Basieńko, jestem tak zakręcona jak słoik, że zapomniałam o imieninach... :( Ale choć spóźnione, to szczere życzenia, przede wszystkim nadziei i wiary (miłość już masz od nas wszystkich tu zaglądających) i powrotu do formy. Mam nadzieję, że będzie już coraz lepiej. Buziaki posyłam tak cieplutkie, jak te Twoje sweterki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, nie szkodzi, że zapomniałaś, wiem, że życzysz mi dobrze i masz wielkie serducho.:) Dziękuję :)za wszystkie miłe i ciepłe słowa. :)
      Jeśli nigdzie nie tuptusiasz, to zadzwonię wieczorem.:)
      Moc buziaków.

      Usuń
  20. WOW :) )))))) !!!! Twój grecki pokój !!!! CO za pomysł, jaki cudowny efekt !!!! Tak, to jest moja inspiracja, bo właśnie myśle o pewnych zmianach. DZIĘKI :) ))00
    Przepraszam, że najperw o pokoju, ale jak to się mówi, dech mi zaparło :) ))))
    Kochana Twój niebieskawy bliźniak jest po prostu przecudny i do tego dodatki WOW - co za stylizacja !!!
    Druga propozycja - taka lisia, jesienna, przytulankowa - ach pięknie jest , po prostu pięknie.
    Kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Margot, to tylko jego mały fragment. Może kiedyś pokażę więcej...:)
      Dziękuję za tyle miłych słów, aż się rumienię...
      Tak naprawdę to wahałam się czy publikować post, bo zdjęcia nie wyszły najlepiej. Światło fatalne, buzia się świeci...
      Pozdrawiam Cię ciepło.
      Posyłam moc buziaków!

      Usuń
  21. Przede wszystkim szybko wracaj do zdrowia. Swetrzyska bardzo fajne i cieplutkie zapewne. Pozdrawiam serdecznie :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Grażyno.:) Oj tak, zdrowie by się przydało...
      Pozdrawiam Cię ciepło i serdecznie.

      Usuń
  22. Zwróciłam uwagę na Twoje ostatnie zdania. Zupełnie odwrotnie niż Tobie, nigdy nie jest mi przykro, gdy nie muszę iść do pracy - bez względu na powód. zdążyłam ją znienawidzić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem tak bywa... Rozumiem...
      Moja praca daje mi radość i energię.
      Pozdrawiam Cię mocno!

      Usuń
  23. Obie stylizacje są świetne! Ja do niedawna nie przepadałam za błękitami, a teraz chyba właśnie mam na nie "fazę" - ten niebieski zestaw szczególnie mnie urzekł, jest taki delikatny, nieco romantyczny, a zarazem bardzo elegancki :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebieskości lubię od lat...:)
      Miło mi, że podoba Ci się moja propozycja. Dziękuję...
      Pozdrawiam Cię serdecznie.

      Usuń
  24. Jesteś bardzo elegancka i zgrabna....
    A na niebieski kolor zwracają uwagę wszyscy panowie. Moje wnuki też.
    Serdeczności pozostawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebieskości lubię od dziecka.:)
      Dziękuję za miłe słowa, aż się rumienię.
      Moc ciepłych pozdrowień posyłam.:)

      Usuń
  25. Basiu, napisałam na komórce długi komentarz i pod sam koniec coś się podziało i...poszedł....nie wiadomo gdzie...kocham swetrzyska, właśnie takie duże, długie, rozpinane. Dużych, grubych pod spód nie lubię ale cóż, noszę jak bardzo zimno. Zachwycam się Twoim niebieskim, piękny, delikatny kolorek. To mój faworyt choć drugi też śliczny. Pozdrawiam kochana, ściska, buziaki posyłam. Piszę z opóźnieniem, bo ostatnio mało jestem w blogosferze. JESZCE raz - ściskam mocno...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem tak jest. Podobnie jak Ty lubię swetrzyska. Basieńko, mam dzisiaj taki rodzinny trochę dzień, ale może wieczorem znajdę czas i zadzwonię.
      Na razie nic się nie dzieje. Czekam. Ty wiesz na co...
      Pozdrawiam Cię także mocno.
      Moc buziaków!!!

      Usuń
  26. Oba zestawy bardzo twarzowe i eleganckie

    OdpowiedzUsuń
  27. Witaj w ten szary, jesienny, a może zimowy dzień. Chociaż pogoda....
    Swetrów mam w swojej szafie mnóstwo. Kiedyś dziergałam namiętnie. Nawet w szkole, w czasach powszechnej szarości, ze względu na ich kolor nazywano mnie Słoneczkiem.
    Basiu dla mnie też moje stronki są pewną ucieczką od rzeczywistości, chociaż zdaję sobie sprawę, że takie odcięcie się, podobnie jak dla Ciebie, nie jest tak do końca możliwe.
    Teraz jednak nastał grudzień, miesiąc napełniony oczekiwaniem i nadzieją. W tym roku początek adwentu był dla mnie szczególny. Niespodziewanie wędrowałam moimi ukochanymi praskimi uliczkami.
    Przepraszam, że dzisiaj piszę krótko, ale trochę mam zaległości.
    Dziękuję zatem, że nie zapominasz o mnie w te najdłuższe, czasem mroźne dni w roku. Bardzo mi teraz potrzeba ciepłych słów, które rozgrzewają, a ja nie lubię marznąć.
    Życzę Ci aby ten przedświąteczny czas był dla Ciebie jak najcieplejszy i radośniejszy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Ismeno...
      Ja także udziergałam mnóstwo swetrów.
      Tak, blog jest chwilową odskocznią od niezbyt radosnej rzeczywistości, krótkie podróże także chwilową odskocznią, ale powroty za każdym razem są trudne.
      Życzę Ci wszystkiego dobrego i dziękuję za miłe słowa.
      Pozdrawiam bardzo ciepło.

      Usuń
  28. Wspaniałe sweterki Basiu. Z pewnością wspaniale ogrzewają w tą szaro-burą zimową pogodę :)!!!
    P.S. Serdecznie Cię pozdrawiam i życzę zdrówka :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie. Oj tak, ja jestem zmarzluchem :)
      Pozdrawiam Cię ciepło! Buziaki!

      Usuń
  29. Dla takich swetrów chętnie zrobiłabym miejsce w mojej szafie :) Wracaj szybko do zdrowia Basiu. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jolu.
      Niestety nadal jestem na L-4 :(
      Pozdrawiam Cię ciepło!

      Usuń