poniedziałek, 19 lutego 2018

HOT - NIE TYLKO "BLUE VELVET" - NOT ONLY "BLUE VELVET".

Kolejne wyzwanie...
Zdjęcia dzięki M. i Synowi.
M. zaprosił nas na powalentynkowy obiad :), więc upiekłam 2 pieczenie na jednym ogniu.
W oczekiwaniu na zamówione dania, tym razem Syn obfocił Mamę :)
Oj, wkradł mi się rym częstochowski...


Niebieski kolor uwielbiam i miało być na niebiesko, ale tak jakoś wyszło walentynkowo :)
 Sukienka jest z cienkiego aksamitu, więc zadanie, mam nadzieję, że zaliczone.:)

Bardzo chciałam mieć takie ekstra zdjęcia na schodach, jak nasza Ola - Lumpola czy Margot, które pięknie i swobodnie pozują. Syn się starał, tylko mama trochę "sztywna". Przy okazji na zdjęciach "występuje" kolejne sztuczne futerko.
Zapraszam do oglądania mojej propozycji i znikam z blogosfery  na kilka godzin.
Na blogu będę wieczorem. :)


Zdjęcia jeszcze w domu:



I poza domem:







A na blogu był już kiedyś aksamit i też bordo :)



I całkiem niedawno na blogu ( zdjęcie stare - ja jeszcze młoda :)) - fioletowa długa sukienka z weluru:


Pozdrawiam wszystkich odwiedzających bardzo serdecznie a szczególnie koleżanki biorące udział w dzisiejszej zabawie. :)



I zestaw:
Sukienka bordo: Bon Prix
Futerko beżowe: Allegro - włoska odzież
Szpilki bordo, torebeczka beżowa: lokalny sklep

II  zestaw

Bluzka bordo ( przerobione body): Bon Prix
Futerko bordo: Moda Polska
Spódnica: Orsay
Torba bordo: Mohito

III zestaw
Sukienka fioletowa: Bon Prix

A poniżej wszystkie Panie pięknie prezentują swoje velvetowe propozycje:




64 komentarze:

  1. Basieńko obie propozycje piękne ☺ Wiem, że jesteś wielbicielkà niebieskiego ale w takich głębokich odcieniach wina jest przepięknie, to kolory stworzone dla Ciebie ☺ Super syn się sprawdzil jako fotograf pięknej, elegsnckiej mamy ☺❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Jolu za tyle miłych słów.
      Ja jestem niewdzięcznym obiektem do obfocenia, nie potrafię się ładnie ustawiać...
      Moc pozdrowień i buziaków!!!

      Usuń
  2. Basiu wyglądasz uroczo:))piękna sukienka:)))a zdjęcia na schodach fantastyczne:))Pozdrawiam serdecznie i miłego wieczoru życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu. Tak mi się marzyły zdjęcia na schodach... :)
      Moc ciepłych pozdrowień.

      Usuń
  3. Basiu,
    obie propozycje są bardzo piękne. Uroczo wyglądasz.
    Syn robi wspaniałe zdjęcia uroczej modelce.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Rumienię się...
      Pozdrawiam Cię ciepło!

      Usuń
  4. Ta sukienka ma sliczny i bardzo twarzowy kolor. Pozdrawiam Cię serdecznie Basiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu. Wiesz, jak cenię sobie Twoje komentarze :)
      Moc ciepłych pozdrowień.

      Usuń
  5. Piękny krwisty kolor tej sukienki, w sam raz na walentynkową kolację. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak własnie sobie pomyślałam, a przy okazji zaliczyłam kolejne zadanie.
      Moc pozdrowień.

      Usuń
  6. Basiu, kolor sukienki super, bardzo dobrze w niej wyglądasz. Piękne zdjęcia, syn się spisał. Tym razem odpuściłam, bo za welurem nie przepadam, mam sukienki /długie/ z dawnych czasów /nawet dwie/. Kombinowanie z nimi byłoby naciąganiem tylko na potrzeby wyzwania a ja tego robić nie chcę. Pozdrawiam, buziaki posyłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Basiu. :)
      Ja "wykorzystałam" walentynkowy obiad, by zrobić zdjęcia. Z czasem u mnie krucho, a sukienka czekała przeszło półtora roku w szafie na wyjście...

      Rozumiem Twoja postawę, ja też nie robię nic na siłę, to przecież zabawa...
      Moc pozdrowień i buziaków!

      Usuń
  7. Basiu, zdałam sobie sprawę, że rozmawiałyśmy właśnie w Walentynki!Jaki to był miły prezent usłyszeć Cię... A sukienka ma fajne wykończenie :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, no to pięknie trafiłam.:)
      Ja także się cieszę, że mogłyśmy wreszcie sobie porozmawiać.
      M. zdążył zjeść kolację, bo nie mógł się na mnie doczekać :)
      Moc buzioli!!!

      Usuń
  8. Ty Basiu zawsze jesteś czarująca, jesteś po prostu piękną kobietą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basieńko, rumienię się ... Widzę troski wyryte na mojej twarzy, ale nie to jest przecież ważne. Ty wiesz, co czuję każdego dnia.
      Moc ciepłych pozdrowień.

      Usuń
  9. Thanks very interesting blog!

    OdpowiedzUsuń
  10. Basiu jestem zachwycona, jak Ty pięknie wyglądasz w tej sukience w kolorze wina, napatrzeć się nie mogę na wszystkie propozycje i ta fioletowa...Basiu cudownie zdobisz ten aksamit:)buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu droga dziękuję za tyle ciepłych i miłych słów.
      Mam kilka rzeczy z aksamitu, może kiedyś je jeszcze pokażę.
      Moc ciepłych pozdrowień i buziaków!

      Usuń
  11. Na moim komputerze Twoja bordowa sukienka ma ciemny, ceglasty kolor co czyni ją bardzo ciekawą. Wyglądasz w niej jak gwiazda filmowa, podobają mi się te wycięcia z przodu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, dziękuję ślicznie...
      Sukienka ma kolor ciemnego czerwonego wina, ale wiadomo w świetle i na monitorze może wyglądać inaczej. :)
      Właśnie te wycięcia mnie skusiły do zakupu.
      Moc pozdrowionek.

      Usuń
  12. Ach jak ja kocham bordowy aksamit !!!!!!!! Królewskość w najlepszym wydaniu - po prostu cudownie. Twoje futerko też wygląda jak taki grubszy welur - idealnie wszystko dopasowałaś. Byłaś pewnie najelegantszą damą w tej restauracji :)))
    Pozostałe propozycje śliczne :)))
    Kisses - Margot
    P.S.
    Dzięki, że o mnie wspomniałaś :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Margot droga, dziękuję bardzo za miłe słowa. Futerko faktycznie wygląda jak weluru, bardzo trafne spostrzeżenie :)
      Pozdrawiam Cię cieplutko.
      Buziaki!

      Usuń
  13. Basiu, cudownie wyglądasz !!! Piękna sukienka.
    Buziaczki !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałam jeszcze dodać, że bardzo swobodnie wyglądasz na zdjęciach :))))) i zawsze przepięknie :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana jesteś... Ale ja naprawdę mam z tym problem...
      Dlatego tak podziwiam Twoje i innych Dziewczyn swobodne pozowanie. :)

      Usuń
  15. Pięknie wyglądasz w tej czerwonej sukience :)
    I śliczne są również dodatki.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Haniu.:)
      Moc ciepłych pozdrowionek.

      Usuń
  16. Syn zrobił ślicznie ubranej Mamie wspaniałe zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję zatem ślicznie.
      Pozdrawiam Cię ciepło!

      Usuń
  17. Piękna walentynka z Ciebie kochana :D
    mąż zapewne był oczarowany i dumnie szedł z piękną żoną na kolację :D
    sukienka jest piękna, bardzo podoba mi się kolor i te ażurkowe wycięcia przy dekolcie <3

    My też byliśmy na kolacji romantycznej z małą, ja w sumie już bardziej jako przyzwoitka, bo to córunia tatunia jest, więc teraz ciągle znajduje się w centrum zainteresowania ;) hehe

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dariu droga, dziękuję ślicznie za tyle miłych słów.
      Najbardziej obserwowały mnie kelnerki :)
      Na pewno Dariu Twój mąż był także Tobą zachwycony, a że Córunią, to rzecz normalna. Wasza Córeczka to śliczny Aniołek przecież. :)
      Pozdrawiam cieplutko.
      Moc buziaków!!!

      Usuń
  18. Basieńko kochana, przepięknie wyglądasz w tej sukience, po prostu promieniejesz w niej ! Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu droga, dziękuję za miłe słowa.
      ja ostatnio ciągle przybita jestem, więc Twoje słowa to miód na serce...
      Pozdrawiam Cię serdecznie i ciepło!

      Usuń
  19. Fajna jest ta Wasza "zabawa". To świadczy o Waszej kreatywności i pomysłowości.
    Pięknie wyglądasz Basieńko w tej czerwonej jak wino sukience.
    A nowy fotograf spisał się na piątkę :)
    Cieplutko Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu, za miłe słowa.
      Syn się starał, tylko mama nie potrafi za bardzo pozować... Taka ciągle jestem w cieniu...
      Pozdrawiam Cię bardzo ciepło!

      Usuń
  20. Ach Basiu, Ty to jesteś fajna kobita, bardzo ładne zdjęcia, te na schodach oczywiście też :) Bardzo podoba mi się pierwsza wersja, to futerko jest śliczne, ale i sukienka również. Ładnie Ci w czerwieni, zresztą brunetka, to nie może być inaczej. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuś za tyle miłych i ciepłych słów.:)
      Po prawie 2 latach żałoby, trochę czułam się niezręcznie w takim mocnym kolorze...
      Pozdrawiam Cię cieplutko.

      Usuń
  21. Pięknie Basiu i baaardzo elegancko. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Jolu. Obiad zobowiązywał. :)
      Moc pozdrowień.

      Usuń
  22. Basiu, Ty to umiesz zaczarować velvet! wyglądasz jak księżniczka! :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magdo, rumienię się... Ja ostatnio czuję się jak Kopciuszek... Twoje słowa bardzo mi schlebiają :) Dziękuję...
      Moc buziaków!!!

      Usuń
  23. Basiu, Tobie w aksamicie pięknie! On dla takich szykownych Dam, jak Ty, jest! Sexi suknia! ;) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Sylwio, ja ostatnio zahukana jestem, to od 2 prawie lat było pierwsze takie odważne kolorystycznie wyjście na świat...
      Dzięki kochana za tę Damę...
      Buziaki!

      Usuń
  24. Czerwień aksamitu przepiękna! To futerko dodaje dodatkowego szyku i elegancji.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Grażyno :) Dziękuję bardzo.
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  25. Sukienka w kolorze wina jest śliczna i tak pięknie podkreśla Twoją figurę! Bardzo elegancko!!! Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, dziękuję...
      Moc ciepłych pozdrowień.

      Usuń
  26. Basiu pięknie wyglądasz jak zawsze. Oj dawno nie zaglądałm do Ciebie i to muszę koniecznie zmienic ale też ze mna było kiepsko. No cóż czasami tak bywa nikt nie mówił że bedzie zawsze pięknie. Basiu cudna dziewczyno tobie we wszystkim dobrze bo po prostu tak jak Basia powiedziała jesteś piękną kobietą. Pozdrawiam cieplutko i calusy posyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zosiu droga, dziękuję ślicznie za tyle miłych słów.
      Zadzwonię jutro. Życzę zdrowia.
      Moc uścisków!!!

      Usuń
  27. Odpowiedzi
    1. Miło mi, że Ci się podoba.
      Moc ciepłych pozdrowień.

      Usuń
  28. Też uwielbiam velvet właśnie sobie przypomniałam, zę mam spódnicę z velvetu, której nie pokazałam na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  29. wow its awesome dear, i love this dress its look so beautifull on you..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa.
      Pozdrawiam Cię serdecznie.

      Usuń
  30. Pięknie Basiu prezentujesz się w tym kolorze...do twarzy Ci w nim:) Mam nadzieję że kolacja była udana:)
    Pozdrawiaam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Agato za miłe słowa.
      Oj tak, dania były pyszne.:)
      Moc ciepłych pozdrowień,posyłam.:)

      Usuń
  31. Kochana normalnie jak rasowa modelka! Fajnie widzieć uśmiech na Twojej twarzy Basiu:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko, gdzie mi tam do pań, które pięknie i swobodnie pozują... Ja ostatnio nie potrafię...
      Dziękuję za miłe słowa.:)
      Moc pozdrowionek.

      Usuń