poniedziałek, 4 czerwca 2018

PHENOMENAL US - CHALLENGE 15 Piasek Pustyni/ Sand of a Desert

Tydzień temu...
Wracamy do domu, zawieszeni między pracą, domem  i przychodniami. Nie mamy  głowy do niczego...
Jestem zmęczona, głodna i pełna niepewności... Pragnę być już w naszym gniazdku...
Cisza, spokój, azyl...
A tu jeszcze objazdy, ciągłe remonty drogowe utrudniają codzienną komunikację.
Prawie drzemię w samochodzie. Mąż o coś pyta, otwieram oczy, beznamiętnie obserwuję smętny krajobraz  i nagle  EUREKA!
- Jest plener, patrz, potrzebuję taki plener - wołam do męża.
- Jaki znów plener, nie rozumiem...
- No plener, pustynne piaski, post... Wyzwanie fenomenal...
Nie mam siły tłumaczyć dokładnie, o co chodzi. Mówię półsłówkowymi hasłami...
Mąż obserwuje mnie z boku:
- Chyba naprawdę jesteś zmęczona...
Nie odzywam się, mam już swoją wizję pustynnych piasków. Za kilka dni wracamy w to miejsce, mąż już wtajemniczony, nawet dumny z siebie, że akurat wybraliśmy wtedy ten objazd.
Tyle razy byłam na prawdziwej pustyni, a tu mam taką na niby, dzięki rozbudowie dróg. :)


Trochę o zestawie:
W podobnym klimacie ciuchowego omotania kilkanaście lat temu paradowałam w Egipcie. Postanowiłam go odtworzyć:
sukienka z błyszczącego materiału w złoto - beżowym kolorze, szal - pareo także złocisto - beżowy z małymi elementami niebiesko- szarymi, szerokaśne spodnie, które prawie 8 lat dostałam w prezencie od mojej Ani, ( w ramach ciuchowej wymiany), plus złociste sandałki i trochę dodatków.
Przy okazji dziękuję wszystkim za wyrozumiałość, za słowa wsparcia, trzymanie kciuków. :)
Nadal nie jest do końca tak jak powinno...
I nadal jest to trudny czas. Minął Dzień Matki, Dzień Dziecka...
I nie było tak, jakbym chciała, jak było kiedyś...
I wiem, że już nie będzie...
Ale miałam ostatnio kilka symbolicznych snów, pięknych i wzruszających zarazem... ( związanych z Mamą i Anią, za którymi tak bardzo tęsknię).
Może kiedyś je tutaj opiszę...

Przepraszam za moją nieobecność na ulubionych blogach. Odwiedzam Was po cichutku...
Bardzo chciałabym wrócić do regularnego blogowania. Przynajmniej raz w tygodniu...
Póki co jestem dzisiaj w piaskowo - pustynnych klimatach.














Pozdrawiam wszystkich odwiedzających bardzo serdecznie.
Szczególnie ciepło pozdrawiam  PIASKOWO - PUSTYNNE DZIEWCZYNY....



Życzę dobrego tygodnia.:)

Wasza Barbarossa

Sukienka: Bon prix
Szal: Bon prix
Spodnie: Orsay
Sandały: Komfort
Pierścionek, bransoletka: Avon

62 komentarze:

  1. Super ten Challenge ;) Fajnie wygladasz ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu jestes tak piekna, jak prawdziwa Egipcjanka. Do tego klimat takich miejsc i twoja cudowna stylizacja, jestem zachwycona, usciski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jolu za miłe słowa.
      Moc ciepłych pozdrowień.:)

      Usuń
  3. Ale pięknie Ci w tej stylizacji Basiu! :) Na wszystko niestety potrzeba czasu, blogami się nie przejmuj, przyjdzie jeszcze czas na odwiedzanie, komentowanie. Trochę znam ten ból, 4 lata temu zginął tragicznie mój zięć... Serce mi krwawi jak spotykam się z jego rodziną, nie wspominając jak mi jest przykro...Serdecznie pozdrawiam, trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko dziękuję za ten komentarz. To prawda, jest ciężko nadal.
      Baaardzo... :(
      W blogosferze jestem na tyle, na ile mogę...
      Pozdrawiam Cię mocno.

      Usuń
  4. Ale cudny plener wypatrzyłaś, nie ma przypadków :) Piękny ten Twój luzacko, elegancko, egzotyczny i połyskliwy strój, niezwykle klimatyczny :) Wiesz, że trzymam za Ciebie wszystkie kciuki i ogromnie się cieszę, że dzięki wyzwaniom masz choć trochę frajdy i chwilowego zapomnienia :) Już Cię wklejam Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie...I za te trzymanie kciuków...
      A plener od razu mi się spodobał.
      Pozdrawiam Cię baaardzo, baaardzo ciepło!

      Usuń
  5. Coś niewiarygodnego !!! Ta lśniąca sukienka i chusta i spodnie i te wszystkie szczegóły !!!!!!!!!!!!!!!! Jestem zauroczona i zakochana w Twoim pomyśle - tak takie błyszczące złoto, to jest dokładnie to, co kojarzy się z takimi klimatami :) PRZEPIĘKNIE :))))))) Kochana trzymam kciuki - tak cudownie, że jesteś z nami :))))) . Pozdrawiam bardzo, bardzo - kisses - Margot :) ))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za ten komentarz. Miło mi, że podoba Ci mój pomysł.:)
      Pozdrawiam Cię baaardzo serdecznie. :) Moc buziaków!!!

      Usuń
  6. Piękne to za mało...rewelacyjnie:):):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu wyglądasz jak Egipska księżniczka:))bardzo mi się podoba:))a miejsce znalazłaś fantastyczne:))Pozdrawiam serdecznie i mocno ściskam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Reniu za serdeczności.
      Pozdrawiam Cię baaardzo ciepło!

      Usuń
  8. Bardzo fajna stylizacja utrzymana w klimacie piasku i pustyni jest błysk i Nat wszystko ładnie się przeplata pozdrawia 🙏

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawa stylizacja, mało kiedy aż tak mnie coś zachwyciło jak Twój zestaw "pustynny". Wyglądasz w nim rewelacyjnie!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Aniu. Dziękuję.
      Pozdrawiam Cię cieplutko!

      Usuń
  10. Basiu, jesteś stworzona do pustyni.
    A te piękne sny traktuj jako potwierdzenie szczęśliwości Kochanych Osób.
    Ciągle pamiętam o Tobie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basieńko.
      Sen faktycznie był piękny. Tylko co dalej...
      Pozdrawiam Cię mocno!

      Usuń
  11. Bardzo pięknie wyglądasz, królowa pustyni. Świetny pomysł z tym plenerem. Trzymam kciuki na całego i będę, tak je trzymać. Przytulam serdecznie. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Agnieszko za miłe słowa.:)
      Ja też Cię przytulam.

      Usuń
  12. Pięknie wyglądasz w tych jasnych kolorach; znalezienie prawie pustyni
    jako obrazu do zdjęć - bardzo pomysłowe. Wyglądasz uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wygląda to fenomenalnie i podoba mi się pomysł na sesję!

    OdpowiedzUsuń
  14. Prze-prze-prze-przepięknie! Takie coś, to ja bardzo lubię i dobrze robi moim oczom! Iskrzący na złoto piasek <3 Piękna chusta! I spodnie do sukienki - no idealnie! :) :) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):):)Miło mi, że moje pustynne omotanie robi dobrze Twoim oczom.:)
      Moc uścisków!!!

      Usuń
  15. Plenery do zdjęć wybrałaś genialne!!! Wyglądasz cudownie w tej stylizacji, jak Kleopatra :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie. Plener aż się prosił. :)
      Pozdrowionka!

      Usuń
  16. Pięknie wyglądasz!! Bardzo Ci pasują takie egzotyczne zestawy, właśnie w tych kolorach :) Naprawdę suuuper!! Szal mi wpadł w oko, cudowny :)) Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewo za tyle miłych słów.:)
      Pozdrowionka i buziaki!

      Usuń
  17. lśnisz tak pięknie...prawdziwa piaszczysta gwiazda:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie i z rozmachem, tło do zdjęć cudowne. Tunikę i szal biorę w ciemno....no w piaskowo . Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko. :)Plener faktycznie mi się udał :)
      Buziole!

      Usuń
  19. Taką Perełką, a raczej Brylantem piaskowym jesteś Basiu:)))
    Cudna sesja!!! Pięknie lśnisz na tych piaskach...
    Dobrze, że nie rezygnujesz z blogowania...
    Ściskam Cię mocno Basiu...
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Edytko. Aż brylantem? :)Miło mi...
      Dziękuję za wsparcie.
      Moc buziaków!!!

      Usuń
  20. Jest czas wyciszenia i czas szaleństwa. Sama zdecydujesz jakie dasz sobie proporcje w obu. Stali czytelnicy są stali i zawsze będą czekać na Ciebie. Nie masz za co przepraszać. A w piaskowych klimatach jest Ci bardzo dobrze. Poczułam żar pustynnych piasków ;) Ściskam moja Złota! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję moja droga.:)
      Zadzwonię, zbieram się...
      Ja też Cię ściskam!!!

      Usuń
  21. Świetny pomysł na zdjęcia w takim miejscu. Wyglądasz na nich rewelacyjnie. Ja już jestem po wakacjach, a po nich bywałam w różnych miłych dla mnie miejscach. Nie mogę się jednak jakoś zebrać na napisania nowego postu. Tracę zapał do wszystkiego, nie tylko do bloga. Myślę, że winne jest zdrowie i moje złe samopoczucie z tego powodu. Miło, że zajrzałaś do mnie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie. Ja też bloguję nieregularnie. W końcu ważniejsze jest życie w realu.
      Życzę dużo sił Tobie i sobie.

      Usuń
  22. Basiu
    oglądając Twoje zdjęcia sądziłam, że pojechałaś na Saharę. Wybrałaś fantastyczne miejsce na sesję zdjęciową. Basiu, prześlicznie wyglądasz w piaskowych kolorach.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko teren budowy autostrady :)
      Na pustyni byłam kilka razy :)Miło mi, że Ci się podoba.
      Moc ciepłych pozdrowień posyłam.

      Usuń
  23. Długa tunika do szerokich spodni wygląda po prostu świetnie. Do tego ten blask. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękny komplet, a buty https://zoio.pl/obuwie/szpilki są tutaj przewspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bajeczna stylizacja Basiu i... wspaniałe miejsce na jej uwiecznienie na zdjęciach :)!!!
    P.S. Serdecznie dziękuję za odwiedziny u mnie i przemiłe słowa w komentarzach :D!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      I ja dziękuję za odwiedziny i uznanie dla mojego pustynnego pomysłu.:)

      Usuń
  26. Faktycznie plener do zdjęć rewelacyjny, szczególnie serce skradło mi serce numer 2 :) Pięknie Ci takich kolorach

    OdpowiedzUsuń
  27. Gdybyś nie napisała gdzie te zdjęcia zostały zrobione, to miałabym problem z rozszyfrowaniem. Jeszcze stawiałam na Pustynię Błędowską :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to numer... To tylko teren budowy :)
      Chciałam na Pustyni Błędowskiej, ale nie dotarliśmy.
      Moc pozdrowień!!!

      Usuń
  28. Przepiękna sceneria!! i zdjęcia podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Faceci już niestety tacy są, nie do końca rozumieją naszych wizji na sesję :P też niejednokrotnie miałam piękną wizję na sesję w danym miejscu, a mój mąż potrafił w sekundę ostro sprowadzić mnie na ziemię :O a później stwierdzał, " miałaś rację, jednak fajnie te zdjęcia tu wyszły" :P ahahaha

    Kochana, muszę Ci powiedzieć, że gdy tylko zobaczyłam ten zestaw, od razu jakoś pomyślałam sobie o arabskich klimatach, a tu proszę, piszesz o Egipcie :) hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale dobrze, że jest...
      Dziękuję za ten komentarz Dariu.
      Buziaki!

      Usuń
  30. Przepiękny zestaw, fantastyczna sceneria. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :)
      To taki mój wakacyjny zestaw na prawdziwą pustynię :)

      Usuń