poniedziałek, 24 sierpnia 2020

PRZEZROCZYSTE SUKIENKI NA WIERZCH /TRANSPARENT DRESSES ON TOP PHENOMENAL US - CHALLENGE 117

 Przezroczyste sukienki,  tuniki, żakieciki, etc, są, moim zdaniem, świetnym rozwiązaniem, kiedy czasem chcę ukryć to czy tamto, no i  takie zestawy mogą się ciekawie prezentować :)

Moja propozycja jest bardzo prosta: długa sukienka  + krótka  przezroczysta sukienka. I to wszystko.

Inne warianty: przezroczysta sukienka + czarna haleczka + spodnie. Taki zestaw spakowałam do walizki w ubiegłym roku, jadąc z M. na kilka dni na wakacje. 

Przy okazji wyzwania prezentuję fragment parku wokół zamku w Rudach.

Zapraszam:


 
 

Pozdrawiam bardzo serdecznie wszystkich odwiedzających i życzę miłego tygodnia. Zdrowia nade wszystko.:)

PS Kochani, postanowiłam "zaprzyjaźnić się" z moją chorobą i żyć pełnią życia, tak długo jak będzie to tylko możliwe...

Zdjęcia pochodzą z sierpnia 2020 roku.

Bonus: 

Ta sama sukienka podczas pobytu u Reni:

Sierpień 2019 rok. Reniu droga - POZDRAWIAMY CIĘ CIEPŁO!

Zbiorówka:



48 komentarzy:

  1. Zdjęcie na ławeczce urocze, bardzo ładnie Ci w tym kolorze, wiem, że lubisz takie przezroczystości i fajnie je łączysz z innymi częściami garderoby, dwie sukienki, spodnie z sukienką, potrafisz bo ja nie potrafię, warstwy to Twój żywioł, mój niestety nie 😒. Zamek piękny, klimatyczne miejsce a Ty do niego pasujesz idealne. Jak księżniczka👸👑 🤗. Widzę, że spacer było bardzo udany i zaowocował tak świetną sesją. Dzięki Basiu za rozmowę, buziaki posyłam, ściskam❤❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu za miły komentarz. :)
      Do Rud często jeździmy, to takie oprócz Pszczyny urocze miejsce na spacery.
      Bardzo dziękuję Ci za rozmowę.
      Moc serdeczności i buziaki posyłam.:)

      Usuń
  2. Bardzo ciekawie to wygląda i oczywiście, jak zwykle znalazłaś świetne tło dla swoich prezentacji:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :)
      A miejsce lubimy, często je odwiedzamy. Jest sporo dróżek, gdzie można spacerować.
      Pozdrawiam Cię serdecznie.:)

      Usuń
  3. Hello,
    Very nice pictures.
    Wonderful with that castle and a nice nature in the neighborhood.

    Big hug, Marco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.:)
      Lubimy tę okolicę.:) Mnóstwo osób przyjeżdża tu wypoczywać.
      Pozdrawiam Cię Marco.

      Usuń
  4. Bajeczne zdjęcia i świetnie dopracowana stylizacja. Druga wersja również bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że Ci się podoba.:)
      Pozdrawiam Cię ciepło.

      Usuń
  5. Nigdy nie wiem do czego takie transparentne ubrania zakładać. Mam prosty gust, nie kombinuję za wiele i może dlatego takie ubrania poleżą trochę w szafie, a potem podaję dalej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, jak lubię warstwowości. Często to taki trochę "kamuflaż ubraniowy" :)
      Pozdrawiam Cię weekendowo.

      Usuń
  6. Twoje tuniki,sukienki zakładane na sukienki uwielbiam:))zawsze stworzysz coś fajnego tak jest i tym razem:))))pięknie wokół Ciebie:))widzę że i ja się załapałam w Twoim poście hi hi:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu droga, jak wiesz lubię i kombinuję różne zestawy.:)
      Szukałam tych zdjęć, kiedy byliśmy u Ciebie. :)
      Jeszcze nie zdążyłam opublikować wszystkich naszych "wypraw".
      Pozdrawiam Cię bardzo ciepło!

      Usuń
  7. Lubię takie kombinacje i sama też stosuję takie rozwiązania. Bardzo podoba mi sie ten zestaw z przezroczystą tuniką. Ale co ja tu wypisuję? Basiu, przy Twoim guście i urodzie nie ma fotki, na której nie wyglądałabyś wspaniale. A co do choroby... masz rację... trzeba ja obłaskawić, a będzie łatwiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tereso za bardo miły komentarz.:)
      Co do choroby, przede mną wiele trudnych znaków zapytania i decyzji, ale nie chcę o tym pisać...
      Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie.:)

      Usuń
  8. Basiu do twarzy Ci w czerwieni:) Ja mam akurat mało rzeczy w tym kolorze, lubię ten odcień, ale sama się źle w nim czuję, natomiast Ty na zdjęciach kwitniesz:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu za miłe słowa.:)
      Po niebieskościach, odcienie czerwieni królują w mojej szafie.:)
      Moc pozdrowień posyłam.

      Usuń
  9. Bardzo mi się podobają Twoje zestawy, czyli wiele możliwości dla jednej rzeczy
    Do tego energetyczne kolory podkreślają Twoje walory, tak mi się zrymowalo. Piękne plenery z imponującą architekturą wykorzystała do zdjęć.
    Cieszę się z Twojego postanowienia, to widać, że cieszysz się życiem i dzielisz się ta radością z nami. Serdeczosci moc przesyłam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak miły komentarz.:)
      Rudy lubimy, jest gdzie pospacerować i się wyciszyć.

      To mój cel, postanowienie. Nie jest łatwo, ale próbuję...
      Pozdrawiam Cię bardzo ciepło!

      Usuń
  10. Uroczo wyglądasz w tej przezroczystej sukience. Jest ona świetnym dodatkiem do "głównej"
    sukienki. To jest bardzo dobre zestawienie. Okolice przepiękne - pałac, park, woda, wodne kwiaty. Dobrze, że zdecydowałaś się żyć pełnią życia; to najlepsze wyjście z tej sytuacji.
    Serdecznie, Cię, Basiu, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Haniu za bardzo miły komentarz i empatię.:)
      Te okolice bardzo lubimy i już kilka razy pokazywałam je na blogu.:)

      PS Nie jest to łatwe, ale próbuję.
      Moc serdeczności posyłam.

      Usuń
  11. Bardzo ładnie Pani wygląda, ciekawa stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj na moim blogu.
      Dziękuję bardzo za miły komentarz.:)
      Pozdrawiam.:)

      Usuń
  12. Ta narzutko- sukienka jest cuudowna! Chętnie sama bym w takiej śmigała. Dodaje Pani takiej świeżości i promienności. Bardzo bardzo mi sie podoba. Proszę nosić! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj na moim blogu.:)
      Miło mi, że Ci się podoba.:) Dziękuję.:)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  13. Kolorowe fotki, piękne krajobrazy, urocza Modelka🧡😀
    Serdeczności zostawiam kochana zdrówka życząc na udane kolejne dni lata🌼🌞💛☕🧁🦋🌳🌲

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Morgano, dziękuję za miły komentarz.:)
      Tobie także życzę wszystkiego dobrego.:)
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  14. Śliczne stylizacje, bardzo mi się podoba :)
    Miło słyszeć, że postanowiła się Pani zaprzyjaźnić ze swoją chorobą, życzę powodzenia i ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Paulino, że Ci się podoba.:)

      PS To będzie niezwykle "trudna" przyjaźń", ale spróbuję.
      Pozdrawiam Cię serdecznie. Buziaki!

      Usuń
  15. Przecudowna sukienka!! O Renia!! Chyba tą Panią znam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      U Reni spędziliśmy w ubiegłym roku klika wspaniałych dni.:)
      Pozdrawiam weekendowo.

      Usuń
  16. Pasują Ci Basiu takie kombinacje i widać, że dobrze się w nich czujesz 🙂 Do tego oczywiście tak z klasą wyglądasz 🙂🙂 Pozdrawiam serdecznie 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuś za miłe słowa.:)
      To fakt, lubię takie kombinacje. I to taki często "kamuflaż ubraniowy".
      Moc serdeczności posyłam i buziaki!

      Usuń
  17. Elegancko i dostojnie prezentujesz się w tej pięknej kreacji na tle wspaniałego zamku i otaczającej go przyrody. Zdjęcia są przepiękne!!!
    W innej kombinacji też jest fajnym zestawem. Masz wspaniałe pomysły. Taka artystka z Ciebie! Całusy:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Urszulo za miły komentarz.:)
      To miejsce jest idealne na spacery. Bardzo je lubimy i było już kilka razy na blogu.
      Pozdrawiam Cię bardzo ciepło i także posyłam buziaki!

      Usuń
  18. Dziękuję Agnieszko.:)
    Moc pozdrowień posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Przypomniałaś mi, że blisko nas jest tak piękne miejsce na przyjemny spacer. Ładnie się prezentujesz w tej sukience, w obu wersjach kolorystycznych.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie dłuższe wyjazdy odpadają, więc Rudy lub Pszczyna to takie dwa miejsca, które zawsze chętnie odwiedzam. No i jeszcze Ogrody Kapias, ale bałam się tłumów...
      Dziękuję za miłe słowa.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  20. Witaj jeszcze wakacyjnie Basiu
    Miałam tego roku kupić sukienkę i .... Ale Ty Basiu jak zwykle stylowa
    Pozdrawiam końcówką sierpnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Ismeno.:)
      Dziękuję za komentarz i miłe słowa.
      W zasadzie w tym roku "uciekły" mi wakacje.
      Oby tylko zdrowie dopisało, bym mogła cieszyć się jesienią i kolejnymi poram roku.
      Pozdrawiam Cię w niedzielny poranek.

      Usuń
  21. Świetny pomysł, fajnie że potrafisz tak bawić się modą i czerpać z niej na różne sposoby :)
    Taką kreatywność się ogromnie ceni :)

    Kochana również zdrówka :* :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :)
      Pozdrawiam Cię ciepło i życzę wszystkiego dobrego.
      Moc serdeczności posyłam.
      Buziaki!

      Usuń
  22. Basiu, wyglądasz zjawiskowo. Masz rację, lepiej się zaprzyjaźnić i żyć spokojniej...ile się da, życie i tak pisze własny scenariusz!
    Takie sukieneczki są rewelacyjne, zwłaszcza jeśli ta główna jest lekko "przyciasnawa"- tak robię. Zdrówka Kochana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu za miły komentarz.:)

      To będzie trudna "przyjaźń"...
      Tobie także Basiu życzę wszystkiego dobrego. Pozdrawiam Cię bardzo ciepło!
      PS W domu mąż zabrał się za remont łazienki.

      Usuń
  23. Nie znam nikogo, kto by nie lubił lata. Ta pora roku sprzyja każdemu, nawet ludziom dotkniętym ciężkimi chorobami. Wyglądasz uroczo w sierpniowych klimatach i to prawda, że niektóre kreacje ukrywają nasze mankamenty w urodzie.
    Buziaki i moc serdeczności dla Ciebie i M. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuś za miły komentarz.:)
      Lato uciekło mi tego roku. No cóż, tak bywa.
      Moc serdeczności także dla Was i buziaków!!!

      Usuń
  24. Basiu!
    Prześliczna stylizacja a Ty zawsze wyglądasz przecudnie!
    Dobrze, że Mąż pilnuje Ciebie i na razie nie pozwala na żadne wyjazdy.
    Świetnie, że jest ktoś kto dba o Ciebie.
    całuję i serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Łucjo za miłe słowa i troskę.
      No niestety mało było wyjazdów. W ciągu 3 miesięcy 4 razy. I to w miarę blisko.
      Nie ukrywam, że bardzo mi tego brakuje.
      Pozdrawiam Cię ciepło. Uściski.

      Usuń