poniedziałek, 13 kwietnia 2020

ŁĄCZKA/ TINY FLOWERS PHENOMENAL US CHALLENGE 98.

Odważyłam się, a właściwie odważyliśmy...
Pięć minut od naszego miejsca zamieszkania znajduje się mały park, bardzo mały, ale uroczy.
Stanęliśmy na początku dróżki i ...
Odważyłam się na kilka fotek (nie znoszę od jakiegoś czasu pozowania).
Odważyłam się nawet na uśmiech.

Nie, nie jestem żadną bohaterką, po prostu po miesiącu siedzenia w domu byliśmy pierwszy raz 10 minut na spacerze.
Pooddychaliśmy na chwilę powietrzem i pozorną wolnością.
Tak pięknie rozkwita kwiecie, pachnie trawa.
Trochę wiatr rozwiewał włosy, ale co tam, Nawet to było przyjemne.

Sukienka czerwona - łączka czekała na swój debiut w Hiszpanii lub we Włoszech.
Mam nadzieję, że jeszcze tam kiedyś ze mną dotrze.
Zapraszam na najkrótszy spacer, jaki do tej pory z M. zaliczyliśmy.





Dwa zdjęcia poniżej - początek maja i czerwca 2015 roku. Za kilkanaście dni dróżka w parku oraz klomby tak będą wyglądać.




A stokrotki są dla drogiej Stokrotki :)







Pozdrawiam bardzo serdecznie w ten nadal świąteczny czas.

Zbiorówka:



Życzę zdrowia i wszystkiego dobrego.

Zdjęcia: kwiecień 2020 r.

52 komentarze:

  1. Basiu cudownie wyglądasz:)))dobrze że udało Wam się wyjść na ten krótki spacer:)))Pozdrawiam świątecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był baaardzo krótki i stresujący spacer.
      Dziękuje Reniu za miłe słowa.:)
      Ostatnio nie lubię zdjęć. Mam wrażenie, że fatalnie na nich wyglądam. Często puchnie mi buzia...
      Pozdrawiam Cię baaardzo cieplutko.

      Usuń
  2. Cudowny wiosenny spacer, którego zapewne brakuje niejednemu z nas.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolino, 10 minut, ale zawsze coś:)
      Moc serdeczności posyłam.

      Usuń
  3. :) Pięknie wyglądasz w czerwieni:)suknia rewelacyjna:) u nas niestety dzisiaj spacer raczej byłby z parasolem...cały Lany Poniedziałek pada deszcz:)Super, że udało Wam wyjść się choć na chwilę zawsze to inaczej dla ducha:)Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy wróciliśmy do domu, zaczęło się chmurzyć a patem lunął deszcz.
      Faktycznie się nam udało.
      Dziękuję za miłe słowa )
      Po niebieskościach, lubię kolor czerwony.
      Pozdrawiam Cię jeszcze świątecznie.

      Usuń
  4. No i cały park był tylko dla Was, no i dzięki pięknej pogodzie sukienka miała swój debiut.
    Ja także kupiłam sobie sukienkę na wyjazd przed tym całym zamieszaniem na świecie - niestety moja niebieska jeszcze swojego debiutu nie miała.
    Trzymaj się zdrowo Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś, taki mały park... Nie wchodziliśmy na wszystkie dróżki.
      Życzę Ci z całego serducha, aby Twoja niebieska sukienka doczekała się debiutu.
      Ty także kochana dbaj o siebie i trzymaj się zdrowo.
      Uściski!!!

      Usuń
  5. Też mi się podoba.:D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze bezbłędnie .Ważniejszy aspekt psychologiczny i zdrowotny takiego spaceru niż zagrożenie. Pięknie tam a Ty kwitniesz wśród forsycji.

    Gdybym nie miała domu z.ogrodem byłoby ciężko...ale przetrwamy to.Trzymajcie się zdrowo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj!
      Zagrożenia w sumie nie było. Tylko mąż i ja. Wyszliśmy z bloku w maseczkach. Potem krótki na pustkowiu spacer.
      No niestety ogrodu nie mamy. Na szczęście dosyć duży balkon.
      Dziękuję za miłe słowa.:)
      Powtórzę za Tobą: TRZYMAJCIE SIĘ ZDROWO.

      Usuń
  7. Przepiękne zdjęcia Basiu, z każdego bije niesamowite ciepło. Zdrówka dużo! Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Maksiu.:) Dziękuję :)
      Tobie także życzę zdrowia.
      Moc serdeczności posyłam.

      Usuń
  8. Basiu, to u Was cieplutko. W poznańskim powiecie przejmujący zimny wiatr i przed południem deszcz. Nawet po ogrodzie spacer nie był zbyt przyjemny. Z Twoich zdjęć widać słońce spokój, jakby te wszystkie niedogodności przyroda miała za nic. Życie toczy się dalej, oby w dobrą stronę. Pięknie wyglądasz, gdybyś je wkleiła w posty z lat ubiegłych, nie zauważyłabym różnicy. Miłego poniedziałkowego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Tereso, wczoraj było cudownie - 22 stopnie, a dzisiaj tak około 19. Jak poszliśmy o 13.00, to jeszcze było ładnie. Po powrocie zerwał się wiatr i zaczął padać deszcz.
      I w zasadzie reszta dnia była pochmurna.
      Dziękuję za miłe słowa.:)
      Tereso, oj widać różnicę. Czasem zastanawiam się, czy pokazywać się jeszcze na blogu...
      A poza tym nikt nie zauważył, że mam obecnie dużo krótsze włosy i jaśniejszy kolor.:)
      Moc buziaków posyłam.:)

      Usuń
  9. Ciekawa kreacja, taka kolorowa, wiosenna i optymistyczna.
    My też spędziliśmy czas na świeżym powietrzu, ale we własnym ogrodzie. I nie wiesz, jak bardzo teraz się cieszę, że ten ogród posiadam! Oprócz tego, że można tam pięknie wypocząć, to można zająć się pracami ogrodowymi i nie myśleć o tym, co nas dotknęło:)
    Zdrówka dla Was:) Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Urszulo.:)
      Sukienka czekała sobie na wyjazd do Wenecji lub Mediolanu...
      Nie dziwię się, że cieszycie się z ogrodu, chociaż zdaję sobie sprawę z tego, że trzeba się mocno napracować, aby był efekt.:)
      My tak króciutko - 10 minut. Potem zaczął padać deszcz.
      Dla Was także zdrowia!:)
      Pozdrawiam już poświątecznie.

      Usuń
  10. Piękna jesteś Basiu w każdej aranżacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basieńko rumienię się...
      Ostatnio nie znoszę zdjęć. M. mnie namówił na ten króciutki spacer i zdjęcia.:)
      Pozdrawiam Cię ciepło!

      Usuń
  11. Piękne zdjęcia.. Posyłam dobre myśli i uśmiechy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Marigold.
      Dziękuję za miły komentarz.:)
      Mam u Ciebie spore zaległości. Muszę do Ciebie zawitać.:)
      Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie.

      Usuń
  12. Dobrze znam ten niewielki park. Pięknie CI w tej sukience, dobrze, że chociaż na chwilę wyszłas z domu. Ja mam ogród, a i tak źłe się czuję w zamknięciu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często chodziliśmy tam na spacery (kiedyś). M. namówił mnie. Tak króciutko, ale wreszcie jakaś mała odskocznia.
      Dziękuję za miłe słowa.:) Ciesz się, że masz ogród, chociaż wiem, że trzeba się w nim napracować, by były efekty.
      Pozdrawiam Cię Aniu serdeczne.

      Usuń
  13. Witaj
    Dziękuję za ciepłe słowo pozostawione na moich stronach. Bardzo ich potrzebowałam.
    To dobrze, że dałaś się namówić na spacer.
    Basia ma rację, dobrze Ci w każdej aranżacji
    Pozdrawiam nieśmiałymi promykami słońca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Ismeno.
      Myślałam o Tobie ciepło.:)
      Spacer był bardzo krótki, ale nawet te 10 minut było bardzo przyjemne.
      U nas dzisiaj zrobiło się chłodno, nawet padał śnieg.
      Dziękuję za miłe słowa.
      Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie.

      Usuń
  14. Hello Basiu,
    Very nice pictures. Wonderful with all the spring flowers. And you have beautiful outfits again. Nice and flowery.

    Best regards,
    Marco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hello Marco.
      Wiosna to piękna pora roku. Słońce, kwiaty, zielona trawa.
      Dziękuję za miły komentarz.

      Best regards.

      Usuń
  15. Słoneczna wiosenna pogoda, zieleń i Ty kolorowa, pięknie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak by się już chciało gdzieś dalej i dłużej pobuszować.
      Dziękuję Gigo za miły komentarz.
      Wszystkiego dobrego. ZDROWIA!

      Usuń
  16. Ojej!!! To ja nie wiedziałam że tu są dla mnie stokrotki!!!
    Bardzo Ci dziękuję - to miłe :-)

    Ja wychodzę codziennie z domu na mały spacerek po skwerze/parku. Już mnie chyba ci panowie z radiowozu znają bo nic nie mówią.
    Serdeczności Barbarosso :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A są dla Ciebie - stokrotki tegoroczne :) świeżutkie.:)
      Na spacer wyszłam pierwszy raz od miesiąca :(
      Owszem ze 3 razy biegłam do osiedlowego sklepu po trochę jedzenia. To jednak nie to samo.

      Pozdrawiam Cię ciepło i wiosennie.

      Usuń
  17. Witaj.
    Bardzo lubię takie długaśne sukienki. Kiedy schodzę po schodach, to oczywiste, że trzeba ją podtrzymywać, żeby nie fiknąć :). Jakoś mam opanowane już przez lata przemieszczanie się w takich długich kiecach :)
    Życzę wszystkiego dobrego.
    A z innej beczki: uwielbiam Jurę.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. 10 minut ale jakie ożywcze, prawda? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Aniu :)
      Moc pozdrowień posyłam. Za 10 minut mam kolejną lekcję online.
      Pozdrowionka.

      Usuń
  19. Ja również życzę Pani wszystkiego dobrego i dużo zdrowia! Przepięknie Pani wygląda! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Jenovia.:)
      Dziękuję za miłe słowa.
      Wszystkiego dobrego.
      Pozdrawiam wiosennie.

      Usuń
  20. Wow, z taką sukienką to chyba nawet ja bym pozwoliła zrobić sobie zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Lubię długie sukienki. Ta wpadła mi w oko:).
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  21. Piękna sukienka i nie zwykła 'łączka', tylko elegancki "ogród' :) I przyroda piękna. U nas w lany poniedziałek było pochmurno, chłodno i mokro. Dobrze, ze Wam udało sie skorzystać z dobrej pogody. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak Haniu, przyroda broni się sama. W zasadzie tylko do 13.00 było ładnie, potem ochłodziło się i padał deszcz.
      Udało nam się wrócić do domu w ostatniej chwili.:)
      Dziękuję za miły komentarz.
      Wszystkiego dobrego.
      Pozdrawiam serdecznie.:)

      Usuń
  22. Wypisuję mandacik... Nie no żartuję kochana, cieszę się, że wyszłaś. Nie można się zamykać tak całkowicie, bo człowiek zwariuje. Trochę oddechu w odludnym miejscu jest potrzebne. Jesteś bohaterką, za ten uśmiech, który pociesza, ja też się uśmiechnęłam widząc te zdjęcia. Piękna sukienka, a Ty cudnie wyglądasz. Na tych zdjęciach zupełnie inny świat, jakby wszystko było normalne. Oby jak najszybciej było. Zdrówka życzę, siły, radości i słoneczka :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mandacika nie przyjmuję:)
      To był baaardzo krótki spacer. Oby powoli wszystko wróciło do normalności.:)
      Dziękuję za tyle miłych słów.
      Także zdrowia życzę i wszystkiego dobrego.:)
      Moc buziaków posyłam.

      Usuń
  23. Ślicznie wyglądasz w tej ukwieconej sukience.
    Ja co jakiś czas wychodzę z domu, gównie z córką. Odkryłyśmy w naszej okolicy
    krzewy jaśminu. Więc od tamtej pory chodzimy, powąchać jasmin :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Haniu za miłe słowa.:)
      Mam nadzieję, że będziemy mogli wreszcie wyjść na dłuższy spacer.
      Wiosna tak pięknie pachnie.
      Pozdrawiam Cię bardzo ciepło!

      Usuń
  24. Basiu, ta sukienka jest przepiękna!!! Wspaniale w niej wyglądasz 😍!!! Tak, promienie i radośnie, po prostu wiosennie :)!!! Pozdrawiam serdecznie 😊!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wszystkie miłe słowa.
      Sukienki długie lubię, więc wpadła mi w oko.:)
      Obyśmy wreszcie mogli gdzieś wyruszyć.:)
      Pozdrawiam wiosennie. Buziaki!

      Usuń
  25. Łączkowo, kwiatowo, kolorowo, z przyjemnością popatrzyłam sobie na kwiaty. Cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi. Teraz wiosna i kwiaty poprawiają nam Marzeno humor.:)
      Moc pozdrowień posyłam.

      Usuń
  26. Sukienka jest niesamowita. Jestem zachwycona - wyglądasz po prostu przepięknie.
    A co do wychodzenie z domu - ten początek był rzeczywiście bardzo trudny.
    Pozdrawiam i dużo zdrówka życzę.
    Kisses - Margot :) ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu ślicznie za komentarz.:)
      Lubię długaśne sukienki od lat.:)
      Pozdrawiam cieplutko. Buziaki!

      Usuń