piątek, 16 listopada 2018

Rybnicki Ryjek 2018 - Miedzyszkolny konkurs.

Ten tydzień był baaardzo pracowity. Dobre momenty mieszały się z wieloma trudnościami.
Ale dzisiaj pragnę podzielić się małym sukcesem mojej gimnazjalnej młodzieży.
Dziewczynki były tak szczęśliwe, że obiecałam  Im, że napiszę o tym wydarzeniu na blogu.
Od  października pracowałyśmy nad przygotowaniem 2 scenek gwarowych" "Klachule" i "Nowe szczewiki".
Tłumaczę: "Plotkary" i "Nowe buty".
Później zgłosiłam grupę do konkursu i musiałyśmy wysłać nagrane fragmenty naszych scenek.
Po tygodniu, okazało się, że dziewczyny zakwalifikowały się do II etapu. :)
Dzisiaj 16.11.2018 odbył się w moim mieście Rybniku - finał konkursu.
W Jury zasiadali przedstawiciele 3 znanych kabaretów: "Chyba", "Smile" oraz " Kabaret Paranienormalni".
Możecie mi wierzyć, dla wszystkich uczestników były to wielkie emocje, ale i wspaniała zabawa.
Nasza grupa teatralna zdobyła III miejsce.
Pewnie, że apetyt był na wyższe, ale to przecież konkurs i kolejne doświadczenie dla mnie - opiekunki koła, jak i dla młodzieży.
Ja jestem z Nich dumna, a dziewczyny były bardzo zadowolone, że stanęły na podium.
Zapraszam na "zdjęciową" relację :







Emocje rosną, Jury wychodzi po naradzie z wynikami:




Odniosłyśmy wrażenie, że chyba do końca Jury nie rozumiało naszej gwary :)




A na tym zdjęciu widać mega zadowolenie dziewczyn, chciały mnie "udusić" z radości :)


I na koniec jeszcze raz urocze Klachule:


W takich momentach cieszę się, że moja dodatkowa praca z młodymi ludźmi (oprócz prowadzonych lekcji) ma sens:)


Pozdrawiam serdecznie w moim imieniu i młodzieży wszystkich odwiedzających.
Miłego i spokojnego weekendu!



42 komentarze:

  1. Gratuluję Wam wszystkim wygranej! Same piękne dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy.:) W Kółku Teatralnym pracuje więcej osób, ale ilość występujących była ograniczona zgodnie z regulaminem.
      Moc pozdrowień Dorotko!

      Usuń
  2. Gratulacje wielkie dla Was! Taka pani nauczycielka to skarb! Organizujesz młodzieży fantastyczną przygodę życia 🖤👍✌️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy baaardzo!!! Niestety nie mogli występować wszyscy uczestnicy KT zgodnie z regulaminem.
      W tym roku szkolnym nie zdążyliśmy przygotować "Dziadów", ale mamy już inne plany na wiosnę :)
      Dziękuję za ciepłe słowa. Mnie cieszą przede wszystkim sukcesy młodzieży :)
      Ich uśmiechy i radość dają mi także wiele radości.:)

      Usuń
  3. Masz wspaniałe Dziewczyny Basiu. Gratuluję Wam sukcesu. To są takie momenty, które podnoszą człowieka nawet z największych dołków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu. Ty wiesz, jak cieszą Nas sukcesy małe i duże naszych uczniów. :)
      Pozdrawiam Cię serdecznie.

      Usuń
  4. Gratuluję sukcesu:)bo każdy taki występ okupiony jest ciężką pracą:)ale dla takich chwil warto żyć:)i oczywiście się nimi chwalić:) wspaniałą jesteś nauczycielką imasz bardzo zdolną młodzież:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy!
      Takie chwile bardzo cieszą.:)
      Pozdrawiam Cię mocno!

      Usuń
  5. Z jednej strony gratuluję - sukcesu.
    Z drugiej współczuję - zawodu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy!
      Ja naprawdę lubię swój zawód i Moją Młodzież.:)
      Pozdrowionka!

      Usuń
  6. Gratulacje dla Dziewczynek i ich Opiekunki. Swietne doswiadczenie zyciowe. Do zapamietania na zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Najszczersze gratulacje.
    To wielka radość i duma.
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla dziewczyn! Bardzo zdolne i piękne !!

    OdpowiedzUsuń
  9. Basiu gratulacje dla Was :) Cudowne doświadczenie :))) Buziaki Aneta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy. :)
      Pozdrawiam Cię ciepło w ten chłodny dzień.
      Buziaki!

      Usuń
  10. Ogromne gratulacje dla dziewczyn i dla Ciebie Basiu!!!:D
    Jesteście wszystkie wspaniałe!!!
    Hihihi, w liceum też lubiłam w skeczach rozmaitych występować:D

    Buziaki dla Was!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu swoim i Dziewczyn.
      Ja tak zarażam młodzież przedstawieniami, kabaretami, etc od przeszło 30 lat :)

      Moc buziaków!!!

      Usuń
  11. Basiu,gratuluję Wam wszystkim i pozdrawiam-Ania

    OdpowiedzUsuń
  12. Serdecznie gratuluję, miałyście fajną zabawę. Świetnie wyglądają dziewczyny, super pomysł...

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy Aniu.
      Zarażam młodzież teatrem, przedstawieniami, scenkami, kabaretem etc, od przeszło 30 lat :)
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  13. Gratulacje dla Ciebie i Twoich Podopiecznych. Fajnie jest patrzeć, jak wysiłek włożony w działanie przekłada się w sukces. Duże brawa! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękujemy!
      Tak to już jest w tym zawodzie. :)Czasem się mocno napracowałam, a sukcesów nie było. Ale owszem wiele razy wygrywaliśmy na różnych przeglądach i konkursach.:)
      To zawsze cieszy, kiedy młodzież się cieszy :)
      Buziole, odezwę sie. Powoli wracam do sił.

      Usuń
  14. Fantastyczne dziewczyny.
    Basiu, gratuluje z całego serca.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy ślicznie. :)
      Pozdrawiam bardzo ciepło!
      I trzymam kciuki w Twojej sprawie!!!

      Usuń
  15. Super! Gratuluję z całego serca!
    I nie można się martwić, że mogłoby być lepiej tylko trzeba się cieszyć bo trzecie miejsce to czołówka. Może za rok będzie drugie albo pierwsze nawet, czego z całego serca życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy!:)
      Ja zawsze podchodzę z pokorą do uzyskanego miejsca i tego też uczę moich podopiecznych. Bywały i pierwsze i drugie miejsca albo nic - w różnych konkurach czy przeglądach. :)
      Pozdrawiamy ciepło!!!

      Usuń
  16. Basiu, wielkie gratulacje dla Ciebie i Twoich dziewczynek...buziaki kochana posyłam...
    Ostatnio mało u mnie czasu wiec piszę krótko ale Ty wiesz o co mi chodzi...jeszcze raz - buziaki i ściskam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu dziękujemy.:)
      Jutro zadzwonię, powoli zbieram siły. :)
      Moc uścisków i buziaków!!!

      Usuń
  17. Gratuluję i życzę kolejnych sukcesów. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń