poniedziałek, 30 marca 2020

BIAŁY Z BIAŁYM / WHITE ON WHITE PHENOMENAL US CHALLENGE 95

Kolor biały kojarzy mi się z czystością, elegancją, ale także z "moją" Grecją.
Już kiedyś pisałam, że pakując walizkę na greckie wakacje, ograniczam się w zasadzie do 2 kolorów: biel + wszelkie odcienie niebieskości ( od błękitów, turkusów po kobalty).
Nie mam za bardzo weny, by rozwijać ten temat.
Nie mam też aktualnych zdjęć.
Wybrałam z "poczekalni"  parę fotek, które mąż zrobił mi przed kolacją podczas wakacji na Kefalonii.

                                                      ********************

A tak z innej beczki...
Chronię moje zdrowie i bliskich i praktycznie cały czas jestem w domu.
Zresztą zdalne nauczanie naprawdę pochłania mi codziennie 10 - 12, (czasem nawet więcej) godzin przed komputerem.
Dlatego nawet podczas weekendu nie zdążyłam Was odwiedzić.
Poprawiałam spływające na pocztę wypracowania ( a było ich przeszło 50 ). Dzisiaj dotrą następne.
I tak ciągle: albo lekcje na skype, albo poprawianie prac, albo uzupełnianie dokumentacji, która zaczyna się mnożyć, do tego konferencje na platformie, etc...
Nie narzekam, to moja praca, tylko że siedzenie tyle godzin przed laptopem ma bardzo zły wpływ na mój wzrok i kręgosłup.
Oby to wszystko jak najszybciej wróciło do normalności.
Moi uczniowie chcą mieć więcej lekcji online, ale niestety jest to niemożliwe. Musimy ( nauczyciele ) ograniczać zgodnie z wytycznymi siedzenie także dzieci i młodzieży przed komputerem.

******************************************************************************

A wracając do zestawu: biały z białym.
Jest prosty, po prostu: długa biała sukienka + koronkowa, luźna biała bluzeczka.
Kupiłam ją kilka lat temu ze względu na ciekawy tył :)
Szalik błękitny i korale, które udają bransoletkę, no ale to Grecja, musiały być jakieś akcenty niebieskie :)
To wyzwanie - to mała odskocznia.
Mój dzisiejszy dzień będzie bardzo pracowity.
Postaram się w wolnych chwilach, odwiedzić moje ulubione blogi.
Proszę o cierpliwość. :)

A oto moja propozycja biały z białym:













Pozdrawiam bardzo serdecznie wszystkich odwiedzających.

Zdjęcia pochodzą z czerwca 2019 roku ( Kefalonia).

Zbiorówka:



TRZYMAJMY SIĘ ZDROWO!!!


24 komentarze:

  1. Jak zawsze wyglądasz bardzo elegancko.
    Podziwiam Twoją chęć, by ładnie wyglądać.
    Poprawianie wypracowań to rzeczywiście czasochłonna praca. Do normy chyba tak szybko nie wrócimy, więc trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam Twoje urocze sukienki i bluzki. Zawsze wyglądasz bardzo elegancko.
    Współczuję nauczycielskiej pracy. Spędzanie 10-12 godzin przed komputerem musi być bardzo męczące. Zresztą sama o tym pisałaś. Dlatego życzę Ci cierpliwości i dobrego samopoczucia.
    Serdecznie pozdrawiam :)


    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymaj się tam, Basiu ;) U mojego syna w szkole zdalne nauczanie wygląda tak, że nikt z młodzieżą nie pracuje, tylko dostają zadania do zrobienia. System ma pełno dziur (jak zwykle). Ale nic to. Byleby to wszystko już się skończyło. Gospodarka klęka :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello,
    It all looks equally beautiful on you. Beautiful pictures.
    Nice that kind of blossom in bloom. Wonderful!!

    Best regards,
    Marco

    OdpowiedzUsuń
  5. No i wyszło bardzo elegancko, zresztą, jak zawsze!!! I te widoki - balsam dla duszy, szczególnie w dzisiejszej teraźniejszości. Fotograf też doskonały!
    Życzę Ci Basiu powodzenia w pracy, a ja się bardzo cieszę, że zdążyłam uciec na emeryturę przed tymi ostatnimi zawirowaniami. Mam spokój:)
    Dużo siły, buziaczki:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Biel jest wspaniałym kolorem. Osiąga szczyt elegancji w zestawieniu z czernią, ale nie w klasyce stroju galowego (czarna spódnica, biała koszula lub odwrotnie), lecz nieco frywolniej też można. Myślę, że sama wiesz najlepiej.

    Ja sobie dziś pozwoliłam na domowy trening, żeby kręgosłup mi się nie zastał, bo ostatnio też więcej siedzę. Bardzo mi takie treningi pomagają.

    Na przedostatnim zdjęciu – dałabym głowę uciąć, że zrobiłaś je u mnie w Szwajcarii!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię biel w strojach także, ale...
    Teraz nie ubieram się już na biało, może jestem mało odważna.
    Tobie w białym jest pięknie:)
    Zdrówka, pogody ducha oraz wiosny pełnej słoneczka życzę Tobie i bliskim:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie Ci w bieli, a już szczególnie na takim tle, jak na zdjęciach. Kiedy to znowu do nas wróci?

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie wyglądasz w białym, Basieńko.
    Oj tak, nauczanie on-line to prawdziwe wyzwanie, ale wierzę w to, że temu sprostasz.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  10. Basiu, jesteś taka piękna, dostojna, elegancka, urokliwa...
    Mój Wnuk do niedawna mylił niebieski z białym- dlaczego?

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie Ci Basiu w bieli:)))wyglądasz uroczo i bardzo elegancko:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie Basieńko jest Ci w bieli i te niebieskie dodatki, coś wspaniałego.
    Trzymaj się zdrowo Basieńko, uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie Ci w białym, to mój ulubiony kolor na lato ( oprócz niebieskiego, który zawsze będzie naj ). Wyglądasz jak panna młoda, tak mi się jakoś skojarzyło jak Cię zobaczyłam na pierwszym zdjęciu. W sumie młoda się zgadza, tylko ta panna nie pasuje :). Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  14. Basiu, pięknie i z wielkim wdziękim - biały też jest dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śledzę Cię już kilka lat i cały czas nie mogę wyjść z zachwytu jaka urocza z Ciebie kobieta. Przypuszczam, że gdybyś założyła na siebie worek na ziemniaki wyglądałabyś równie elegancko. Są poprostu takie typy osób jak Ty ,które we wszytskim wyglądają zjawiskowo :) Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny zestaw i wyglądasz w nim pięknie :) zachwyciłam sie szczególnie spódnica, pięknie podkreśla figurę :) Cudna ta Kefalonia, muszę się bliżej zainteresować, jak już będzie można podróżować :)
    I znów okazuje się, że praca nauczyciela jest trudna i żmudna. A ludzie tego nie doceniają. Chylę czoła! I pozdrawiam Cię serdecznie. Dbaj o siebie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Basienko jak dobrze ze pokazujesz mam tak piękne zdjęcia, tyle słońca i uśmiechu na twarzy, który jedt teraz nam bardzo potrzebny. Wyglądasz promiennie i dziękike za ten cudowny wpis :) pozdrawiam serdecznie Ania

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj Basiu.
    Fajne zdjecia i jak mawiają moje wnuki, superowato wyglądasz.
    Dobija mnie ta samoizolacja, której nie cierpię.
    Jak rzekł kiedyś pewien klasyk: Nie chcem, a muszem.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześlicznie wyglądasz.
    Trzymaj się zdrowo kochana.

    OdpowiedzUsuń
  20. Biel to faktycznie bardzo elegancki kolor.

    Uważaj na siebie Basiu.
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Basiu pięknie Ci w bieli, nie wiele jest typów urody, które tak dobrze wyglądają w czystej bieli. Ty należysz do tych wybranych. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Basiu!
    Wyglądasz zjawiskowo, wyglądasz niczym grecka bogini Afrodyta, a ta sukienka i bluzeczka jest z pewnością dla Ciebie.
    Zdalne nauczanie zabiera Wam wiele godzin z Waszego życia codziennego.
    Droga Basiu! Dbajcie o siebie. W tej chwili słucham, że ratuje nas izolacja domowa.
    Całuję i serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Basiu, fason tego stroju z dołem syreny faktycznie rrobi z Ciebie grecką boginię. Grecja zawsze kojarzy mi się z bielą i błękitem. Gdybym Cię nie znała, to z powodzeniem mogłabym Cię wziąć za Greczynkę. Pięknie wyglądasz. Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  24. BAsiu !!!!!!!!!!!! Jesteś królową białego - i niebieskiego ;) :D
    Wyglądasz nieziemsko - i ta suknia. Tak pieknie uszyta - WOW !!!!!!!!!!!!!!
    Idealnie :)
    Kisses - Margot :) ))

    OdpowiedzUsuń