wtorek, 25 lutego 2020

RÓŻOWY / PINK PHENOMENAL US -CHALLENGE 91

Dawno już nie brałam udziału w wyzwaniach.
Skusił mnie kolor różowy.
Nie mam aktualnych zdjęć, dlatego kilka zdjęciowo - blogowych powrotów.
Takie różowe odgrzewane kotlety.:)


Tutaj pink w dodatkach:



 Sukienki pink:





I mój ulubiony płaszczyk pink w wersji zimowej i wiosennej:





A także mój ulubiony różowy kapelusz:


Ten kolor jest taki radosny i energetyczny. :)


Pozdrawiam wszystkich odwiedzających bardzo serdecznie.

Dziękuję za komentarze pod ostatnim postem.
Powoli wracam do Was.

18 komentarzy:

  1. Basieńko!
    Bardzo cieszę się, że jesteś. Tak bardzo ci do twarzy w tym różowym subtelnym, romantycznym i bardzo kobiecym kolorze.
    Mocno ściskam i serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wszelkie odmiany różowego koloru. Wyglądasz przepięknie w nich Basiu :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Różowy to też mój ulubiony:)))ślicznie wyglądasz w każdym zestawie:))))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana Basiu, płaszczyk i kapelusz to perełki! Tobie w każdym kolorze prześlicznie. Możesz być zawodową modelką, prezentujesz się z wielką klasą i pięknie dobierasz zestawy.

    OdpowiedzUsuń
  5. aJĆĆĆĆ muszę przyznać, że ten róż ze skórzaną ramonką ma mooooc - prawdziwy sztossss kochana ! :)
    Aczkolwiek płaszcz różowy również skradł moje serducho, miesiąc temu kupiłam sobie fuksjowy, taki barankowy, niedlugo również pokażę go na blogu :)

    WRacaj, wracaj, ja również powoli wracam :) :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie to również moje kolory! Przepiękne, wesołe zestawienia. Piękne dodatki. I bardzo Ci w nich do twarzy! Różowe buciki i płaszczyk zimowy skradły moje serce:)))
    Z uśmiechem pozdrawiam Cię różową:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze wyglądasz zjawiskowo, jesteś jedną z tych kobiet naturalnie pięknych. We wszystkim Ci pięknie. Wracaj, wracaj, bo cieszysz swoją osobą i to bardzo. :******

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz sporo różowych rzeczy, wszystkie super 👍. Też lubię ten kolor, kiedyś pink, teraz pastelowy😜. Marzy mi się różowy płaszczyk, właśnie taki pink. Buziaki 💋 posyłam...

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej podoba mi się różowa sukienka z czarną kurteczką i okularami.
    Rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana
    Piękna modelka i kolorowa sceneria:)
    Różowy bardzo twarzowy w każdym wieku, nawet naszym dojrzałym:)
    Serdeczności zostawiam moc, zdrówka życzę i uśmiechu:)
    Dziękuję serdecznie za Twoją obecność na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jako zbuntowana nastolatka nie znosiłam koloru różowego, teraz róż w swojej głębokiej, fuksjowej odmianie to mój ulubiony kolor.
    Ten kolor pięknie podkreśla urodę i dodaje uroku.
    Pozdrawiwam

    OdpowiedzUsuń
  12. pasuje Ci różowy, zarazem dziewczęco i kobieco

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo radosny, twarzowy kolor. Pięknie wyglądasz Basieńko. Czy to zimą, czy latem... zawsze :)
    Serdecznie Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj początkiem marca Basiu
    Kiedyś często nosiłam ubrania w tym kolorze.Może powinnam do tego wrócić?
    Pozdrawiam wspomnieniem pierwszego w tej zimy, chwilowego śniegu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Basiu, wszystkie kreacje mi sie podobają, ale pierwsze miejsce daję tej zimowej. Szal na tle tego różu , a wokół śnieg daje piękny obraz.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne stylizacje Basiu :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. WOW - jak pięknie <3
    Uwielbiam różowy - a Ty Kochana wyglądsz w nim cudownie.
    Śliczne zdjęcia :) ))
    Kisses - Margot :) ))

    OdpowiedzUsuń