wtorek, 28 kwietnia 2020

Jubileusz / Jubilee PHENOMENAL US CHALLENGE 100


Setne wyzwanie grupy.
Właściwie chyba nie zasłużyłam, by brać udział w takim jubileuszu.
Wiele razy nie brałam udziału w wyzwaniach. Powodów było wiele: choroba, pobyty w szpitalach, nie do końca moja bajka, jeśli chodzi o temat, brak czasu lub po prostu brak nastroju...
Podziwiam jednak systematyczność i kreatywność pań biorących udział co tydzień.
Nie występuję na Instagramie, ani na FB, w zasadzie więcej mnie w wyzwaniach nie ma, niż jestem...
Wahałam się, czy brać dzisiaj udział, zdjęcia miały przywitać maj.
Nie mam na sobie spektakularnej kreacji, ale tak po prawdzie to przepiękne kwiecie odgrywa tutaj główną rolę. Moja osoba, gdzieś tam w tle... Przyroda zwyciężyła i dobrze :)
Skoro jednak zdecydowałam się -  posyłam wszystkim z okazji jubileuszu i nie tylko, przepiękne kwiaty.:)
W dobie koronawirusa dwa zdjęcia w maseczce, potem, kiedy zostaliśmy sami z M. w parku, kilka ujęć bez.
To też dowód na to, że w takich nieciekawych czasach obchodzimy jubileusz grupy...
































Dziękuję bardzo za komentarze pod ostatnim postem. W wolnej chwili na nie odpiszę.:)

Pozdrawiam bardzo serdecznie wszystkich odwiedzających, szczególnie dzisiaj Grupę Fenomenalnych.:)

Zdjęcia: kwiecień 2020 r.

Zbiorówka:


TRZYMAJMY SIĘ ZDROWO!!!


62 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. :)
      Wiosna jest teraz taka piękna. Już za kilka dni tego kwiecia nie będzie. Za szybko...

      Usuń
  2. Co też Ty piszesz, Basiu, jak dla mnie Twój wiosenny strój jest jak najbardziej spektakturalny. A z kwiecistym motywem jest Ci jak najbardziej do twarzy. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Karolinko. Wiosna cudowna, to fakt.:)
      Panie na 100 wyzwanie przygotowały piękne kreacje.
      Ten płaszczyk wpadł mi w oko, bo właśnie kojarzy mi się z wiosną.
      Pozdrawiam Cię mocno.

      Usuń
  3. Czarująco Basiu, obie z wiosną wyglądacie równie pięknie. Ten lekki płaszczyk prześliczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, Ty wiesz, wiosna jest teraz taka piękna. Ty masz raj obok domu, natomiast my szukamy takich kwitnących miejsc. Dziękuję Basiu za miłe słowa.
      Moc serdeczności posyłam.

      Usuń
  4. Kwitnąca przyroda rewelacyjna, bajkowa, kolorowa, ale od Twojego płaszczyka nie mogę oderwać wzroku. Jesteś najpiękniejszym KWIATEM!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo, uwielbiam jak kwitnie różowe kwiecie czy to na drzewach, czy na krzewach.
      Płaszczyk też mi się spodobał, dziękuję za komplement, aż się rumienię.
      Buziaki!

      Usuń
  5. Ty sama wyglądasz jak piękny kwiat:)))cudne zdjęcia i ślicznie wyglądasz:)))płaszczyk jest niesamowity:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, wiosna jest teraz taka piękna, tak rzadko mam okazję ją podziwiać.
      Dziękuję za miłe słowa.:)
      Pozdrawiam Cię ciepło i wiosennie.

      Usuń
  6. Wspaniale wkomponowałaś się w wiosenne obrazy.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś taki miałam zamiar.:)
      Moc wiosennych pozdrowień posyłam.
      Uściski!

      Usuń
  7. Basiu wyglądasz pięknie, pozdrawiam Cię serdecznie, - Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aniu.
      Dziękuję za miłe słowa.:) Ostatnio bardzo rzadko wychodzę.
      To moje drugie aktualne zdjęcia od dwóch prawie miesięcy podczas pandemii.
      Pozdrawiam Cię ciepło!

      Usuń
  8. Basiu!!! Przepiękna wiosenna stylizacja!!! Płaszczyk skradł moje serce😍!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie. Wiosna jest teraz urocza.
      Szkoda, że nie można gdzieś pojechać dalej, by pobuszować.
      Wiadomo, zdrowie najważniejsze.

      Usuń
  9. Prześliczna wiosna w kwiatach, zawsze mnie zachwycają te kwitnące ozdobne czereśnie (wiśnie?) I Ty także w pastelowych kwiatach, jak część tej przyrody, wiosny. Pięknie wyglądasz, płaszczyk uroczy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kwiecie różowe drzew jest przepiękne, magnolie również.
      Dziękuję Haniu za miłe słowa.:)
      Pozdrawiam Cię serdecznie i wiosennie.

      Usuń
  10. Piękna Ty w cudnej scenerii🤗🏵️🧡
    Pozdrawiam najserdeczniej 🙋☀️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Morgano, dziękuję za miłe słowa.:) Wiosna broni się sama, moja osoba to tylko mały dodatek.
      Pozdrawiam Cię cieplutko!

      Usuń
  11. Piękna sesja zdjęciowa. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Krystyno na moim blogu.:)
      Dziękuję :)
      Pozdrawiam Cię serdecznie i wiosennie.

      Usuń
  12. Piękna sceneria i piękna Ty. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sceneria piękna dzięki kwiatom.:) Dziękuję za miłe słowa.
      Pozdrawiam Cię ciepło!

      Usuń
  13. Pięknie przywitałaś wiosnę, wspaniale się prezentujesz.
    Pozdrawiam i życzę zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Avelino.:)
      To nasze piękne parki w Rybniku.
      Pozdrawiam Cię już prawie majowo i także życzę zdrowia.:)

      Usuń
  14. Każdy, kto bierze udział, chociaż sporadycznie, w wyzwaniach zasługuje na udział w jubileuszowym wyzwaniu. Każdy przykłada własną cegiełkę:) Płaszczyk jest śliczny, właśnie zdałam sobie sprawę, że chciałabym podobny z takimi rękawami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuj Ci Mario - Tamaro za miły komentarz.
      Płaszczyk wpadł mi w oko z powodu "kwitnącego" materiału.
      Pozdrawiam Cię serdecznie i wiosennie.

      Usuń
  15. Jak zawsze wyglądasz bosko. Wspaniałe są te Twoje kwieciste kreacje.
    Bardzo ładna maseczka w gwiazdki. Gratuluję tak dobrego męża.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haniu, wzruszył mnie Twój miły komentarz.:)
      Maseczkę w gwiazdki uszyła i podarowała mi nasza przemiła sąsiadka.
      Dziękuję za komplement, ostatnio nie lubię zdjęć. Moja opuchnięta buzia nie wygląda dobrze...
      Pozdrawiam Cię cieplutko i prawie już majowo.

      Usuń
  16. Przepiękna stylizacja, kobieca, kolorowa i te kwitnące kwiaty. Pozdrawiam Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Adriano.:)
      Dziękuję za miły komentarz. Kwiecie teraz jest przeurocze.
      Pozdrawiam Cię już majowo.

      Usuń
  17. Przepiękna sesja zdjęciowa <3 Wyglądasz zjawiskowo, a wiosnę kocham za te wszystkie kwiaty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Sylwio za miłe słowa. To kwiecie zrobiło piękną sesję :)
      Pozdrawiam Cię wiosennie.

      Usuń
  18. Gratulacje z okazji setki! podziwiam Was bardzo i kibicowałam zawsze i Anny.
    Świetnie dobrałaś wszystko, szczególnie tło, na którym wyglądasz jak milion dolarów!
    Zdrówka życzę i dziękuję za odwiedziny u mnie, bardzo się cieszę:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jotko :) Aż się rumienię.
      Wiele wyzwań opuściłam. Pisałam na ten temat.
      Również życzę zdrowia i wszystkiego dobrego.:)

      Nie wiem dlaczego, ale nie potrafię zapisać Cię na listę :(

      Usuń
    2. Spokojnie, zawsze możesz zapisać na pasku w ulubionych, czasem sama tak robię, by mieć szybki dostęp:-)

      Usuń
    3. Udało się do ulubionych :)

      Usuń
  19. Jak pięknie ukwiecony jest ten park, cudownie, aż trudno oderwać oczy. No i Ty Basiu w pięknej wiosennej kreacji ☺ Idealnie się wkomponowałaś ☺
    Pozdrawiam serdecznie w tym trudnym czasie i zdrówka życzę dla Was obojga ☺☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Ewuś fragmenty 3 parków w moim mieście, jednak najwięcej zdjęć jest z największego i moim zdaniem najbardziej ukwieconego.:)
      Dziękuję ślicznie za miłe słowa.
      Pozdrawiam Cię wiosennie i już majowo.:)
      ZDROWIA!!! Nade wszytko życzę.

      Usuń
  20. Basiu, zasłużyłaś, bo brałaś udział w wielu wyzwaniach, ja tylko udzielałam się rok, potem straciłam chęci. Piękna z Ciebie wiosenka, cała w kwiatach. Cudny płaszczyk, radośnie wyglądasz, pomimo tego wszystkiego. Tak trzymaj, zdrówka, uważaj na siebie, buziaki posyłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basieńko na sto wyzwań grupy, dokładnie 52 razy.:) Czyli trochę "większa" połowa.:)
      Dziękuję za miłe słowa. Płaszczyk wpadł mi w oko właśnie z owego kwiecia .:)
      Staram się Basieńko, ale teraz nigdy nic nie wiadomo, co, gdzie i kiedy...
      Musimy się trzymać.
      Tobie także życzę zdrowia. Moc buziaków!!!:)

      Usuń
  21. beautiful photos and nice style...
    Wishing you a great day!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Carolino!
      Dziękuję bardzo.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  22. Przecudowny płaszczyk... I ten rękaw..!:) Boszsz.. cudowny! Kocham takie płaszczyki, nie przeszlabym koło niego widząc ma sklepowym wieszaku. Jestem szczęśliwą posiadaczką dwóch żakardowych kobiecych w stylu płaszczyków, jeden biały, drugi różowy, jeszcze wyglądam stosownej pogody, aby je włożyć, jeszcze za zimno.
    Piękna z Ciebie modelka,idealna do takich strojów w kolorowych barwach, w kolorowe motywy kwiatowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Zielonapiranio.:)
      Dziękuję za przemiły komentarz.:) Ten płaszcz zauroczył mnie właśnie z powodu kwiecia i rękawów.:)
      Też mam żakardowe, one są takie niebanalne. Twoje na pewno śliczne.:)
      Pozdrawiam Cię już majowo.

      Usuń
  23. Witaj Basiu
    Dziękuję za piękny komentarz, który zamieściłaś na moich zielonych szumiących stronach. Oczywiście możemy pisać do siebie maile. Możesz swój zostawić pod jakimś moim starym postem, a ja go potem usunę.
    Widzę, że podobnie jak ja spędziłaś pięknie przywitałaś maj. Cieszę się, że znowu dane mi było cieszyć się moim ogrodem. Nieważne, że padało.
    A Twoje ostatnie dni kwietnia były jak widzę słoneczne. Jak Ty to robisz, że tak łatwo zawsze stajesz się częścią otaczającego Cię świata. Tak jakbyś była kawałkiem puzzli, który kolorystycznie pasuje do otoczenia.
    Pozdrawiam nadzieją na kolejną majówkę w ogrodzie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Ismeno!
      Również dziękuję za długi oraz miły komentarz. Bardzo spodobało mi się określenie: "Jakbyś była kawałkiem puzzli".:)
      Kochana, ten płaszczyk czekał sobie na kwiecie wiosenne.
      Końcówka kwietnia była słoneczna i cieplutka. Teraz trochę ochłodziło się.
      Posadziłam na balkonie pelargonie i begonie, nie wiem czy nie zmarzną...
      Wczoraj padał deszcz, ale to dobrze, tak bardzo jest przecież potrzebny.:)
      Pozdrawiam Cię słonecznie i majowo.:)
      Znikam. Za 15 minut rozpoczynam zajęcia online.

      Usuń
  24. Basiu, pięknie i wiosennie, cudowny płaszczyk, pięknie Ci w tej stylizacji. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Marzeno.
      Dziękuję za miły komentarz.:) Płaszczyk czekał na debiut wiosenny.:)
      Pozdrawiam Cię serdecznie i wiosennie.

      Usuń
  25. Nie zdążyłam ogarnąć tematu, mimo zaproszenia i też jakoś mało się udzielałam.
    Twoje dzisiejsze zdjęcia aż pachną wiosną :-). Pięknie jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grażyno, też nie zawsze mam czas ogarniać temat wyzwania.:)
      Dziękuję za miłe słowa.:)
      Pozdrawiam Cię wiosennie.

      Usuń
  26. WOW!
    Basiu, wyglądasz jak pięć milionów dolarów. Wyglądasz cudnie!!! Ten płaszczyk jest jak wiosna, przepiękna, kolorowa.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż pięć:) Miło mi i aż się rumienię. Ostatnio nie lubię zdjęć.
      Ale wiosna piękna i to ona gra tu pierwsze skrzypce.:)
      Dziękuję za miły komentarz.:)
      Pozdrawiam Cię Łucjo już majowo.:)

      Usuń
  27. Cudowne zdjęcia wyszły!!! Zazdroszczę!!!
    Pięknie świętujesz nasz jubileusz:)))
    Basiu, dbaj o siebie... Cięzki czas, ale musimy dać radę..
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Edytko.:)
      A wahałam się, czy publikować zdjęcia.
      Dziękuję o troskę. Ostatnio jestem trochę przemęczona.
      Staramy się z M. dbać o siebie na ile to możliwe.
      Moc buziaków i wszystkiego dobrego!!!

      Usuń
  28. Witaj Basiu :) cudowne zdjęcia pełne pozytywnego odbioru :) aż miło na duszy się robi patrząc na takie widoki. Wyglądasz niesamowicie w swoim plaszyku :) u mnie pogoda od połowy marca cudowna, słońce nas nie opuszcza dzięki czemu co tydzień jeźdźimy w nowe miejsca :) pozdrowionka z cudownej Norwegii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aniu.:)
      Miło, że jesteś. Nadal nie potrafię opublikować komentarzy na Twoim blogu :(
      Dziękuję za miłe słowa.:)
      Na razie jest piękna pogoda, maj rozkwita cudownie, jednak w przyszłym tygodniu ma się znacznie ochłodzić na parę dni.
      W sierpniu, pewnie już Ci pisałam, mamy zaplanowaną Norwegię, ale nie wiadomo, czy będziemy mogli już podróżować.
      Pozdrawiam Cię cieplutko. BUZIAKI!

      Usuń
  29. Ogromnie się cieszę, że wzięłaś udział w tym właśnie wyzwaniu. To nie miało żadnego znaczenia, czy ktoś wziął udział w jednym wyzwaniu, czy 100. Najważniejsza obecność i wzajemne wspieranie.
    Dzięki bardzo, że z nami świętowałaś. :)
    A zdjęcia i stylizacja Basieńko absolutnie jubileuszowe <3
    Kisses i do następnego świetowania <3
    Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, nie zawsze czas mi pozwalał i zdrowie...
      Lubię te wyzwania.:) Fenomenalna zabawa.:)
      Dziękuję za miły komentarz.
      Pozdrawiam jeszcze majowo. Buziaki!!!

      Usuń