poniedziałek, 18 czerwca 2018

PHENOMENAL US CHALLENG 16 Dziki ogród/ Wild Garden

Piękny temat wyzwania... I mogły być piękne zdjęcia...
Ale ciągle coś nie wychodziło.
Kiedy już mój osobisty fotograf znalazł czas i chęci, to dwa razy przeszkodziła nam burza.
Tyle pięknych słonecznych dni, a tu akurat w tym momencie leje...
Potem znów brak czasu albo energii, albo nastroju...
A dni uciekały.
Kolejna próba... Nie ma już czasu na dłuższy wyjazd, więc miejski skwer udaje ogród...
A na dziko to są zdjęcia, zaledwie kilka minut.
M. kicha (alergik), mnie pęka z bólu głowa, zmęczenie materiału robi swoje...
I nawet kaczki są dzikie tzn kwiatowo - dzikie...
Wracamy szybko do domu.
Przeglądam zdjęcia i kwaszę się. Tyle mam pięknych sukienek w kwiaty, a akurat wybrałam tę kiecę...:(

- I jak tam zdjęcia? Pyta mąż...
- Szkoda słów, wyszłam jakoś dziwnie dziko, 15 kilo więcej w tej kiecy...
- No ale miał być dziki ogród... Kieca pasuje i kwiaty na niej dokładnie takie jak na skwerze. :)
- Kieca owszem, pasuje, tylko niekoniecznie ja w niej... :(

Ostatecznie - zdjęcia kwiatów na kiecy i w naturze uratowały post.  :)

















Pozdrawiam wszystkich odwiedzających, a szczególnie Fenomenalne :)



Życzę wszystkim dobrego tygodnia.

Kwiatowe fenomenalne z Dzikiego ogrodu:



Spódnica: Orsay
Bluzka: Stradivarius
Top pod bluzką: z zasobów szafy
Bransoletka: lokalny sklep
Koszyk: Avon

52 komentarze:

  1. Bardzo ładnie wyglądasz. Kolorowo, radośnie no i sceneria ciekawa. Piękne liliowce, chciałabym takie w swoim ogrodzie :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, a ja tak marudziłam, jak zobaczyłam zdjęcia.
      Moc pozdrowień.:)

      Usuń
  2. Basiu,
    ślicznie wyglądasz,pozdrawiam-Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu, natura hojnie Cię obdarowała i zawsze wyglądasz pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu jest dziko i pięknie:))niema się co martwić:))miejsce urocze a Ty wyglądasz ślicznie i żadnych kilogramów nie widzę:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu.:)
      Kilogramów trochę przybyło, ale tak to już jest... Szybko przychodzą, a gorzej je stracić.:)Tu wyjątkowo jeszcze spódnica mnie poszerzyła, ale nie załamuję rąk.:)
      Pozdrawiam Cię ciepło!

      Usuń
  5. Basiu, Twoja spódnica jest jak obraz! U mnie też tak na jednej nodze było, na szybko, bo fotoczłowiek absolutnie nie czasowy, a ja nie bardzo kwiatkowa :)) Alrgie potrafią obrzydzić uroki wiosny i lata, przekonuję się o tym po każdym wejściu w łąkę, kwiecie a czasem i las :( Ale podziwiać żywe kwiaty, to ja zawsze <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzór na kiecy też mi się podoba:) To nie wina kiecy, że mam taki nastrój i niską samoocenę... A my to ciągle w biegu... Zaczynam tracić oddech...

      Usuń
  6. Ja tu nic nie widzę na co mogłabyś narzekać :-) Przepiękna maxi spódnica i cudne miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny ogród i zjawiskowa spódnica. Pozdrawiam Cię serdecznie Basiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Krysiu. To właściwie skwer udający ogród.
      Pozdrawiam Cię ciepło!

      Usuń
  8. No chyba żartujesz... Wyglądałaś prześlicznie. Nawet nie wiem, do czego można by się przyczepić. Spódnica cudowna, ja takie bardzo lubię, pasuje do ciebie. Ty masz taką egzotyczną urodę. Wyglądasz cudownie!!!! Pozdrawiam Was bardzo serdecznie, przytulam. :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko na swój wzrost wcale nie ważę za dużo i nie mam pędu, by się odchudzać, ale jakoś wyjątkowo widzę się w tej kiecy grubo...
      Wzór na niej jest śliczny...
      Ja po prostu mam doły...
      Dziękuję za miłe słowa.
      Moc buziaków!!!

      Usuń
  9. kwiatowe wzory to mój must have na lato, podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Baś Kochana, wcale nie jest tak jak piszesz, jest pięknie i stylowo i plenerowo :) Wiadomo życie płata nam figle i lubi nas zmarkotnieć i wtedy widzimy inaczej, ale nie słodzę Ci po przyjacielsku, tylko piszę jak jest, spódnica jest cudna, bluzka przepiękna, i Ty się w tym pięknie prezentujesz :) Uszy do góry, ja ciągnę moje :) Buziaki Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję... :) Tak to widzę... To nie wina kiecy, dobrze o tym wiemy...
      Rzeczywistość mnie przygniata... Ot co...
      Moc buziaków!!!

      Usuń
  11. wcale nie prawda , nie kieca....
    mnie się szalenie spodobała
    i to na nią zwróciłam uwagę.....

    ściakam mocno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ze nie kieca...
      To ja mam doły i to wielkie...
      Odpiszę Aniu, zbieram się...
      Moc uścisków!!! Dziękuję, że napisałaś.

      Usuń
  12. Taka egzotyczna ta spódnica, bardzo ładna i sceneria piękna i super wyglądasz :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały ogród! i pięknie wyglądasz w tej spódnicy, mam podobną i tak myślę kiedy ją złożyć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to miejski skwer...
      Dziękuję za miłe słowa.:)

      Usuń
  14. Ale pięknie kolorowo i kwiatowo dookoła <3
    sielsko anielsko :D
    Widząc takie "krajobrazy" od razu sama buźka uśmiecha się do monitora :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana!!!
      W sukieneczce w Książu spokojnie mogłabyś z nami "startować".
      Buziaki!!!

      Usuń
  15. Basiu!
    wyglądasz uroczo. Spódnica fantastyczna.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.:)
      To nie spódnica jest przyczyna, moich dołów...
      Moc pozdrowień!

      Usuń
  16. Spódnica w palmowe liście jest super modna i piękna, a kaczka w ogrodzie ...no jest po prostu dzika. Świetnie przedstawiłaś wyzwanie, bardzo mi się podoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Marzenko. Spódnica jest oki, to ja się sobie w niej nie podobam... A może to tylko moje doły...
      Buziaki!!!

      Usuń
  17. Przepiękna spódnica i ten ogród...jest zjawiskowy :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otoczenie owszem, kieca też.:) Ja niekoniecznie w niej...
      Moc pozdrowień.

      Usuń
  18. A ja wolę zdjęcia pod chmurką bo w słońcu twarz mam bardzo wykrzywioną ;-) Cudowny zestaw Basiu, zakochałam się w Twojej spódnicy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod chmurką tak, ale nie podczas ulewy :) :)
      Dziękuję ślicznie!
      Moc buzioli!

      Usuń
  19. Basiu, ostatnie zdjęcie boskie...jest dziko, są kwiaty i śliczna spódnica, nie ma co narzekać. Też mam ostatnio kłopoty ze zdjęciami, co rusz coś przeszkadza. Po powrocie nadrabiam zaległości...buziaki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basieńko, to nie wina spódnicy, to ja mam straszne doły... No i jestem przemęczona tym rokiem. Jakoś muszę się otrząsnąć
      Pozdrawiam Cię cieplutko i dziękuję za miłe słowa.

      Usuń
  20. Kochana, nawet, jeżeli skwer coś udaje hihi, to zrobił to perfekcyjnie !!!! Sceneria iść dzika, ogrodowa, kolorowa !!! po prostu cudna, i Ty na tym tle tak pięknie prezentująca te nasze kwiaty, kwiaty, kwiaty :))) Ślicznie !!!! Tak świeżo, letnio, na każdą wakacyjną przygodę. Pozdrawiam serdecznie - kisses - Margot :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim mieście jest kilka fajnych kwiatowych miejsc :)
      Dziękuję za każde miłe słowo. W moim dole, to balsam na duszę...
      Moc pozdrowień i buziaków!!!

      Usuń
  21. Świetny zestaw, a spódnica bajeczna:) Bardzo ładnie komponuje się z plenerem zdjęciowym:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Mario - Tamaro.
      Pozdrawiam Cię ciepło!

      Usuń
  22. Pomimo tych wszystkich przeciwności losu cieszę się Basiu, że udało Ci się stworzyć tego posta :)!!! Zestaw jest świetny, a spódnica przepiękna!!! Idealnie wpasowałaś się w tematykę wyzwania :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I pomimo totalnego doła...
      Dziękuję za ten komentarz.:)
      Buziaki!!!

      Usuń
  23. All the pictures are so beautiful and lovely. ^^

    Would you like to support each other by follow GFC and G+?
    Let me know if you follow me and I will follow back asap!

    Xoxo,
    Erika

    OdpowiedzUsuń
  24. Super stylizacja, pasuje tło i spódniczka do tematu grupy :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Basiu przepięknie, cudowny ogród i na zdjęciach i na spódnicy. Cudownie , kolorowo i inspirująco, uściski.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładnie to wszystko zestawiłaś. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń