poniedziałek, 15 listopada 2021

Złota jesień w Rudach.

 Rudy to kolejne miejsce, do którego lubimy wracać.

Zespół pałacowo - klasztorny i park zachwyca o każdej porze roku. To idealne miejsce na spacer i odpoczynek. 

W jesiennej szacie park prezentuje się wyjątkowo pięknie. W listopadzie odwiedziliśmy Rudy dwukrotnie. 

Po kliknięciu  na zdjęcie, zobaczycie je w większym formacie. 😊

ZAPRASZAMY NA SPACER






















































Tekstu malutko, ale złota jesień broni się przecież sama.
Nadal mam problem z pisaniem i  z siedzeniem długo przed laptopem. 

Pozdrawiam wszystkich bardzo ciepło i nadal jesiennie.
Życzę spokojnego i zdrowego tygodnia.

Zdjęcia pochodzą z listopada 2021 roku.

53 komentarze:

  1. Pięknie wyglądasz, nawet strojem wkomponowałaś się idealnie w okoliczności przyrody. W Rudach byłam późnym latem, przyjemne miejsce na spacer.
    Zdrowia życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za miłe słowa.
      Bardzo lubimy spędzać wolny czas w Rudach. A M. często w stawach łowi tam rybki.
      Pozdrawiam Cię ciepło i jesiennie.

      Usuń
  2. Byłam tam raz i miło wspominam. :))) Tak, jesień sama się broni, bo jest naprawdę królową baśni. :))) Wspaniale Was widzieć, ale mąż, to patrzy na Ciebie z taką miłością, że aż serce się ogrzewa. :) Pozdrawiam, życzę zdrówka, mocno przytulam i szeroko się do Was uśmiecham. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ślicznie za przemiły komentarz.:)
      Rudy piękne, to prawda.
      Ciągle mam nadzieję, na nasz wspólny spacer.:)
      Także pozdrawiam Cię serdecznie.

      Usuń
  3. Basiu ślicznie się wkomponowałaś w tą złotą jesień:)))urocze miejsce:)))a Wy wyglądacie cudnie:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Reniu.
      Jesień wyjątkowo piękna, a Rudy zawsze mnie zachwycają.
      Pozdrawiam Cię ciepło i jesiennie.

      Usuń
  4. Basiu, piękna jesień i piękni Wy.
    My tez chętnie wracamy do ulubionych miejsc.
    Cieszę się, ze możesz odwiedzać takie urokliwe zakątki i nabierać sił na łonie natury:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za miły komentarz.
      Nie masz pojęcia, jak się cieszę, że możemy gdzieś z mężem pojechać, nawet blisko, żeby pospacerować na własnych nogach.
      W maju było to jeszcze niemożliwe. Ciągle byłam na wózku...
      Pozdrawiam Cię serdecznie.

      Usuń
  5. Przepiękne miejsca i barwy, ale najpiękniejsze jest to, że Ty tu jesteś, że do nas wróciłaś, tak bardzo się cieszę:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu.:)
      Jak wiesz, cieszę się z każdego dnia. Takie krótkie spacery w pięknych okolicznościach przyrody dają mi dużo radości.
      Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie i nadal jesiennie.

      Usuń
  6. Ruda jesień w Rudach, bardzo piękny dzień i miejsce na spacer. Miło widzieć, że wracasz do aktywności i uśmiechasz się. Dużo dobrego i zdrowia. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz.
      Bardzo cieszą mnie nasze jesienne spacery, wreszcie na własnych nogach :). A Rudy są urocze i blisko Rybnika.:)
      Zasyłam moc pozdrowień.:)

      Usuń
  7. Śliczne zdjęcia Basiu, cieszę się że Was znów widzę :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorotko.:)
      Cieszę się, że mnie odwiedziłaś.
      Pozdrawiam Cię serdecznie.

      Usuń
  8. Witaj porannie Basiu
    Jakże i ja pospacerowałabym w takim pięknym miejscu.
    Podpisuję pod słowami Basi. Dobrze, że jesteś tutaj, że wróciłaś.
    Trzymaj się kochana i wędruj nadal rzeczywistymi i wirtualnymi ścieżkami. Czekam na Ciebie i jak zawsze przesyłam pozytywne myśli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Basiu
      Mam nadzieję, że zdrowie pozwala Ci cieszyć się ostatnimi dniami panowania kolorowej Pani Jesień. To jednak powoli się kończy. Zaczynają otulać nas mgły. Zapraszam zatem na moje szumiące stronki na herbatkę ze słowiańskiego złota. Jest pyszna i w sam raz na listopadowe dni
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
    2. Herbatka nadal czeka Basiu:)))
      Pozdrawiam ciepło mgłami snującymi się dookoła

      Usuń
    3. Droga Ismeno, masz rację, powoli kończy się złota jesień. Cieszę się, że mogłam kilka razy pospacerować na własnych nogach.:)
      Dziękuję bardzo za herbatkę na Twoich szumiących stronkach.
      Moc jesiennych pozdrowień posyłam.

      Usuń
  9. Przepięknie tam jest w tych Rudach. Muszę poszukać na mapie, gdzie to jest i się też wybrać w ten magiczny zakątek.
    Zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, przepiękne...
      Rudy leżą blisko Rybnika, na Górnym Śląsku.:)
      Pozdrawiam Cię serdecznie.

      Usuń
  10. Ależ bajeczne kolory! za to kocham jesień, że serwuje nam takie 'energetyki':)
    Cieszy, że jesteś i, jak czytam w poprzednim wpisie, wracasz do formy, życzę zdrowia i wytrwałości, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesień w takiej szacie jest cudna.:)
      Dziękuję za miłe słowa.
      Powoli wracam, jednak każdego dnia pokonuję różne trudności.
      Pozdrawiam Cię ciepło i jesiennie.

      Usuń
  11. Piękna jest jesień, zdjęcia są zjawiskowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, jesień jest przeurocza.:)
      Miło mi, że podobają Ci się zdjęcia.
      Pozdrawiam Cię nadal jesiennie.

      Usuń
  12. Imponujące kolory jesieni, w które wpisujecie się idealnie.
    Pozdrawiam serdecznie :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo, taka jesień to baja, prawda?
      Pozdrawiam Cię bardzo ciepło i póki co jesiennie.:)

      Usuń
  13. Przepiękna złota jesień, mimo listopada. U was chyba jest cieplej, niż u nas. Tutaj więcej gołych drzew, niż z liśćmi. I podpowiadasz mi, kolejny raz, piękne miejsce do zwiedzenia :)
    Serdeczności Ci posyłam i jak zawsze dużo, dużo zdrowia i nowych sił!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haniu, wyjątkowo długo trzyma się jesień. Dzisiaj jednak wieje wiatr i sporo liści już spadło. A Rudy są dla nas częstą odskocznią od miasta.
      Dziękuję za serdeczności.:)
      Pozdrawiam Cię mocno i nadal jesiennie.

      Usuń
  14. Przepięknie, po prostu bajkowo.!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka jesień jest dla mnie magiczna, no i właśnie bajkowa.:)
      Moc pozdrowień jesiennych posyłam.

      Usuń
  15. Piękny spacer, piękne zdjęcia, piękni Wy. Stylizacjie idealnie dobrane do kolorów tła, cudnie. Pozdrawiam i życzę dużo zdrowia i radości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marzeno za miły komentarz, pełen serdecznych słów.
      Tak jakoś od lat jesienią odziewam się w kolory jesieni.:)
      Pozdrawiam Cię mocno i jesiennie.:)

      Usuń
  16. Wspaniała złota polska jesień. Piękne budynki pałacowo - klasztorne.
    Wy prezentujecie się uroczo. Dobrze, że powróciłaś; niedawno o Tobie myślałam.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Haniu za miły komentarz.
      Taką jesień uwielbiam. Chociaż ta deszczowa ma też swój urok, tylko wtedy boję się przeziębienia. Jestem bardzo osłabiona w związku z moją chorobą.
      Pozdrawiam Cię Haniu ciepło i nadal jesiennie.

      Usuń
  17. Ach co tam jesień. To wielka radość widzieć Cię uśmiechniętą. Fantastyczna stylizacja doskonale dobrana do barw jesieni. Zdjęcia tak piękne, że nie można oderwać od nich wzroku.
    Życzę Ci dużo zdrowia i serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Łucjo za serdeczny komentarz.:)
      Tej jesieni, kilka razy udało mi się pospacerować na własnych nogach. I to jest dla mnie szczęście i wielka radość.
      Pozdrawiam Cię bardzo ciepło i także życzę zdrowia.

      Usuń
  18. Witaj Basiu jak miło Cię widzieć. Jak zawsze piękna i elegancka. Pozdrawiam i buziaki posyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Zosiu.:)
      Dziękuję za miły komentarz.
      Zosiu droga, w przyszłym tygodniu zadzwonię.:)
      Pozdrawiam Cię serdecznie.

      Usuń
  19. Basiu przyszłam jeszcze raz żeby Cię zaprosić na wspólny spacer: https://stokrotkastories.blogspot.com/2021/11/pojdziecie-ze-mna-na-spacer-serdecznie.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak pięknie wyglądasz w tej jesiennej ale radosnej kolorystyce, wtopilas się w Panią Jesień. I tak dobrze Cię widzieć ma własnych nogach, (wiem, że się powtarzam)
    Zdjęcia też cudnej urody, tak architektury jak i przyrody, nawet rymuje z tej radości.:))
    Moc serdecznosci przesyłam Tobie o Twojemu opiekunowi.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Celu, bardzo Ci dziękuję za przemiły komentarz pełen serdeczności.
      Też się cieszę i to baaardzo, że wreszcie mogę chodzić.:)
      A Rudy są szczególnie piękne jesienią.
      Pozdrawiam Cię ciepło i nadal jesiennie.:)

      Usuń
  21. Witaj Basiu :) niesamowicoe piękne miejsce pokazałaś a kolory jesieni jeszcze bardziej upiększyły całość. Miałem okazję zobaczyć kilka podobnych pałacy, folwarkow i dworków w tym roku i powoem Ci jestem pod ich wielkim wrażeniem. Cudownie jest Cie widzieć uśmiechniętą w promieniach jesiennego słońca :)pozdrawiam serdecznie Ania ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aniu.:)
      Jak wiesz, w Polsce jest sporo pięknych, ciekawych perełek. A my lubimy odkrywać ciągle nowe. Rudy natomiast są nam znane od dawna. Jesienią jest tam szczególnie urokliwie.
      Lubimy tam wracać.:)
      Dziękuję za miłe słowa.:)
      Posyłam moc serdeczności i buziaków.

      Usuń
  22. Faktycznie, wymarzone miejsce na celebrowanie jesieni. Twój uśmiech doskonale wkomponowuje się w jesienny krajobraz. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolino za miły komentarz.:)
      Rudy szczególnie jesienią są bardzo piękne. To nasze ulubione miejsce na spacery.
      Pozdrawiam Cię ciepło!

      Usuń
  23. Hello Basiu,
    What a great pictures. This is really amazing.
    So very nice with the autumn colors. You can walk on very nice places there in Rudy.
    Your pictures are so nice!!

    I hope you get better soon.

    Warm regards and a big hug,
    Marco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Marco.
      Bardzo dziękuję za miły komentarz.:) Rudy, to ulubione miejsce na nasze spacery.
      Lubimy tam wracać. Z powodu pobytów w klinikach ostatni raz byłam tam rok temu.
      A jesień jest w Rudach jest piękna i magiczna.
      Pozdrawiam Cię serdecznie.

      Usuń
  24. Kochani
    Piękny spacer w cudownej scenerii 🧡🤗🍂🍁🌸🍀
    Zdróweczka dla Was, pozdrawiam cieplutko😊🌹

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy.:)
      Droga Morgano, dla Ciebie również wszystkiego dobrego oraz zdrowia.:)
      Pozdrawiamy serdecznie.

      Usuń
  25. Bajeczne miejsce! Trafiliście na najpiękniejszą część jesieni, tę najbardziej kolorową i kolorem sweterka dopasowałaś się do jej barw.
    Cieszę się, że masz tyle sił, że pokazałaś mi to cudne miejsce:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się Urszulo, to bajeczne miejsce. Często tam jeździliśmy i mam nadzieję, że nadal będziemy.
      Sił mam malutko :), jednak nie poddaję się.
      Moc pozdrowionek.

      Usuń
  26. Byłam tam dawno, kiedy klasztor otaczały rusztowania ale i tak mi się podobało. Teraz w jesiennych kolorach wygląda jeszcze piękniej.

    OdpowiedzUsuń